FANDOM

Beth
Wrzeszczące Susły
Zabójcze Makiety
100px-TDA DIY Char Beth
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Czarne
Eliminacja WTP: Skoro nie możesz znieść upału...
PTP: Kto będzie milionerem?
Miejsce WTP: 16
PTP: 1/2
Związki Brady
Justin (jednostronne z jej strony)
Harold (jednostronne z jej strony)
Rodzina Rodzice
Przyjaciele Bridgette, Cody, Duncan, Harold, Justin, Leshawna, Lindsay, Owen, Trent
Wrogowie Courtney, Heather
Dubbing CAN: Sarah Gadon
PL: Agnieszka Kudelska

 Beth to uczestniczka Totalnej Porażki. Na Wyspie Totalnej Porażki (odcinki 1-10 i 27) rywalizowała w drużynie Wrzeszczących Susłów. Na Planie Totalnej Porażki rywalizowała w drużynie Zabójczych Makiet. W tym sezonie dotarła aż do finału (w wersji polskiej wygrała program). Nie dostała się do III sezonu.

Osobowość

Beth urodziła się i wychowała na farmie, przez co miała problemy z nawiązywaniem kontaktów społecznych. Jej najbliższymi byli jej zwierzęcy przyjaciele, oraz jej rodzice. Uważała, że jej najlepszym przyjacielem jest jej świnka Bertha. Beth pragnie by wszyscy ją lubili, a jej naiwność sprawia, że jest doskonałym celem dla antagonistów. Ogólnie rzecz ujmując Beth jest słodką i godną zaufania dziewczyną, która pragnie stać się silna i niezależna.

Wyspa Totalnej Porażki

120px-WelcomeBeth

Beth jest bardzo podekscytowana faktem udziału w programie i poznania innych osób.

W Miejsce takie sobie cz. 1, Beth jest pierwszą osobę, która przybywa na wyspę. Jest podekscytowana obecnością w programie i szczęśliwie wita Chrisa, oraz innych zawodników, którzy jeszcze przybywają. Następnie jest umieszczona w drużynie Wrzeszczących Susłów. W Miejsce takie sobie cz. 2, Beth jest jedyną osobą ze swojej drużyny, która nie skoczyła z klifu. Jednakże jej drużyna wygrała i Beth uniknęła eliminacji.

Sojuz

Beth i Lindsay zostają zwerbowane do sojuszu przez Heather.

W Wielkie spanie, Heather werbuje Beth i Lindsay do jej sojuszu w ramach zapewnienia im miejsca w finałowej trójce. W pokoju zwierzeń, Beth jest podekscytowana tym faktem, ale zastanawia się co będzie później. Jednakże Heather wykorzystuje jedynie Beth i Lindsay, aby zapewnić sobie bezpieczny pobyt w grze i z ich pomocą eliminować potencjalne zagrożenia. Przez resztę sezonu, Beth i Lindsay są traktowani przez Heather jako jej służące i wykonują wszystkie jej zadania. W Niezbyt sławni Heather wykorzystuje Beth do głosowania na Justina. W Czynnik fobii, Beth pokonuje swój strach dając pierwszy punkt drużynie.

W W górę strumienia, Beth korzysta z łazienki, przez co nie słyszała jak Chris ostrzegał od tym, by nie brali niczego z wyspy Kości, gdyż może spaść na nich klątwa. Podczas pobytu na owej wyspie, Beth znajduje Tiki Idola i zabiera go ze sobą do obozu, wierząc, że przyniesie jej szczęście. W Polowanie złej woli, Beth zaczyna mieć wątpliwości co do Heather, kiedy dowiaduje się, że jest jedynie jej pionkiem. Po tym jak Beth uświadamia sobie, że ryzykowała życie, by ukraść chipsy dla Heather, postanowiła odłączyć się od jej sojuszu. Powoduje to kłótnie między nimi, a Leshawną, która przyłącza się i staje po stronie Beth. Podczas ich kłótni, Zabójcze Okonie wykorzystują okazje i ostrzeliwują ich. Podczas ceremonii eliminacji, Heather głosuje na Beth ze względu na zdradę. Jednakże Beth jest bezpieczna, a program opuszcza Cody, któremu Beth pomaga udać się do portu wstydu, ze względu na jego obrażenia.

120px-Kitchen17

Beth zostaje upomniana za zrzucenie klątwy na swoją drużynę.

W Skoro nie możesz znieść upału..., Heather namawia Beth, do tego by ją przeprosiła i wróciła do sojuszu. Przez większość odcinka, Leshawna broni Beth przed Heather, kiedy ta ją obraża. W końcu drużyna traci cierpliwość do Heather i zamyka ją w zamrażarce. Kiedy Wrzeszczące Susły przegrywają wyzwanie, wychodzi na jaw fakt, że Beth zrzuciła na drużynę klątwę. Beth mówi, że zwróci figurkę, na wyspę Kości, ale w Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu, okazuje się, że połamała ją i wrzuciła do szamba. W tym odcinku, Beth opuszcza również program.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, Beth wypoczywa na leżaku wraz z rekinami. Kiedy zostaje zapytana o to, co myśli o Heather, mówi, że nawrzucanie jej to najlepsze co ją w życiu spotkało. W Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich, Beth jest jedną z dziesięciu osób, które kibicowały Owenowi od samego początku.

S01E27 Sojusz z Beth

Beth i Lindsay pozwalają dołączyć do ich grupy Ezekielowi.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, Beth współpracuje z Lindsay w poszukiwaniu walizki z milionem dolarów, oraz pozwala dołączyć do nich Ezekielowi, pod warunkiem, że będzie okazywał szacunek dziewczynom. W pewnym momencie ich grupa znajduje się pod drzewem, na którym wisi walizka. Jednakże Beth i Lindsay są zbyt zajęte rozmową ze sobą i ignorują Ezekiela, który próbuje im to powiedzieć. Następnie grupa znajduje walizkę w jeziorze, ale zostaje im ona zabrana przez Courtney i Duncana. Później odnajdują oni ją koło pokoju zwierzeń, ale oddają ją Justinowi. Ostatecznie Beth i Lindsay wpadają do jeziora w wyniku czego kwalifikują się na Plan Totalnej Porażki.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Beth
Relacje Wszyscy | Brady | Courtney | Duncan | Harold | Heather | Justin | Leshawna | Lindsay
Inne Brady | Tiki Idol
Wyeliminowana z Wyspa Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Cody Skoro nie możesz znieść upału... Sadie
Finalistka Planu Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Owen Kto będzie milionerem? z Duncan N/A
Wrzeszczące Susły
Beth | Cody | Gwen | Heather | Izzy | Justin | Katie | Leshawna | Lindsay | Noah | Owen | Trent
Zabójcze Makiety
Beth | Courtney | Izzy | Justin | Lindsay | Owen | Trent