FANDOM

Dakota
Toksyczne Szczury
Zmutowane Larwy
Dakota ID
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond (przed mutacją)
Zielone (po mutacji)
Kolor oczu Zielone (przed mutacją)
Czerwone (po mutacji)
Eliminacja TPZW: Prawda albo laser rekina
TPZW: Wyspa skarbów Dr McLeana
Miejsce TPZW: 7
Związki Sam
Rodzina Ojciec
Przyjaciele Sam, Zoey
Wrogowie Chris, Scott
Dubbing CAN: Carleigh Beverly
PL: Anna Sroka

Dakota Milton jest uczestniczką Totalna Porażki: Zemsty Wyspy w drużynie Toksyczne Szczury. Po jej eliminacji w Prawda albo laser rekina, powraca w Lód, lód dziecino jako stażystka bez możliwości wygrania pieniędzy. Jednak w odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Chris z powrotem umieszcza ją w programie w drużynie Zmutowane Larwy. W ósmym odcinku staje się mutantem.

Wygląd

Dakota jest bardzo szczupłą dziewczyną z długimi blond włosami. Posiada zielone oczy oraz usta pomalowane na jasny różowy. Na co dzień ubiera się w jasnoróżową bluzkę bez ramiączek, a do tego długie spodnie w ciemniejszym odcieniu różu. Do tego stroju nakłada balerinki w tym samym kolorze co bluzka. Na jej szyi widać niewielki naszyjnik z różowym wisiorkiem. Czasami można zobaczyć Dakotę noszącą pomarańczowe okulary przeciwsłoneczne.

Osobowość

Dakota nie jest zbytnio inteligentną osobą. Skupia się zawsze na idealnym wyglądzie oraz odpowiedniej ilości snu "dla urody". Jej jedynym celem wzięcia udziału w programie było zostać gwiazdą reality show, ponieważ jej rodzice oraz chłopak są sławnymi aktorami. Dakota uwielbia być w centrum uwagi więc wynajęła prywatnych fotografów, którzy za każdym razem są "wybuchowo" usuwani przez Chrisa. Na początku programu Sam podkochiwał się w Dakocie. Po trudnych zmaganiach i jego zalotach Dakota odwzajemniła jego uczucia. Po eliminacji z programu prawdopodobnie zostali parą.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E01 Dakota przypływa na wyspę

Pierwsze pojawienie Dakoty

Dakota po raz pierwszy pojawia się w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Próbuje powiedzieć że to ona wygra program, ale Chris jej przerywa przedstawiając Annę Marię. Zezłoszczona Dakota popycha Annę Marię, a w zemście ta pryska jej lakierem do włosów. Po tym jak Chris wysadza statek, Dakota nie płynie sama, ale dryfuje na pontonie w pobliżu paparazzi, którzy cały czas robią jej zdjęcia. Widząc tą sytuację Chris każe Szefowi umieścić bombe na łodzi paparazzich i wysadza łódź. Później Dakota zostaje umieszczona w drużynie Toksyczne Szczury. Gdy z krzaków wychodzi zmutowana wiewiórka, Dakota zbliża się do niej i mówi że chciałaby taką, lecz po chwili wiewiórka straszy Dakotę głośnym rykiem i laserami z oczu. Wtedy Dakota wskakuje Samowi na ręce. Dakota nie uczestniczy w pierwszym wyzwaniu, tylko pozuje paparazzi, aż Chris zwala na paparazzich drzewo. B przyprowadza Dakotę i zostaje ona przez niego wystrzelona na szczyt wieży z członków zespołu. Dakota przepiłowuje linę ściągając totem drużyny na ziemie. Chociaż Toksyczne Szczury przybywają pod domki pierwsze, to jednak ostatecznie przegrywają gdy ich domek zostaje wysadzony. Dakota tak jak inni członkowie Toksycznych Szczurów była zirytowana kłamstwami Staci i prawdopodobnie głosowała na nią tej nocy. Sama natomiast pozostaje bezpiecznie w konkurencji.

W Prawda albo laser rekina Dakota rano jest zdenerwowana, że nie może spać gdyż Dawn rozmawia z ptakiem. W rezultacie Dawn wyczytuje aurę Dakoty zaskakując ją. Jest również niezadowolona gdy Chris wcześniej rozpoczyna zadanie i protestuje mówiąc, że potrzebuje snu dla urody. Wtedy Sam próbuje ją skomplementować, ale staje się przerażony widząc worki pod oczami Dakoty. Przed pierwszym wyzwaniem Chris konfiskuje komórkę Dakoty ku jej niezadowoleniu, jednak jak się później okazuje Dakota ma drugą komórkę zapasową, która zostaje zamoczona gdy Chris obniża zespoły do wody. Przed drugim wyzwaniem Sam po raz kolejny próbuje skomplementować Dakotę, a ona próbuje znaleźć jakiś komplement o nim, jednak nie udaje jej się to. W drugim wyzwaniu Dakota ma zmierzyć się z Cameronem w "Wielkim Szlemie". Za pierwszym
Wyeliminowana Dakota

Wyeliminowana Dakota

razem nie udaje jej się to i zaczyna krzyczeć gdy wpada do błota. Podczas drugiej próby wykonania zadania, pojawiają się papparazzi i rozpraszają Dakotę, co pozwala Cameronowi wygrać wyzwanie dla Zmutowanych Larw. Podczas ceremonii eliminacji Dakota jest w dwóch ostatnich z B. Jednak ostatecznie to B dostaje piankę a Dakota zostaje wyeliminowana. Gdy wsiada do Miotacza Wstydu, Chris pyta ją czy chciałaby coś powiedzieć przed odejściem. Jednak gdy Dakota zaczyna mówić, Chris wystrzeliwuje ją poza wyspę.

W Lód, lód dziecino Dakota pojawia się na ceremonii eliminacji Toksycznych Szczurów przylatując na paralotni i ląduje na Samie. Oboje witają się i Dakota zaczyna prosić Chrisa by pozwolił jej zostać, by mogła "wyrobić sobie twarz" w telewizji. Chris na początku nie zgadza się, ale ostatecznie po telefonie jej ojca, Dakota zostaje przyjęta do programu jako stażystka, ku jej niezadowoleniu.

W Schwytani straceńcy Dakota w nocy budzi obozowiczów dzwoniąc w klakson z rozkazu Chrisa. Przez ten klakson, Dakota później nie może nic usłyszeć i Sam krzyczy jej do ucha. Później w odcinku, Dakota wylewa stary olej do grobu nie wiedząc że jest w tym grobie Sam. Dakota wtedy przeprasza go. Olej zaczyna wabić zmutowane larwy do grobu i zaczynają one gryźć Sama. Wtedy Dakota odkrywa w sobie współczucie wobec Sama co jej się nie podoba i odchodzi, zamiast pomóc Samowi. Na koniec Chris dla własnej uciechy wystrzeliwuje Dakotę Miotaczem Wstydu dając jej zepsute koło ratunkowe jako możliwość powrotu na wyspę.

W Ahoj, załogo! Dakota pojawia się na łódce wraz z Bridgette. Chris rzuca Dakocie wiadro z resztkami z poprzedniego sezonu. To przyciąga rekina, który odgryza pół łodzi, a wtedy Dakota przysuwa się do Bridgette. Potem Dakota widziana jest jak wraz z Bridgette wpływają łódką na jedną z boi. Dakota zostaje wtedy wystrzelona aż do latarni, a tam atakuje ją Kieł. Potem widzimy jak Dakota broni się przed rekinem używając wiadra, aż zabiera je płynący łodzią Scott.

W Uciekający model Dakota sprząta odpady. Nagle do Dakoty przychodzi Sam. Wita się z nią i pyta o radę w sprawie mody. Dakota jest zdumiona, że ktoś prosi ją po raz pierwszy w życiu o radę i chętnie pomaga. Mówi ona Samowi że modne są paseczki. Wtedy szczęśliwy Sam dziękuje Dakocie, nazywając ją "aniołem". Wtedy Dakota rumieni się. Podczas pokazu mody, jest zła, gdy papparazzi fotografują Sasquatchanakwę zamiast niej. Jest również na Wyspie Kości, gdzie kibicuje, gdy Sam próbuje uratować Lindsay. Gdy Sam zostaje wyeliminowany, Dakota przychodzi do niego i mówi że będzie za nim tęsknić, a następnie daje mu kartkę ze swoim numerem telefonu. Sam wtedy mów, że zdobył dziewczynę swoich snów, jednak wtedy zostaje wystrzelony poza wyspę i karta z numerem Dakoty wypada mu z rąk.

W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady okazuje się, że Chris wysłał Dakotę do kopalni toksycznych odpadów na 40 minut. Jednak z powodu toksyczności w kopalni, Dakota traci wszystkie włosy. Wtedy jest wściekła na Chrisa. Na koniec Chris przywraca ją do gry przydzielając ją do drużyny Zmutowane Larwy.

W odcinku Wyspa skarbów Dr McLeana, w konfesjonale Dakota mówi, że nie tak wyobrażała sobie powrót do programu. Stwierdza, że musi odłożyć wygląd na później i zająć się zdobywaniem przyjaciół. Dakota żałuje że nie ma już Sama
Ostateczna trasformacja Dakotazoid

Dakota staje się Dakotazoidem.

, bo był on jej tak oddany i teraz została jej tylko Zoey. Po jego przybyciu, Dakota próbuje zirytować Chrisa pytając ile razy dzwonił dziś do swojej mamusi. W tym czasie Dakota zaczyna w bardzo szybkim tempie rosnąć. Wszyscy są przerażeni tym, co dzieje się z Dakotą. Wtedy Dakocie zaczynają rosnąć na głowie zielone włosy. Nie widząc jak wygląda, Dakota jest zadowolona. Cameron w konfesjonale stwierdza, że to toksyczne odpady z kopalni spowodowały genetyczne zmiany. W czasie pierwszego wyzwania, wściekła Dakota i ze złości wyrywa i wyrzuca znak. Zoey zaczyna się bać Dakoty, więc ta przeprasza Zoey i chce się do niej przytulić. Zoey w konfesjonale cieszy się, że Dakota chce jej pomocy, ale obawia się jednocześnie o swoje zdrowie. Zoey próbuje wytłumaczyć drużynie, że Dakota nie zrobiła tego celowo, wtedy Dakota chwali Zoey mówiąc, że jest dobrą kumpelą, ale jednocześnie mówi jej że jej fryzura jest do kitu. Zoey pociesza Dakotę. Zoey podaje Dakotę chusteczkę, ale ogromne gluty Dakoty obsmarowując głowę Zoey. Później, Zoey chwali Dakotę za uratowanie ich od rekina. Na bagnach, Dakota niesie w rękach Zoey, aż Scott wspomina, że Samowi pewnie brakuje już powietrza. Dakota staje się nerwowa i puszcza Zoey. Gdy zmutowany krokodyl zaczyna atakować, Dakota przychodzi Zoey z pomocą i uderza krokodyla. Potem Dakota pojawia się, gdy Jo znajduje skrzynię. Popycha ona Jo i rozwala skrzynie. Wyrzuca Gwen na bok i ratuje ukochanego

W konfesjonale Sam mówi, że dziewczyna jego snów stała się jeszcze bardziej niesamowita. Podczas ceremonii eliminacji Dakota pyta Sama czy on nadal ją lubi i Sam odpowiada, że zawsze ją lubił, a teraz jeszcze bardziej i zaczynają obściskiwać się ku przerażeniu pozostałych zawodników. Ponieważ Scott ma Oryginalną Głowę Chrisa McLeana, to Dakota, dzięki głosowi Zoey, zostaje wyeliminowana z wyspy. Jednak Dakota nie przejmuje się eliminacją całując się cały czas z Samem. Na koniec Dakota i jej chłopak zostają wystrzeleni z wyspy.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa razem z innymi kibicowała Cameronowi by wygrał. Podczas ataku zmutowanych zwierząt walczyła z gigantycznym żółwiem który przygniótł Sama. Pod koniec opuszcza wyspę razem z innym zawodnikami śmiejąc się jak aresztowali Chrisa.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05,1E01-Zdjęcie Sama i Dakoty

Sam pokazuje zdjęcie jego i Dakoty

Choć Dakota nie powróciła do konkurencji, została wspomniana przez Sama w Pierwszym odcinku. Sam wyciąga jego zdjęcie z nim i Dakotą co pokazuje że nadal jest mutantem. Sam też powiedział że powrócił żeby stać się mutantem jak jego dziewczyna.

Dakota jest wymieniona po raz kolejny przez Sam w Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em mówiąc kolegą z drużyny, że Dakota przyniesie go przez las bez trudności.

Audycja

S04E00 Dakota Audition

Dakota twierdzi, że stanie się największą gwiazdą w historii podczas Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy

Na początku Dakota przedstawia się, a następnie stwierdza, że pewnego dnia zostanie modelką i gwiazdą reality-show. Dakota następnie mówi, że może zostać gwiazdą muzyki pop, jeśli będzie miała czas. Na końcu mówi, że gdy będzie w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy będzie największa w historii.

Ciekawostki

  • Dakota jest jedną z dwudziestu czterech postaci, którzy konkurowali w jednym sezonie. Pozostali to Anna Maria, B, Blaineley, Brick, Dawn, Eva, Katie, Sadie, Staci i Czternastu zawodników drugiej części piątego sezonu.
  • Dakota ma usta narysowane identycznie jak Heather. Jedyna różnica to ich kolor.
  • Postać Dakoty jest nawiązaniem do Veruci Salt z filmu "Charlie i Fabryka Czekolady".
  • Pierwsza wersja Dakoty miała wyglądać prawie identycznie jak Zoey. Miała taki sam kolor włosów, kolor ubrań, kwiatek we włosach i kolor skóry. Reszta się nie zmieniła (tylko kolor oczu był ciemniejszy).
  • Dakota jest jednym z trzech zawodników którzy po eliminacji stali się pracownikami serialu: w jej przypadku była stażystką. Inni to Ezekiel i Owen.
  • Los Dakoty został potwierdzony 2 razy. Podczas Audycji Dakota powiedziała że zostanie największą rzeczą w programie. Drugi raz Dawn przewidziała jej los w Prawda albo laser rekina mówiąc że jeśli zostanie to sprowadzi na siebie "nieszczęście" odnosząc się do jej mutacji.
  • Dakota jest jedną z kilku postaci, które posiadają więcej niż jeden projekt. W Jej pierwszy projekt to jej normalny wygląd a jej drugi to postać mutanta o nazwie Dakotazoid. Pozostali to Heather, Ezekiel, Mike, Sierra, Lightning i Scarlett.
  • Dakota jest jednym z dziewięciu zawodników, których ich nazwisko zostało ujawnione (Dakota Milton). Inne to Alejandro, Blaineley, Brick, Lightning, Cameron, Cody, DJ i Harold.
  • Dakota jest jednym z jedenastu postaci którzy mają rozszczepiony podbródek, pozostałe to Brick, Chris, Geoff, Heather, Josh, Leonard, Rodney, Szef Hatchet, Topher i Trent.
  • Dakota jest jednym z pięciu zawodników którzy mają własną maskę do spania. Inni to Heather, Lindsay, Courtney, Justin i Scarlett.
  • Dakota była dwa razy drugą wyeliminowaną dziewczyną z drużyny.
  • Dakota jest jednym z siedmiu zawodników którzy przez pewien czas byli łysi. Pozostali to byli Alejandro, Heather, Ezekiel, Sierra, Staci i Dave.
    • Dakota w raz z Staci stały się łysi przez promieniowanie.
    • Jest też jedyną osobą, która była zupełnie łysa, bez jednego włosa na głowie.
  • Dakota jest jednym z pięciu z zawodników którzy powrócili do programu. Inni to Izzy, Eva, Owen i Duncan.
    • Dakota jest także jedyną zawodniczką 2 obsady która powróciła do konkurencji.
    • Dakota jest jednym z dwóch zawodników którzy powrócili do konkurencji ale nie nie dotarli do scalenia drużyn. Pierwszym była Izzy w Planie Totalnej Porażki.
  • Dakota dzieli podobieństwa z Ezekielem.
    • Oboje zostali wprowadzeni jako nowi zawodnicy.
    • Oboje zostali wyeliminowani w drugim odcinku.
    • Oboje zostali zatrudnieni przez Chrisa.
    • Oboje stali się mutantami.
  • Po zmutowaniu została najwyższym zawodnikiem w historii Totalnej Porażki.
  • Dakota podjęła Miotacz Wstydu trzy razy, więcej niż jakikolwiek inny zawodnik.
  • Dakota jest jednym z dwóch zawodników, którzy brali udział w konkursie piękności. Drugim była Sugar.
  • Ulubionym kolorem Dakoty jest różowy, i lubi zdrowe sałatki.
  • W polskiej wersji, dubbinguje ją ta sama osoba co Sierre.

Galeria

Zobacz także

Dakota
Relacje Chris | Sam
Wyeliminowana z Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Wcześniej Odcinek Kolejny
Staci Prawda albo laser rekina B
Anna Maria Wyspa skarbów Dr McLeana Mike
Toksyczne Szczury
B | Brick | Dakota | Dawn | Jo | Lightning | Sam | Scott | Staci
Zmutowane Larwy
Anna Maria | Brick | Cameron | Dakota | Jo | Mike | Scott | Zoey