FANDOM

Bridgette
Zabójcze Okonie
Drużyna Zwycięzców
100px-Bridgette
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Zielone
Miejsce WTP: 10
PTP: 15/14
TPWT: 16
Związki Geoff
Ezekiel (jednostronne z jego strony)
Rodzina Mama
Przyjaciele Beth, Courtney, DJ, Geoff, Gwen, Harold, Leshawna, Lindsay, Owen, Sadie, Trent
Wrogowie Alejandro, Blaineley, Duncan, Eva, Heather Ezekiel (jednostronne z jej strony)
Przezwiska Bridge, surferka, panna zdradziecko eliminująca, Julia
Dubbing CAN: Kristin Fairlie
PL: Karolina Dryzner

Bridgette to uczestniczka Totalnej Porażki. Na Wyspie Totalnej Porażki (odcinki 1-17 i 27) rywalizowała w drużynie Zabójczych Okoni. Dostała się też na Plan Totalnej Porażki (odcinki 1-2), gdzie odpadła jeszcze przed zawiązaniem grup. Po eliminacji współprowadziła Podsumowania. Znalazła się w Totalnej Porażce w Trasie (odcinki 1-4), gdzie grała w Drużynie Zwycięzców. Potem również współprowadziła drugi i czwarty odcinek Podsumowania.

Osobowość

Jest to miła, spokojna i opiekuńcza dziewczyna. Kocha surfing oraz naturę, a szczególnie delfiny. Nie potrzebuje kosmetyków by ładnie wyglądać. Dorastała w miasteczku na zachodnim wybrzeżu Kanady. Nauczyła się serfować zanim zaczęła chodzić. Dlatego w wodzie czuje się jak ryba, zaś na lądzie porusza się jak słoń w składzie porcelany.

Dziewczyna Geoffa. Na początku nie zwracała na niego uwagi, lecz później uczucie do niego zaczęło narastać.

Wyspa Totalnej Porażki

Bridgette przybyła na Wyspę jako jedenasta w odcinku Miejsce takie sobie cz. 1. Była nieco
S01E01 Chris wita Bridgette
rozczarowana brakiem plaży, która miała tu być. Przez nieuwagę walnęła Chrisa swoją deską surfingową. Potem przywitała się z Geoffem i Beth. O mało nie walnęła deską Harolda, Duncana i Trenta. Została przydzielona do drużyny Zabójczych Okoni.

Podczas pierwszego zadania w odcinku Miejsce takie sobie cz. 2 była pierwszą osobą, która skoczyła z klifu. W czasie przenoszenia skrzyń to ona odkryła, że Katie i Sadie zostały oparzone przez trujący bluszcz. Denerwowało ją to, że Courtney ciągle przechwalała się, że jako jedyna ma obozowe doświadczenie i była oburzona seksistowskimi poglądami Ezekiela. Otrzymała czwartą piankę.

Na początku Wielkiego spania podobnie jak reszta obozowiczów, nie była zadowolona ze wstawania o siódmej rano. Podczas biegu na dwadzieścia kilometrów była wolniejsza od większości zawodników. Zadanie wykonywała biegnąc obok Justina. Razem z innymi obozowiczami zjadła pyszne śniadanie. Podczas zadania siedziała obok Geoffa. Zasnęła przed upływem dwudziestu czterech godzin. Gdy minęła noc, poszła się umyć razem z uczestnikami, którym nie udało się ukończyć zadania. Była jednym z zawodników, którzy przyglądali się z przerażeniem wybuchowi złości Evy. Nie wyglądała na zadowoloną, gdy do jej drużyny przyszła Heather. Była zdenerwowana na Evę, mimo, że ta przeprosiła. Otrzymała drugą piankę. Po ceremonii eliminacji wzniosła toast razem z resztą swojej drużyny.

Na początku Awantury przy grze w zbijaka Bridgette tak samo jak reszta Zabójczych Okoni była zmęczona po poprzednim wyzwaniu. Ukryła się pod stołem, gdy zobaczyła, że Duncan zdenerwował się na Chrisa. Roześmiała się, gdy zobaczyła namalowane wąsy Harolda. Zwróciła uwagę na drwiny Heather. Razem z innymi zawodnikami uważnie słuchała zasad gry w zbijaka. Podczas pierwszej rundy siedziała na ławce. Życzyła powodzenia grającym zawodnikom. Schyliła się, dzięki czemu nie uderzyła ją piłka, posłana w stronę ławki Okoni przez Heather. Patrzyła z zaskoczeniem na piłkę goniącą Katie. Uczestniczyła w naradzie swojej drużyny. Wystąpiła w drugiej rundzie. Uderzyła ją w twarz piłka rzucona przez Owena. Nie była zadowolona z przegrania kolejnej rundy. Gdy Courtney mówiła, że potrzebują kogoś, kto pomoże im wygrać spojrzała na Duncana, jednak nie chciała go obudzić. Ostatecznie, była jedną z osób, które próbowały go obudzić, szturchając go kijem. Podczas trzeciej rundy siedziała na ławce. Cieszyła się razem z resztą drużyny, gdy wreszcie udało im się objąć prowadzenie. Brała udział w czwartej rundzie. Zagrała już na początku piątej rundy. Była pierwszym okoniem, którego zbito w tej rundzie. Podczas przerwy, nalewała do ust Harolda wodę. Kibicowała mu podczas ostatecznej rozgrywki. Cieszyła się z pierwszego zwycięstwa swojej drużyny.

Podczas Niezbyt sławnych chciała wystąpić w konkursie talentów i pokazać jak wytrzymuje na rękach 20 min. Jednak Courtney zdecydowała, że jej występ się nie nadaje. Postanowiła udowodnić niedowierzającemu Geoffowi, że jednak to potrafi. Założyła się nawet z nim oraz paroma innymi Okoniami. Przez
Rzygi

Wymiotująca Bridgette

przypadek zaplątała nogę w linę. Zaczęła się szarpać i spuściła reflektor prosto na Courtney, rozbijając jej skrzypce. Trafiła więc do składu reprezentacji Okoni. Potem do niej i Courtney przyszła Heather i zasugerowała, że Bridgette sabotuje drużynę. W trakcie występu, zaczęła wymiotować, co było spowodowane zbyt dużą ilością zjedzonych chipsów i trafiała rzygami w publiczność. Poślizgnęła się na własnych wymiocinach i spadła na kolana Tylera, co wywołało wybuchową reakcję Lindsay. Dostała 2 pkt. Potem, gdy Geoff zniszczył swoją deskorolkę, wspólnie z Courtney zdecydowały, by wystawić Harolda, co okazało się wspaniałym posunięciem.

Podczas odcinka Kiepskie Geoff próbował ją poderwać. Pochwalił ją, że rozbija namiot jak chłopak. Ten "komplement" nie spodobał się jej. Bardzo bała się spędzić noc w lesie. Gdy była już w namiocie zachciało jej się siku. Wyszła więc szukać ustronnego miejsca, gdy wpadł na nią nietoperz. Wtedy przez przypadek wpadła w ognisko z którego wyleciała iskra, która podpaliła namiot. Zabójcze Okonie musiały spędzić noc pod gołym niebem. Na dodatek zaczęło mocno padać. Otrzymała trzecią piankę.

Przy ognisku na początku Czynnika fobii przyznała się, że boi się sama zostać w lesie. Za zadanie miała spędzić samotnie cały dzień w lesie. Cały czas próbowała podnieść się na duchu,
Kop

Surferka sama w lesie

ale ciągle się wszystkiego bała, nawet słodkiego tamiasa, który do niej podszedł. Ostatecznie z lasu wypłoszył ją Cody (wyglądający jak śmieciowy zombie). Potem kibicowała Courtney, by wykonała swoje zadanie z zieloną galaretką. Wyśmiewała się z fobii Tylera do kurczaków. Dostała przedostatnią piankę.

Na początku odcinka W górę strumienia na Wyspę Kości popłynęła łódką, wspólnie z Courtney. Opowiedziała jej, że gdy wróciła z łazienki znalazła pod kołdrą okropną laurkę od Geoffa. Była przerażona tym prezentem i wkurzona na chłopaka. W czasie przeprawy przez Wyspę, Geoffowi wbiła się drzazga w nogę. DJ postanowił pomóc koledze i poprosił Bridgette by opatrzyła nogę Geoffa. Zrobiła to tak skutecznie, że szybko zaczął chodzić. Nie pozwoliła mu jednak płynąć i pchać łódek. Przekonała go, że DJ lepiej się do tego nadaje. Wieczorem przez przypadek zniszczyła laurkę i chciała ją naprawić, mimo sugestii Courtney, że nie ma sensu.

Podczas Polowanie złej woli Chris mianował ją myśliwym. Nie była z tego zadowolona, bo kocha przyrodę i nie chce nikogo skrzywdzić. Harold jej jednak uświadomił, że to tylko zabawa i że jeleniem jest też Heather. To ucieszyło dziewczynę i od razu raźniej poszła na łowy. Wędrowała przez las, wspólnie z Geoffem i Haroldem. Cel udało im się osiągnąć i trafili Heather i to dwukrotnie oraz inne kłócące się Susły. Później wraz z Geoffem pomogła rozdzielić się Courtney i Duncana.

Podczas odcinka Skoro nie możesz znieść upału... Bridgette wspólnie z DJ'em robili makaron. Przyznała się, że umie go gotować. Z dezaprobatą patrzyła jak DJ i Geoff naśmiewają się z Harolda. W czasie pracy zagadał ją Geoff i powiedział, że do twarzy jej z tym gotowaniem, co jej się spodobało. Później przyznał, że przypomina mu ona mamuśkę jego kumpla. To ją już oburzyło.

W odcinku Komu możesz zaufać? Bridgette wspólnie z Geoffem rywalizowali z Lindsay i Trentem w
S01E11 Harold i Bridgette w ślepym trapezie

Bridgette i Harold na trapezie

konkursie ekstremalnego gotowania. Bridgette perfekcyjnie przygotowała dla Geoffa rybę fugu. On zaś z ufnością zjadł rybę i dzięki temu wygrali zadanie. Bridgette była bardzo wzruszona tym, że Geoff jej zaufał. Po zadaniu wspólnie poszli się wykąpać. Była przerażona tym, że na jej oczach wąż pożarł zajączka DJ'a. Później wystąpiła w zadaniu "ślepy trapez". Z zawiązanymi oczami miała skoczyć, a złapać miał ją Harold. Miała duże problemy z zaufaniem, ale w końcu skoczyła, a chłopak ją złapał. Dzięki temu wygrali zadanie, jednak ostatecznie jej drużyna przegrała i musieli kogoś wyeliminować. Dostała drugą piankę.

Podczas wyzwania w Podstawach musztry Bridgette najprawdopodobniej odpadła z rywalizacji na pisaniu eseju, gdyż nie była pokazana na torze przeszkód. Jadła wraz z innymi przysmaki, jakie Courtney i Duncan ukradli z bufetu ekipy. Próbowała powstrzymać Courtney od zjedzenia ostatniej kanapki, ale bez skutku. Dostała trzecią piankę.

Na początku Ekstremalnej tortury Bridgette i Gwen znalazły w stołówce miłosne haiku. Bridgette stwierdziła, że to na pewno od Trenta do Gwen. Gwen przypomniała
200px-Chairs

Bridgette i Gwen

jej wydarzenie z poprzedniego dnia, gdy Geoff chciał jej zaimponować. Jednak Bridgette oburzyła się, gdy przyjaciółka powiedziała, że Geoff by na pewno nie był w stanie tego napisać. W odwecie oskarżyła Trenta o bycie pozerem. Założyła się z nią o dwa desery, że ten liścik był dla niej. W czasie pchania sofy spytała Geoffa, co według niego jest naprawdę romantyczne. Stwierdził, że pisanie na śniegu sikami czyjegoś imienia. Gdy powiedziała mu, że chodziło jej o słowo pisane, pokazał jej swój tatuaż na tyłku. Przerażona dziewczyna zamknęła oczy. Wspólnie z resztą Okoni popchnęła sofę tak, że DJ na nią spadł. Gdy Geoff miał rozpocząć rodeo, Bridgette wspomniała coś o haiku. Chłopak spytał co to jest haiku, a potem znów pokazał jej swój tatuaż. Tym razem dziewczyna się nie przeraziła. W końcu dziewczyny się pogodziły i zaczęły szukać autora listu wśród innych chłopaków. Bridgette spytała się DJ-a, czy czytał jakieś wiersze. Odpowiedź DJ-a jej nie usatysfakcjonowała. Jak wszyscy była w szoku, gdy okazało się, że listy pisał Harold do Leshawny. Dostała pierwszą piankę.

Po rozwiązaniu drużyn w Posiłek obrzydliwości przeniosła się do domku Susłów. Trochę obawiała się tego, że będzie jedyną nową osobą w grupie. Miała jednak nadzieję, że drużyna dziewczyn będzie solidarna. Jednak jak weszła do swojego nowego pokoju, zastała kłótnię Heather i Leshawny, co nie nastawiało jej optymistycznie. Heather koniecznie chciała przekonać do siebie Bridgette, ale bez skutku. Surferka nie chciała należeć do żadnej z grup. Chciała by drużyna dziewcząt była silna i zharmonizowana. Gdy Heather dała ultimatum, albo ona i Lindsay, albo Gwen i Leshawna, po wahaniu Bridgette podeszła do tych drugich. Po wybraniu strony, dziewczyna również jeszcze pogodzić skłócone dziewczyny, ale Heather jej zagroziła. W rywalizacji miała problemy ze zjedzeniem pierwszego dania, czyli byczych jąder, ponieważ
S01E14 Bridgette zaskoczona hot dogiem z delfina

Przerażona Bridgette i hot-dogi z delfina

była wegetarianką. Dopiero Geoff ją przekonał, co bardzo ją wzruszyło. Pomogła Lindsay zjeść pizzę z meduzami, konikami polnymi i sardelami. Pokazała jak powinno się robić jogę. Później za pomocą lejka wlała do ust Lindsay zupę. Odmówiła jednak zjedzenia hot-doga z delfina. Twierdziła, że delfiny są jej przyjaciółmi. Doprowadziło to do dogrywki, którą dziewczyny przegrały. Bridgette została więc na wyspie, gdzie tęskniła za Geoffem.
S01E15 Złość Evy

Eva wściekła na Bridgette

Rano podczas odcinka Mów mi wujku czyściła swoją deskę surfingową i patrzyła na inne dziewczyny wilkiem. Była wkurzona tym, że chłopaki byli w dobrych humorach, gdy wrócili. Przerażona była, gdy dowiedziała się, że wraca Eva i słusznie. Siłaczka właśnie ją obarczyła odpowiedzialną za wyeliminowanie w trzecim odcinku. W jej obronie stanęła jednak Leshawna. Lindsay za to, że nie skarżyła się w czasie tortur mogła wybrać kolejną ofiarę. Zmuszona przez Evę, wybrała Bridgette. Miała ona zanurzyć się w beczce pełnej pijawek. Jednak Geoff podjął się tego wyzwania. Chris zagroził, że jeżeli mu się uda, to ona zostanie wyeliminowana. Jednak chłopakowi się nie udało. Po jakimś czasie Bridgette znów musiała zmierzyć się z zadaniem. Było to wytrzymanie w koszulce z osami. Nie skarżyła się, więc mogła wybrać kolejną osobę. Za namową innych, wybrała Evę. Ta jednak poradziła sobie z wyzwaniem i Bridgette odpadła. Głosowała za eliminacją Evy.

W odcinku Skarby Bridgette miała za zadanie zdobyć klucz, leżący obok zająca. Zwierzak niespodziewanie ryknął i wystraszył dziewczynę. Ta z krzykiem wskoczyła na drzewo i nie zdobyła klucza. Leshawna powiadomiła ją, że Heather robi jakieś gierki wokół Trenta. Bridgette zagłosowała za eliminacją chłopaka. Otrzymała piankę jako szósta.

Podczas wyzwania w odcinku Ukryj się i bądź podstępny Bridgette szukała ukrycia niedaleko miejsca na ognisko. Przez przypadek pociągnęła girlandę, nawet jej nie czując. Natrafiła na rodzinkę skunksów. Cofając się, pociągnęła
Smród

Ze smrodem skunksa

girlandę, tak że przewróciła jakąś beczkę. To przestraszyło skunksy, które strzeliły w nią swą śmierdzącą wydzieliną. Do końca odcinka dziewczyna śmierdziała. Nie pomogło nawet to, że Szef obsikał ją wodą. W czasie narady dziewcząt siedziała na zewnątrz. Była za eliminacją Duncana. Ostatecznie to ona wyleciała z programu, bo głosowali na nią chłopcy.

Bridgette można było zobaczyć na początku Ekstrawaganckiego Obozo-jmania, kiedy obściskuje się z Geoff'em. Omówiła każdego z finałowej piątki z osobna. Cały dzień spędziła w jacuzzi wraz z ukochanym. Nie wpadła w panikę i nie głosowała.

Plan Totalnej Porażki

W Poszukiwanie kosmicznych jaj, Beth znajduje całujących się Bridgette i Geoffa. Bridgette i Geoff, są pierwszymi zawodnikami znalezionymi i wyeliminowanymi przez kosmitę. Ciągłe całowanie się Bridgette i Geoff'a, denerwowało pozostałych zawodników, co w konsekwencji doprowadziło do ich eliminacji.

Ciekawostki

  • Brigette jest jednym z sześciu zawodników którzy konkurowali w trzech sezonach. Pozostali to DJ, Harold, Izzy, Leshawna i Owen.
    • Ma także najniższą kwotę udziału wszystkich uczestników trzech sezonów licząc tylko 25 odcinków.
  • Bridgette potrafi stanąć na rękach przez 20 min (jeżeli czegoś nie zje wcześniej).
  • Jest wegetarianką.
  • Bridgette i Jo to jedyne dziewczyny w programie, które posiadają bluzę z kapturem.
  • Jest pierwszą obozowiczką, która wzięła udział w wyzwaniu (jako pierwsza skoczyła z klifu w 1 odcinku Wyspy Totalnej Porażki).
  • Zawsze była w tej samej drużynie co Ezekiel, Harold i DJ.
  • Jest aktualnie jedyną uczestniczką Totalnej Porażki, która ma pozytywne kontakty z Courtney.
  • Bridgette jest jedyną naturalną blondynką z oryginalnej obsady.
  • Była ona 2 razy pierwszą dziewczyną wyeliminowaną w II i III sezonie.
  • Skończyła kurs ratowniczy.
  • Jej prototypowy wygląd jest podobny do obecnego wyglądu Courtney.
  • Ona oraz Gwen, Courtney i Heather są jedynymi dziewczynami, które całowały więcej niż jednego chłopaka.
  • W trzecim sezonie rozpoczęła 4 piosenki (Trzyma ją słup, Tak przykro, Ratujcie show oraz Komu pomożecie?).
  • W Angielskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Carrie.
  • Na blogu Fresh TV (kanadyjskiego producenta Totalnej Porażki) wzmiankowano, iż Bridgette rywalizowała z Fin McCloud z Zafalowanych w zawodach surfingowych. Niestety, nie wyłowiono wówczas zwyciężczyni ze względu na "zabawne psoty związane z opiekaczem do ziarenek kawy oraz rzadką rasą wydry morskiej."
    • Co również sprawia, że Bridgette jest pierwszą postacią z Totalnej Porażki, która spotkała postać z Zafalowanych, również potwierdzając, że Totalna Porażka oraz Zafalowani są rozgrywane w tym samym wszechświecie.
  • Bridgette posiada pewne cechy podobieństwa do fikcyjnej bohaterki "Gidget" z książki Fredericka Kohner'a pt. "Gidget", której akcja ma miejsce w latach '50:
    • Obie uwielbiają surfować.
    • Posiadają rymujące się imiona.
    • Prosząc o poradę w sprawach miłosnych do Gwen w "Podsumowaniu II", Bridgette używa nicku "Gidget123"
    • Nazwa "Gidgette" (która brzmi tak samo jak imię bohaterki "Gidget") jest również przezwiskiem dla związku Geoff'a i Bridgette, którym Blaineley nazwała ową parę w "Wyścigu celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!".
  • Pomimo wspomnienia Geoff'a, jakoby Bridgette startowała w zawodach surfingu w Australii podczas Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, nie ukazała się w odcinkach, gdzie Wyścig miał miejsce we wspomnianym kraju.

Galeria

Zobacz także

Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Wyeliminowana z Wyspa Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Trent Ukryj się i bądź podstępny Lindsay
Wyeliminowana z Planu Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
N/A Poszukiwanie kosmicznych jaj z Geoff Izzy
Wyeliminowana z Totalnej Porażki w Trasie
Wcześniej Odcinek Kolejny
Harold Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Leshawna
Zabójcze Okonie
Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Geoff | Harold | Izzy | Katie | Sadie | Tyler
Drużyna Zwycięzców
Bridgette | DJ | Ezekiel | Harold | Leshawna | Lindsay