FANDOM

Ima

Pierwszy pocałunek Courtney i Duncana.

Courtney i Duncan był jednym z najbardziej burzliwych związków w serii. Po przyjechaniu na wyspę, oboje początkowo mieli ze sobą konflikt, choć często współpracowali w wyzwaniach. Courtney zaprzeczała faktom, że jest zakochana w Duncanie, a nawet temu, że go lubi. Ten jednak nie sprzeciwiał się uczuciom do Courtney i otwarcie mówił przy niej co czuje. W końcu Courtney odwiedza Duncana w "hangarze dla łodzi", gdzie oboje wspólnie planują okraść kuchnie Szefa. Courtney jest wtedy szczęśliwa mówiąc, że jeszcze nigdy tak dobrze się nie bawiła. W tym samym odcinku Courtney i Duncan dzielą swój pierwszy pocałunek i oficjalnie zostają parą. Oboje jednak spotykają się ponownie dopiero w Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, po tym jak Harold fałszując głosowanie doprowadził do eliminacji Courtney w celu zemszczeniu się na Duncanie za wszystkie jego kawały.

S02E13 Zszkowoany Duncan

Duncan jest w szoku widząc Courtney.

Duncan również zakwalifikował się na Plan Totalnej Porażki, lecz Courtney nie. Wówczas Duncan staje się bliskim przyjacielem Gwen, przez co Courtney była zazdrosna i kilkakrotnie oskarżała go, że ją rzekomo zdradzał. Courtney dołącza do drugiego sezonu w Ocean ośmiu lub dziewięciu, gdzie zostaje umieszczona w drużynie Zabójcze Makiety, podczas gdy Duncan należał do drużyny Trzeszczące Żarówy. Ze względu na konkurowanie w przeciwnych drużynach powstał między nimi konflikt. Oboje także dwukrotnie zmierzyli się w pojedynku, gdzie oba razy wygrała Courtney, a Duncan nie był zadowolony z tego powodu. Oboje mimo to nadal czują do siebie jakieś uczucia, co można było wielokrotnie zaobserwować. W Dobry piesek, Courtney daje Duncanowi wielostronicowy list z zasadami na temat ich związku. Ten był zły z tego powodu, gdyż Courtney kazała uczyć mu się tego na pamięć i pilnie ich przestrzegać. W tym samym odcinku Duncan głosował na Courtney doprowadzając do jej eliminacji, przez co ta z nim zerwała. W finale jednak ponownie stają się parą. W Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, Courtney i Duncan przez większą część odcinka wydają się mieć konflikt, lecz w końcu dzielą swój kolejny pocałunek i ponownie stają się parą.

S03E15 Courtney jest zła na Duncana za zdradę

Courtney jest wściekła na Duncana, że ja zdradził z Gwen.

Po dołączeniu do Totalnej Porażki w Trasie, Duncan i Courtney nadal są parą. Ten jednak powoli przestaje się nią interesować i zakochuje się w Gwen. Duncan rezygnuje z konkursu już w pierwszym odcinku. Powraca on jednak w Gdy widzę Londyn to..., gdzie on i Gwen dzielą swój pierwszy pocałunek. Courtney początkowo nie była tego świadoma i uważała, że ona, Duncan i Gwen mogą być najlepszymi przyjaciółmi. Dowiaduje się jednak o pocałunku od Tylera, gdy ten został zmuszony do ujawnienia całej prawdy o Duncanie i Gwen, przez Alejandro. Courtney miała złamane serce po tej wiadomości, gdyż jednocześnie straciła swoją najlepszą przyjaciółkę i chłopaka. Courtney zrywa również z Duncanem w Z Archiwum 52. Po eliminacji Gwen oboje nada są zaciekłymi wrogami, a Courtney by wzbudzić u Duncana zazdrość flirtowała z Alejandro. Lecz Duncan nie robił sobie nic z tego.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd., Duncan nadal jest w związku z Gwen. Mimo to wiele razy próbował zwrócić na siebie uwagę Courtney. Ta jednak ignorowała go za każdym razem. Gwen widząc, że Duncan cały czas mówi o Courtney, zrywa z nim w Księżycowy Obłęd. Obie dziewczyny stają się wtedy przyjaciółkami i drwią z Duncana. Nawet gdy ten chciał ostrzec je o niebezpieczeństwie, o którym nie zdają sobie sprawy.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 2

S01E02 Wielkolud zostaje

Courtney jest w szoku, że Duncan nominuje ją do pierwszej eliminacji.

Po przegranym wyzwaniu Zabójcze Okonie (do których należała ta dwójka) musiały zdecydować kto ma odpaść. Duncan postawił na Courtney, która nie skoczyła z klifu i jego zdaniem nie była przydatna. Wolał zostawić innego tchórza: DJ'a, którego siła mogła się później przydać. Gdy odchodził od stołu twierdząc, że jest zmęczony, Courtney poprosiła, by został (bo był im potrzebny).

Awantura przy grze w zbijaka

S01E04 Courtney i Duncan

Courtney prosi Duncana o pomoc przy grze w zbijaka.

Po dwóch rundach zbijaka Okonie przegrywały. Courtney zdecydowała o obudzeniu Duncana, mimo że rozkazał by tego nie robić. Zagroziła mu, że wyleci, jeśli im nie pomoże. Duncan nawet próbował ją poderwać i nazwał ją skarbem. Zaprezentował on im metodę, która okazała się skuteczna i Okonie wygrały kolejne trzy rundy i pokonały w tym meczu Susły. Od tego odcinka Duncan zaczyna czuć coś do Courtney.

Kiepskie

S01E06 Wilki przeraziły Courtney

Courtney przytula się do Duncana, po opowiedzeniu przez niego strasznej historii.

Chris rzucił mapę i kompas Duncanowi, ale Courtney mu je zabrała. W obozie Duncan spytał się Courtney o jedzenie. Zwrócił się do niej słowem "kobieto" tonem, którym wyraził swój męski szowinizm. Potem opowiedział wszystkim obozowiczom straszną historię o mordercy z hakiem zamiast dłoni. Na koniec pokazał wszystkim swój hak i przestraszył ich. Zdenerwowało to mocno Courtney. Jednak gdy zawył wilk instynktownie przytuliła się do niego. Duncan stanął w obronie Bridgette, gdy Courtney wrzeszczała na nią. Rano obudziła się na jego piersi. Oskarżyła go o to, że się do niej przytulił. Duncan twierdził, że to ona do niego się przybliżyła. Po powrocie Duncan podszedł do wściekłej Courtney i znowu przestraszył ją hakiem. Od tego odcinka Courtney zaczyna odwzajemniać uczucie Duncana.

Czynnik fobii

Gdy Courtney powiedziała, że niczego się nie boi, Duncan przypomniał jej jak ją nieźle wystraszył poprzedniej nocy. Następnego dnia pomogła Duncanowi przezwyciężyć jego fobię: przytulenie sztucznej Celine Dion. Powiedziała, że nic się nie stanie, gdy tego nie zrobi. Kiedy chwyciła go za rękę chłopak wziął się w garść i wykonał zadanie. Wtedy też Courtney instynktownie przytuliła się do niego. Potem, gdy Courtney miała skoczyć do zielonej galaretki, Duncan krzyknął do niej, że nic się nie stanie, jeśli nie skoczy. I faktycznie nie skoczyła, ale nie została wyeliminowana.

Polowanie złej woli

S01E09 Courtney Duncan jelenie

Duncan i Courtney przypadkowo zaplątali się w jelenimi porożami.

Obydwoje zostali jeleniami. W czasie wędrówki po lesie spotkali się. Courtney spytała się go czemu pachnie gorzej niż zwykle. On odpowiedział, że to smród Owena, który się za nim ciągnie. Courtney postanowiła wrócić do obozu. Duncan stwierdził jednak, że idzie w złą stronę, co ją tylko wkurzyło. Każde poszło w swoją stronę i szczepili się porożami. Tak też wrócili do obozu, ku rozbawieniu pozostałych uczestników. Duncan powiedział, że nie może ona trzymać poroża z dala od niego. Wtedy kopnęła go w czułe miejsce. Rozplątać się pomogli im Bridgette i Geoff.

Skoro nie możesz znieść upału...

Oboje mieli zrobić deser. Courtney początkowo miała wątpliwości, ale zrobiła to dla drużyny. Potem ciągle narzekała na pracę Duncana. Najpierw zwróciła mu uwagę w czasie, gdy wałkował, by jego wielkie łapy nie zgniotły ciasta. On odparł, by jej spięty tyłek nie zważył sosu. Zaśmiała się tylko niepewnie. Później uznała, że jest flejtuchem, bo nakłada różną ilość piany. Odpowiedział jej wtedy, że byłaby zabawniejsza, bez kołka w tyłku. Na to oburzyła się i stwierdziła, że jest bardzo wyluzowana. Wtedy Duncan psiknął w nią pianą. Odpowiedziała rzuceniem w niego ciastem. W pokoju zwierzeń stwierdziła, że prędzej świnie zaczną latać, niż ona będzie z Duncanem. Ich deser dostał 6 pkt.,z czego nie byli specjalnie zadowoleni. Jednak Okonie wygrały i Duncan z radości złapał Courtney. Ta zaś ze śmiechem poprosiła by ją puścił. Gdy jednak tego nie zrobił, z groźbą w głosie zażądała tego. Duncan (z przerażeniem w oczach) zrobił co chciała.

Komu możesz zaufać?

Courtney była oburzona faktem, że Duncan ukradł kubek ze stołówki. Bardzo martwiła się, że przez to może wylecieć. Duncan się za to z nią droczył. Później Courtney widziała jak Duncan kusił zajączka marchewką. Gdy dowiedziała się, że miał to być prezent dla DJ-a, była mile zaskoczona. Osobiście pochwaliła Duncana i obiecała, że nikomu o tym nie powie.

Podstawy musztry

S01E12Courtney i Duncan kradną jedzenie

Courtney i Duncan okradają lodówkę Szefa i Chrisa.

Courtney nie chciała jeść śmieci. Wytłumaczyła Duncanowi, że kiedyś ma zamiar objąć urząd i nie chce by ktoś wyciągnął, że jadła kiedyś śmieci. Pokazała też swoje niezadowolenie z tego, że Duncan żartuje sobie z Harolda. Przestraszyła się, gdy chłopak wyłączył magnetofon w czasie wieczornego treningu. Później po pisaniu eseju, wzięła chłopaka na stronę i kazała mu nie drażnić Szefa. Po tym jak Szef kazał Duncanowi spędzić resztę nocy w szopie na łodzie, bardzo się o niego martwiła. Nie chciała się do tego przyznać, ale poszła zanieść mu kleik. Tam spytała się czemu drażni Szefa i łamie zasady. Ten z kolei zarzucił, że jest sztywna. Zaproponował jej masło orzechowe. Ona stwierdziła, że Szef im nie pozwoli. Wtedy Duncan powiedział, że to właśnie jej problem i za bardzo kieruje się zasadami. Namówił ją na wyprawę do obozu ekipy po różne przysmaki, którymi obczęstowali innych obozowiczów. Szefowi zostawili w lodówce okonia. Courtney zjadła za dużo kanapek i zwymiotowała. Przyznała się Duncanowi, że nigdy nie łamała reguł i nigdy się tak dobrze nie bawiła. Potem pocałowała Duncana. Obydwoje dotarli do ostatniego zadania: wisieli na gałęzi do góry nogami. Najpierw spadł Duncan, co przeraziło Courtney. Potem śmiała się z tego, że Owen spadł na Heather. W końcu nie wytrzymała i zeskoczyła. Powiedziała Szefowi, że powinien wziąć tabletkę na luz, za co pochwalił ją Duncan. Okonie jednak przegrały. Na ceremonii przy ognisku okazało się, że to Courtney zostaje wyeliminowana. Duncan stanął w obronie Courtney, jednak Chris był nieugięty. Gdy Courtney płynęła Łódką Przegranych, Duncan podarował jej czaszkę wyrzeźbioną przez niego, a ta odparła, że nigdy go nie zapomni.

Mów mi wujku

Duncan w Pokoju Zwierzeń oskarżył Heather o wyeliminowanie Courtney. Zapewnił też swoją dziewczynę, że Heather dostanie za swoje.

Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

W Pokoju Zwierzeń Duncan zastanawiał się co Courtney mogła powiedzieć Leshawnie gdyż ta uważa go za miłego gościa. Płynąc łodzią Leshawna przyznała się, że Courtney powiedziała jej jak to było z zajączkiem DJ'a. Wcześniej stwierdziła, że Duncanowi odwaliło na jej punkcie. Chłopak nawet nie zaprzeczał. W czasie trzeciego zadania wyrył w drewnianej głowie Courtney serce z inicjałami.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Courtney przyznaje się, że lubi Duncana i chce żeby to on wygrał Wyspę Totalnej Porażki. Jej uczucia do niego, chciała zachowa w tajemnicy, lecz to się jej nie udało, bo wszyscy pod słyszeli jej zwierzenia. Następnie Courtney zmusza Harolda, do głosowania na Duncana, by ten wygrał sezon.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Oboje siedzieli po stronie Owena w finale. Gdy Gwen i Owen musieli przejść przez niestabilna kładkę znajdującą się nad wąwozem z jeziorem i rekinami, Courtney była przerażona niebezpieczeństwem. Duncan jednak mówił, że to fascynujące i w ogóle się nie przejmował, że Gwen i Owenowi może się coś stać. Courtney początkowo była tym zirytowana, lecz po chwili się pocałowali ponownie.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

S01E27 Zdobędziemy ten milion dolarów

Courtney całuje Duncana, gdy dowiaduje się, że może zdobyć milion dolarów.

Podczas gdy większość świetnie spędza wolny czas w Playa De Los Przegranos, Courtney jest zła, że niesłusznie odpadła z konkursu po czym mówi Duncanowi, że ma zamiar pozwać producentów. Duncan próbuje ją rozweselić. Wówczas Chris powiedział, że od teraz każdy będzie mógł zdobyć milion dolarów, przez co Courtney była szczęśliwa. Courtney wtedy całuje Duncana z zaskoczenia, i oboje razem szukają walizki z milionem dolarów. Duncan zdobywa walizkę, która trzymała Lindsay, przy pomocy wędki. Courtney była szczęśliwa z tego powodu. Po chwili jednak aligator pożera ową walizkę. Courtney zmusza Duncana do walki z nim i przytula go gdy wygrał walkę z aligatorem i odzyskał walizkę z milionem dolarów. Courtney jednak zostawia go, gdy ten zwichnął nogę i pobiegła dalej bez niego sądząc, że ją spowolni. Ostatecznie Duncan kwalifikuje się do Planu Totalnej Porażki, a Courtney nie.

Plan Totalnej Porażki

Czołówka

Images (7)

Duncan i Courtney w czołówce.

Courtney jest zirytowana, gdy Duncan śmieje się z Harolda jak ten został postrzelony mewą. Lecz po chwili uśmiecha się do Duncana i dzielą swój kolejny pocałunek.

Zamieszki na planie

Gwen ujawnia, że Duncan trzyma pod poduszką zdjęcie Courtney. Oznacza to, że Duncan nadal ją kocha.

3:10 do Obłędowa

Duncan w pokoju zwierzeń zdradził że dokucza Haroldowi tylko z tego powodu że ten sfałszował głosy w odcinku kiedy Courtney odpadła i ostro mu za to zapłaci.

Podsumowanie I

Courtney dowiaduje się o przyjaźni Duncana i Gwen, i jest o nich zazdrosna. Courtney wydaje się też być bardziej zła na Duncana niż na Gwen.

Podsumowanie II

Duncan still loves Courtney

Duncan rozmyśla o Courtney.

Podczas Podsumowania Courtney tak jak większość uważa, że Duncan spiknął się z Gwen, Gwen jednak przekonuje ją że są tylko Przyjaciółmi, następnie Geoff włącza nagranie na którym widać Duncana i Gwen którzy patrzą w gwiazdy. Duncan cały czas rozmyśla o Courtney na co ona reaguje uśmiechem, wkurza się jednak gdy Geoff dalej odpuszcza nagranie a na nim Duncan i Gwen prawie się całują.

Ocean ośmiu lub dziewięciu

Duncan i Courtney podczas Planu Totalnej Porażki pierwszy raz spotkali się, gdy Courtney udawała kasjerkę w wyzwaniu. Duncan na początku nie spodziewał się, kto może być kasjerką, ale kiedy Courtney się obróciła, zagadując do niego, Duncan wpadł w osłupienie i padł na podłogę. Podczas gdy Chris przemawiał na temat powrotu Courtney. Na końcu gospodarz zapytał się jej, do kogo ma trafić nagroda. Courtney wręczyła ją Duncanowi, który z zakłopotaniem jej podziękował. Podczas kolejnego etapu wyzwania Courtney była zła, bo jej drużyna była bezużyteczna, więc Duncan zaproponował jej, by dołączyła się do jego drużyny. Courtney odpowiedziała, że zrobiłaby to gdyby mogła.

Milion dolarów P. C.

S02E14 Tylko się nie pobijcie

Napięcia między Duncanem, a Courtney rosną.

Duncan opowiadał Justinowi, że Courtney nawet mu się podoba, lecz prawie cały czas powtarzał, że czas, w którym Duncanowi zależało na dziewczynie już minął. Duncan gdy słyszał, jakie Courtney będzie miała luksusy w programie, zaczął docinać dziewczynie, że nieźle się ustawiła. Courtney na to odpowiedziała, że u niego też dzieją się różne rzeczy, od czasu gdy spiknął się z Gwen. Duncan powiedział dla żartów, że cieszy się, że Courtney dalej coś do niego czuje. Potem ich rozmowa przerodziła się w kłótnie i zaczęli się na siebie złościć. Podczas rozdawania kostiumów Courtney powiedziała Duncanowi, że on zawsze był neandertalczykiem i nie potrzebuje kostiumu. Zezłościła się gdy Duncan pierwszy rozpalił ogień. Ale potem, gdy usłyszała, że oszukiwał śmiała się, że Duncan jednak nie do końca gra z zasadami. Uderzyła go kością. Gdy nadszedł czas walki na skałach. Courtney i Duncan stanęli ze sobą w pojedynku. Gdy rozpoczął się start, oboje złapali się za ręce, by nie spaść, a po chwili prawie się pocałowali, lecz Courtney niespodziewanie uderzyła go kością w krocze, przez co Duncan spadł ze skały, a Courtney dała swojej drużynie zwycięstwo. W pokoju zwierzeń Duncan rozpaczał dlaczego dostał poniżej pasa.

Dzieci za milion dolarów

S02E15 Wujku

Courtney pokonuje Duncana w zapasach.

Podczas kiedy Lindsay i Harold boksują się wielkimi piankami, Courtney dopinguje Lindsay ponieważ jest w jej drożynie , Duncan patrzy się na nią zakochanym wzrokiem po czym mówi ze uwielbia kiedy taka jest, Courtney odpowiada skwaszona mina. Potem muszą walczyć ze sobą w basenie z piłeczkami, Duncan stara się uspokoić wmawiając sobie ze liczy się tylko Rywalizacja jednak to Courtney wygrywa te walkę. Podczas Eliminacji Chris naśmiewa się z Duncana ze ten przegrał z dziewczyna, Duncan odpowiada ze to nie dziewczyna tylko Courtney, czyli zupełnie inna kategoria.

-M- Wykręcone połączenie

S02E16 Courtney przytula się do Duncana

Courtney przytula Duncana, gdyż boi się eksplozji budynku.

Kiedy Lindsay niespodziewanie wpadła w przepaść Duncan od razu pobiegł sprawdzić o co chodzi i w końcu sam tam wpadł, Courtney przejęła się krzycząc do niego "Duncey" a następnie tez wpadła do przepaści. Gdy wszyscy obudzili się w jakiejś Jaskini, Courtney zaczęła sprawdzać na Palmtopie gdzie jest wyjście. Duncan stwierdził, że ogólnie nie ufa Technologii, ale tym razem się poświeci i poszedł za nią. Następnie wszyscy dotarli do wielkiej pustej Sali z szklana taca na której był jakiś worek, nagle pojawiły się lasery , Courtney od razu zaczęła przez nie przeskakiwać, po czym Duncan zawył. Kiedy Courtney wykonywała następny odruch Duncan patrzył się na nią podnosząc brwi do góry. Gdy Courtney zdobyła woreczek znikąd wysunął się monitor na którym jest Chris i ostrzega ich ze za 10 sekund budynek wybuchnie, Courtney ze strachu mocno przytuliła Duncana , jednak gdy Chris oświadczył ze to był żart, odsunęła się od niego i popchnęła. Kiedy Chris powiedział, że za 30 Sekund wybuchnie prawdziwa bomba, wszyscy maja już zamiar uciec przekopując Courtney tym ze oddadzą jej pól wygranej za przewiezienie ich po linie. Wtedy Courtney prosi Duncana żeby ten ją chwycił. Duncan odpowiada, że myślał, że już nigdy o to nie poprosi. Gdy wszyscy spadają, Courtney ląduje na Duncanie.

Super Haro-ld

Po wyzwaniu Duncan idzie do przyczepy Courtney by poprosić ją żeby ta przekonała Harolda by zagłosował na Leshawne. Dziewczyna po krótkich przemyśleniach godzi się.

Duma księżniczki

Duncan, wraz z Justinem był oczarowany śpiewem Courtney. Zgadza się on z nim, że Courtney jest najładniejszą dziewczyną na świecie. Po chwili jednak uświadomił sobie, że Justin próbuje flirtować z Courtney. Dodatkowo był zirytowany, tym że Courtney również flirtowała z Justinem. Courtney mówi Duncanowi, żeby brał przykład z Justina, który prawił jej komplementy. Gdy Courtney zostaje porwana przez złego trolla, Duncan próbuje powiedzieć jej komplement mówiąc "Twoja twarz jest ładna", lecz ta go ignoruje. Gdy Courtney jest na wieży "bezzębnego trolla" rozsyła wszystkim chłopakom całusy. Chociaż Duncanowi przesłała mniej entuzjastycznie. Duncan też ukradł Haroldowi jego "pocałunek", a Justin ukradł jemu. Gdy Justin wygrywa tą część wyzwania, udaje się na wieże. On i Courtney chcieli się pocałować, lecz Chris im przerwał, ku uldze Duncana. Na ceremonii eliminacji, Courtney była zła na Chrisa, że Duncan wylatuje. Ten wówczas przyznaje, że tylko żartował i Duncan zostaje. Duncan zauważył niepokój na twarzy Courtney. Ta jednak w pokoju zwierzeń mówi, że chodziło jej o to, żeby Justin wyleciał, a nie żeby Duncan został.

Totalna Porażka w Trasie

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Ciekawostki

  • Duncan i Courtney byli jedyną parą, która przezwyciężyła różnice i otarła się o miłość.
  • Podczas związku, mieli wspólne zwierzątko - szopa Britney.
  • To związek, który zrywał ze sobą więcej razy niż którakolwiek para.
  • Są jedynymi członkami Zabójczych Okoni, którzy brali udział w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd.
  • Oboje w pewnych momentach programu przełożyli walkę o pieniądze nad ukochaną osobę:
    • Duncan zrobił tak w "Dobrym piesku". Kiedy otrzymał od Courtney list z trzydziestoma stronami (w ang. wersji – trzydziestoma dwoma) opisujący jego błędy w wyglądzie i charakterze. W pewnej chwili poczuł się przez nią wystarczająco osaczony, by zagłosować na dziewczynę. Wyznał też, że nawet jeśli bardzo ją lubi, to wybrałby wygraną niż "potwornie wymagającą laskę z kompleksem wyższości".
    • Courtney w "Wyspie Totalnej Totalnej Totalnej Porażki", gdzie zamiast pomóc kontuzjowanemu Duncanowi, uciekła tłumacząc się wymówką, że niektóre okazje takie jak wygrana miliona dolarów nie trafiają się szybko.               
  • Oboje zajęli 5 miejsce w pewnym sezonie
  • Oboje mieli wytatuowane serce, aby uczcić swój związek.

Zobacz także

Courtney
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay | Scott
Inne Palmtop Courtney | Prawnicy Courtney | Sojusze Courtney
Duncan
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Leshawna | Mike | Owen | Szef Hatchet | Trent | Zoey
Inne Obleś | Sojusz Facetów