FANDOM

Domki
Domki obozu Wawanakwa
Pierwsze Wystąpienie Miejsce takie sobie cz. 1
Ostatnie Wystąpienie Zrujnowany finał

Domki (ang. Cabins) to drewniane budynki, w których mieszkają obozowicze podczas Wyspy Totalnej Porażki, Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy oraz Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd.

Domki

Wyspa Totalnej Porażki

Podczas Wyspy Totalnej Porażki w Obozie Wawanakwa znajdują się, dwa domki, w których uczestnicy mieszkają podczas konkurencji. W obu domkach znajdują się dwa pomieszczenia, dla każdej płci, w których znajduje się 3 piętrowych łóżek. Jeden domek jest dla Wrzeszczących Susłów, podczas gdy drugi należy do Zabójczych Okoni. Zarówno pokój chłopców, jak i dziewczyn posiada drzwi prowadzące na zewnątrz z kilkoma schodkami.

Podczas Posiłek obrzydliwości, pozostała piątka chłopaków przenosi się do domku Zabójczych Okoni, natomiast pozostała piątka dziewczyn przenosi się do domku Wrzeszczących Susłów. Jest to także odcinek przed scaleniem drużyn.

W Obóz rozbitków, powódź sprawia, że oba domki zostają porwane przez wodę, wraz z uczestnikami, którzy w nich spali.

Plan Totalnej Porażki

Podczas pobytu na Planie Totalnej Porażki, uczestnicy śpią w przyczepach, na opuszczonym planie filmowym w Toronto. Jednakże podczas Plaża, upał i trudne zadanie, uczestnicy ponownie trafiają do domków z obozu Wawanakwa. Podczas Kto będzie milionerem?, Chris i Szef przejeżdżają przez Obóz Wawanakwa, gdzie widać domki.

Totalna Porażka w Trasie

W Totalnej Porażce w Trasie, uczestnicy nie mieszkają już w domkach, czy przyczepach, a w samolocie. Kwatery zostały podzielone na klasę dla zwycięzców, oraz klasę ekonomiczną. Nie ma jednak tam łóżek. Jest to też pierwszy sezon, w którym nie ma oddzielnych kwater dla chłopców i dziewczyn.

Domki są jednak widziane w Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette, kiedy to Beth, Justin, Heather, Cody, Szef i niedźwiedź mają zamiar zaatakować Harolda, gdy ten wyjaśnia im równanie matematyczne.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Dwa domki w TPZW

Willa po lewej dla zwycięzców wyzwania, oraz po prawej zaniedbany domek, dla przegranych.

W Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, obozowicze wracają na Obóz Wawanakwa, gdzie ponownie zamieszkują w tamtejszych domkach. Jednakże podczas Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, widzimy jeden domek taki jak na Wyspie Totalnej Porażki, mały zaniedbany i brudny, a drugi ekskluzywny, duży z ośmioosobową wanną i klimatyzacją. Jednakże ten większy budynek uległ zniszczeniu, po tym jak totem Larw wpadł do środka z aktywną bombą, która po chwili wybuchła niszcząc go. Wówczas obie drużyny otrzymują taką samą małą, brudną i zaniedbaną kwaterę. W Grand Chef Auto, domek Zmutowanych Larw uległ zniszczeniu po tym jak Szef zrzucił na niego betonowy kloc. Wówczas wszyscy dzielili jedną chatkę, a drużyny zostały połączone.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05E01 Willa Chrisa

Hotel Spa McLeana.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, domki z Wyspy Totalnej Porażki i Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy ponownie się pojawiają. Pojawia się także Hotel Spa McLeana, który jest podobny do domku z poprzedniego sezonu, który został zniszczony w Większe! Gorsze! Brutalniejsze! Posiada on kamerdynera, czy wannę z hydromasażem.

W budynku tym czas spędzają zwycięzcy danego wyzwania. Drużyna, bądź też indywidualny zwycięzca. Podczas Bohaterowie kontra Złoczyńcy, uczestnicy mieli za zadanie znaleźć klucz, który otwiera drzwi do Hotelu. Ostatecznie wygrywają Nikczemne Sępy i cała drużyna (oprócz Lightninga, który wyruszył na Wyspę Kości) spędziła noc w Hotelu.

W Będziecie poszukiwać Zeeka, Chris wprowadza się do Hotelu, po tym jak Duncan wysadził jego willę w powietrze w poprzednim odcinku. Hotel Spa ulega zniszczeniu w Zrujnowany finał, kiedy to wyspa zostaje zatopiona. Domek natomiast unosi się na powierzchni na którym Cameron, Gwen, Mike i Zoey siedzą na dachu, ewakuując się bezpiecznie z zatopionej wyspy.

Łóżka piętrowe

S01E01 Wnętze domku

Wnętrze domku.

Łóżka piętrowe to łóżka na których śpią uczestnicy, którzy wzięli udział w Totalnej Porażce.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Jako sposób filtrowania z Heather, Duncan prosi Chrisa, czy mógłby wziąć pryczę pod nią. Heather była tym zirytowana. Chris poinformował wówczas, że pokoje są osobne dla chłopaków i dziewczyn. Owen był zadowolony z tego powodu, mówiąc, że nie chce spać z dziewczynami. Po wejściu do domku, Heather zauważa piętrowe łóżka i komentuje to, że wygląda to jak na koloniach. Gwen szturcha wówczas Heather sarkastycznie mówiąc "genialne spostrzeżenie".

Mów mi wujku

Kiedy Eva wraca do gry, przerażona Heather oferuje jej swoją pryczę. Jednakże ta nie korzysta z jej oferty i mówi, że chce wziąć pryczę Bridgette na której mści się po jej poprzedniej eliminacji.

Obóz rozbitków

Gwen, Heather i Duncan obudzili się w domkach na środku jeziora, ponieważ ten został porwany przez wodę, podczas ulewnego deszczu.

Wielka stopa

Finałowa czwórka budzi się w środku lasu, gdzie zostali wywiezieni przez Szefa Hatcheta, a ich zadaniem jest wrócić do obozu. Ich prycze zostają zabrane przez helikopter.

Plan Totalnej Porażki

Wnętrze przyczepy

Wnętrze przyczepy z Planu Totalnej Porażki.

Uwaga, potwór!

W tym odcinku dochodzi do rywalizacji, gdzie zwycięzca, który odnajdzie klucz wśród jedzenia z wosku, wygra możliwość wyboru przyczepy dla swojej płci. Ostatecznie wygrywa Owen, gdzie miał możliwość wyboru przyczepy dla chłopaków. Podczas pobytu w przyczepach, dziewczyny za pomocą pędzelków do makijażu losowały, która z kim będzie spać.

Totalna Porażka w Trasie

W tym sezonie, uczestnicy śpią w samolocie, a nie w chatkach, czy przyczepach. Zwycięzca danego wyzwania, śpi w pierwszej klasie, gdzie są wygodne fotele, natomiast przegrani muszą spać w klasie ekonomicznej, na twardych siedzeniach, przypięci pasami.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Łóżka piętrowe są widziane przez chwilę kiedy Chris wspomina o nich podczas zapowiedzi sezonu. Widać również ekskluzywną wille, która ma być przeznaczona dla zwycięzców pierwszego wyzwania, jednakże ulega ona zniszczeniu w tym odcinku.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Złoczyńcy

W tym sezonie znajduje się tylko jeden domek podobny do tych z Wyspy Totalnej Porażki i Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy, ponieważ drugi uległ zniszczeniu. Został on jednak zastąpiony większym, ekskluzywnym Hotelem Spa McLeana.

Zrujnowany finał

Podczas finału, domki, wraz ze wszystkim co znajdowało się na wyspie uległo zniszczeniu, gdy ta zatonęła.

Ciekawostki

  • Domki są jednym z niewielu miejsc, które odgrywają ważniejszą rolę w trzech sezonach w Obozie Wawanakwa.
  • Lindsay i Lightning są jedynymi uczestnikami, którzy nigdy nie byli w Hotelu Spa McLeana.
  • Zoey przebywała sześć razy w Hotelu Spa McLeana, najwięcej razy ze wszystkich uczestników.
  • Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew jest jedynym sezonem odbywającym się na wyspie, który nie posiada domków.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki