FANDOM

Blaineley
100px-Blaineley
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond (Sztuczne)
Kolor oczu Niebieski
Miejsce TPWT : 7/6-te
Przyjaciele Josh, Owen, Szef Hatchet
Wrogowie Bridgette, Chris, Cody, Courtney, Eva, Geoff, Harold, Heather, Sierra
Dubbing CAN: Carla Collins
PL: Agnieszka Kudelska

Mildred "Blaineley" Stacey Andrews O'Halloran to prowadząca telewizyjne show Polowanie na Gwiazdę, a potem współprowadziła podsumowania Totalnej Porażki w Trasie. Przez przypadek wygrała drugą szansę i trafiła do programu jako uczestniczka (odcinki 19 i 20). Zagrała również epizod w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd w ekskluzywnym klipie drugiego odcinka.

Osobowość

Blaineley jest osobą, która ma obsesje, na punkcie sławy i plotek. Zrobi wszystko, by uzyskać historie w "soczystych" tematach oraz nie ma żadnego interesu w tematach, które mogły by rozpocząć skandal. W specjalnym odcinku Planu Totalnej Porażki, Blaineley wydaje się być miła, lecz niecierpliwa. Jednak jej rzeczywista osobowość, pokazana jest dopiero w Totalnej Porażce w Trasie. Przed jej eliminacją w odcinku Chińska Bujda dowiadujemy się, że to ona, a nie Chris, miała prowadzić program.

Wygląd

Blaineley jest wysoką blondynką o niebieskich oczach. W uszach nosi czerwone, okrągłe kolczyki. Ma czerwoną sukienkę i złote bransoletki na obu rękach. Na stopach ma czerwone buty na obcasie.

Plan Totalnej Porażki

S03E00 Blaineley

Blaineley

Blaineley po raz pierwszy wystąpiła w Wyścigu celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! gdzie była gospodarzem talk-show Polowanie na Gwiazdę razem z Joshem. Była bardzo podekscytowana ze spotkaniem z Lindsay na czerwonym dywanie określając ją jako "Bogini Mody" mówiła także, że Lindsay zawsze zaskakuje ją niezwykłym wyglądem i markowymi ciuchami. Jednak Lindsay nie założyła nic modnego, ponieważ myślała, że to próba generalna i założyła tylko nowe kolczyki przez co zdanie Blaineley o niej się zmieniło. Komentowała również "Wojnę na blogi" Heather i Gwen gdzie Blaineley jest po stronie Gwen gdyż uważa że fajna, zakręcona i anty Heather. Przyznała również, że kręci ją Justin. Powiedziała także, że Leshawna zrobiła najgorszy krok w swojej karierze, czyli odchudzanie, przez to straciła trochę swojego tyłu. Potem w studiu robiła wywiad z Sierrą (wielką fanką Totalnej Porażki), gdzie pyta się jej skąd wie tyle rzeczy o zawodnikach, ale nie chce powiedzieć, gdy po chwili pojawia się informator Izzy z kolejnymi plotkami. Podczas gdy autobus z uczestnikami spada z klifu ona i Josh obserwują to intensywnie jedząc popcorn. Pod koniec informuje Trenta, Justina, Beth, Evę, Katie i Sadie, że nie dostali się do III sezonu. Zostawili główną grupę i przyszli do studia. Na koniec razem z Joshem ucieka przed Evą, która wpadła w furią, że nie dostała się do III sezonu i zaczęła demolować studio.

Totalna Porażka w Trasie

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Blaineley
Relacje Bridgette | Geoff
Inne Josh | Polowanie na Gwiazdę | Totalna Porażka Podsumowanie
Wyeliminowana z Totalnej Porażki w Trasie
Wcześniej Odcinek Kolejny
Owen Chińska Bujda z Courtney Duncan