FANDOM

Dawcy Wskazówek są mieszkańcami poszczególnych krajów odwiedzonych w Totalnej Porażce: Wariackim Wyścigu. Dają oni Wskazówki zawodnikom, którzy ukończyli wyzwania, których są sędziami. Poniżej znajdują się wszyscy Dawcy Wskazówek, którzy jak dotąd się pojawili.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig
Obraz Odcinek Opis Wyzwanie
Dawca kasków.png
Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 1 Młody chłopak który nosi czapkę z flagą Kanady i z miniaturową wieżą Widokową. Daje on zawodnikom, kaski po tym jak dotarli na szczyt Wieży Widokowej za pomocą "Windy" a zawodnikom którzy dotarli na szczyt wieży za pomocą "Schodów" daje Wskazówki. Dostać się na szczyt Wieży Widokowej za pomocą "Schodów" albo "Windy".
Youseff.jpg
Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 2 Marokański właściciel kiosku z przyprawami który się nazywa Youseff. Opierając się na jego wyrazie twarzy i cichymi odpowiedziami, można sugerować że nie rozumie angielskiego. Wybór przypraw.
Francuski artysta.jpg
Francja - nie zawsze elegancka Francuski artysta. Był bardzo rozbawiony karykaturą Owena którą narysował Noah. Rysowanie karykatur.
Juror w konkursie rzeżb z piasku.png
Przygoda na Morzu Śródziemnym Szymek McZanek, to młody chłopak który jest lokalnym artystą piaskowym. Zbudować zamek z piasku który jest repliką Pałacu w Wersalu.
Islandzka dziewczyna łabądź.jpg
Rozmówki islandzkie Islandzka kobieta ubrana w łabędzią suknie. Daje ona Wskazówkę, jeśli zawodnicy poprawie powiedzą islandzkie zdanie, z wyjątkiem Blogerom Mody którym dała Wskazówkę po tym jak Jen skomplementowała jej strój. Poprawnie powiedzieć islandzkie zdanie.
Brazylijska tancerka.jpg
Brazylijski las deszczowy Brazylijska kobieta, ubrana w karnawałowy strój. Zrobienie kostiumu.
Grabiaż.png
Ence pence, W której... trumnie Odrażający, garbiący się starzec, znany jako "grabarz" który daje Wskazówki które są nadziane na jego maczetę, czy często straszył zawodników. Wrzucić trumnę w której jest jeden z zawodników do grobu.
Trener z Transylwani.jpg
Ence pence, W której... trumnie Bala Karaoke to trener gimnastyki, który nie był zadowolony z tego że musiał sędziować w wyzwaniu. Nie cierpi dosłownie wszystkiego. Poprawnie wykonać dwa gimnastyczne numery.
Starsza Chinka.jpg
Lubicie chińszczyznę? Starsza Chinka sprzedająca jedzenie. Występuje również epizodycznie w Milion sposobów, by stracić milion dolarów. Zjeść chiński szaszłyk.
Crocodile Dundee.jpg
Australijska plaga Lokalny rolnik, który był bardzo poirytowany tym że zawodnicy niszczą jego plony bardziej od królików. Złapać dziesięć królików.
Maoryjscy wojownicy.jpg
Haka lub coś prostszego Dwaj maoryjscy tancerze. Zatańczyć Hake w wyzwaniu Albo/Albo.
Eskimoska.jpg
Władca obręczy Kobieta Eskimos. Zbudować Igloo.
Chłopak z Indonezji.jpg
Ślinotok Lokalny Indonezyjski chłopiec, który wydaje się być jedyną osobą która się nie boi Smoków Komodo. Zdobyć fiolkę z jadem Smoka Komodo.
Magik z Las Vegas.jpg
Wyścigi łazików Mag który był pod takim wrażeniem, występu Gotów, że zaoferował im występ w Las Vegas. Wykonać magiczną sztuczkę w wyzwaniu Albo/Albo.
Wędkarz z Wietnamu.jpg
Polowanie na suma Lokalny rybak z Wietnamu. Widać że nie ma lewej ręki. Złowić sześć sumów.
Indianka z Dardżylingu.png
Popołudniowa herbatka Lokalna Hinduska z herbaciarni. Wypełnić dwa koszyki, liśćmi herbaty.
Nauczyciel tańca Tango.jpg
Ostatnie tango w Buenos Aires Lokalny instruktor tańca Tango. Perfekcyjnie zatańczyć taniec Tango.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki