FANDOM

Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 2
None down, eighteen to go!
Sezon 1, Odcinek 2
S01E02 Smaczny gulasz
Premiera Flaga Kanady 05.01.2016
Premiera Flaga USA 07.09.2015
Premiera Flaga Polski 26.01.2016
Lokalizacje Toronto, Ontario, KanadaSahara, Maroko, Afryka
Wyzwanie Wybierz 5 przypraw, ścigaj się na wielbłądzie przez pustynie, zjedz gulasz z wybranymi wcześniej przyprawami
Zwycięzca/y Przyjaciele
Wyeliminowana/y Gracze
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 1
Następny
Francja - nie zawsze elegancka

Osiemnaście drużyn udaje się do swego drugiego celu, gdzie maja przejść przez suchą pustynie i zjeść ostre przyprawy, aby dojść do swej pierwszej Strefy Luzu. Między dwiema drużynami narodziła się rywalizacja, a inne drużyny napotkały inne problemy, takie jak: ochrona zwierząt, alergia na przyprawy, rodzinna rywalizacja i całkowite zażenowanie. Ostatecznie jedna drużyna wygrała a inna drużyna by wygrać postanowiła użyć magii czym kończy się to ich porażką.

Fabuła

Rzucanie konfetti na Gotów

Leonard i Tammy próbują utworzyć sojusz z Crimson i Ennui.

Odcinek zaczyna się na lotnisku gdzie ostatnich sześć drużyn czeka na lot do Maroko. W tym czasie Leonard i Tammy próbują nawiązać sojusz z innymi drużynami ku ich irytacji. Samolot nr 1 wylądował już w Maroko gdzie zawodnicy muszą rywalizować w wyzwaniu typu Razem, w którym mają się udać do stoiska z przyprawami Youseffa i wybrać pięć przypraw, najlepiej: cynamon, kminek, paprykę, szafran i imbir. Dla niektórych drużyn to wyzwanie było bardzo łatwe ze względu na wiedzę dotycząca przypraw. Tymczasem w samolocie nr 2, Jen ucisza chrapiącego Toma a Rockowcy wyrażają swój strach przed lataniem gdyż pierwszy raz lecą samolotem. Gdy drużyny wybrały już przyprawy, muszą teraz udać do restauracji na pustyni na wielbłądach.

Wyścig WW na wielblądach

Drużyny jadą na wielbłądach.

Tymczasem samolot nr 2 już wylądował a samolot nr 3 wystartował. Mądrale i Weganki łatwo wybrały prawidłowe przyprawy ze względu na ich wiedzę dotyczącą roślin. Jednak Starzy wymiatacze i Ojciec z synem mają duży problem z wyborem prawidłowych przypraw i wybrali je losowo. Emma natomiast odmawia pomocy która Kitty jej zaproponowała i wybiera pięć przypraw na odczep tłumacząc to tym że mądrze zgaduje. Tymczasem podczas podróży do restauracji, Weganki nawiązują wież z wielbłądem i odmawiają jeździć na nim i dodają również że jeśli wygrają to zorganizują kampanie przeciwko jeżdżenia na wielbłądach. Wielbłąd Dwayna i Juniora zemdlał w czasie drogi gdyż Dwayne za bardzo go popędzał.

Carrie wyjawia swój sekret

Carrie wyznaje publiczności że kocha Devina.

Kadetki jako pierwsze dotarły do restauracji gdzie jako pierwsze muszą wsiąść udział w wyzwaniu Działaj lub patrz, gdzie jedna z nich musi wypić marokański gulasz z przyprawami które przyniosły a następnie udać do Strefy Luzu. MacArthur jest zbyt zmordowana upałem i Sanders dobrowolnie zgadza się wypić gulasz. Jednak Sanders pije gulasz jak "kulturalny człowiek" czego MacArthur ma dość i wlewa jej cały gulasz do jej ust. Tymczasem, Carrie podziwia jak Devin pije gulasz i wyjawia publiczności że jest w nim od dawna zakochana ale później żałuje tego co powiedziała gdyż uświadomiła sobie że jego dziewczyna Shelly to zobaczy. W innych zespołach, Jacques podziwia jak Josee z gracją pije gulasz, Emma obarcza winą za wybranie niewłaściwych przypraw siebie i Kitty a pozostałe zespoły bez problemu wypiły gulasz i ruszyły do Strefy Luzu.

Skok MacArthur

Skok MacArthur o zdobycie drugiego miejsca.

Podczas biegu do Strefy Luzu, Carrie upada przez co Devin postanowił ją nieść ku jej zadowoleniu. Mimo że się zgubili udało im się jako pierwszym dotrzeć do Strefy Luzu. Tymczasem Sanders zaczyna się trochę krępować tym że MacArthur ją niesie do Strefy Luzu gdyż dostała skurczu z powodu gulaszu. Gdy Kadetki biegną do strefy, Łyżwiarze zaczęli doganiać Kadetki ale wpadli na drzewo dając Kadetką tymczasową przewagę dzięki czemu zajęły drugie miejsce, podczas gdy Łyżwiarze zajęli trzecie miejsce. To bardzo wkurzyło Josee która z nerwów zaczęła demolować pokój przesłuchań. Ponieważ coraz więcej drużyn zaczęły przybiegać do Strefy Luzu, Gracze i Weganki w tym czasie zaczęli pić gulasz a Dwayne i Junior w końcu dotarli do restauracji. Nie chcąc wrócić do domu, Dwayne jednym tchem wypija gulasz, co powoduje u niego chwilową ślepotę ze względu na bardzo ostre przyprawy, przez co Junior musi ciągnąć ojca do mety.

Czas na magie

Gracze próbują za pomocą "magii" spowolnić pozostałe dwie drużyny.

Trzy ostanie drużyny ścigają się do Strefy Luzu. Gracze zauważają że dwie pozostałe drużyny ich doganiają i próbują ich spowolnić za pomocą "magii". Niestety dla nich, nic się nie stało i Weganki i Ojciec z synem ich prześcignęli, przez co Gracze zajęli ostatnie miejsce przez co zostali wyeliminowani. Don mówi im że w wyścigu liczy się determinacja a nie magia. Gracze mimo eliminacji, patrzą na pozytywne strony ich eliminacji, mówiąc że mogli lepiej rozegrać wyścig i że spróbowali wielu nowych rzeczy a wspomnienia z wyścigu pozostaną w nich a Leonard dodaje że czemu muszą wracać do domu na piechotę.

Obsada

Aktorzy głosowi Role
Piotr Bajtlik Don
Paweł Kubat Brody
Nieznany Carrie
Karol Jankiewicz Chet
Mateusz Narloch Devin
Krzysztof Cybiński Dwayne
Joanna Pach-Żbikowska Ellody
Nieznany Emma
Jarosław Boberek Geoff
Karol Wróblewski Jacques
Maksymilian Michasiów Jay/Mickey
Beata Wyrąbkiewicz Jen
Milena Suszyńska Josee
Olaf Marchwicki Junior
Izabella Bukowska Kelly
Nieznany Kitty
Julia Kołakowska-Bytner Laurie
Krzysztof Plewako-Szczerbiński Leonard
Karol Osentowski Lorenzo
Nieznany MacArthur
Agnieszka Fajlhauer Miles
Jan Aleksandrowicz-Krasko Noah/Owen
Grzegorz Kwiecień Rock
Wojciech Chorąży Ryan
Olga Omeljaniec Sanders
Wojciech Paszkowski Spud
Klementyna Umer Stephanie
Agata Pruchniewska Tammy
Agnieszka Mrozińska Taylor
Przemysław Niedzielski Tom
  • Crimson, Ennui, Gerry, Mary i Pete pojawili się ale nic nie mówili, jednak Crimson i Ennui słychać jak wzdychali a Gerry i Pete krzyczeli gdy spadli ze swojego wielbłąda.

Ciekawostki

Ogólne

Ciągłość

Odniesienia

  • Wyzwanie Działaj lub patrz jest odpowiednikiem Roadblock (pl. Blokada lub Przeszkoda) z The Amazing Race.

Błędy

  • Gdy Jacques i Josee dotarli do Strefy Luzu, kucyk Josee jest niżej i o wiele dłuższy niż normalnie.
  • Gdy zawodnicy z samolotu nr 2 wybiegają z lotniska lewa noga Rocka nakłada się na prawy but Taylor.
  • Gdy pierwsze cztery drużyny jadą na wielbłądach, dolna część włosów Sanders pod uchem zniknęła.
  • Kadetki nie otrzymały kary czasowej, mimo że MacArthur pomogła Sanders wypić gulasz w Działaj lub patrz

Galeria

Zobacz także

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig - Odcinki
Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 1 | Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 2 | Francja - nie zawsze elegancka | Przygoda na Morzu Śródziemnym | Rozmówki islandzkie | Brazylijski las deszczowy | Ence pence, W której... trumnie | Hawajski miesiąc ogniowy | W Dubaju jak w raju | Lubicie chińszczyznę? | Wariacki koncert | Z deszczu pod wodospad | Skazani na Geelong | Australijska plaga | Haka lub coś prostszego | Poznajcie byczka z prerii | Władca obręczy | Ślinotok | Wyścigi łazików | Superkrólik w Meksyku | Polowanie na suma | Głębia naszej miłości | Popołudniowa herbatka | Ostatnie tango w Buenos Aires | Rajski skarb | Milion sposobów, by stracić milion dolarów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki