FANDOM

Dawn
Toksyczne Szczury
100px-Dawn
Płeć Kobieta
Kolor włosów Jasny blond
Kolor oczu Niebieski
Eliminacja TPZW: Ahoj, załogo!
Miejsce TPZW: 11
Przyjaciele B, Brick, Sam, Zoey
Wrogowie Scott
Dubbing CAN: Caitlynne Medrek
PL: Julia Kołakowska

Dawn jest uczestniczką Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy gdzie rywalizowała w drużynie Toksycznych Szczurów.

Osobowość

Dawn to wyjątkowo spokojna i kochająca przyrodę dziewczyna. Stara się żyć z nią w harmonii. Nikomu nie wadzi. Niepokoi się, gdy ktoś działa na szkodę naturze. Rozumie mowę zwierząt i umie odczytywać ludzką aurę.

Wygląd

Dawn jest niską dziewczyną, o bladej cerze i niebieskich oczach. Ma długie, jasne blond włosy, trochę zakręcone przy ramionach. Nosi niebieską koszulę, a na niej zielony sweter z długimi rękawami. Do tego ma szarą, krótką spódnicę, fioletowe rajtuzy i czarne buty.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Dawn po raz pierwszy pojawia się z innymi zawodnikami na jachcie w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Czyta ona aurę B co wyraźnie go zaskakuje. Gdy Chris wysadza łódź, Dawn dociera na wyspę jako pierwsza i nawet niebyła mokra, tłumacząc się że skorzystała ze skrótu. Później na plaży Dawn ujawnia że Zoey jest jedynaczką i miała samotne dzieciństwo co wprawia Zoey w lekkie zakłopotanie. W czasie biegu do mety Dawn przybywa po Zoey i Mike'u, lewitując. Dawn zostaje przydzielona przez Chrisa do Toksycznych Szczurów. Potem w czasie wyzwania Dawn bierze udział w planie B i zostaje wystrzelona tak jak pozostali uczestnicy. Gdy drużyna zjeżdża totemem z górki, Dawn mówi drużynie, co próbuje zasygnalizować B. Ostatecznie Toksyczne Szczury przegrywają wyzwanie gdy zniszczono ich domek. Dawn, tak jak reszta Toksycznych Szczurów, była zirytowana ciągłym kłamaniem przez Staci i prawdopodobnie głosowała na nią tej nocy.

W odcinku Prawda albo laser rekina witamy Dawn zwisającą nogami z łóżka, gdy rozmawia z ptakiem. Dakota zwraca jej uwagę, a w rezultacie Dawn wyczytuje aurę Dakoty zaskakując ją. W pierwszej części wyzwania, Dawn stara się bronić B tłumacząc, że jego aura nie pozwala mu mówić. Na torze przeszkód Dawn dobrze sobie radzi, aż spotyka tor kul armatnich. Wtedy też szczur mówi jej by się pochyliła. Dawn robi to i dzięki temu unika uderzenia kulą. Gdy Toksyczne Szczury przegrywają wyzwanie, Dawn zgadza się ze Scottem na temat eliminacji Dakoty tłumacząc, że ma ona złą aurę. Podczas ceremonii eliminacji Dawn otrzymuje piankę i zostaje bezpiecznie w programie.

W odcinku Lód, lód dziecino Dawn na początku odcinka ratuje życie Lightninga, jednak jak się okazuje, chciała uratować chrząszcza, a nie Lightninga. W czasie pierwszego wyzwania, Dawn nie może się wspinać, jednak czuje, że B ma p
Dawn Knows All 2

Dawn rozmawia z ptakiem.

lan. Aby B mógł zrealizować swój plan, Dawn odwraca uwagę chrząszcza. Po pewnym czasie Dawn wpada na pomysł i zwraca zmutowanemu chrząszczowi małego owada, którego uratowała rano. Toksyczne Szczury wygrywają pierwszą część wyzwania, dzięki planowi B. W drugiej części wyzwania, z rozkazu Scotta, Dawn zostaje w forcie i czyta aurę śnieżek, by wybrać które nie stanowią zagrożenia wybuchem. Gdy Scott odrzuca jej propozycję i jedna ze śnieżek wybucha w rękach Scotta, Dawn czyta jego aurę odkrywając, że miał smutne dzieciństwo, przerażając go. Gdy zmutowane chrząszcze zaczynają atakować fort Szczurów, Scott każe im atakować Zmutowane Larwy. Gdy chrząszcze słuchają się Scotta, Dawn jest pod wrażeniem i pyta Scotta, czy jest zaklinaczem chrząszczy. Ostatecznie Toksyczne Szczury przegrywają, gdyż Scott sabotuje ich drużynę. Potem Scott okłamuje Dawn mówiąc jej, że B nienawidzi przyrody, by zagłosowała na niego. Podczas ceremonii eliminacji otrzymała pierwszą piankę, a wyeliminowano B.

W odcinku Schwytani straceńcy w nocy do Dawn przylatuje świetlik z informacją o czyhającym niebezpieczeństwie. Po znalezieniu przez Lightninga wskazówki, Dawn na jego polecenie czyta ją. Drużyna udaje się na północ, lecz po chwili Dawn porywa pająk. Nikt z drużyny z wyjątkiem Sama nie wydaje się przejmować jej zniknięciem. Zostaje ona później uwolniona z sieci przez Camerona. Z powodu zwycięstwa ich drużyny, Toksyczne Szczury zostały uchronione od eliminacji.

Backstabbers Ahoy (47)

Dawn odkrywa że Scott jest zdrajcą.

W Ahoj, załogo! Dawn na początku odcinka zbiera drewno do worka na śmieci. Podchodzi do niej Brick i pyta, czy przypadkiem nie potrzebuje jego pomocy. Wtedy Dawn wyczytuje z niego aury, że chce on pomagać z powodu trudnego dzieciństwa. Powiedziała Brickowi, że miał trudne dzieciństwo, przez co ma potrzebę dominacji, czego on się wyparł. Na stołówce Dawn mówi Lightningowi, że jego chi się skurczyło, ale on nie rozumie jej i kradnie śniadanie dziewczyny. W czasie pierwszego wyzwania Dawn zbiera do worka różne rzeczy z wyspy. Spotyka też załamaną Zoey, która jest zła z powodu miłości Anny Marii i Vito. Dawn pociesza Zoey mówiąc że Mike bardzo ją lubi, co widać w jego aurze, a przynajmniej w części Mike'a. Zoey nie rozumie jej, ale w tej chwili Dawn nie ma już na plaży. W czasie drugiego wyzwania Dawn jedzie na nartach wodnych za motorówką. Początkowo są na prowadzeniu i wygrywają, jednakże łódź zaczyna hamować przez śpiącego Lightninga. Dawn jednak pociesza drużynę mówiąc, że ma plan. Każe Samowi sterować, natomiast ona i Brick mają jechać na Lightningu zamiast na nartach. Plan Dawn działa i przed Toksycznymi Szczurami staje ostatnia boja. Scott jednak specjalnie strzela mewą do Sama sabotując drużynę. Później gdy Sam pyta jak oberwał mewą, Scott odpowiada mu że pewnie Jo się poszczęściło, jednak Dawn odkrywa prawdę. W konfesjonale wyznaje, że mew owe działko Jo się zacięło, więc mewa która trafiła Sama musiała pochodzić z łodzi ich drużyny. Dawn ślubuje też, że zdemaskuje Scotta, zdrajcę ich drużyny. Jednak jak się później okazuje, Scott podsłuchiwał jej wyznanie z tyłu pokoju zwierzeń i obmyśla plan. Gdy Dawn wchodzi do domku, Scott pozornie próbuje dać jej worek. Jednak specjalnie upuszcza go, by wysypały się zaginione rzeczy zawodników i by o kradzież posądzono Dawn. W konfesjonale Scott przyznaje, że ukradł te rzeczy i wrzucił też swój ząb rekina. Na początku chciał obarczyć winą Bricka, jednak Dawn go zdemaskowała, więc to ją chciał w to wrobić. Dawn próbuje wyjaśnić, że to nie ona dokonała kradzieży, ale nikt nie chce jej wierzyć. Podczas ceremonii
Dawn w worku

Dawn na Miotaczu Wstydu (w worku)

eliminacji, Dawn jest w dwóch ostatnich ze Scottem. Jednak na koniec Dawn zostaje wyeliminowana. Próbuje się bronić pokazując, że znalazła Oryginalną Głowę Chrisa McLeana. Jednak okazuje się, że nie ma na niej Certyfikatu i była to podróbka wystrugana przez Scotta. Wtedy zezłoszczona Dawn uderza głową Scotta w twarz. Na koniec mówi, że sprzeda zebrane pamiątki z wyspy na aukcji, a dochód przeznaczy na schronisko dla zmutowanych stworzeń z wyspy. Dawn również próbuje ostrzec drużynę o zdrajcy w ich drużynie, ale nie zdążyła powiedzieć, że jest nim Scott, bo Szef wkłada ją do worka i Dawn zostaje wystrzelona poza wyspę.

Dawn zostaje wspomniana przez Scotta w odcinku Uciekający model, gdy udaje on przed Zoey, że jest mu przykro z powodu jej eliminacji.

W odcinku Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa kibicowała Cameron'owi w finale. Kiedy zmutowane zwierzęta zaczęli atakować kolegów z obsady ona z przerażenie patrzy jak gigantyczne drzewo wielokrotnie bije B mówiąc że "przepowiednia na dziś była inna". Na koniec, opuszcza wyspę z innymi konkurentami w łodzi motorowej, i śmieje się, gdy Chris zostaje aresztowany.

Występ

Taśma przesłuchań

S04E00 Dawn's Audition Tape

Dawn podczas taśmy przesłuchań

Na początku Dawn przywitała "obywateli wszechświata". Potem się przedstawia i mówi, że nagrywa to, by mogła uczestniczyć w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Następnie na ręce Dawn usiadła wiewiórka, którą przywitała dziewczyna. Jak się później okazuje, odczytała z liści herbaty, że dostanie się do Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy, aby móc wygrać duże pieniądze. Dawn mówi, że to nie pieniądze są dla niej ważne, tylko natura i zwierzęta. Oznajmia, że w razie wygranej przekaże pieniądze, aby dopomóc matce ziemi. Na koniec podlatuje orzeł, który zabiera wiewiórkę i kończy przesłuchanie.

Ciekawostki

  • Dawn jest jedną z dwudziestu czterech postaci, którzy konkurowali w jednym sezonie. Pozostali to Anna Maria, B, Blaineley, Brick, Dakota, Eva, Katie, Sadie, Staci i Czternastu zawodników drugiej części piątego sezonu.
  • Dawn jest drugą postacią, u której zostały zauważone nadprzyrodzone moce. Pierwszą była Izzy
    • W Większe! Gorsze! Brutalniejsze! całą drogę od łodzi do brzegu przeszła jako pierwsza i nawet nie była mokra.
    • W tym samym odcinku wydawało się, jakby lewitowała do mety.
    • W kilku odcinkach odczytywała aurę zawodników.
    • Kiedy pocieszała Zoey w Ahoj, załogo! wydawało się, jakby natychmiast znikąd przyszła i zniknęła.
  • Dawn jest jedną z trzech zawodniczek, które potrafiły rozmawiać ze zwierzętami. Inne to Izzy i Ella.
  • Dawn jest jednym z sześciu zawodników którzy kochają zwierzęta, pozostali to Bridgette, DJ, Ella, Laurie i Miles.
  • Jest najniższą dziewczyną z drugiej obsady.
  • Dawn otrzymała 3 symbole bezpieczeństwa.
  • Dawn tylko raz skorzystała z Pokoju Zwierzeń.
  • Dawn jest pierwszą zawodniczką z drugiej obsady, która postawiła nogę na wyspie.
  • Dawn prawdopodobnie jest parodią Luny Lovegood z Harry'ego Pottera (co wykazuje: uderzające podobieństwo, nadprzyrodzone moce i obie są typowymi wyrzutkami).
    • To sprawia że Dawn jest pierwszym zawodnikiem nawiązaną z Harry'ego Pottera drugim jest Leonard.
  • Dawn była ostatnią dziewczyną w drużynie Toksyczne Szczury do przeniesienia Jo w Uciekający model.
  • Dawn jest jedną z piętnastu uczestniczek które noszący spódnice. Inne to Amy, Crimson, Ella, Ellody, Gwen, Izzy, Jen, Josee, Kitty, Lindsay, Samey, Scarlett, Tammy i Taylor.
    • Jest również jedyną zawodniczką z drugiej generacji która nosi spódnicę
  • Jej imię z języka angielskiego oznacza świt, brzask.
  • Dawn wraz z Gwen i Jo pierwotnie mieli inne imię.
    • Na początku Dawn miała nosić imię Molly.
  • Dawn jako pierwsza zauważyła rozdwojenie jaźni u Mike'a.
  • Ulubionym kolorem Dawn jest zielony (jak matka natura), i lubi hamburgery i frytki sojowe.

Galeria

Informacje

Wyeliminowana z Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Wcześniej Odcinek Kolejny
B Ahoj, załogo! Sam
Toksyczne Szczury
B | Brick | Dakota | Dawn | Jo | Lightning | Sam | Scott | Staci