FANDOM

S04E07 przyjaciele.png

Cameron i Mike pomagają sobie w kopalni.

Cameron i Mike to jedna z ważniejszych przyjażni. Cameron jest jedną z pierwszych osób, które wiedzą o wielorakich osobowościach Mike'a, ale z powodu ich przyjaźni zachowuje to w tajemnicy przed Zoey. Cameron również pomaga mu je kontrolować. Gdy Scott zostaje przydzielony do ich drużyny, Cameron i Mike zawiązują sojusz, by go wyrzucić. Jednak im się to nie udaje, gdyż Scott uratował się immunitetem. W kolejnych odcinkach Cameron przypadkowo zdradza tajemnice Mike'a Scottowi, przez co ten go szantażuje i doprowadza do jego eliminacji.

Obaj dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd gdzie znowu zostali przydzieleni do tej samej drużyny. Mike powiedział Cameron'owi że nie może przywołać swoich osobowości więc Cameron postanowił mu pomóc. Nie zauważył też że nad ciałem i umysłem Mike'a przejęła jego nowa zła osobowość Mal która oszukała wszystkich a Cameron'owi wmówił że może ufać tylko jemu i Zoey. Mal ujawnił Cameron'owi swoja tożsamość gdy Cameron został odsunięty od konkurencji z powodu dużych kontuzji które doznał w ostatnim wyzwaniu. W finale, Cameron od początku nie wierzył że Mike wróci, ale był szczęśliwy gdy się okazało że się mylił.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Prawda albo laser rekina

Rano Cameron obserwował Mike'a, który rozmawia z jedną ze swoich osobowości Chesterem przez sen. Podczas wyzwania, gdy Mike pokonuje tor przeszkód Cameron był zdziwiony pytając "Jak Ci się to udało". Zauważył też że Mike nazwał siebie wtedy Svetlana. Mike wtedy odzyskuje kontrole i nie wiedział o co Cameron'owi chodziło i dał mu po prostu larwę by ten kontynuował swoją część wyzwania.

Lód, lód dziecino

Cameron i Svetlana.PNG

Cameron wywołuje Svetlanę u Mike'a.

Cameron dalej pracuje nad badaniami osobowości Mike'a. Podczas gdy Zmutowane Larwy przegrywały wyzwanie, Jo rozkazuje Mike'owi, aby zamienił się w Svetlanę. Mike nie mógł dobrowolnie zmienić się w Svetlane. Cameron to zauważył i ze swoich badań wiedział jak ją wywołać mówiąc "A oto przed państwem mistrzyni Rosji" co natychmiast zmieniło Mike w Svetlanę.

Schwytani straceńcy

Po tym jak Cameron zdobył pierwszą wskazówkę. Mike mu pogratulował nazywając go "CAM". Później gdy Brick, Jo i Zoey zostali porwani przez pająka, Cameron przejmuje dowodzenie nad drużyną. Próbuje przekonać Mike'a (Vito) i Anne Marie by przestali się całować i skupili się na wyzwaniu, ale ci go zupełnie zignorowali. Wtedy Cameron ucieka się do krzyku pierwszy raz w życiu. Wtedy Vito i Anna Maria zaczęli go słuchać ale na krótko gdyż Cameron po chwili został porwany przez pająka.

Ahoj, załogo!

Rano Cameron obserwuje zachowanie Mike'a i jego osobowości podczas snu. Opisuje go jako "Żywy podręcznik do psychologi". Teraz Cameron chętnie studiuje zachowanie Mike'a a wszystkie notatki na jego temat posiada w małym notatniku. W drugiej części wyzwania, Cameron'owi po raz kolejny udaje się wydobyć z Mike'a, Svetlanę która wspomaga ich drużynę w wyzwaniu.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Wyspa skarbów Dr McLeana

Grand Chef Auto=

Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Zły lęk

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Księżycowy Obłęd

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Będziecie poszukiwać Zeeka

Trafiony, zatopiony i zabity

Zrujnowany finał

Ciekawostki

Zobacz także

Cameron
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Gwen | Jo | Lightning | Mike | Scott | Sierra | Zoey
Inne Sojusze Camerona
Mike
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Cameron | Duncan | Scott | Zoey
Inne Wielorakie osobowości Mike'a

Więcej z Fandomu

Losowa wiki