FANDOM

Camp TV (Obóz TV) był pierwowzorem Wyspy Totalnej Porażki. Camp TV i Wyspa Totalnej Porażki bardzo różnią się od siebie i nie tylko ilością czy wyglądem uczestników, ale także relacjami. 

Uczestnicy

Heather/Gwen

Tutaj Heather i Gwen połączyły się w jedną postać. Imię odziedziczyła po Heather, wygląd po Gwen (z pewnymi zmianami) i charakter po Heather. Prawdopodobnie przyjaźniła się z Evą. Zakochana w Geoffie - z wzajemnością.

Geoff

Geoff wygląda tak samo jak wersja z WTP jednak ma zupełnie inny charakter. Przyjaźnił się z Justinem i Bridgette (gdyż zakochany był w Heather z wzajemnością).

Duncan

Duncan również nie wiele różni się od swojej wersji z WTP, jednak tam pokazany jest od strony żartownisia.

Trent

Trentowi z wyglądu zmieniła się tylko koszulka, ale z charakteru zmienił się bardziej. Nie miał zbyt wiele przyjaciół (na zwiastunie widać, że kiedy wita się ze wszystkimi na wyspie wszyscy patrzą się na niego wilkiem i nie za bardzo cieszą się na jego widok). Nienawidzi Gwen.

Harold

Harold nie przeżył wielkiej zmiany, był jednak bardziej "frajerowaty".

Cody

Cody na prawdę bardzo się zmienił. Jego oryginalna wersja, jest o wiele wyższa i wygląda co najmniej na 30 lat.

Bridgette

Bridgette bardzo zmieniła się w wyglądzie, ale mało z charakteru.

Eva

Wygląd Evy bardzo się zmienił. Jej pierwowzór wcale nie miał ją pokazać jako pewną siebie silną i twardą dziewczyną.

Ezekiel

Ezekielowi zmieniono tylko wygląd, a charakter jest taki sam.

Lindsay

Lindsay z Camp TV jest bardziej inteligentna i rozgarnięta. Nie miała być wykorzystywana przez Heather (zwłaszcza, że nie miało jej w ogóle być). Jej najlepszą przyjaciółką miała być Leshawna. Jeżeli chodzi o związek, to nic się nie zmieniło, jej chłopakiem miał być Tyler.

Leshawna

Leshawna z początku miała wyglądać jak Leshaniqua, potem zmieniono jej wygląd i od swojej teraźniejszej wersji różniła się jedynie koszulką i charakterem. Miała ona być tak jakby "divą". Jej związek z Haroldem prawdopodobnie nie istniał. Jej wrogiem był Tyler.

Justin

Pierwotna wersja Justina nie jest tak piękna jak oryginalna. Jego oczy odbierają cały wygląd postaci. 

Beth

Beth była stylizowana na o wiele ładniejszą dziewczynę. Nie miała być wykorzystywana przez Heather, ale nie przyjaźniła się też z Lindsay.

DJ

Pierwotna wersja DJa, była o wiele tęższa, od teraźniejszej. Nie miała mięśni. Z wyglądu przypomina B.

Katie i Sadie

Cały czas miały być najlepszymi przyjaciółkami, ale nie miały być do siebie w ogóle podobne.

Owen

Zachowuje się tak samo jak w WTP,ale wygląda zupełnie inaczej.

Galeria

Total Drama Island-Camp TV Promo02:03

Total Drama Island-Camp TV Promo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki