FANDOM

Amy
Pimâpotew Kinosewak
100px-Amy ID
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Morskie
Eliminacja TPnWP: Bliźniacy to nie wszystko
Miejsce TPnWP: 12
Związki Rodney (zauroczenie ze strony Rodney'a)
Rodzina Samey (siostra bliźniaczka), mama
Wrogowie Jasmine, Rodney (jednostronnie z jej strony), Samey
Dubbing CAN: Bryn McAuley
PL: Monika Pikuła

Amy jest uczestniczką Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew gdzie konkurowała w drużynie Pimâpotew Kinosewak.

Osobowość

Amy jest agresywną, apodyktyczną, arogancką, niecierpliwą i złośliwą dziewczyną. Uważa że jest ona tą "ładną i mądrą" między nią a jej młodszą siostrą bliźniaczką Samey którą uważa za "Zapasową Amy" czyli za tą gorszą siostrę. Pomimo swoich roszczeń, jest ona lepsza intelektualnie od swojej siostry. Przywłaszcza sobie też, zasługi Samey za jej dokonania i osiągnięcia przez co można ją uznać za dziecinną i niedojrzałą. Amy nie chce też brać odpowiedzialności za swoje własne niepowodzenia i gdy coś pójdzie nie tak, rzuca winę na Samey. Przez to, ludzie uważają że to Amy jest bardziej sympatyczna i użyteczna w programie jak i w normalnym życiu. Amy również przepłynęła całą drogę z powrotem na wyspę po swojej niesłusznej eliminacji, przez co jest też bardzo zdeterminowana. Jest również członkinią zespołu cheerleaderek z Samey, o czym świadczą ich mundurki.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

S05,2E01-Amy i Samey

Amy już na początku sezony, pokazała że nie szanuje swojej siostry Samey.

Amy debiutuje w Więc, to jest moja drużyna? wraz z resztą nowej obsady. Już wtedy pokazała że jest dość apodyktyczna wobec swojej siostry Samey i była zdegustowana innymi zawodnikami. Nakazała by Samey zamieniła się z nią miejscami by się oddalić od Beardo, ale po tym się przestraszyła nienaturalnego wzrostu Jasmine. Amy na szczęście, wybrała prawidłowy spadochron w momencie gdy cała obsada wyskoczyła ze sterowca. Gdy Samey złapała się za nogę siostry ze strachu, Amy okrutnie ją kopnęła, twierdząc że nie będzie a nią tęsknić co sugeruje że naprawdę chciała zabić Samey. Ona również ląduje na Samey aby załagodzić swoje lądowanie na wyspie. Została tam przydzielona do drużyny Pimâpotew Kinosewak wraz z innymi zawodnikami którzy mieli prawidłowe spadochrony. Podczas wyzwania, Amy musiała wraz z Samey i Rodney'em zebrać drewno na taczki, gdzie wtedy użyła Samey jako żywej tarczy by uchronić się od gradu piłeczek tenisowych Szefa kuchni.

Czyś Amy nie jest świetną aktorką

Amy płacze przy drużynie, nastawiając ją przeciwko Samey.

Amy oferuje Jasmine pomoc w szukaniu jedzenia w Kocham cię tłusta świnko. Jednak nie oferowała swoją pomoc, tylko wysłała do pomocy Samey wypychając ją z domku na drzewie. Żąda od Samey by pomogła w szukaniu jedzenia i by nie była przy tym tak leniwa jak przy narodzinach. Amy później przywłaszcza sobie zasługę za zebranie jagód, gdyż to ona wysłała Samey do zbierania jagód. Amy chętnie też sprzymierza się z siostrą w trzeciej części toru przeszkód, ale tylko dlatego że nie chce skazywać kolegi z drużyny na Samey gdyż jest "beznadziejna we wszystkim". W wyzwaniu, Amy każe Samey przenieść ich świnie przez rury wypełnionej tłuszczem, ale świnia wpycha obie siostry do rury pokrywając je tłuszczem. Amy jest tym faktem, wściekła i obwinia Samey za ich nieszczęście.

S05,2E037-(Amy i Samey)

Amy wrobiona w eliminacje przez Samey.

Samey ma już dość tego jak Amy ją traktuje i się jej stawia w Bliźniacy to nie wszystko. Amy w odpowiedzi, udaje że płacze w celu zdobycia sympatii drużyny. Amy krytykuje Samey za jej wybuch złości, uważając się zbłaźniła przed drużyną podczas wyzwania. Nagle podchodzi do Amy, Rodney który próbuje z nią zerwać gdyż w poprzednim odcinku zaczął wierzyć że on i Amy są parą, ale Amy odchodzi od niego gdyż ten zaczął się mieszać w słowach. Siostry później, zrobiły wspólną zasadzkę na Dave'a. Amy próbowała wmówić Jasmine że to ona trafiła w Dave'a a nie Samey, ale Jasmine jej nie uwierzyła gdyż umie odróżnić bliźniaczki. Jasmine prowadzi siostry do kryjówki Shawna, by Samey użyła swojego ostatniego balona aby go wyeliminować. Amy jednak chce wyrwać balon z rąk Samey przez co balon pęka oblewając wszystkie trzy, różową farbą, co kosztowało drużynę Kinosewak zwycięstwo. Przed ceremonią eliminacji, Amy informuje Samey że przekonała całą drużynę by głosowały na nią, zabierając jej wtedy jabłko. Okazało się jednak że jabłko które Amy zabrała to trujący owoc Machineeli które Samey znalazła w poprzednim odcinku. Przez to, gardło Amy spuchnęło i nie mogła się bronić przed Samey która wmówiła wszystkim że Amy to Samey. A jako że to Samey została wyeliminowana tej nocy, Chris umieszcza Amy w Armacie Wstydu i wystrzeliwuje ją poza wyspę.

S05,2E05-Amy przybyła by się zemścić

Amy powraca na wyspę.

Po wydarzeniach z poprzedniego odcinka, Samey jest zmuszona udawać Amy gdyż każdy wierzy że to Samey została wyeliminowana przez co Amy jest stale wspominana w Kocham cię, kocham twoje węzły. Ale Amy powraca w Podmuch z przeszłości, gdzie na początku odcinka wyłania się z jeziora pokryta cała wodorostami i glonami. Przez cały odcinek, była widziana tylko w tle i jak się schowała w Jeep'ie Kucharza gdy ten szukał Shawna. Wyskoczyła z jeziora podczas ostatniej rundy wyzwania między Samey a Sugar. Zatrzymała wtedy Samey i zaczęła z nią walczyć z zemsty za to że ta podstępnie ją wyeliminowała. Ich walka dała Sugar i jej drużynie zwycięstwo a podczas ceremonii eliminacji, Amy jest zła że ktoś pomyślał że Samey to ona, a gdy Samey po raz kolejny próbowała uniknąć eliminacji udając Amy, siostry po raz kolejny zaczęły ze sobą walczyć. Chris wtedy ogłosił że obie lądują w armacie. Amy protestuje, podkreślając że to Samey oszukała, ale Chris zignorował je obie, i wystrzelił je poza wyspę.

Występ

Taśma przesłuchań

Kliknij tutaj, aby zobaczyć audycję Amy.
S05.2E00 Amyaudition

Amy uważa, że jej siostra zawsze będzie gorsza od niej.

W swojej audycji, Amy stwierdza, że audycja jej siostry Samey jest żałosna, i że producenci powinni wybrać ją gdyż nadaje się o wiele bardziej do programu. Następnie Amy mówi, że urodziła się wcześniej od Samey która do dziś żyje w jej cieniu. Na końcu Amy mówi, że jest gotowa by podjąć się wyzwania, pokazując spakowanie walizki.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Amy
Relacje Jasmine | Samey
Wyeliminowana z Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew
Wcześniej Odcinek Kolejny
Leonard Bliźniacy to nie wszystko Rodney
Pimâpotew Kinosewak
Amy | Jasmine | Max | Rodney | Samey | Scarlett | Sky | Topher

Więcej z Fandomu

Losowa wiki