FANDOM

Anna Maria i Jo się kłócą

Anna Maria i Jo jak zawsze się kłócą.

Anna Maria i Jo to jeden z poważniejszych konfliktów który powstał od pierwszego spotkania dziewczyn. Obie żyły w innych światach: Anna Maria w świecie mody a Jo w świecie sportu przez co siebie nie rozumiały i często dochodziło do spięć między dziewczynami. Obie zostały przydzielone do drużyny Zmutowanych Larw, gdzie Anna Maria była jedynym członkiem który nie szanowała Jo jako kapitana i często przeciwstawiała się jej rozkazom. Jo natomiast miała dość tego że Anna Maria niezbyt udziela się w wyzwaniach. Nie rozumiała też jej dziewczęcych spraw i często przezywała ją jak np: "Ty z tapirem", "Sprejara" czy "Pustak".

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Gdy Anna Maria skacze na trampolinie, uderzając wielokrotnie w słup totemu. Jo by jej pomóc odsuwa trampolinę, przez co Anna Maria spada na ziemię.

Prawda albo laser rekina

Anna Maria nie chce kontynuować pierwszej części wyzwania ale Jo na to jej nie pozwala przez co zaczynają się kłócić. Jo nazywa Anne Marie i innych kolegów z drużyny, "tchórzami" gdy Chris postanowił odwołać wyzwanie. W drodze do miejsca kolejnej części wyzwania, Anna Maria i Jo śmiały się z Camerona gdy ten przyznał że nosił pieluchy do jedenastych urodzin.

Lód, lód dziecino

Miałaś isć do fortu szczurów

Jo ma już dość tego że Anna Maria nie wykonuje jej rozkazów.

Gdy Jo wspina się na szczyt góry, Anna Maria pozostaje na ziemi by poprawić sobie włosy. Jo by ją zmotywować do wspinana, krzyczy do niej, zwracając się do niej "Ty z tapirem" i mówi że gdyby był rozum w spreju to by się jej przydał. Słysząc to Anna Maria, się mocno wkurzyła, i zaczęła się wspinać by dorwać Jo nazywając ją "pasztetem". W pokoju zwierzeń, Jo przyznaje że uważa Anne Marie za słabnę ogniwo którym łatwo manipulować by robiło to co ona rozkaże. Po dotarciu na szczyt góry, Anna Maria próbuje uderzyć Jo ale ta zrobiła unik przez co Anna Maria uderzyła Bricka przez co ten spadł ze skały. W drugiej części wyzwania, Jo rozkazuje Brick'owi i Zoey zdobyć flagę wroga wraz z "leniuchem" odnosząc się do Anny Marii czym rozgniewała dziewczynę. Anna Maria jednak stoi bezczynnie co zauważa Jo która nazywa ją "sprejarą" i każe jej ruszyć w stronę fortu Szczurów, na co Anna Maria odpowiada że nie będzie ryzykować zniszczenia swojej fryzury. Zirytowana Jo, wyrzuca lakier do włosów Anny Marii w stronę fortu Szczurów. Anna Maria grozi Jo że za to jej zapłaci i biegnie w stronę fortu wroga by odzyskać swój lakier do włosów. Jo wtedy arogancko się uśmiechnęła i stwierdziła że było to dość proste.

Schwytani straceńcy

Zyłak ci pęknie

Jo każe pośpieszyć się Annie Marii w zdobyciu kolejnej wskazówki.

Gdy Brick zniknął, Jo się tym nie przejmuje i każe iść dalej. Anna Maria wtedy staje w obronie Bricka i razem z Mike'em i Cameronem obraża Jo. Później gdy Anna Maria przechwala się tym że to ona odnalazła kolejną wskazówkę, zdenerwowana Jo kazała jej się pośpieszyć i otworzyć grób w którym znajduje się wskazówka. Anna Maria wtedy radzi jej by tak nie krzyczała bo jej żyłka pęknie. Później gdy Jo z Cameronem znajdują wejście do jaskini, Cameron sugeruje by poszukali najpierw Anny Marii i Mike'a którzy się od nich odłączyli ale ta odmawia i idzie sama do jaskini.

Ahoj, załogo!

Anna Maria i Jo kłącą się o Dawn

Jo zatrzymuje Anne Marie od pobicia Dawn, gdyż sama chce ją pobić.

Podczas wyzwania, Jo chce zanurkować. Anna Maria wtedy pyta Jo czy uważa że nikt nie potrafi nurkować. Wtedy Jo zakłada na słabego Camerona, kask nurka by udowodnić swoją racje. Gdy Jo też ciągnie węża z dopływem powietrza sygnalizują że nie może oddychać. Anna Maria wtedy widzi że Zoey stoi na wężyku, i popycha ją by pomóc Jo. Po wyzwaniu, gdy Dawn jest wrobiona w kradzież przez Scotta, Anna Maria próbuje ją zaatakować, ale Jo ją powstrzymuje, gdyż jako pierwsza chce ją zaatakować.

Uciekający model

S04E06- Anna maria, Cameron i Jo

Anna Maria obraża wygląd Jo.

W łazience, Anna Maria wraz z Zoey jest oburzona i zdegustowana gdy Jo przy nich zaczęła golić nogi. Przy amfiteatrze, gdzie ogłoszono że wyzwanie będzie związane z modą, Jo stwierdza że moda jest stratą czasu, na co Anna Maria niegrzecznie mówi do Jo "i mówi to dziewczyna w męskich dresach". Wtedy wściekła Jo wskazuje placem na Anne Marie, agresywnie mówiąc że każdy widzi w niej dziewczynę na co Anna Maria spogląda z zaciśniętymi zębami na Jo.

Anna Maria maluje Jo

Anna Maria maluje Jo.

Później, w czasie wyzwania, Jo (jak wszystkim w drużynie) nie podoba się projekt Anny Marii i wolała projekt Zoey. Anna Maria natomiast krytykowała projekt Zoey, na co Jo mówi że "może być" na co Anna Maria wściekle na nią spojrzała. Anna Maria pomaga Zoey umalować Jo. Ta natomiast się pyta czy na pewno będzie dobrze wyglądać na co Anna Maria arogancko odpowiada "że tylko jej można zaufać w kwestii stylowego makijażu". Początkowo szło jej i Zoey dobrze ale wtrącił się Chester który oszpecił Jo. Anna Maria wraz z Zoey, Cameronem i Brickiem była przerażona makijażem Jo.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Gdy Jo wraz z jej drużyną Toksyczny Szczurów, zostaje złapana przez zmutowane susły na rozkaz Ezekiela. Jo nazywa Anne Marie "Pustakiem" i każe powiedzieć jej chłopakowi by ją i jej drużynę puścił, gdyż Ezekiel zauroczył się w Annie Marii.

Ciekawostki

Zobacz także

Anna Maria
Relacje Cameron | Jo | Mike | Zoey
Jo
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Brick | Cameron | Lightning

Więcej z Fandomu

Losowa wiki