FANDOM

S01E17 - DJ i Owen podsłuchują dziewczyny

DJ i Owen podsłuchują bójkę dziewczyn w Ukryj się i bądź podstępny.

DJ i Owen to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce. Zarówno DJ i Owen mają podobne charaktery. Pomimo złego startu w Polowanie złej woli, obaj zaprzyjaźnili się gdy zostali umieszczeni w tym samym domku. W Ukryj się i bądź podstępny obaj wraz z Geoffem zostali wciągnięci przez Duncana do sojuszu. Pomimo tego że nigdy nie zostali umieszczeni w tych samych drużynach, obaj dość dobrze dogadywali się ze sobą. Szczególnie na Planie Totalnej Porażki, gdzie Owen pochwalał jedzenie DJ'a i był smutny gdy ten zrezygnował z programu.

Wyspa Totalnej Porażki

Polowanie złej woli

S01E09-Mysliwy pokonany przez jelenia

DJ postanawia się zemścić na Owenie za to że ten chciał go ustrzelić.

Owen został wybrany jako myśliwy swojej drużyny który miał polować na jelenie z przeciwnej drużyny w których jednym z nich był DJ. W pewnym momencie Owen zauważył DJ'a jedzącego trawę (gdyż ten za bardzo się wczuł w rolę jelenia). Owen próbował się do niego podkraść ale został wystraszony przez węża i ostrzegł DJ'a o swojej obecności. Owen przez większość czasu ścigał DJ'a próbując go postrzelić farbą z pistoletu na paintballa ale wszystkie jego strzały chybiły. Pościg kończy się na szczycie klifu gdzie Owen mógł wreszcie ustrzelić swoją zdobycz. Jednak zabrakło mu amunicji co dało DJ'owi przewagę. Ten podchodzi do Owena z nieprzyjemnym wyrazem twarzy i rzuca go z klifu do wody.

Posiłek obrzydliwości

Gdy Chris postanawia podzielić zawodników na drużyny płciowe, przeniósł Owena i Trenta do domku Zabójczych Okoni. DJ wtedy z chłopakami zorganizował dla nich imprezę. Podczas wyzwania, gdy podano bycze jądra, Owen je zjada myśląc że to klopsiki. Jednak gdy usłyszał co to jest, wypluwa je na DJ co go to obrzydziło. Przez reszta wyzwania, chłopcy dobrze współpracowali w przeciwieństwie do dziewczyn i wspierali się na wzajem. W dogrywce, DJ wraz z chłopakami dopinguje Owena który rywalizuje z Leshawną w dogrywce piciu koktajli z karaluchów. Owen wygrał dzięki czemu, wygrał dla siebie i chłopaków weekend w luksusowym kurorcie.

Mów mi wujku

Gdy chłopaki wracają z luksusowego kurortu, DJ pokazuje Owen'owi swoje łokcie które są gładkie jak jedwab po pobycie w spa. Choć chłopakami zapewniali że są jak "bracia", gdy Chris ogłosił scalenie drużyn, chłopaki nabrali dystansu do siebie.

Ukryj się i bądź podstępny

Kłóyniw

DJ i Owen kłócą się o ich wspólną kryjówkę.

Owen spotyka się z DJ'em, Geoffem i Duncanem w jaskini gdzie dyskutują o przewadze liczbowej dziewczyn i rozważają ze te się zgadają i ich wyeliminują. DJ jednak ich zapewnia że tak się nie stanie i wspomina jak rano z Owenem stali przed łazienką gdzie podsłuchali walkę dziewczyn. Duncan jednak nie chce ryzykować i namawia chłopaków do zawarcia sojuszu. Gdy wszyscy się na to zgadzają, Owen z podniecenia, całuje DJ'a i Duncana w policzek. Podczas wyzwania, obaj ukryli się na dachu stołówki, nie wiedząc że drugi z nich znajduje się po drugiej stronie dachu. Po chwili zauważyli małego ptaka i do niego podeszli i siebie znaleźli. Zaczęli się kłócić o to kto pierwszy znalazł tą kryjówkę. Podczas kłótni, dach się zawalił i obaj spadli do wnętrza stołówki gdzie Heather ich znalazła i informuje Szefa kuchni o ich obecności. Po wyzwaniu, obaj zgadzają się z Duncanem by zagłosować na Bridgette.

Przednia zabawa

Gdy Lindsay mówi wszystkim że nigdy nie otrzymała wymarzonego roweru od świętego Mikołaja. DJ i Owen byli dotknięci jej historią i niemal się rozpłakali.

Hak, lina i trudne zadanie

Po zakończeniu oglądania horroru, DJ i Duncan pochwalili Owena gdy Izzy skoczyła mu na ramiona. Na koniec, gdy DJ został wyeliminowany, Owen proponuje wszystkim by go przytulili na pożegnanie i wszyscy (w tym Heather) przytulają DJ'a gdy ten udaje się do portu wstydu.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Na początku, DJ wspierał Gwen w finale ale gdy Owen ogłosił imprezę jeśli wygra finał, DJ postanawia wspierać Owena zamiast Gwen. DJ też parę razy pomagał Owen'owi, by upewnić się że ten wygra.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

S01E27 Męskie szukanie miliona

DJ i Owen, wraz z Cody'm i Tylerem, tworzą drużynę.

Gdy zawodnicy dzielą się na grupy, DJ i Owen tworzą zespół razem z Cody'm i Tylerem by znaleźć milion dolarów. Ich drużyna jako pierwsza znalazła walizkę z milionem, dzięki Tyler'owi który wspiął się na drzewo by zdobyć walizkę. Jednak DJ zaczął nie ufać Owen'owi gdyż sądzi że ten ucieknie i weźmie milion dolarów tylko dla siebie. Podczas tej kłótni, Cody wpada na pomysł by związać się i by całą czwórką udali się do portu wstydu. W drodze do portu, Owen musi załatwić pewną "sprawę" przez co DJ był na niego zły mówiąc że nie mógł pójść do łazienki przed wyzwaniem. Przez to, stracili milion, ale go odzyskali, odbierając go Justin'owi. Później, cała czwórka jest ścigana przez niedźwiedzia aż do samego szczytu klifu. Na koniec, obaj jako jedyni ze swojej drużyny dostali się na Plan Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

DJ wraz z Trentem, komentuję to że Owen'owi, przejście trzech przecznic zajęło dziesięć i pół godziny, mówiąc że to jest żałosne.

Projekt piaskowa czarownica

S02E09-Prośba do DJ by zostal

Owen i Duncan próbują przekonać DJ'a by nie rezygnował z konkursu.

Podczas ceremonii wręczania Pozłacanych Chrisów, DJ przyznaje się publicznie do swojego nielegalnego sojuszu z Szefem kuchni i dobrowolnie rezygnuje z dalszego udziału w programie mimo zwycięstwa swojej drużyny. Wtedy Owen uświadomił sobie że to DJ przyrządzał posiłki przez ten cały czas. Próbował nawet przekonać DJ'a by nie opuszczał programu. Nawet wtedy gdy DJ wsiada do Limuzyny Łajz, Owen próbował odwieść go od tego.

Podsumowanie III

DJ wydawał się być zmartwiony o Owena gdy Geoff kazał mu usiąść na krześle elektrycznym. Później, DJ jak cała reszta zawodników, był rozbawiony gdy Owen wyjawił wszystkie swe sekrety gdy siedział na krześle elektrycznym.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Podczas, jednego z kulinarnych odcinków programu DJ'a i jego mamy. Owen próbował ukraść im parę potraw ale mama DJ'a go klepnęła w rękę.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

S03E01-DJ i przestraszony Owen

DJ próbuje uspokoić Owena który panikuje na myśl o lataniu samolotem.

Kiedy autobus dojechał na lotnisko, widać jak DJ trzyma Owena starając się go uspokoić, gdyż ten boi się latać samolotem.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Owen został wybrany jako jeden z jurorów w dogrywce między Lindsay a DJ'em. Podobnie jak innym jurorom, Owen'owi podobała się koszulka DJ'a choć sam przyznał że nie zwracał na nią uwagi gdyż nie zdawał sobie sprawy że musiał ocenić obu modeli.

S03E10 - DJ mój kolega Noah uważa że masz świetne nogi

Owen próbuje zaoferować DJ'owi, sojusz z jego drużyną.

Nowe dzieci Rocka

Ze wzgląd na to że DJ stał się ostatnim członkiem swojej drużyny, Owen próbował pomóc Alejandro i przekonać DJ'a by zawarł sojusz z ich drużyną. Jednak Owen powiedział głupstwo przez co DJ jak i Noah poczuli się niezręcznie.

Ciekawostki

Zobacz także

DJ
Relacje Wszyscy | Bridgette | Duncan | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Owen | Szef Hatchet
Inne Irena | Klątwa Zmumifikowanego Psa | Mama DJ'a | Sojusz Facetów | Zajączek DJ'a
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów