FANDOM

Alejandro i Duncan w Australi.png

Alejandro i Duncan współpracują by zmanipulować Courtney, a przy okazji pokazują swoją nieufność wobec siebie.

Alejandro i Duncan to jeden z poważniejszych konfliktów Totalnej Porażki w Trasie. Gdy Duncan wrócił do programu, jego konflikt z Alejandro rozwinął się bardzo szybko. Alejandro nie był zadowolony z powrotu Duncana do gry gdyż widział go jako jednego z najgroźniejszych zawodników. Alejandro jednak jest przyjaźnie nastawiony do Duncana, i dobrze współpracują w rożnych problemach. Od Piknik pod Wiszącą Skałą, próbowali wyeliminować Courtney by namieszać w Drużynie Amazonek. Jednak po rozmowie z Owenem na temat prawdziwej natury Alejandro w Kapitan Owen, Duncan ujawnia że nigdy nie lubił Alejandro i nigdy mu nie ufał. Współpracował z nim tylko po to by go później wyeliminować. Obaj też współpracowali w Społeczeństwo Kłamiącej Afryki, by złapać Ezekiela. Jednak w tym samym odcinku, Alejandro zdradza Duncana na rzecz jego współpracy z Heather i wspólnie z nią wyeliminował Duncana z gry.

Obaj dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd gdzie zostali umieszczeni w tej samej drużynie (przed przeniesieniem Duncana do Bohaterskich Chomików). Obaj nadal siebie nie lubią ale ich konflikt został bardzo ograniczony w tym sezonie. W zasadzie nie zwracali uwagi na siebie jako zagrożenie.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Podczas wyzwania, Alejandro próbuje filtrować z Courtney ale ta to zignorowała mówiąc że jest z Duncanem. Wtedy Alejandro odnosi się do rezygnacji Duncana w poprzednim odcinku mówiąc że ten na nią nie zasługuję.

Greckie Ruiny

Podczas Wiem, o czym ty myślisz, widać jak Alejandro szpieguje Duncana i Gwen. Po odkryciu ich sekretu, Alejandro namówił Tylera by wyjawił wszystkim zawodnikom to jak Duncan i Gwen się całowali, co doprowadziło do wielkiego dramatu między nimi a Courtney. Podczas ceremonii eliminacji Alejandro wraz z Tylerem zagłosowali na Duncana, jednak Chris unieważnił jego eliminacje na rzecz jego osobistego stażysty. Po tym werdykcie Duncan spojrzał na Alejandro i Tylera ze złośliwym uśmiechem, natomiast Alejandro wydawał się być zły z powodu decyzji Chrisa.

Z Archiwum 52

S03E15-Alejandro, Duncan i kosmita.png

Duncan ratuje Alejandro od kosmity, a ten w zamiast obiecuje na niego nie głosować.

Alejandro wie że Duncan jest jednym z najgroźniejszych zawodników i planuje wykorzystać Courtney przeciwko niemu. Później, Alejandro przyrzeka Duncan'owi że na niego nie zagłosuje jeśli ten uratuje go od kosmity. Zamiast na niego, Alejandro zagłosował na Tylera. Wcześniej Duncan przyznał w pokoju zwierzeń, że Alejandro "wymiata", gdy ten zahipnotyzowała Owena by śpiewał "Na mecz mnie już zabierzcie".

Piknik pod Wiszącą Skałą

Przez cały odcinek, Duncan pomaga Alejandro sprawić by Drużyna Amazonek, przegrała i wysłać Courtney do domu. Na początku odcinka, Duncan sugeruje Alejandro by zaczął flirtować z Courtney by ta nie skupiała się na grze, przez co też Heather będzie rozkojarzona. Przez większość odcinka, dobrze współpracowali by zmanipulować Courtney co pokazało niewielką przyjaźń między nimi, choć tak naprawdę Duncan ma zamiar zagłosować na Alejandro jeśli mu się nie uda zmanipulować Courtney. Alejandro też się nie podobała metoda Duncana by wygrać wyzwanie: rzucenie Codyemu dingo aby dać im czas na znalezienie owcy z logiem ich drużyny (Alejandro był w tym odcinku trochę wyrozumiały gdy Courtney mu powiedziała że chce by Drużyna Amazonek przegrała). Gdy ich drużyna też wygrała, Duncan zrozumiał że tym sposobem może spowodować eliminacje Gwen, co się rzeczywiście zdarzyło. Dodatkowo misterny plan Alejandro dotyczył też związku Duncana z Gwen.

Kapitan Owen

S03E17-Al i Dunkey śpiewają.jpg

Alejandro i Duncan śpiewają razem Twarz Gwen.

Duncan potwierdza swoje przypuszczenia o Alejandro gdy wysłuchał tego co Noah powiedział o nim Owenowi. Wtedy zawarł sojusz z Owenem przeciwko Alejandro a później w pokoju zwierzeń, przyznał że nigdy nie ufał Alejandro, ale chce utrzymywać jego fałszywą przyjaźń z nim by się go później pozbyć. Podczas wyzwania obaj rywalizują ze sobą, aby zdobyć zaufanie Owena. Później, gdy Owen złapał maszt łodzi, obaj zamiast obwiniać Owen obwiniają siebie nawzajem by nie stracić zaufania Owena.

Bitwa nad Niagarą

Alejandro zdecydował że będzie nadal wspierać Duncana w wyzwaniu, by utrzymać ich sojusz, nawet do tego stopnia że pomaga Courtney w uzyskaniu sukni ślubnej. W drugiej części wyzwania, Alejandro daje Duncan'owi propozycje: jeśli zagłosuje na Owena to następnym razem będzie mógł wybrać osobę którą chce wyeliminować, na co Duncan się zgadza. Ponadto, Alejandro stwierdza że dzięki jego sojusz z Duncanem (jaki i z Heather i Owenem), nie potrzebuje nietykalności by pozostać w grze.

Chińska Bujda

Alejandro i Duncan mocno rywalizowali w wyścigu po Chińskim Murze, aby zająć pierwsze miejsce. Gdy przekroczyli linie mety obaj zaczęli się kłócić o to kto zajął pierwsze miejsce. Byli też rozczarowani gdy się dowiedzieli że niema nagrody za wygranie pierwszej części wyzwania. W drugiej części wyzwania, gdy Heather odkryła że Blaineley oszukuje w wyzwaniu z jedzenie. Duncan też odkrywa że Courtney pomaga Alejandro oszukiwać. Przez to oboje oszuści przegrali ze Sierrą. Przed głosowaniem, Duncan jest zdziwiony że Alejandro zamierza zagłosować na Blaineley zamiast na Heather która odkryła jego oszustwo zapobiegając mu wygrania wyzwania.

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

Podczas wyzwania, obaj ze sobą współpracują by złapać Ezekiela. Gdy wydaje im się że go znaleźli, wystrzeliwują kulki usypiające ale okazuje się być to Heather i Sierra które też wystrzeliły kulki przez co cała czwórka trafiła się na wzajem i została sparaliżowana. Podczas piosenki Zbudź się, gdy zawodnicy próbują odzyskać czucie nad ciałem, Duncan uderza Alejandro w twarz wybijając mu zęba (nie wiadomo czy było to celowo czy przypadkiem). Po piosence, Alejandro przymierza się z Heather by rozproszyć Duncana by go wyeliminować i wygrać wyzwanie. Chytrze wpakował Duncana w krzak krwawych jagód. Gdy Duncan poszedł się umyć, został zaatakowany przez Ezekiela. Duncan wtedy woła o pomoc. Zdaje sobie po chwili sprawę że Alejandro niema zamiaru mu pomóc, i rozumie że został zdradzony i krzywi się z oburzenia. Wtedy też Alejandro wystrzeliwuje kulkę usypiającą trafiając w Duncana i Ezekiela wygrywając przy tym wyzwanie. Na ceremonii eliminacji, Duncan otrzymał dwa głosy co zadecydowało o jego eliminacji dzięki doskonałemu planu Alejandro i Heather. Przypuszczalnie, plan Alejandro pociągał za sobą poczucie winy Duncana za spowodowanie eliminacji Gwen, którą Heather później wspomniała. W ekskluzywnym klipie, Duncan cieszy się że jest już z dala od Alejandro.

Aloha, Finał!

Duncan nadal był po stronie Cody'ego i gapi się na Alejandro gdy ten rzucił Cody'ego do wody pełnej rekinów by wygrać dogrywkę.

W końcówce Heather, Duncan wraz z innymi wiwatuje gdy Heather kopnęła Alejandro w kroczę i zepchnęła go z wulkanu, i jej wtedy pogratulował mówiąc "La Cucaracha poszedł w odstawkę".

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Złoczyńcy

Duncan jak niektórzy zawodnicy, był w szoku gdy Alejandro wyskoczył z robota.

Zły lęk

Duncan jak reszta drużyny, przechodzi po plecach Alejandro jak po schodach, by dostać się na szczyt platformy, sarkastycznie mu dziękując. Alejandro wtedy na to wzdycha z irytacją.

Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów

S05E06-Dwie kwoki.png

Alejandro naśmiewa się z dobroci Duncana ku jego rozczarowaniu.

Gdy Alejandro i Duncan pilnują jaj swoich zespołów, Duncan próbuje przywołać ich przyjaźń / konflikt z Totalnej Porażki w Trasie i odnosi się do nich jako "dwóch największych drani" którzy mają za zadanie pilnowania jaj. Wtedy Alejandro kpi sobie z Duncana i jego nowego statusu bohatera, porównując ich do "dwóch kwok" co po raz kolejny rozproszyło Duncana za jego stratę statusu chuligana.

Frajerskie Uderzenia

Gdy Alejandro walczy ze swoim bratem José. Duncan się zastanawia dlaczego oni uderzają się tylko w tułów a nie w twarz. Później, gdy Bohaterskie Chomiki muszą wybrać Sępa do wygnania na Wyspę Kości, Duncan (wraz z Zoey i Mal) jednogłośnie wybierają Alejandro.

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Podczas wyzwania, Duncan (wraz z Cameronem, Scottem i Zoey) dogonił łódkę Alejandro, podczas gdy ten ma kłopoty z silnikiem. Jednak gdy udaje mu się uruchomić silnik, udaje mu się dogonić ich tratwę. Wtedy przyśpiesza i oblewa ich wodą. Zwraca się wtedy do nich mówiąc: "Adios nie-amigos" na co Duncan, i inni ze złością na niego spojrzeli.

Ciekawostki

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Leshawna | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Duncan
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Leshawna | Mike | Owen | Szef Hatchet | Trent | Zoey
Inne Obleś | Sojusz Facetów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki