FANDOM

Bethbrady

Beth i Brady się przytulają.

Beth i Brady to jak na razie jedyny związek między zawodnikiem a nie-zawodnikiem. Beth poznała Brady'ego podczas przerwy między Wyspą Totalnej Porażki a Planem Totalnej Porażki. Nikt nie chciał jej uwierzyć i uważano że Brady jest wytworem jej wyobraźni. Jednak Beth upierała się że on istnieje i czasami wpadała w szał gdy ktoś obraził jej chłopaka jak to pokazano w Dzieci za milion dolarów. Mimo ich związku, Beth podczas programu podkochiwała się w Justinie i Haroldzie. W 2008: Owen w kosmosie, Beth postanowiła zerwać z Brady'm gdyż zakochała się w Haroldzie. W finale po ogłoszeniu zwycięzcy, Brady pojawił się i przytulił Beth co oznacza że wrócili do siebie.

Plan Totalnej Porażki

Mistrzowie katastrofy

Beth trzymająca zdjęcie jej chłopaka

Beth pierwszy raz wspomina o Brady'm.

Beth pierwszy raz wspomniała o Brady'm w namiocie wspominając że jest świetnym kucharzem. Opowiada że pierwszy raz spotkali się podczas przerwy między sezonami podczas wizyty u ortodonty na zdjęciu aparatu ortodontycznego. Początkowo nie zwracała na niego uwagi ale gdy zdjęli mu aparat, zakochała się w nim. Następnie pokazuje wszystkim jego zdjęcie. Nikt jej nie chciał uwierzył i domagali się jakiegoś dowodu. Ta wtedy wymienia wiele jego cech które był wypisane na odwrocie zdjęcia co zauważył Justin. Wtedy nikt jej już nie uwierzył i uznali Brady'ego za wytwór jej wyobraźni. Przez cały odcinek, Beth denerwowała swoją drużynę wymieniając różne talenty Brady'ego takie jak to że jest ratownikiem, modelem i podwodnym fotografem i mówi o jego zdolnościach wstrzymywania oddechu pod wodą przez długi okres czasu.

Ocean ośmiu lub dziewięciu

Gdy Zabójcze Makiety próbują otworzyć sejf w którym jest zamknięty Owen. Beth po raz kolejny wspomina o Brady'm i mówi że ma nawyk wyłamywania sobie palców co uważa za zachwycające. Później, Beth wyjawia więcej szczegółów jej pierwszego spotkania z Brady'm. Podczas wizyty u ortodonty, Brady usiadł koło niej. Beth uśmiechnęła się do niego ale wydawało się jej że Brady uznał że się wykrzywiała z powodu aparatu. Według niej, Brady zwrócił na nią uwagę gdy się spryskała perfumami "Desperado" o zapachu pieczonego kurczaka.

Milion dolarów P. C.

Beth po raz kolejny wspomniała o Brady'm gdy się dowiedziała że Courtney jako jedyna będzie mogła korzystać z uradzeń elektrycznych i się na to nie zgadza gdyż to ona ma chłopaka.

Dzieci za milion dolarów

Gdy Courtney wypadł palmtop, Beth skorzystała z okazji i wysłała z niego wiadomość do Brady'ego. Później podczas meczu badmintona pomiędzy Beth a Heather. Leshawna dopinguje Heather i obraża Beth i jej chłopaka. Wtedy Beth wpada w szał i z łatwością pokonuje Heather.

Super Haro-ld

Gdy Beth próbuje przekonać Harolda by głosował na Duncana. Ten mówi jej by powiedziała mu coś czego nie wie. Ta wtedy mówi mu że Brady ma dwa psy które wabią się Steve.

Skulona Courtney, ukryty Owen

Beth używa palmtopa Courtney

Beth rozmawia przez palmtop Courtney z Brady'm.

W nocy Courtney próbowała wciągnąć Beth w sojusz która akurat kładła się spać ze zdjęciem Brady'ego. Później po pierwszej części wyzwania, Courtney pozwoliła Beth zadzwonić z jej palmtopa do Brady'ego a ona miała się zająć przyrządzaniem ryb aby zdobyć jej zaufanie i wciągnąć ją w sojusz. Podczas ich rozmowy, oboje mówią że tęsknią za sobą. Beth mówiła że tęskni za nim bardziej i powiedziała mu że zawsze będzie jej "Misiem pysiem słonkiem słonkiem".

2008: Owen w kosmosie

Na początku odcinka, Beth otrzymuje prezent od Brady'ego w kształcie cukierkowego pierścionka. Courtney uznała to za prezent pożegnalny ale Beth tego tak nie widziała bo pierścionek był o smaku wiśniowym i uważa że wiśnia jest symbolem miłości. Po pierwszym wyzwaniu, Beth zaczęła myśleć że Harold się w niej kocha ale go ignorowała gdyż jest już z Brady'm. Na koniec, gdy wygrała nietykalność, pocałowała Harolda i postanowiła zerwać z Brady'm. W pokoju zwierzeń, uznała że Brady nie był jej pisany i by zwróciła mu pierścionek ale go zjadła.

Bunt w studiu

Mimo że rzekomo Beth zerwała z Brady'm dwa odcinki temu, sama przyznała że gdyby wygrała milion, podzieliła by się nim z Lindsay albo z Brady'm (podkreśliła też że nie jest wymyślony). Sama też przyznała że Brady już jest zakochany w niej po uszy a z milionem będzie jeszcze bardziej w niej zakochany. Później w ostatecznym wyścigu po milion, Duncan był wdzięczny Beth za pomoc i przyznał że by ją pocałował gdyby nie jej aparat a ta mu przypomina że ma chłopaka.

Kto będzie milionerem?

Po ogłoszeniu zwycięzcy, w studia ku zaskoczeniu wszystkich zjawia się Brady i przytula Beth.

W końcówce Duncana, Beth była smutna że przegrała ale od razu się rozweseliła gdy zauważyła że Brady przyszedł do studia i go przytuliła. Beth wtedy mówi że ma wszystkie potrzebne jej nagrody co skłoniło Brady'ego zapytać "czy miał przynieść jakąś nagrodę". Jednak ta po prostu się uśmiecha i mówi że "kocha przegrywać" i nadal się przytulają.

Ciekawostki

  • To jedyny związek utworzony między sezonami.
  • To pierwszy związek między zawodnikiem a nie-zawodnikiem.

Zobacz także

Beth
Relacje Wszyscy | Brady | Courtney | Duncan | Harold | Heather | Justin | Leshawna | Lindsay
Inne Brady | Tiki Idol
Brady
Relacje Beth