FANDOM

Amfiteatr
Amfiteatr Obozu Wawanakwa
Pierwsze Wystąpienie Niezbyt sławni (Obóz Wawanakwa)
Obozowicze z talentem (Wyspa Pahkitew)
Ostatnie Wystąpienie Uciekający model (Obóz Wawanakwa)
Obozowicze z talentem (Wyspa Pahkitew)

Amfiteatr (ang. Stage) pojawia się na Wyspie Totalnej Porażki i w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Pojawił się w paru odcinkach gdzie odbywały się w nim wyzwania takie jak: Pokaz talentów czy Pokaz mody.

Wyspa Totalnej Porażki

Amfiteatr

Pierwsze pojawienie amfiteatru w Niezbyt sławni gdzie Chris wyjaśnia zasady wyzwania.

W Niezbyt sławni, amfiteatr pojawił się po raz pierwszy gdzie służył jako miejsce do pokazu talentów. Obozowicze musieli wybrać trzech członków z obu drużyn, by ci wystąpili na scenie i zaprezentowali swoje talenty które będą oceniane przez Szefa Hatcheta.

W Czynnik fobii, DJ i Heather na scenie amfiteatru musieli pokonać swe największe fobię.

W Mów mi wujku, amfiteatr został po raz kolejny użyty do wyzwania. Tym razem zawodnicy musieli po kolei doświadczać tortur, podczas gdy reszta zawodników siedzi na drugim końcu sceny gdzie obserwuje torturowanych zawodników.

W Skarby, amfiteatr pojawił się na krótko gdzie Chris i Szef wyjaśnili zasady dzisiejszego wyzwania.

W Ukryj się i bądź podstępny, na scenie amfiteatru, pojawił się Szef kuchni gdy Chris wyjawił że Szef ma duże doświadczenie w polowaniu na ludzi.

W Wielka stopa, Szef kuchni na scenie amfiteatru, grał na harfie w czasie wolnym.

W Jak spękasz, to wylatujesz, wyzwanie odbywało się na scenie amfiteatru. Finałowa trójka musiała się zmierzyć z wyzwaniami wymyślonymi przez wyeliminowanych zawodników.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Amfiteatr w 4 sezonie

Amfiteatr w czwartym sezonie.

W Uciekający model, amfiteatr służy do zaprezentowania wyzwania modowego, gdzie zawodnicy muszą ubrać zmutowanego stwora i wystawić go na scenie by jurorzy ocenili strój. Konstrukcja amfiteatru została nieznacznie zmieniona specjalnie do modowego wyzwania. Wyzwanie zostało w połowie przerwane, gdyż Wielka Stopa porwała Lindsay na wyspę Kości a zawodnicy ruszyli za nią by uratować Lindsay.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

W Obozowicze z talentem, pokazano że Wyspa Pahkitew również posiada amfiteatr w którym odbył się konkurs talentów który miał wyłonić finalistów. Konstrukcja amfiteatru jest taka sama co na Obozie Wawanakwa ale wygląd jest zupełnie inny.

Galeria