FANDOM

S04E07 przyjaciele

Cameron i Mike pomagają sobie w kopalni.

Cameron i Mike to jedna z ważniejszych przyjaźni. Cameron jest jedną z pierwszych osób, które wiedzą o wielorakich osobowościach Mike'a, ale z powodu ich przyjaźni zachowuje to w tajemnicy przed Zoey. Cameron również pomaga mu je kontrolować. Gdy Scott zostaje przeniesiony do ich drużyny, Cameron i Mike zawiązują sojusz, by go wyrzucić. Jednak im się to nie udaje, gdyż Scott uratował się immunitetem. W kolejnych odcinkach Cameron przypadkowo zdradza tajemnice Mike'a Scott'owi, który go tym szantażuje i doprowadza do jego eliminacji.

Obaj dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd, gdzie znowu zostali przydzieleni do tej samej drużyny. Mike powiedział Cameron'owi że nie może przywołać swoich osobowości więc Cameron postanowił mu pomóc. Nie zauważył jednak że nad ciałem i umysłem Mike'a, kontrole przejęła jego nowa zła osobowość Mal która oszukała wszystkich a Cameron'owi wmówiła że może ufać tylko jemu i Zoey. Mal ujawnił Cameron'owi swoją tożsamość gdy Cameron został odsunięty od konkurencji z powodu dużych kontuzji które doznał w Będziecie poszukiwać Zeeka. W finale, Cameron powraca jako pomocnik Zoey do walki z Malem. Początkowo wątpił że Mike wróci, ale był szczęśliwy gdy się okazało że się mylił.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Prawda albo laser rekina

Rano Cameron obserwował Mike'a, który rozmawia z jedną ze swoich osobowości Chesterem przez sen. Podczas wyzwania, gdy Mike pokonuje tor przeszkód, Cameron był zdziwiony pytając "Jak ci się to udało". Zauważył też że Mike nazwał siebie wtedy Svetlaną. Mike wtedy odzyskuje kontrole i nie wiedział o co Cameron'owi chodziło i dał mu po prostu larwę by ten kontynuował swoją część wyzwania.

Lód, lód dziecino

Cameron i Svetlana

Cameron wywołuje Svetlanę.

Cameron dalej pracuje nad badaniami osobowości Mike'a. Podczas drugiej części wyzwania, gdy Zmutowane Larwy przegrywały, Jo rozkazuje Mike'owi, by zamienił się w Svetlanę aby go katapultować do fortu przeciwnej drużyny. Widząc że Mike nie potrafi dobrowolnie zmienić się w Svetlane, Cameron ją wywołał mówiąc "A oto przed państwem mistrzyni Rosji" co natychmiast zmieniło Mike'a w Svetlanę.

Schwytani straceńcy

Pierwszy krzyk Camerona

Cameron podnosi głos na Vito i Anne Marie.

Po tym jak Cameron zdobył pierwszą wskazówkę, Mike mu pogratulował nazywając go "Cam". Później gdy Brick, Jo i Zoey zostali porwani przez zmutowanego pająka, Cameron przejmuje dowodzenie nad drużyną. Próbuje przekonać Mike'a (jako Vito) i Anne Marie by przestali się całować i skupili się na wyzwaniu, ale ci go zupełnie zignorowali. Wtedy Cameron ucieka się do krzyku pierwszy raz w życiu. Wtedy Vito i Anna Maria zaczęli go słuchać ale na krótko gdyż Cameron po chwili został porwany przez pająka.

Ahoj, załogo!

S04E05 Notatki Camerona

Cameron robi notatki na temat osobowości Mike'a, które są aktywne, gdy Mike śpi.

Rano Cameron obserwuje zachowanie Mike'a i jego osobowości podczas snu. Opisuje go jako "Żywy podręcznik do psychologi". Teraz Cameron chętnie studiuje zachowanie Mike'a a wszystkie notatki na jego temat zapisuje w małym notatniku. W drugiej części wyzwania, Cameron'owi po raz kolejny udaje się wydobyć z Mike'a, Svetlanę która wspomaga ich drużynę w wyzwaniu.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Dzięki, Dzięki Dzięki

Mike przytula Camerona po tym, jak ten obiecał, mu pomóc w kontrolowaniu jego osobowości.

Cameron i Mike nawiązują silną przyjaźń w tym odcinku. Mike i Cameron jadą tym samym wózkiem kopalniowym, który schodzi z torów, w wyniku czego zostają oddzieleni od reszty drużyny i ulegają wypadkowi. Kiedy Cameron się budzi, znajduję nieprzytomnego Mike'a, którego obudził, uderzając go latarką w głowę. Później, gdy Cameron stał się słabszy z powodu promieniowania radioaktywnego w kopalni, Mike niesie go na plecach. Nazwał go wtedy "kumplem", czym Cameron był bardzo szczęśliwy, że w końcu ma prawdziwego przyjaciela. Kiedy Mike widzi Camerona i Zoey zaatakowanych przez gigantycznego zmutowanego susła, rusza im na ratunek ale zaczyna czuć osłabienie z powodu promieniowania w kopalni. Cała trójka zostaje uratowana przez Bricka, a wszyscy razem uciekają z kopalni. Tuż przed eliminacją, Cameron rozmawia z Mike'em za domkiem Zmutowanych Larw, mówiąc mu, że wie o jego osobowości wielorakiej. Mike jest z początku zdruzgotany, że jego sekret wyszedł na jaw, i gorączkowo pyta Camerona, skąd on o tym wie, na co Cameron odpowiada, że ​​szesnaście lat w balonie czyni go człowieka bardzo uważnym. Następnie oferuje Mike'owi, pomoc w kontrolowaniu jego osobowości, w zamian za sojusz między nimi przeciwko ich nowemu koledze z drużyny Scott'owi, któremu zarówno Cameron, jak i Mike nie ufa. Mike przyjmuje jego ofertę i mocno przytula Camerona.

Wyspa skarbów Dr McLeana

S04E08 Cameron i Mike

Cameron pomaga Mike'owi, powstrzymując wywoływanie jego osobowości.

Cameron pomaga Mike'owi w zdobyciu uczuć Zoey, za co Mike jest mu wdzięczny. Cameron również słucha sugestii Mike'a aby wyprowadzić drużynę na prowadzenie w wyzwaniu. W pokoju zwierzeń, Cameron wyjaśnia że odkrył wszystkie wyzwalacze Chestera, Svetlany, Vito i Manitoby Smith'a ale nie wie jak wywołać samego Mike'a. Cameron poradził również Mike'owi aby powiedział Zoey o swojej chorobie a Mike obiecał mu że to zrobi, za około dziesięć lat. Przed ceremonią eliminacji, Cameron przypadkiem wygadał się Scott'owi o chorobie Mike'a, a później Mike i Cameron zagłosowali na Scotta podczas ceremonii eliminacji, i prawie im się udało go wyeliminować, ale Scott uratował się od eliminacji, używając Oryginalnej Głowy Chrisa McLeana.

Grand Chef Auto

S04E09 Nie musisz używać aż tyle farby

Mike próbuje powiedzieć Cameron'owi że nie musi używać aż tyle farby w spreju.

Cameron czuje się winny, że przypadkowo powiedział Scott'owi o wielu szczegółach dotyczących osobowości Mike'a w trakcie wyzwania. Podczas wyzwania, Mike próbuje powiedzieć Cameron'owi, że musi użyć tylko odrobiny farby, aby zrobić znak, dopóki Scott go nie zawołał. Cameron zdaje sobie sprawę, że nie pomagał Mike'owi przez cały odcinek i czuje się jak zły przyjaciel. Cameron jest również zasmucony, gdy Scott który miał prawo wyeliminować jedną osobę, wyeliminował Mike'a.

Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa

Mike jest jednym z najgłośniejszych kibiców Camerona podczas finału i wiwatuje gdy Cameron pokonał Lightninga. W zakończeniu Lightninga, Mike mówi Cameron'owi, aby spróbował wstać, aby uniknąć przegranej z Lightningiem ale Cameron nie może ruszyć swojej zbroi bez mocy, co prowadzi do zwycięstwa Lightninga.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Zły lęk

S05E02 - Cameron wywołuje Manitobe Smitha

Cameron przywołuje Manitobę Smith'a by pomógł im w wyzwaniu.

Cameron zakłada fedorę na głowę Mike'a, aby przywołać Manitobę Smith'a i wykorzystać jego umiejętności w zakresie poszukiwania skarbów w wyzwaniu.

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

S05E03 Mike i Cameron

Cameron i Mike cieszą się luksusem w Hotelu Spa McLeana.

Kiedy oboje szykują się do snu, Mike komentuje, jak niesamowity jest hotel spa. Cameron zgadza się, ale czuje się winny patrząc na puste łóżko Sama, który został wysłany na Wyspę Kości. Następnego dnia, Cameron i Mike wraz z resztą Bohaterskich Chomików spożywają śniadanie komentując, jak wspaniałe jest jedzenie. Oboje, razem z Zoey i Sierrą, przemycają trochę jedzenia z śniadania dla Sama. Podczas wyzwania, Mike próbuje wezwać Svetlane na wyzwanie. Po chwili Cameron pyta, czy przejęła ona kontrolę. Mike wzdycha i odpowiada, że ​​wciąż jest sobą. Podczas ceremonii eliminacji, Mike martwi się, gdy Cameron zgłasza się na ochotnika na Wyspę Kości. Kiedy wszyscy wymieniają zmartwione spojrzenia, Mike uważa, że małe rozmiary Camerona mogą pozwolić mu pozostać niezauważonym przez wszystkie zwierzęta z Wyspy Kości.

Księżycowy Obłęd

S05E05 Złapmy się kijka

Mal udaje, że pomaga Cameron'owi.

Na początku odcinka Mike, jako Mal, podcina Camerona, schodzącego ze schodów i rozbija jego okulary. Chociaż wszyscy uważają, że to był wypadek, Zoey jest jedyną osobą, która zobaczyła, co Mike zrobił. Po usłyszeniu słów Zoey, Cameron konfrontuje Mike'a z tym, co się stało, za co Mike przeprasza i mówi Cameron'owi o swojej niemożności przekształcenia się w inne osobowości. Cameron wybacza Mike'owi i mówi, że pomoże mu w rozwiązaniu problemu. Przez pełnie niebieskiego księżyca, Mike zostaje przemieniony w Mala który odłącza Camerona od reszty drużyny, wciąż udając Mike'a. Kiedy Cameron zaczyna wydedukować, co mogło się stać z Mike'em po tym, jak Scott uderzył go w głowę w Zły lęk, Mal nie chcąc by Cameron doszedł do prawdy, spycha go w dół zbocza. Podczas ceremonii eliminacji, Cameron został przeniesiony do Nikczemnych Sępów, gdy próbował opuścić wyspę aby uciec przed Sierrą. Obiecał wtedy Mike'owi, że znajdzie sposób na rozwiązanie jego problemu z alternatywnymi osobowościami, nie zdając sobie sprawy, że nie rozmawia z Mike'em tylko z Malem.

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Mal pokazuje że to on zmienił głosy

Mal sfałszował głosy aby wyeliminować Camerona.

Kiedy Chris ogłosił, że drużyny zostały połączone, Cameron pozwala Mike'owi dołączyć do jego sojuszu z Zoey, ale w pokoju zwierzeń dodaje "chwilowo", pokazując, że w pełni nie ufa Mike'owi. Cameron zdaje sobie sprawę z obecności złej osobowości i wspomina Zoey, że Mike zawsze wraca, gdy jest ona w niebezpieczeństwie. Podczas ceremonii eliminacji ujawniono, że dzięki jednogłośnemu głosowaniu, Cameron zostaje wyeliminowany. Zoey i Cameron protestują wyznając, że nie głosowali na Camerona. Chris następnie ujawnia, że ​​Cameron nie zostanie wyeliminowany z powodu aresztowania Duncana, dlatego pozostaje w grze. Wtedy Mal ujawnia w pokoju zwierzeń, że manipulował głosowaniem aby pozbyć się Camerona.

Będziecie poszukiwać Zeeka

S05E09 - Papa głąbie

Mal ujawnia się Cameron'owi, tuż przed jego eliminacją.

Cameron zaczyna być nieufny wobec innych zawodników z powodu sfałszowanych głosów w poprzednim odcinku. Mal próbuje uspokoić Camerona i proponuje, aby poszukali wskazówek, naprowadzających ich na osobę która manipulowała głosami. W domku, Cameron znajduje sfałszowane głosy pod łóżkiem Mike'a, ale nie jest pewien, czy "Mike" naprawdę to zrobił. Następnego ranka Mal odzyskuje zaufanie Camerona, ostrzegając go, że wszyscy (z wyjątkiem Zoey) chcą się go pozbyć, w tym jego nowa przyjaciółka, Gwen. Obaj są partnerami podczas wyzwania. W kopalni, Mal zachęca Camerona, aby pocałował Courtney, by wciągnąć Scotta do sojuszu. Cameron jest przeciwny temu planowi, ale gdy nadarza się okazja, Mal zmusza Camerona do pocałowania Courtney. Później Cameron wpada do dziury, ale udaje mu się złapać korzenia. Mal odchodzi, aby znaleźć coś, czym mógłby przyśpieszyć upadek Camerona. Wrócił z kamieniem, by go zabić, jeśli wciąż jeszcze wisiał, ale Cameron już spadł, a Mal wierzy, że jest już martwy. Po tym, jak Cameron został usunięty z programu z powodu odniesionych obrażeń, Mal ujawnia się Cameron'owi i mówi mu o swoich prawdziwych zamiarach w kopalni, powodując, że Cameron krzyczy z przerażenia.

Trafiony, zatopiony i zabity

Mal wyjaśnia swój powód wyeliminowania Camerona w poprzednim odcinku. Porównuje również Camerona do gumy przyklejonej do spodu buta. Podczas zjeżania na linie, Mal wymyśla plan pokonania Alejandro, czym Zoey porównała go do Camerona.

Zrujnowany finał

S05E13 Mal rzuca Cameronem

Mal rzuca Cameronem.

Cameron powrócił jako jeden z pomocników Zoey w finale. Kiedy Zoey pyta Camerona, czy jest jakakolwiek szansa na przywrócenie Mike'a, melancholijny stan Camerona sprawia, że ​​wątpi w to i wierzy, że Mike mógł być tylko kolejną alternatywną osobowością. Gdy balon Camerona przypadkowo przetacza się w stronę Mala, ten kopie go i nazywa Camerona "śmieciem". Podczas wyzwania, Mal chwyta Camerona i rzuca go do dolnej fosy. Kiedy Mike odzyskuje kontrolę, Cameron jest bardzo szczęśliwy, widząc ponownie swojego najlepszego przyjaciela. Po zatopieniu wyspy, Mike mówi Cameron'owi, Gwen i Zoey że powinni ponownie wziąć udział w programie, ale ci powiedzieli stanowczo "nie".

Ciekawostki

Zobacz także

Cameron
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Gwen | Jo | Lightning | Mike | Scott | Sierra | Zoey
Inne Sojusze Camerona
Mike
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Cameron | Duncan | Scott | Zoey
Inne Wielorakie osobowości Mike'a