FANDOM

Bridgette vs Heather

Dość duże napięcie między Bridgette a Heather w Posiłek obrzydliwości.

Bridgette i Heather to jeden z mniejszych konfliktów w Totalnej Porażce. Jak większość zawodników, Bridgette niezbyt lubiła Heather ze względu na jej rodzaj charakteru. Po scaleniu drużyn, ich konflikt się nasilił gdy Bridgette odmówiła dołączenia do sojuszu Heather i przyłączyła się do swoich przyjaciółek Gwen i Leshawny i wspólnie z nimi walczyła z Heather. W kolejnych dwóch sezonach Bridgette została dość szybko wyeliminowała i nie miała zbyt wielu relacji z Heather ale i tak wydaje się że nadal mają dość wrogie stosunki między sobą.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Zazdrosna Heather o uwagę Bridgette, prosi Chrisa by przedstawił kolejnego zawodnika.

Niezbyt sławni

Heather i sabotarzystka Bridgette

Heather oskarża Bridgette o sabotowanie własnej drużyny.

Heather próbuje namieszać w drużynie Zabójczych Okoni, oskarżając Bridgette o sabotowanie Courtney by dać sobie "pięć sekund sławy". Bridgette zapewniła Heather, że się myli. Później, gdy Bridgette jadła chipsy, Heather obraża jej wagę mówiąc "żeby nie przesadzała z chipsami. Chyba nie chcesz zatopić swojej deski surfingowej". Wtedy Bridgette w odwecie, rzuca paczkę chipsów w twarz Heather. Później, gdy Heather przeczytała całemu światu pamiętnik Gwen, Bridgette wraz z Courtney była tym oburzona.

Polowanie złej woli

Trafiliśmy w Heather-Jelenia

Bridgette i Harold świętują po wspólnym ataku na Heather.

Bridgette nie była zadowolona, że była myśliwym w wyzwaniu. Jednak gdy Harold przypomniał jej, że wśród jeleni jest Heather, Bridgette od razu raźniej ruszyła na łowy. Udało się jej trafić Heather i to wielokrotnie i przyznała że była to świetna zabawa.

Posiłek obrzydliwości

Miłaheather

Heather chce przeciągnąć Bridgette na swoją stronę, będąc dla niej miła.

Heather, gdy dowiedziała się, że dotychczasowe drużyny zostają rozwiązane, postanowiła przeciągnąć Bridgette na swoją stronę. Zachwycała się jej fryzurą i chciała koniecznie wiedzieć jak dba o włosy. Gwen zauważyła to i ostrzegła Bridgette przed Heather. Gdy Bridgette wprowadzała się do domku, od razu stała się obiektem zainteresowania Heather która była niezwykle miła dla Bridgette. Pozwoliła jej nawet, że może korzystać z jej rzeczy. Na siłę nawet chciała jej pomalować brwi. Bridgette nie chciała należeć do żadnego sojuszu. Uważała, że drużyna dziewczyn powinna działać razem. Gdy Heather podzieliła pokój na dwie części, kazała Bridgette wybrać z kim chce być. Dziewczyna ostatecznie poszła na stronę Gwen i Leshawny gdyż wiedziała o przebiegłości Heather i to zapoczątkowało konflikt między dziewczynami. Podczas wyzwania, Bridgette nie chciała zjeść byczych jąder, bo jest wegetarianką. Heather próbowała ją do tego zmusić, ale bezskutecznie. Podobna próba sił była przy ostatnim daniu w którym Bridgette odmówiła zjedzenia hot-dogów z delfina.

Skarby

Bridgette była wyraźnie zła gdy dowiedziała się od Leshawny że Heather namieszała w związku Gwen i Trenta. Z pogardą spojrzała na Heather gdy ta zdobyła nietykalność.

Ukryj się i bądź podstępny

Heather była przeciwna pomysłowi Bridgette, by wyeliminować Duncana. Wolała pozbyć się Owena. W ten sposób to Bridgette wyleciała z programu czym Heather była w szoku, jak większość uczestników.

Plan Totalnej Porażki

Podsumowanie I

Gdy Bridgette dowiedziała się że Geoff uważa Heather za najładniejszą dziewczynę w programie, ta mu przypomina jak Heather traktowała ją w pierwszym sezonie. Później, Geoff powiedział że Heather jest "ostra" co jeszcze bardziej wkurzyło Bridgette.

Podsumowanie III

S02E18 - Bridgette mówi coś Heather

Bridgette mówi Heather o swoim planie by Geoff stał się starym sobą.

Bridgette chłodno wita Heather i sarkastycznie komentuje jej nową perukę. Kiedy Heather jest na krześle elektrycznym, Bridgette nie chce przepuścić okazję upokorzenia Heather, więc puszcza filmik nagrany ukrytą kamerą w którym Heather bawi się num-jo-jo, i mówi, że "Heather ma ukryte zdolności".

Później Heather wraz z Owenem i Leshawną pomaga Bridgette, zmusić Geoffa na krześle elektrycznym, by przestał nękać innych zawodników. Gdy też Geoff jest na krześle elektrycznym które wykrywa kłamstwa, Heather pyta go, "która dziewczyna jest największą laską w programie", co sugeruje że Heather dowiedziała się, co Geoff o niej powiedział w pierwszym podsumowaniu. Bridgette wtedy krzywo spojrzała się na Heather gdy ta o to zapytała.

Totalna Porażka w Trasie

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Heather jak i reszta Drużyny Amazonek, zignorowała prośbę Bridgette by polać wodą jej język, który przez oszustko Alejandro przykleił się do słupa.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Podczas powitania Leshawny w studiu, Bridgette dziękuje jej "w imieniu wszystkich uczestników którzy zostali skrzywdzeni przez Heather" za pobicie Heather w Spoliczkowana Rewolucja.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Bridgette spiewa o Heather

Bridgette śpiewa o Heather.

Podczas piosenki Komu pomożecie? Bridgette mówi że Heather jest jak "Lód zimna". Bridgette była też jedynym zawodnikiem który troszczył się o Drużynę Heather bo ma tylko jednego członka więc zmusza Evę, Justina, Leshawne i Owena do grania w Drużynie Heather. Wydawała się również wspierać Heather bardziej niż Alejandro gdyż jego bardziej nienawidzi.

Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze

Bridgette jak i większość zawodników, była wyraźnie zła gdy Heather jako pierwsza dotarła na Hawaje gwarantując sobie miejsce w finale.

Aloha, Finał!

W odróżnieniu do większości zawodników, Bridgette i Geoff nie śmiali się gdy Heather została obrzucona piłeczkami golfowymi podczas wybierania dogrywkowego wyzwania w przezroczystej komorze. Bridgette przysięgła Heather że napełniła komorę piłeczkami do ping-ponga aż Chris informuje że to on zamienił piłeczki by było zabawnie. W końcówce Heather, Bridgette jak i wszyscy (z wyjątkiem Courtney) wiwatuje gdy Heather pokonała Alejandro w finale wygrywając przy tym cały sezon.

Ciekawostki

Zobacz także

Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Heather
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Izzy | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Inne Fryzury Heather | Sojusze Heather