FANDOM

S02E01 Beth bez aparatu

Justin komplementuje Beth w Uwaga, potwór!

Beth i Justin to jedna z nieodwzajemnionych miłości w Totalnej Porażce. Na Wyspie Totalnej Porażki nie mieli zbyt wielu relacji z powodu ich wczesnych eliminacji. Na Planie Totalnej Porażki, Justin wykorzystuje swoją urodę, aby manipulować Beth, która się w nim podkochuje. Jednak jego uroda w połowie sezonu przestaje działać na Beth i inne zawodniczki. Gdy Justin został wyeliminowany, Beth podobnie jak inni nie wykazuje troski za nim. Mimo to, Beth wciąż okazuje zainteresowanie Justinem w przyszłych sezonach, choć w znacznie mniejszym stopniu niż wcześniej.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Kiedy Justin przybył na wyspę, Beth podobnie jak reszta dziewczyn i Owen, była onieśmielona jego urodą.

Niezbyt sławni

Beth jest jedną z czterech osób, które Heather namówiła do eliminacji Justina.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

Justin podziwia własne odbicie w zębach Beth, po tym, jak zdjęła aparat ortodontyczny. Beth uważa, że ​​jest to dla niej komplement, dopóki nie zauważa, że Justin nie patrzy na nią tylko patrzy na samego siebie. Kiedy Gwen pyta, gdzie powinni się udać, żeby znaleźć przyczepy, Justin każe im podążać za "pięknem" czyli za nim. Beth podąża za nim i zachęca innych do zrobienia tego samego.

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Podczas wyzwania, Beth i Justin stworzyli grupę razem z Leshawną i Lindsay. W pokoju zwierzeń, Beth przyznaje że jej marzeniem jest wyjście za Justina i że jej mama powiedziała, że jeśli się będzie mocno starać to wszystkie jej marzenia się spełnią. Wydaje się również szczerze troszczyć o Justina poza jego wyglądem, ponieważ twierdzi, że modele to ludzie tak jak wszyscy z uczuciami i marzeniami.

Plaża, upał i trudne zadanie

S02E04 Bransoletka Justina

Justin i Beth dzielą pozornie romantyczną chwilę na plaży.

Beth i Lindsay oferują Justin'owi śniadanie na początku odcinka, aby zaoszczędzić mu jedzenia przygotowanego przez Szefa Hatcheta. Beth twierdzi, że tofu jest zdrowsze dla jego serca niż wieprzowina Lindsay. Następnie rzuca się na Justina, krzycząc: "Motyla noga, uwielbiam te włosy!" Beth robi bransoletki przyjaźni dla członków swojej drużyny w tym odcinku. Zrobiła je dla wszystkich, z wyjątkiem dla Justina, ponieważ mocno się denerwuje w jego towarzystwie. Na plaży po wyzwaniu, Justin pyta się Beth dlaczego nie dała mu bransoletki przyjaźni i czy są w ogóle przyjaciółmi. Beth daje mu ostatnią, a Justin pokazuje że jest zadowolony z prezentu. Ale w pokoju zwierzeń, otwarcie przyznał że tylko manipuluje Beth by później zawrzeć z nią sojusz.

3:10 do Obłędowa

Kiedy Justin konfrontuje Gwen przed innymi Zabójczymi Makietami o oszustwie Trenta, Gwen przekonuje drużynę by głosowali na Trenta. Tej nocy Beth dołącza do Justina i innych Makiet i skutecznie eliminują Trenta.

Wypożyczona kuchnia Szefa

S02E07 Beth i Justin

Beth i Justin obejmują się.

Nowy sojusz Beth i Justina wreszcie widać w pełnym świetle. Justin najwyraźniej wziął pod swoje skrzydła również najlepszą przyjaciółkę Beth, Lindsay. Beth i Justin współpracują razem przez całe wyzwanie więzienne, aby upewnić się, że Gwen będzie sabotować starania Trzeszczących Żarów. Beth jest wyraźnie zaślepiona urokiem i manipulacją Justina, ponieważ nie czuje żalu w szantażowaniu swojej starej przyjaciółki Gwen i nie narzeka, gdy Justin odmawia udziału w wysiłkach fizycznych.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

Beth i Justin

Justin manipuluje Beth aby przeczytała mu cały podręcznik medyczny na głos.

W nocy przed szpitalnym wyzwaniem, uczestnicy muszą przestudiować podręczniki medyczne "nieco" zmienione przez Chrisa. Justin manipuluje Beth, poprzez zdjęcie swojej koszulki aby zachęcić ją do przeczytania mu na głos wszystkich podręczników. Podczas wyzwania wszyscy uczestnicy z wyjątkiem Duncana i Leshawny wierzą, że zostali zarażeni nieznaną ale śmiertelną chorobą. Kiedy usta Justina zaczęły puchnąć, Beth sugeruje, że mogą poczuć się lepiej, jeśli przyciśnie swoje usta do jego ust, zanim umrą.

Mistrzowie katastrofy

S02E10 Mogła bym stać przy Justinie cały dzień

Justin czuje się nieswojo z dzikimi fantazjami Beth.

Justin podobnie jak wszyscy, nie wierzy w istnienie chłopaka Beth, Brady'ego który jest modelem. Czuje się również niekomfortowo, gdy Beth spojrzawszy na niego, stwierdziła że odkąd zdjęto jej aparat ortodontyczny, świat randek stoi przed nią otworem. Później, kiedy oboje są uwięzieni w łodzi podwodnej, Beth mówi, że mogłaby przez cały dzień stać przy Justinie, co zmusiło go do nerwowego oddalenia się czym zirytował Beth.

Pełny dramat

S02E11 Urok przestaje działać

Władza Justina zarówno nad Beth, jak i Lindsay dobiega końca.

Beth i Lindsay nie są już oczarowane spojrzeniami Justina. Przez cały odcinek, Justin próbuje odzyskać nad nimi kontrolę, ale dziewczyny są w stanie się mu oprzeć i posunąć się nawet do zmuszenia go do pracy fizycznej. Nazywają go nawet leniem, a kiedy Beth wyjaśnia odległość między samolotem a ziemią, Justin twierdzi, że "matematyka jest dla brzydkich ludzi". Jednak pod koniec odcinka, Justin'owi udało się ponownie podbić serca dziewcząt, stosując nową technikę "machnięcia grzywą" dzięki której przekonał Beth i Lindsay do głosowania na Izzy.

Dzieci za milion dolarów

Kiedy Justin upokarza Leshawne podczas kozłowania piłką od kosza, Beth (wraz z Courtney i Lindsay) chichocze i kibicuje mu.

-M- Wykręcone połączenie

S02E16 Urok Justina przestaje działać na dobre

Justin próbuje uspokoić Beth, ale przypomina sobie, że jego "moce" już na nią nie działają.

Kiedy większość uczestników zostaje porwana i zabrana do podziemi, przestraszona Beth wpada w panikę. Justin próbuje ją uspokoić mówiąc, aby skoncentrowała się na jego "wyjątkowej urodzie i doskonałej opaleniźnie", ale Beth na to nie reaguje i zaczyna płakać, pozostawiając Justina w przekonaniu, że s​​tracił swój urok. Później Beth przypadkowo uderzyła Justina łokciem w oko, robiąc mu śliwę na oku. Natychmiast go za to przeprasza, ale Justin nazywa siebie dziwolągiem cyrkowym i ubolewa nad swoim wyglądem przez resztę tego odcinka.

Duma księżniczki

Beth i Lindsay nie okazują troski o dobre samopoczucie Justina, gdy jest on ranny, a następnie wyeliminowany. Zanim wsiadł do Limuzyny Łajz, próbuje zwrócić ich uwagę na sobie ale bezskutecznie.

Kto będzie milionerem?

Pytanie Justina do Beth i Duncana brzmi, czy uważają, że nadal jest atrakcyjny. Beth mówi Justin'owi, że "nadal ma to coś" i dodaje, że widzi go całującego dziewczyny na wielkim ekranie. W zakończeniu Beth, Justin przyznaje, że ​​głosował na Beth, i tego żałuje gdy zobaczył że jej chłopak Brady naprawdę istnieje.

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Gdy Porażkowi Bracia śpiewają piosenkę Boski urok masz, Beth zaczyna walczyć z Katie i Sadie o nich.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E01 Tyler, Lindsay, Beth i Justin na jachcie

Beth podziwia Justina bez koszulki.

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Kiedy stara obsada pojawia się krótko na jachcie, Beth podziwia Justina bez koszuli, który pozuje i napina mięśnie. Następnie ptak wypróżnia się na ramię Justina, czym on i Beth byli obrzydzeni.

Ciekawostki

  • W obu sezonach w których brali udział, konkurowali w tych samych drużynach.
  • Oboje są jedynymi uczestnikami którzy dotarli do połączenia drużyn na Planie Totalnej Porażki ale niedostali się do Totalnej Porażki w Trasie.
    • Oboje również są jedynymi członkami Wrzeszczących Susłów którzy niedostali się do połączenia drużyn na Wyspie Totalnej Porażki ale dostali się na Plan Totalnej Porażki.

Zobacz także

Beth
Relacje Wszyscy | Brady | Courtney | Duncan | Harold | Heather | Justin | Leshawna | Lindsay
Inne Brady | Tiki Idol
Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Owen
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina