FANDOM

Alejandro-Noah.png

Alejandro i Noah zdziwieni pytaniem jakie im zadano w Nowe dzieci Rocka

Alejandro i Noah to jeden z mniejszych konfliktów Totalnej Porażki. Obaj na początku Totalnej Porażki w Trasie byli umieszczenie w Drużynie Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki, gdzie byli jednymi trzeźwo myślącymi członkami. Obaj wydawali się siebie szanować. Alejandro wydawał się lubić Noah, ale uważał jego niski wzrost i sarkastyczną osobowość za nieprzydatną i denerwowały go jego dowcipy z Owenem. Noah też nic nie miał do Alejandro jednak z czasem zaczął mu nie ufać i podzielił się swymi podejrzeniami z Owenem nie wiedząc, że Alejandro to słyszał. Alejandro wtedy widział Noah jako zagrożenie i go wyeliminował.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Gdy Alejandro dowiedział się że będzie w drużynie z Noah, Owenem i Tylerem, udaje że jest zadowolony z drużyny. Jednak w pokoju zwierzeń, narzeka i przeklina w języku hiszpańskim że jest w drużynie niekompetentnych idiotów.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Gdy Alejandro motywuje drużynę przemową, Noah entuzjastycznie się z nim zgadza co jest rzadkością u niego. Wydawał się też być podważeniem, gdy Alejandro z powodzeniem równoważy całą drużynę na kozie.

Zakręcony Czas w Japonii

Noah nie wydaje się być podważeniem pomysłu Alejandro na reklamę i po prostu mówi "może być". Na koniec obaj wraz z drużyną przybijają grupową piątkę.

Ukochany Broadway

Kiedy drużyna zdobyła swoje jabłko, Alejandro szybko kładzie je na wózek, miażdżąc przy tym Noah.

Spoliczkowana Rewolucja

Taniec ANO.jpg

Noah zaczyna być nieufny wobec Alejandro

Podczas pierwszej części wyzwania, Alejandro rzuca Izzy do Noah każąc mu trzymać ją z dala od maszyny. Jednak Izzy jest za ciężka dla Noah któremu "miednica poszła", gdy próbował ją złapać. W drugiej części wyzwania, Noah zaczął być nieufny wobec Alejandro gdy ten wspierał Leshawnę (myśląc że współpracuje z wrogiem) i był też zły na Alejandro gdy ten przegrał wyzwanie.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Alejandro prosi Noah by przeszedł przez lasery by zdobyć ostatni kawałek puzzli z powodu jego małego wzrostu. Noah na początku narzeka ale zgadza się z tym.

Nowe dzieci Rocka

Kiedy Noah i Owen próbują utworzyć sojusz z DJ, Alejandro mówi Noah żeby tworzenie sojuszy zostawili jemu. Później gdy wszyscy zawodnicy są w wodzie, Alejandro pomaga Noah wejść na lodź. Później, gdy wszyscy dopłynęli do Nowej Fundlandii, obaj muszą zrozumieć tutejszy akcent Jerda McCleana, obaj byli zakłopotani jego akcentem i na siebie patrzą.

Moja upalna Jamajka

Złi Noah i Tyler.png

Zły Noah krzyczy na Alejandro

Obaj jak zresztą wszyscy byli zaniepokojeni gdy samolot awaryjnie lądował na Jamajce. Później podczas wyzwania, Heather z zemsty zabiera Alejandro złoty łańcuszek. Alejandro wtedy spokojnie przyznaje że na to zasłużyła. Jednak Noah i Tyler widzą to z są wściekli. Noah też krzyczy "ale my nie".

Gdy widzę Londyn to...

Ile jeszcze zostało odcinków.png

Alejandro ma dość żartów Noah i Owena

Podczas lotu samolotem, Alejandro jest oburzony wybrykami Noah i Owen. Później podczas wyzwania, Noah nie przejmuje się zniknięciem Alejandro. Kiedy Tyler zgłasza się do tortur na łożu tortur, Noah prosi Owena by pomógł go przyczepić do łoża zanim Alejandro się pojawi i będzie kazał jemu to zrobić ze względu na jego niski wzrost. Noah też mówi, że nie ufa Alejandro i opisuje go jak "natłuszczony węgorz w oleju" i opisuje go jak męska wersja Heather tyle że jest ładniejszy
S03E13 Eliminacja Noah.PNG

Noah ostrzega drużynę przed Alejandro

. Jednak Noah nie wiedział że Alejandro to wszystko słyszał dzięki ukrytych kamer i mikrofonu. Kiedy ich drużyna przegrała, Alejandro informuje Noah że słyszał jak go porównuje go "natłuszczony węgorz w oleju" i też nakłania Tylera i Duncana by głosowali na Noah. Przed tym jak Noah ma zamiar skoczyć, ostrzega drużynę przed Alejandro mówiąc żeby "uważali na węgorza" a Alejandro złośliwie się na niego uśmiecha. Jednak jego słowa ostrzegły tylko Duncana, gdyż Owen i Tyler wciąż ufają Alejandro.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Kiedy jest omawiany temat Alejandro, Bridgette prosi wszystkich zawodników którzy zostali wyeliminowani przez Alejandro, Noah podnosi rękę.

Aloha, Finał!

Noah jak zresztą wszyscy (z wyjątkiem Courtney i Tylera) był zły na Alejandro, gdy ten rzucił Cody'ego na pożarcie rekinom. Noah też nie był ruszony, gdy Alejandro i Heather się pocałowali gdyż zorientował się kilka odcinków temu, że coś do siebie czują i w obu końcówkach był zadowolony, gdy Heather kopnęła Alejandro w rozkraczę i kiedy zepchnęła go z wulkanu.

Ciekawostki

  • Obaj są jednymi z trzech zawodników którzy mają potwierdzone IQ. Trzecim jest Izzy.

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Leshawna | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Noah
Relacje Alejandro | Izzy | Owen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki