FANDOM

S02E25 Beth i Duncan przed wejściem do studia

Beth i Duncan finaliści Planu Totalnej Porażki.

Beth i Duncan nie mają ze sobą prawie żadnych relacji podczas Wyspy Totalnej Porażki ze względu na to, że zostają umieszczeni w przeciwnych drużynach oraz z powodu szybkiej eliminacji Beth. Na Planie Totalnej Porażki znów znajdują się w dwóch różnych drużynach i ich relacje nie rozwijają się do czasu scalenia drużyn. Beth tak, jak większość zawodników odczuwa strach przed Duncanem i kilka razy próbuje go wyeliminować, aby zdenerwować jego dziewczynę, której również nie lubi. Jednak gdy razem dochodzą do finału, ich wcześniejsze relacje ulegają zmianie i stają się przyjaciółmi.

Plan Totalnej Porażki

Mistrzowie katastrofy

Gdy Beth pierwszy raz wspomina o swoim chłopaku Brady'm, Duncan mówi jej, że nikt by nie pomyślał że ma chłopaka i to w dodatku modela.

Super Haro-ld

Beth proponuje Leshawnie i Lindsay zagłosowanie na Duncana ze względu na to że jest silnym graczem. Zaproponowała to, gdyż ich prawdziwy cel, czyli Courtney zdobyła nietykalność więc nie mogły na nią głosować. Beth też uważa że jeśli Duncan zostanie wyeliminowany to Courtney by się tym przejęła i straciła by chęć do gry. Jej plan by się udał ale to Leshawna została wyeliminowana przez Sojusz Facetów i Courtney.

Duma księżniczki

Na początku odcinka, podczas gry z burrito, Duncan był nieco zniesmaczony burrito BNK (Burritowymi Najlepszymi Kumpelami), zrobionego przez Beth i Lindsay, ale im to zaliczył.

Poszlaka

S02E20 Weźcie się w garść

Duncan mówi Beth i Harold'owi by się uspokoili.

Gdy wszyscy zaczęli uważać że Chris został zamordowany, Beth i Harold zaczęli panikować dopóki Duncan ich nie uspokoił. Później, Beth, Harold i Lindsay zaczęli uważać że to Duncan "zamordował" Chrisa dlatego że znaleźli zielony włosy koło ciała i też dlatego że Duncana nie było gdy ciało Chrisa zniknęło, więc zakuli go w kajdanki i przykuli do poręczy. W końcu, też Lindsay odkryła że Duncan jest niewinny i że to Courtney jest prawdziwą winowajczynią. W nagrodę Lindsay mogła iść do kina z osobą towarzyszącą, i wybrała Duncana. To był szok dla Beth, ale w pokoju zwierzeń, przyznała że nie jest zła na Lindsay gdyż dzięki temu że Lindsay zabrała Duncana do kina, ona mogła patrzeć jak Courtney wścieka się z zazdrości.

Reguła kołysania

Beth i Lindsay po raz kolejny, postanowiły zagłosować na Duncana bo Courtney po raz kolejny zdobyła nietykalność. Udało im się jeszcze zdobyć głos Harold ze względu na jego waśń z Duncanem. Plan ich prawie by się udał ale to Lindsay została wyeliminowana gdyż przypadkowo na siebie zagłosowała. Gdy Duncan śmiał się z głupoty Lindsay, Beth wtedy gniewnie spojrzała na niego.

2008: Owen w kosmosie

Gdy Beth mówi Duncan'owi i Courtney że dostała od Brady'ego pierścionek, im trudno było w to uwierzyć. Duncan wtedy też zauważył że to cukrowy pierścionek. Po opuszczeniu Pawio-komety, Beth mówi że nie było w niej tak strasznie gdyż przyzwyczaiła się do smrodu. Duncan był tym mocno zniesmaczony (zwłaszcza że w Pawio-komecie były jego wymioty) ale pogratulował jej dobrego wykonania wyzwania.

Dobry piesek

S02E24-Finalisci i Chris

Chris mówi Beth i Duncan'owi że są finalistami.

Beth współczuje Duncan'owi tego że musi się nauczyć trzydziestu dwóch stron listu i zlikwidować wszystkie swoje wady, by jego związek z Courtney miał przyszłość. Po wyzwaniu, Duncan atakuje Beth dwukrotnie, najpierw z procy a później strzelił w nią strzałką usypiającą. Podczas ceremonii eliminacji, Courtney została wyeliminowana a Owen został zwolniony z pracy jako wtyczka, Chris mówi Duncan'owi i Beth że są finalistami Planu Totalnej Porażki ku ich uciesze.

Bunt w studiu

W nocy przed finałem, Beth tak głośno gada, że słychać ją w przyczepie Duncana. Zirytowany Duncan hałasem nie mógł zasnąć. Następnego ranka, oboje znaleźli się przywiązani do masztu. Podczas tej sytuacji, Beth proponuje Duncan'owi współprace, ale ten odmawia gdyż uważa że Beth zwieje gdy ją rozwiąże. Ta zarzeka że by tak nie zrobiła, ale Duncan jej przerywa. Wtedy zirytowana Beth pyta się Duncana czy ten ją rozwiąże co Duncan zrobił. Po tym Beth go rozwiązała. Kiedy rozpoczęło się wyzwanie, Beth prosi Duncana by pomógł jej wyczyścić latrynę, ale ten odmawia. Duncan jednak musi po raz kolejny wyczyścić latrynę gdyż Wielka Stopa, użyła jej po raz drugi. Wtedy Beth złośliwie odmówiła pomocy Duncan'owi w taki sam sposób, jak ten postąpił z nią. Wtedy wściekły Duncan mówi jej żeby "przygotowała się na ostrą walkę". Duncan znów odmawia pomocy Beth gdy ta ma kłopot ze wspinaniem się po śliskim maszcie. Duncan wtedy jako pierwszy umieszcza flagę na maszcie, dzięki temu zyskał dużą przewagę nad Beth. Duncan jednak ma problemy z odpowiedzeniem na pytania Kucharza przez co musi ponownie wykonać wszystkie wyzwania sezonu. Beth natomiast nie ma problemu z odpowiedzeniem na wszystkie pytania Kucharza dzięki temu dogoniła Duncana.

W końcu, oboje nie odpowiedzieli na pytanie dotyczące Courtney przez co musieli ponownie wykonać wyzwanie z odcinka Mistrzowie katastrofy. W tym momencie, Duncan i Beth zaczęli współpracować o co Beth od początku chodziło. Przed rozpoczęciem wyzwania, Duncan mówi Beth jak ma się zachować na torze. Oboje też naśmiewali się z Chrisa mówiąc że rzuca jak dziewczyna. Duncan też spłaca wcześniejszą pomoc Beth, ratując ją od WC pocisku a ta też mu się w ten sposób odpłaca ratując go od pocisku umywalką. Później, gdy Chris i Szef strzelili w Duncana sejfem. Ten mówi jej by poszła bez niego, ale Beth odmawia i ratuje Duncana. Przed zjeździe na linie, Duncan był wdzięczny Beth za pomoc i przyznała że by ją pocałował gdyby nie jej aparat. Po zjeździe, oboje mocno konkurują o przekroczenie linii mety. Ostatecznie, oboje razem dotarli do studia Podsumowania, co prowadzi do dogrywki w następnym odcinku.

Kto będzie milionerem?

Zarówno Duncan i Beth byli wściekli na Bridgette i Geoffa za to że ci pokazują różne filmiki i nie myślą o tym jak ustalić zwycięzce. Harold sugeruje by oboje zagrali w Contortion ale to też kończy się remisem. Gdy powraca Chris, Duncan i Beth muszą odpowiadać na pytania wyeliminowanych zawodników, i brać udział w różnych wyzwaniach jak w konkursie tańca Izzy i w konkursie jedzenia Owena. Przed konkursem jedzenia, Duncan zaproponował Beth podzielenia się kasą by uniknąć tego wyzwania ale Beth odrzuciła jego propozycję. Gdy też nadszedł czas na ogłoszenie zwycięzcy, w obuch końcówkach byli trochę przybici że nie wygrali ale i tak pozostają w dobrych stosunkach między sobą.

Ciekawostki

Zobacz także

Beth
Relacje Wszyscy | Brady | Courtney | Duncan | Harold | Heather | Justin | Leshawna | Lindsay
Inne Brady | Tiki Idol
Duncan
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Leshawna | Mike | Owen | Szef Hatchet | Trent | Zoey
Inne Obleś | Sojusz Facetów