FANDOM

Nowi zawodnicy Alejandro i Sierra

Alejandro manipuluje Sierrą wykorzystując do tego jej miłość do Cody'ego.

Alejandro i Sierra są dwoma nowymi zawodnikami Totalnej Porażki. Byli dwoma z trzech nowych zawodników którzy konkurowali w Totalnej Porażce w Trasie. W przeciwieństwie do innych dziewczyn, Sierra wręcz gardziła Alejandro od początku i była jedną z niewielu dziewczyn na które jego urok nie podziałał. Na początku sezonu oboje byli w tej samej drużynie ale Sierra przenosi się do Drużyny Amazonek by być razem z Cody'm z czego Alejandro nie był na początku zadowolony. Po scaleniu drużyn, ich konflikt się nasilił gdy Alejandro parę razy ingerował w relacjach między Sierrą a Cody'm.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Na koniec oboje zostali przydzieleni do tej samej drużyny. Kiedy nadszedł czas nadania nazwy drużynie, Sierra nazwała drużynę, Drużyną Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki. Alejandro wraz z innymi członkami zespołu, nie był zadowolony z tej nazwy.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Nieszczęśliwy Alejandro z zamiany

Alejandro jest niezadowolony ze straty Sierry z drużyny.

Sierre jako jedyną nie zmotywowała mowa Alejandro. W pokoju zwierzeń, uważa też że wszystkim dziewczyną odbiło za to że się w nim zauroczyły. Na koniec, Alejandro wydaje się być niezadowolony ze straty Sierry z drużyny, co wskazuje że była jedyną członkinią którą sobie cenił.

Ukochany Broadway

Alejandro i Sierra podczas wspinania

Alejandro wykorzystuje wiedzę Sierry na temat Chrisa.

Alejandro wie że Heather próbuje zawrzeć sojusz z Sierrą bo ta jest ulubienicą Chrisa, i próbuje temu zapobiec. Podczas wspinaczki na szczyt Statuy Wolności, Alejandro przekonuje Sierre by pomogła Chris'owi odzyskać dni jego chwały, gdyż ten czuje się zapomniany. Prowadzi to do tego że Sierra wyjawiła wszystkim żenujące tajemnice Chrisa z przeszłości, przez co już nie jest jego ulubienicą. Alejandro był z tego zadowolony gdyż Sierra była już dla Heather, bezużyteczna.

Spoliczkowana Rewolucja

Sierra pokonuje Ala

Sierra pokonuje Alejandro.

Gdy Sierra zobaczyła jak Alejandro pokonał Cody'ego w wyzwaniu, ta ze złości kopie DJ'a. Oboje stali się ostatnimi zawodnikami w wyzwaniu. Sierra była w stanie zepchnąć Alejandro z platformy, dzięki czemu jej drużyna zdobyła nietykalność. Jednak później się okazuje że, Alejandro celowo przegrał.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Podczas pobytu w samolocie, Alejandro pomaga Cody'emu ukryć się przed Sierrą gdyż zagłosował na nią ostatniej nocy. Alejandro też wskazuje na zrozpaczoną Sierrę gdy Heather powiedziała że jej drużynę nie rozpraszają chłopaki.

Greckie Ruiny

Sierra ucisza Ala

Sierra ucisza Alejandro bo nie chce by ten psuł jej chwili.

Sierra jest zła gdy Alejandro obraził Cody'ego. Później Sierra wraz ze swą drużyną wiwatuje gdy Heather pokonała Alejandro w wyścigu. Później gdy Chris kazał Cody'emu i Tyler'owi założyć stroje Spartańskich wojowników. Alejandro próbuje powiedzieć Chris'owi że kostiumy nie są autentyczne. Jednak Sierra której podoba się Cody w tym kostiumie zatyka Alejandro usta mówiąc "kogo to obchodzi".

Bitwa nad Niagarą

Sierra nie chce by Alejandro był jej mężem

Sierra nie chce by Alejandro był jej mężem w wyzwaniu.

Podczas pierwszej części wyzwania małżeńskiego, Sierra wylosowała Alejandro. Jednak Sierra go nie chciała i zatrzaskuje drzwi o jego ramie gdy ten wychodził z maszyny do losowania. Potem dzięki Heather pozbyła się Alejandro oddając go jej. Na koniec przed głosowaniem, Alejandro jest świadkiem, "małżeństwa" między Sierrą a Cody'm. Gratuluje im i życzy im wszystkiego i jako świadek potwierdził małżeństwo ale w zamian prosi Sierrę by głosowała na Owena co ta z radością uczyniła.

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

Alejandro wie że jest w stanie zdobyć lojalność Heather więc się koncentruje na rozdzieleniu Cody'ego i Sierry, zabierając Cody'ego ze sobą do pierwszej klasy czym mocno rozzłościł Sierre.

Rapa Phooey!

Narada rodzinna Cody

Sierra jest zła że Cody pomaga Alejandro w wyzwaniu.

Za poprzednie działania Alejandro, Sierra jeszcze bardziej go znienawidziła i go nazwała "niszczycielem szczęśliwych rodzin". Podczas wyzwania, Sierra znajduje jajo, które celowo opuszcza kiedy dowiedziała że jest koloru Alejandro. Alejandro wtedy jej mówi że pamiętał jej zachowanie kiedy znajdzie jajka jej koloru. Później, gdy Sierra się dowiedziała że Cody współpracuje z Alejandro w wyzwaniu, ta ze wściekłości mówi Cody'emu że nie może pomagać Alejandro. Na koniec Sierra, za radą Heather którą ta jej dała na początku odcinka, zagłosowała na Alejandro w celu jego wyeliminowania, ale się nie powiodło. Zarówno, Alejandro jak i Sierra głosowali wzajemnie na siebie na fałszywej ceremonii eliminacji.

Dziwne Przypadki

Urok Alejandro do Sierry

Alejandro próbuje zmanipulować Sierrą.

Alejandro wmawia Sierrze że Cody zdradza ją z Heather za pomocą fałszywego zdjęcia w którym Cody przytula się do Heather podczas snu. Jego mistrzowski fotomontaż, sprawia że Sierra uwierzyła w jego kłamstwo. Podczas wyzwania, Alejandro po raz kolejny pokazuje Sierrze zdjęcie, by ta jeszcze bardziej się wkurzyła na Heather i przekonać ją by glosowała na Heather tej nocy. Smutna Sierra zgadza się na to. Dopiero gdy Cody jej powiedział że zdjęcie jest fałszywe, Sierra zdała sobie sprawę że została oszukana. Rozgniewana Sierrze udało się przekonać Cody'ego i Heather by głosowali na Alejandro. Gdy Sierra przynosi tort z okazji urodzin Cody'ego. Alejandro próbuje ją ostrzec że iskry z tort spadają na kałuże benzyny na której stoi. Po tym jak Sierra wysadziła samolot, Alejandro okazuje troskę wobec niej pytając ją czy wszystko z nią w porządku. Na koniec okazuje się że Alejandro otrzymał trzy głosy przeciwko niemu, pokazując że plan Sierry by się udał gdyby nie wysadziła samolotu przez co ona wyleciała zamiast niego.

Aloha, Finał!

Sierra jak wszyscy, jest zła na Alejandro, gdy ten w dogrywce, rzucił Cody'ego do wody pełnej rekinów i jest na niego wściekła za to że prawie zabił Cody'ego. W końcówce Heather, Sierra wiwatuje dla Heather gdy ta kopnęła Alejandro w kroczę i zepchnęła go z wulkanu i wygrała Totalną Porażkę w Trasie i milion dolarów.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Frajerskie Uderzenia

Alejandro za naradą Nikczemnych Sępów, zgodził się wyeliminować Sierrę.

Ciekawostki

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Leshawna | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Sierra
Relacje Wszyscy | Alejandro | Cameron | Chris | Cody | Gwen | Heather
Inne Cody Jr. | Cody 1 i 2 | Smartfon Sierry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki