FANDOM

S05,2E05-(Dave i Ella)

Dave zwraca Elli jej buta.

Dave i Ella są dobrymi przyjaciółmi. Ella jest bardzo miła wobec Dave'a jak zresztą dla wszystkich zawodników. Dave natomiast widział Elle jako jednego z dziwaków w drużynie i był stale poirytowany jej śpiewaniem. Jednak po jakimś czasie, Dave polubił Elle i był wobec niej bardzo tolerancyjny jak dla niektórych kolegów z drużyny i próbował także nie ranić jej uczuć dotyczących jej zamiłowania do śpiewania. W Podmuch z przeszłości, przez to że Dave zwrócił Elli buta, ta się w nim zakochała i uważała go za swojego "księcia", ale Dave nie był świadomy jej uczuć do niego i nieświadomie złamał jej serce.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

S05,2E01-(Dave, Ella i Leonard)

Zdezorientowany Dave zachowaniem Elli.

Podczas pobytu na sterowcu, gdzie Dave czeka na przyjazd na wyspę. Ella próbuje rozweselić Dave'a który jest zdezorientowany dziwnym zachowaniem Leonarda i Maxa, śpiewając mu piosenkę, lecz jeszcze bardziej go zdezorientowała. Po wylądowaniu na wyspie, oboje zostali przydzieleni do drużyny Waneyihtam Maskwak. Dave jest trochę zły na Elle za to że zdobyła wiadro brokatu gdyż z brokatu nie da się zbudować schronienia. Kiedy ich drużyna przegrała, przed ceremonią, Dave w pokoju zwierzeń zastanawia się czy nie mógł by zagłosować na cztery osoby, lecz nie wiadomo czy Ella była jedną z tych osób na które Dave chciał zagłosować.

Kocham cię tłusta świnko

S05,2E02-(Dave i Ella)

Ella przekazuje Dave'owi świnie.

Podczas wyzwania, Dave dopinguje Elle podczas jej części wyzwania, i prosi ją by się pospieszyła. Kiedy nadchodzi kolej Dave'a, Ella przekazuje mu świnie, dając mu smycz. Dave jednak wahał się przyjąć smycz gdyż była cała zatłuszczana, ale po wahaniach wziął ją.

Bliźniacy to nie wszystko

Ella próbuje podziękować Shawn'owi za jedzenie i Sky za wodę przez śpiew, ale Dave uznał że śpiewanie nie jest konieczne. Dave jest również wdzięczy Shawn'owi za to że pozbył się Elli nie raniąc jej uczuć.

Kocham cię tłusta świnko

Gdy Sugar próbuje zaatakować Elle, Dave razem z Shawnem ratują ją, obezwładniając Sugar. Dave wraz z Shawnem i Sky, wspiera Elle gdy ta bierze udział w rundzie nagłej śmierci która ma wyłonić zwycięską drużynę.

Podmuch z przeszłości

Podczas wyzwania, Dave razem z innymi jest zaniepokojony, gdy Ella została porażona prądem przez Maxa. Pomaga jej wyjść z jeziora a także zwraca jej but. To przypomina Elli scenę z bajki i zakochuje się w Dave. W pokoju zwierzeń, Ella mówi że odnalazła swego księcia. Kiedy znowu przychodzi kolej Elli w wyzwaniu, ona podchodzi do Dave'a i mówi że odpłaci się za jego wdzięczność zdobywając punkt dla drużyny, odnosząc się do niego "książę". Dave wyraźnie był zakłopotany jej zachowaniem. Ich rozmowie przyglądała się Sky która zastanawiała się czy nie są parą.

Problemy Ma' Ma' Małpy

S05,2E06-(Dave i Ella)2

Ella jest przekonana że Dave zrobił piknik dla niej.

Na początku odcinka, Dave przygotował romantyczny piknik dla Sky, a Shawn wzruszony jego gestem, postanawia przyprowadzić Sky na piknik. W drodze po Sky, Shawn spotyka Elle i mówi jej o pikniku Dave'a, ale nie mówi dla kogo on jest. Ella zakłada że piknik jest dla niej i idzie się spotkać z Dave'em. Tam Ella odnosi się do niego "książę David". Dave był trochę zaskoczony obecnością Elli, i mówi żeby po prostu nazywała go Dave. Podczas, ich rozmowy, Ella rumieni się gdy słucha Dave'a, dopóki ten nie wspomina że w rzeczywistości piknik przygotował dla Sky. Była też załamana gdy Dave poprosił ją by opuściła piknik. Załamana Ella, zostawiła go i poszła na miejsce wyzwania. Przez większość wyzwania, Ella była załamana i ledwo co mówiła, do momentu gdy życie Dave'a jest zagrożone ze strony niedźwiedzia. Ella mimo wahań, po prośbach, Shawna, Sky i Sugar postanawia zaśpiewać w celu uratowania Dave'a i tym sposobem pomogła drużynie wygrać wyzwanie. Niestety, Chris dowiedział się od anonimowego informatora że Ella śpiewała i dyskwalifikuje ją z programu (gdyż w poprzednim odcinku, zabronił jej śpiewać pod groźbą wyrzucenia z programu). Przed wystrzeleniem z Armaty Wstydu, Ella śpiewa pożegnalną piosenkę podczas której pożegnała się z Dave'em, choć ten nie miał bladego pojęcia o co jej chodzi, gdyż nadal nie jest świadomy, uczuć którymi Ella go darzy.

Ciekawostki

Zobacz także

Dave
Relacje Wszyscy | Ella | Shawn | Sky
Ella
Relacje Chris | Dave | Sugar
Inne Piosenki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki