FANDOM

Domek na drzewie kinosewak.png

Domek drużyny Kinosewak widziany z zewnątrz.

Domek drużyny Kinosewak (ang. Pimâpotew Kinosewak's treehouse) jest miejscem, w którym nocują zawodnicy z drużyny Pimâpotew Kinosewak a po scaleniu drużyn, wszyscy zawodnicy (z wyjątkiem Jasmine i Shawna). Domek znajduje się na wysokim drzewie. Posiada dwa pokoje (prawdopodobnie do rozdzielenia płci), w których znajduje się kilka piętrowych łóżek z kocami.

Historia

Został zbudowany w Więc, to jest moja drużyna? jako część wyzwania by zbudować schronienie które zostało wymyślone przez Chrisa. Drużyna Kinosewak postanowiła zbudować domek na drzewie a drużyna Maskwak "Wieżę Czarnoksiężnika" a później zamieszkała w jaskini gdyż wieża się zawaliła. Głównym pomysłodawcą domku na drzewie była Jasmine która nadzorowała budowę. Kiedy domek został ukończony, Chris pochwalił pomysł na zbudowanie schronienia nad ziemią z powodu zagrożeń ze strony przyrody. Domek przeszedł również test i przetrwał panikę łosi podczas gdy Wieża Czarnoksiężnika drużyny Maskwak została szybko zniszczona, domek na drzewie został nietknięty dzięki czemu Drużyna Kinosewak wygrała swoje pierwsze wyzwanie. Przez resztę sezonu domek służy jako noclegownia drużyny Kinosewak.

W To jest dziura!, Sky i Max zostali przeniesieni do przeciwnych drużyn przez co Sky stała się mieszkańcem domku na drzewie.

Po scaleniu drużyn w Rzuć i szukaj! wszyscy pozostali zawodnicy zaczęli spać w domku na drzewie, z wyjątkiem Jasmine i Shawna którzy spali na gałęziach które się znajdują kilka metrów nad domkiem na drzewie.

Struktura

Domek na drzewie jest dość prostej konstrukcji. Z belek drewnianych, drewniane ściany, otwarte okna, zasłonięte drzwi i blaszany dach. Wnętrze zawiera co najmniej dwa pokoje, z kilkoma łóżkami piętrowymi, które posiadają koce.

Mieszkańcy

Ciekawostki

  • Jest to jedyny budynek na wyspie Pahkitew z wyjątkiem "Wieży czarnoksiężnika" która została zniszczona.
  • Sugar jest jedynką mieszkanką domku na drzewie, która nie była członkiem drużyny Pimâpotew Kinosewak.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki