FANDOM

Carrie
S01E00 Carrie.png
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Ostatnie tango w Buenos Aires
Miejsce TPWW: 5
Związki Devin
Junior (jednostronie z jego strony)
Rodzina Siostra
Przyjaciele Devin, Junior, Dwayne, Brody, Emma, Kitty, Geoff, Ryan
Wrogowie Jacques, Josee, Stephanie
Dubbing CAN: Kristin Fairlie
PL: ?

Carrie jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Przyjaciele wraz z Devinem, w którym od dawna sie podkochuje.

Osobowość

Wygląd

Dziewczyna ma dosyć szczupłą sylwetkę i okrągłą twarz. Jej karnacja jest naturalnie jasna; oczy i brwi są czarnej barwy. Posiada ona pomarańczowe usta oraz sięgające za ramiona, falowane, blond włosy.

Strój Carrie składa się w większości z zielonych ubrań; w jego skład wchodzi ciemnozielona bluzka na długi rękaw, pod która ma jasnozielony podkoszulek z również długimi rękawami. Ma na sobie jasne jeansy, przepasane brązowym paskiem, który kompletuje z jej bransoletką. Nosi także czarne, wiązane tenisówki, z białymi podeszwami.

Ciekawostki

  • Jest prawdopodobne, że Carrie i Devin reprezentują również jakąś grupę ekologiczną. Przemawia za tym ich zielony ubiór oraz znaczek Devina na jego koszulce - symbol wykorzystywany przez ekologów do nakłaniania ludzi, w celu zmniejszenia zużywania prądu, konkretnie gasząc przez to światło.
  • Ma słaby żołądek
  • Zaczęła się podkochiwać w Devinie, od kąt oboje skończyli 4 lata.
  • Z tego samego można wywnioskować, że przyjaźnią się od najmłodszych lat i są w tym samym wieku.
  • Posiada talent do rysowania, ujawnia się to w 3 odcinku Wariackiego Wyścigu, kiedy uczestnicy dostają wyzwanie narysowania karykatury partnera. Carrie musi zacząć jeszcze raz, ponieważ jej rysunek przedstawiający Devina jest zbyt realistyczny.
  • Devin wspomina też, że miała same szóstki z plastyki.
  • W Angielskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Bridgette.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki