FANDOM

Alejandro i Bridgette prawie się całują

Bridgette próbuje pocałować Alejandro, nie zdając sobie sprawy z jego planu

Alejandro i Bridgette to jedno z mniejszych zauroczeń Totalnej Porażki. Pomimo tego, że Bridgette jest w związku z Geoffem, dziewczyna ulegała urokowi Alejandro przez cały III sezon. Często przypominała sobie, że ma chłopaka, ale obaj się zbliżyli przez co Bridgette zaczęła zapominać o Geoffie. Zauroczenie ostatecznie skutkuje jej eliminacją w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, przez co Bridgette znienawidziła Alejandro.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Bridgette i Lindsay podziwiają wygląd Alejandro, gdy ten serwuje naleśniki.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Alejandro pomaga dziewczyną

Bridgette od samego początku jest oczarowana Alejandro

Alejandro po wyjściu z autobusu pomógł Bridgette i Izzy wstać. Bridgette wydaje się być oczarowana, ale nie daje tego po sobie poznać mówiąc, że ma chłopaka. Później Alejandro łapie Bridgette, która upada do tyłu z powodu turbulencji samolotu. Dziewczyna była oczarowana jego uprzejmością. Podczas Leć z nami już, Alejandro łapie za ręce Bridgette i Lindsay, które z tego powodu się zarumieniły i chichotały. Podczas wyzwania, Alejandro pomaga Bridgette i Lindsay przejść nad piramidą. Mimo, że przekroczyli linie mety razem, zostali umieszczeni w przeciwnych drużynach.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Bridgette w Pokoju Zwierzeń chce uspokoić Geoffa, ale nie wychodzi jej to najlepiej, ponieważ powiedziała, że chce wtulić się w jego ciemne włosy, mimo tego, że Geoff jest blondynem.

Zakręcony Czas w Japonii

Bridgette była zauroczona, kiedy Alejandro opiekował się małą pandą.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Na początku odcinka Alejandro uśmiechnął się do Bridgette, a ona to odwzajemniła.
S03E04 Bridgette upada na Alejandro

Bridgette rumieni się po tym jak upadła na Alejandro i przypadkowo go pocałowała

Kiedy Bridgette prawie się poślizgnęła, Alejandro złapał ją za rękę. Ona przypomniała mu, że są w innych drużynach, na co on odpowiedział, że nie obchodzą go drużyny. Gdy Bridgette bała się przeskoczyć z tafli lodu na taflę lodu Alejandro zdopingował ją co dziewczynę zmotywowało i przeskoczyła prosto na niego co spowodowało pocałunek. Alejandro przeniósł Bridgette nad wodą. Z początku była tym oczarowana, ale potem zarzuciła mu, że chłopak chce zawrzeć z nią sojusz. On zapewnił ją, że to co do niej czuje to nie kłamstwo, w co ona uwierzyła. Alejandro i Bridgette razem doszli do flagi. Alejandro zauważył, że Bridgette jest zimno i dał jej swoją koszulę, co oczarowało dziewczynę. Alejandro powiedział jej też, że jeśli się rozchoruje i drużyna ją wyeliminuje to będzie mu przykro, na co Bridgette trochę się zmieszała i odpowiedziała, że nie chce, aby mu było przykro. Niedługo potem Alejandro zauważył swoją drużynę, jednak zaproponował Bridgette jeszcze jeden pocałunek. Bridgette nie spodziewała się jednak, że Alejandro się odsunie, a jej język przymarznie do słupa, Alejandro wtedy skacze na sanie swojej drużyny i odjeżdża nie wykazując troski o Bridgette. Po chwili zjawia się Chris, który każe śpiewać piosenkę. Bridgette śpiewa jak kochała Alejandro, który później ją zdradził. Ostatecznie Drużyna Zwycięzców przegrywa, a na ceremonii eliminacji Bridgette jest wyeliminowana. Bridgette próbuje powiedzieć że Alejandro jest zły, ale nie może z powodu tego, że jej język jest nadal przymarznięty do słupa. Na koniec w Pokoju Zwierzeń Alejandro stwierdza, że łatwo było wyeliminować Bridgette.

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Bridgette z powodu tego, że nie była wierna Geoffowi i przez działania Alejandro przez które wyleciała z programu, nie miała odwagi wyjść na scenę. Po tym jak zdobyła się na odwagę, by przeprosić Geoffa za to że go zdradziła, tłumacząc że "Alehamidło" manipulował wszystkimi dziewczynami.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Kiedy Leshawna wspomina o Alejandro, Bridgette mówi jak bardzo go nie lubi, ale przez przypadek wspomina o jego "jedwabistych włosach". Później, razem z Haroldem, tańczy, gdy Leshawna śpiewa o Alejandro. Blaineley pokazuje swoje klipy wideo o Alejandro, aby zawstydzić Bridgette, ale ta nie wpada w pułapkę Blaineley i zakłada na głowę papierową torbę, żeby tego nie oglądać, ale po chwili ulega pokusie i pyta czy się uczesał w koński kucyk. To zasugerowało, że Bridgette nadal pociąga Alejandro.

S03E23 Bridgette

Alejandro używa kukiełki Bridgette w Tak ta gra się zakończy.

Dziwne Przypadki

Alejandro używał marionetki Bridgette, jako przykład, dlaczego nie powinien ratować Heather spod skały w piosence Tak ta gra się zakończy.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Kiedy Bridgette omawia temat Alejandro, prosi, aby podnieśli rękę ci, którzy zostali wyeliminowani przez chłopaka. Później, kiedy Courtney wygrywa dla Alejandro wyzwanie, dzięki czemu będzie mieć łatwiej w finale, widać, że Bridgette nie jest z tego powodu zachwycona.

Aloha, Finał!

Bridgette wraz ze wszystkimi, z wyjątkiem Courtney i Tylera, gapi się na Alejandro, który wrzucił Cody'ego rekinom na pożarcie. W obu końcówkach, Bridgette wydaje się być szczęśliwa, kiedy Heather pokonuje Alejandro.

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Leshawna | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki