FANDOM

Brick
Zmutowane Larwy
Toksyczne Szczury
Brick ID
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Czarny
Eliminacja TPZW: Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady
Miejsce TPZW: 9
Rodzina Matka
Przyjaciele Cameron, Dawn, Mike, Sam, Zoey
Wrogowie Jo, Scott
Dubbing CAN: Jon Cor
PL: Karol Wróblewski

Benjamin "Brick" McArthur jest uczestnikiem Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy. Początkowo był członkiem drużyny Zmutowanych Larw ale został przeniesiony do drużyny Toksycznych Szczurów w Schwytani straceńcy.

Osobowość

Brick jest dzieckiem wojny, który preferuje hasło "nie zostawiać towarzysza". Żyjąc w wojsku, Brick jest przyzwyczajony do obrzydliwego jedzenia, przez co smakuje mu obrzydliwe jedzenie przyrządzane przez Szefa Hatcheta, które przed nim smakowało tylko Owen'owi. Według Dawn, Brick chętnie pomaga innym bo w dzieciństwie bardzo mu dokuczano. On i Jo zawzięcie ze sobą konkurują o to kto jest najlepszy. W przeciwieństwie do wielu innych zawodników, Brick szanuje utalentowanych konkurentów. Brick mimo że kształtuje się w trudnych wojskowych warunkach, jest bardzo wrażliwym chłopakiem. Ma częsty zwyczaj, moczenia się w spodnie ze strachu, i boi się ciemności przez co śpi przy zapalonym świetle. W Uciekający model, Brick się popłakał gdy niemodnie ubrał wielką stopę. Incydent ten sprawił że Brick chce uczęszczać do szkoły mody, co z dumą ogłosił w Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, ku szoku innych.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E03 Brick i Jo

Brick często konkuruje z Jo.

Brick pierwszy raz się pojawił w Większe! Gorsze! Brutalniejsze! gdzie jest już oczywiste że ma duże doświadczenie wojskowe, takie jak jego zwyczaj meldowania o wszystkim i zwracanie się do wszystkich "sir". Jako czwarty dotarł do mety i został umieszczony w drużynie Zmutowanych Larw. Stara się być użyteczny podczas wyzwania, ale miał kłopoty z wyciągnięciem siekiery z totemu. Na domiar złego, zaatakowała go zmutowana wiewiórka, która przecina linę i zrzuca totem, który przygniata Bricka.

Brick skręca sobie ramie

Brick często się rani podczas wyzwań.

W Prawda albo laser rekina, sportowy i zdyscyplinowany charakter Bricka wciąga go natychmiast w konflikt z Jo. Podczas codziennego porannego biegu, wpadają na siebie i zaczynają się kłócić o to kto jest najlepszy. Później podczas quizowego wyzwania "poznajmy się" okazuje się że Brick zsikał się w majtki na pierwszym i ostatnim dniu szkoły, czym był głęboko zawstydzony. W drugiej części wyzwania, Brick jest nękany przez nieszczęście i wielokrotnie ucierpiał na torze przeszkód. Jego rywalizacja z Jo, nasila się jeszcze bardziej w Lód, lód dziecino, gdzie zaczyna konkurować z nią we wszystkim, tym w jedzeniu najszybciej, wspinaniu się po górze a nawet walka na kciuki o miano lidera drużyny. Brick otrzymał również liczne obrażenia, takie jak zadławienie się łyżką, zwichnięcie sobie ramienia, zepchnięcie ze szczytu góry przez Anne Marie (nieumyślnie) i zranienie się w kciuk.

Brick przenoszony do Toksycznych Szczurów

Brick zostaje przeniesiony do drużyny Toksycznych Szczurów.

Brick wyjawił w Schwytani straceńcy, że boi się ciemności przez co wyzwanie było dla niego kłopotem gdyż odbywało się nocą. Gdy Zoey zniknęła, Brick zgadza się z Mike'em że powinni ją poszukać, ale Jo odmawia, mimo że Chris ostrzegł że za każdego brakującego członka drużyny będzie kara. Na cmentarzu, Brick wpadł do otwartego grobu, i z przerażenia zsikał się w spodnie. Tłumaczy to tym że w grobie była kałuża, i gdy poszedł wysuszyć sobie spodnie, został porwany przez gigantycznego pająka. Po uwolnieniu przez Svetlane, Brick starał się uratować przyjaciół, ale Jo mu każe ukończyć wyzwanie. Brick niechętnie wypełnia jej rozkaz, ale okazało się to błędem, gdyż mimo tego że jako pierwszy dotarł do mety, został ukarany tym że utracił więcej członków drużyny niż Toksyczne Szczury. Podczas ceremonii eliminacji, Brick zgłasza się do wyeliminowania. Zamiast tego jednak Chris przenosi go do przeciwnej drużyny co uszczęśliwia Bricka.

S04E05 - Brick w nowej drużynie

Pierwszy dzień, Bricka w nowej drużynie.

Jego pierwszy odcinek jako członek Toksycznych Szczurów nie jest dla niego łatwy, kiedy przez swój budzik obudził swoich nowych kolegów. Starając się pomóc Dawn przy "rąbaniu drewna" ta mówi mu że pomaga bo strasznie dokuczano mu w dzieciństwie. Brick jest nieświadomy tego że Scott spiskuje przeciwko niemu chcąc go wrobić w kradzież rzeczy zawodników które wcześniej ukradł, ale Scott szybko zmienił swoje plany i wrobił Dawn w kradzież by ją wyeliminować, oszczędzając na tą chwilę Bricka. Jako że w ich drużynie zostali tylko mężczyźni, Brick, Lightning i Scott uznają swoją drużynę za "drużynę mężczyzn" w Uciekający model. Podczas wyzwania, Brick konstruuje bombę z torby podróżnej, która od razu ubrała wielką stopę. Ale bestia zostaje ubrana w okropne dziecięce ubranko. Z tego powodu Brick się popłakał w pokoju zwierzeń i ze smutkiem stwierdził że już nie będzie zajmował się modą. Tej nocy, Jo i Scott zamienili się drużynami i kiedy Brick próbował powitać Jo w jego drużynie, ta miażdży mu rękę mówiąc że to teraz jej drużyna.

S04E07 Brick żegna się z drużyną

Brick salutuje swoim przyjaciołom na pożegnanie przed swoim wystrzeleniem z Miotacza Wstydu.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Brick i Jo po raz kolejny się kłócą o status lidera drużyny. Po tym jak Jo nazwała go "siusiu majtkiem" Brick grozi jej że ją wyeliminuje, jeśli nie będzie przestrzegała jego zasad. Wkrótce po rozpoczęciu wyzwania, Brick oddzielił się od swojej drużyny. Wędrując samotnie po ciemnej kopalni, co go to przeraża, spotkał, zmutowanego susła który zaczął go gonić, ale Brick odkrył że susła odstrasza jego śmierdzący zapach z butów, który nazywa zapachem wojny. Po zjednoczeniu się ze swoją drużyną, są oni natychmiast schwytani przez zmutowane susły które zaprowadziły ich do swojego lidera, byłego zawodnika Totalnej Porażki, Ezekiela. Gdy zawodnicy przygotowują się do ucieczki z kopalni, Brick ratuje Cameron, Mike'a i Zoey przed zmutowanym susłem którego uderzył figurką swojej drużyny, przez co ją połamał. W rezultacie, jego drużyna przegrała wyzwanie i Brick został wyeliminowany przez nowy sojusz Jo z Lightningiem, a także przez to że przez niego przegrali wyzwanie. Przed wystrzeleniem z Miotacza Wstydu, Cameron, Mike i Zoey salutują mu w podziękowaniu za ratunek. Chwilę później, Anna Maria przyłącza się do niego, po rezygnacji z konkurencji i Chris katapultuje ich oboje z wyspy.

Brick powraca w Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, gdzie wspiera Camerona w finale. Podczas ataku zmutowanych stworzeń, Brick, Jo, Mike, Staci i Zoey zostali zaatakowani przez Larry'ego ale Cameron ich uratował. W zakończeniu Camerona, gdy ten ogłasza że ma zamiar się podzielić milionem dolarów ze wszystkimi, Brick z radością ogłasza że w końcu pójdzie do szkoły mody, ku zdziwieniu wszystkich zawodników. Brick nie jest speszony ich reakcją i po prostu mówi "Dobrze, słyszeliście". Następnie razem z innymi śmieje się gdy Chris został aresztowany przez Departament Ochrony Środowiska.

Występ

Total Drama Reloaded

Oryginalny projekt Brick

Oryginalny projekt Bricka.

W prototypie czwartego sezonu, postać Bricka wydawała się być poważna i złośliwa, w przeciwieństwie do jego komicznego charakteru w aktualnej wersji. Jego projekt był w większości taki sam, ale miał nieco bledszą skórę. Jego strój pozostał taki sam, tyle że jego koszulkę zmieniono z ciemnoszarego na ciemnozielony, a jego spodenki zmieniono z ciemnego khaki na granatowy. Nie miał również nieśmiertelnika, który obecnie nosi.

Taśma przesłuchań

S04E00 BrickAudition

Brick w swojej taśmie przesłuchań.

Kliknij tutaj aby zobaczyć audycję Bricka.

Brick rozpoczyna przesłuchanie przedstawiając się, a następnie wyjaśnia dlaczego miał by być ceniony w Totalnej Porażce. Następnie stwierdza, że ma ostre zmysły od lat szkolenia. Na koniec ekran opada, (czego Brick nie zauważa) i kończy przesłuchanie.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Brick
Relacje Jo
Wyeliminowany z Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy
Wcześniej Odcinek Kolejny
Sam Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Anna Maria
Zmutowane Larwy
Anna Maria | Brick | Cameron | Dakota | Jo | Mike | Scott | Zoey
Toksyczne Szczury
B | Brick | Dakota | Dawn | Jo | Lightning | Sam | Scott | Staci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki