FANDOM

Crimson
Crimson
Płeć Kobieta
Kolor włosów Rude, Czarne i białe (peruka)
Kolor oczu Niebieskie, Czerwone (szkła kontaktowe)
Eliminacja TPWW: Superkrólik w Meksyku
Miejsce TPWW: 7
Związki Ennui
Rodzina Babcia
Przyjaciele Ennui
Wrogowie Jacques, Josee
Dubbing CAN: Stacey DePass
PL: Julia Kołakowska-Bytner
Crimson jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Gotów wraz z Ennui.

Wygląd

Crimson jest raczej drobną nastolatką. Nosi czarno- białą, długą perukę, a jej naturalny kolor włosów to rudy. Na twarzy ma ciężki, gotycki makijaż: czarny i czerwony cień pod oczami, pomalowane czarną szminką usta i skórę pomalowaną na biało. Ma na szyi czerwony naszyjnik. Ubrana jest w czerwoną sukienkę z czarnym paskiem z metalowymi kółeczkami oraz wysokie, czarne buty, czarne rajstopy i czerwone rękawiczki.

Osobowość

Crimson to strasznie ponura nastolatka, która okazuje emocje najrzadziej jak się da. Często mówi bez emocji, nawet wtedy, kiedy się cieszy. Potrafi jednak okazywać na swój sposób współczucie. Pokazuje to, gdy Ennui gubi Lokiego, a raczej królik zostaje ukradziony przez Jaquesa.

Ciekawostki

  • Jest jedną z trzech Gotów, którzy występują w serii. Reszta to Gwen i Ennui.
  • Ulubiony zespół jej i Ennui pochodzi z Islandii.
  • Potrafi mówić po islandzku.
  • Jest jedną z uczestników, którzy posiadają tatuaż. Pozostali to: Duncan, Courtney, Geoff, Brody oraz Szef Hatchet.
  • Crimson i Ennui spotykają się 3 lata i nie widzieli siebie bez mrocznego makijażu. Zobaczyli swoje prawdziwe twarze dopiero w 11 odcinku Wariackiego Wyścigu.
  • Crimson w dzieciństwie wyjeżdżała na rodeo do babci.
  • W polskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Dawn i Laurie.
  • Jest jedną z dwóch osób które noszą rękawiczki, drugą osobą jest Ella
  • Razem z Ennui, używa dezodorantu o nazwie "Komodorant".
  • Jeżeli ma coś założyć, musi to być w kolorze czarnym, chociaż w odcinku "Wyścig łazików", ubrała fioletową sukienkę.
  • Jest jedną z dwóch osób, które nic nie mówią, gdy są wprowadzane w wariackim wyścigu. Drugą jest Ennui.
  • Jej imię z angielskiego oznacza "karmazynowy".
  • W całym spin-offie mając mroczny makijaż uśmiechnęła się tylko raz, w odcinku "Ence Pence w której..trumnie"

Galeria