FANDOM

Bridgette i Duncan

Bridgette opatruje Duncana.

Bridgette i Duncan to jeden z mniejszych konfliktów. Bridgette nie zbyt przepada za Duncanem ze względu na jego status chuligana, a Duncan jak zresztą wszystkich traktował Bridgette niegrzecznie. Duncan też miał dużą rolę w eliminacji Bridgette zmuszając jej przyjaciół by głosowali na nią. Mimo ich konfliktu, Bridgette pomagała Duncan'owi w sposób terapeutyczny. Prawdopodobnie zdanie Bridgette na temat Duncana się zmieniło, gdy dowiedziała się od Courtney o jego miękkiej stronie. Na Planie Totalnej Porażki i w Totalnej Porażce w Trasie nie mieli wielu relacji ze sobą ze względu na szybkie eliminacje Bridgette, ale wydają się mieć neutralne stosunki do siebie.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Kiedy Bridgette przybyła do obozu, Duncan zauważa jej deskę surfingową i żartobliwie pyta po co jej ta deska "mówiąc ze to nie Malibu". Bridgette powiedziała, że zapewniano ją, że przy obozie jest plaża. Duncan jest też zirytowany gdy Bridgette swoją deską prawie uderzyła jego, Harolda i Trenta.

Awantura przy grze w zbijaka

Podobnie jak wszyscy inni, Bridgette jest przerażona, gdy zmęczony i niezadowolony Duncan, wchodzi do stołówki.

Niezbyt sławni

Przed wyzwaniem, Duncan wraz z innymi chłopakami założył się z Bridgette o to czy da rade wytrzymać 20 minut stania na rękach. Kiedy Bridgette podczas swojego występu stania na rękach zaczęła rzygać na swoją i przeciwną drużynę, Duncan był tym obrzydzony, choć nie był w jej wymiocinach. Później gdy Geoff złamał swoją deskę, Bridgette rozważa wystawienie Duncana na miejsce Geoffa, ale ostatecznie razem z Courtney zdecydowały wystawić Harolda.

Kiepskie

Po tym jak Bridgette przez przypadek podpaliła namiot Zabójczych Okoni, Duncan jako jedyny nie jest na nią zły i staje w jej obronie, twierdząc, że sytuacja jest "czadowa", pomimo że nie mają schronienia.

Czynnik fobii

Gdy Courtney próbuje stawić czoło swojemu lękowi przed zieloną galaretką, Duncan mówi jej że jeśli tego nie zrobi to nic się nie stanie. Bridgette mu wtedy przypomniała że jeśli Courtney tego nie zrobi to przegrają i tak się stało.

Podstawy musztry

Gdy Duncan spada z drzewa przez długie wiszenie do góry nogami podczas wyzwania, Bridgette podbiega do niego, aby się upewnić, czy wszystko z nim w porządku.

Posiłek obrzydliwości

Duncan widzi jak Geoff pomaga Bridgette wygrać pierwsze wyzwanie dla dziewczyn, przez co się z nim z tego powodu pokłócił.

Mów mi wujku

Duncan jest zły na Evę za to że przez cały odcinek znęcała się nad Bridgette.

Ukryj się i bądź podstępny

Zagrozone BD

Bridgette i Duncan czekają na to które z nich otrzyma ostatnią piankę.

Bridgette wraz z Gwen i Leshawną decyduje się zagłosować na Duncana, bo jest wredny i sama przyznała, że może mu to powiedzieć prosto w twarz. Duncan natomiast sugeruje by wyeliminować Bridgette i namawia do tego DJ'a i Owena. Geoff też się zgadza choć niechętnie. Ostatecznie oboje są zagrożonymi zawodnikami ale to Bridgette została wyeliminowana i patrzy jak Duncan zjada swoją piankę. Kiedy też Geoff przyznał się Bridgette że na nią nie zagłosował, Duncan się na niego rozgniewał.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

W pewnym momencie Courtney powiedziała Bridgette o tym jak Duncan znalazł nowego zajączka dla DJ'a w Komu możesz zaufać? Bridgette jest teraz świadoma tego że Duncan ma swoją dobrą stronę.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

Duncan widzi jak Bridgette i Geoff się nadal całują podczas wyzwania i komentuje że pewnie nie o taką "akcje" chodziło Chris'owi. W pokoju zwierzeń, Bridgette przyznała Duncan'owi racje mówiąc, że musi się wziąć w garść by zdobyć milion dolarów.

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Duncan udający BG

Duncan kpi z Bridgette i Geoffa.

Duncan nie pozwala Bridgette i Geoff'owi dołączyć do niego, Gwen, DJ'a i Trenta i radzi im by pracowali sami. W pokoju zwierzeń, nie chce by Bridgette i Geoff mu przeszkadzali w zdobyciu miliona. Gdy Bridgette i Geoff zostali wyeliminowani, Bridgette myślała, że wszyscy ją i Geoffa lubią. Duncan odpowiedział, że ich "lubili, ale to już jest przeszłość". Geoff i Bridgette, po wyeliminowani, znowu zaczęli się całować. Duncan krzyczy, żeby przestali, a później kpi z nich w pokoju zwierzeń.

Podsumowanie I

Podczas klipów "To musiało zaboleć", Bridgette śmiała się z wypadków Duncana. Oskarżyła go również o powód zerwania Gwen z Trentem.

Bunt w studiu

Gdy Szef kuchni, zadał pytanie Duncan'owi o najdziwniejsze miejsce, w którym Bridgette i Geoff się całowali. Duncan nie znał odpowiedzi na pytanie ale pamiętał że odpadli jako pierwsi. Gdy Szef powiedział, że Bridgette mówiła o tym non-stop, Duncan powiedział że jej nikt nie słuchał.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Podczas Leć z nami już, Bridgette zachęca zarówno Duncana i Gwen do śpiewania w celu uniknięcia natychmiastowej eliminacji.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Gdy Bridgette pokazała wszystkim jak Cody powalił Duncana jednym ciosem. Ten podkreślił że tylko udawał ale prawdopodobnie Bridgette mu nie uwierzyła.

Ciekawostki

Zobacz także

Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Duncan
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Leshawna | Mike | Owen | Szef Hatchet | Trent | Zoey
Inne Obleś | Sojusz Facetów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki