FANDOM

S04E04-Duncan i Trent

Duncan naśmiewa się z Trenta w Plaża, upał i trudne zadanie.

Duncan i Trent to jeden z mniejszych konfliktów Totalnej Porażki. Na Wyspie Totalnej porażki, mieli mało relacji ze sobą gdyż zostali umieszczeni w przeciwnych drużynach, ale po scaleniu drużyn widać było że się dogadują. Jednak na Planie Totalnej Porażki, powstał między nimi konflikt gdyż Trent jest zazdrosny o bliską przyjaźń Duncana z jego dziewczyną Gwen. Trent następnie zaczyna wierzyć że Duncan chce mu ukraść Gwen. Duncan nieświadomy tego że spowodował zazdrość w Trencie, zaczyna się z niego nabijać a nawet nazywa go wariatem. W końcu Trent nie mógł patrzeć na to jakie Duncan ma dobre relacje z Gwen i postanawia przegrywać wyzwania by pokazać Gwen że mu na niej zależy ale to się kończy tym że z nim zerwała (co po części Trent obwinia Duncana). W Totalnej Porażce w Trasie, ich konflikt ustał gdyż Trent nie dostał się do tego sezonu. Wydaje się też że Trent nie jest już zazdrosny o Duncana i akceptuje jego związek z Gwen.

Wyspa Totalnej Porażki

Czynnik fobii

Gdy wszyscy mówią, czego się boją, Duncan wyznał że boi się makiety Celine Dion w sklepie muzycznym. Po wyznaniu tego, Trent mówi Lindsay co to jest makieta, czym zdenerwował Duncana.

Posiłek obrzydliwości

Gdy Wrzeszczące Susły i Zabójcze Okonie zostały podzielone na drużyny płciowe. Trent i Owen z radością przenoszą się do domku chłopaków. Widać że Duncan i Trent wraz z innymi chłopakami cieszą się wolnym czasem i imprezują w domku. Podczas wyzwania z jedzeniem, chłopaki bardzo pomagają Trent'owi który ma słaby żołądek. Na koniec, Duncan i Trent wraz innymi chłopakami cieszą się fantastycznym weekendem w kurorcie przed oficjalnym scaleniem drużyn.

Mów mi wujku

S01E15-Chłopaki wracają z kurortu

Chłopaki imprezują po powrocie na wyspę z kurortu.

Po wspólnym weekendzie w kurorcie, relacje między chłopkami wydają się bardzo dobrze układać. Duncan nawet stwierdził że są dla siebie jak "prawdziwi bracia". Jednak ten moment jedności był krótkotrwały, kiedy Chris ogłosił scalenie drużyn. Wtedy chłopaki odwracają się od siebie. Jednak podczas wyzwania, po tym jak Duncan ukończył "żółwi hokej", Trent okazuje współczucie wobec Duncana po tym jak ten został poturbowany przez żółwie mówiąc że to było mocne.

Skarby

Duncan był wściekły gdy Leshawna powiedziała mu o pocałunku Trenta z Heather który złamał Gwen serce. W pokoju zwierzeń, mówi że Trent schrzanił sprawę co oznacza że Duncan na niego zagłosował tej nocy. Gdy Trent odpływa Łódką Przegranych, Duncan żegna się z nim. Może to oznaczać że poczuł żal z innymi że przez oszustwo Heather zagłosowali na niewinnego Trenta.

Plan Totalnej Porażki

Poszukiwanie kosmicznych jaj

S02E02-Duncan śmieje sie z Trenta

Duncan naśmiewa się z Trenta i jego wiedzy o filmach Science fiction.

W tym odcinku, Trent zaczął być zazdrosny o przyjaźń Duncana z Gwen. W namiocie, Gwen i Duncan rozmawiają o ich ulubionym filmie "Kosmici w kawałkach". Trent próbuje przyłączyć się do ich rozmowy ale Duncan i Gwen szybko się zorientowali że Trent nie za wiele wie o filmach Science fiction. Gwen czuła się trochę skrępowana a Duncan naśmiewał się z Trenta. Podczas wyzwania, Duncan, Trent, Gwen i DJ współpracują by znaleźć kosmiczne jaja i zanieść ich do bazy zanim Szef kuchni ich złapie. Podczas wyzwania, Trent zauważa że Duncan i Gwen mają zbyt wiele wspólnego. W pokoju zwierzeń, Trent obraża osobowość Duncana, mówiąc, o jego fryzurze i czadowych odzywkach i uważa że tak chce udawać twardziela. Później, na całą trojkę, Chris zrzuca bombę ze śluzem i eliminuje Duncana z wyzwania. Wtedy Gwen żartobliwie naśmiewa się z Duncana i jego przegranej a Duncan w odpowiedzi śmieje się. Trent dostrzegł ich wymianę słów jako obrazę ze strony Gwen gdyż powiedział że kocha jak Gwen "dogryza Duncan'owi" choć tak naprawdę, rozmowa Gwen i Duncana nie jest obraźliwa jak Trent myśli.

Nagle Trent zauważa jajo i biegnie po nie. Wtedy Gwen zauważyła że zgubiła swój szczęśliwy naszyjnik. Trent go zauważa przy otworze ściekowym. Wtedy musi podjąć wybór: czy wybrać jajko (które może upaść i się stłuc) czy szczęśliwy naszyjnik Gwen (który wpada do ścieków). Trent wybiera naszyjnik i oddaje go Gwen która mu go daje. Duncan wtedy przyznał Trent'owi że wolałby wygrać, a potem mruczy "baba", gdy Trent, zaakceptował naszyjnik, obrażając jego męskość. Wtedy Trent, krzywo spojrzał na niego. Potem, Trent znajduje dwa jajka które zapewniły jemu i Gwen zwycięstwo. Duncan był wtedy zirytowany sukcesem Trenta.

Zamieszki na planie

S02E03-Szok Trenta

Trent jest w szoku gdy Gwen jako pierwszego wybrała Duncana do swojej drużyny.

Gdy Trent i Gwen formują drużyny, Gwen jako pierwszego członka swojej drużyny wybrała Duncana co było dla Trenta szokiem. W pokoju zwierzeń, czuł się zazdrosny o to że Gwen wybrała Duncana jako pierwszego. W odwecie, Trent, jako pierwszą wybiera Lindsay nazywając ją wtedy "przepiękną Lindsay" by wyprowadzić Gwen z równowagi i by też poczuła się zazdrosna. Gdy drużyny zostały skompletowane, podczas pierwszej części wyzwania, gdzie muszą wnieść po stromym klifie, światła, kamery i różne rekwizyty, Trent był zły gdy Duncan pomógł Gwen gdy ta prawie upadła. Gwen nie rozumiała tego gdyż ona i Duncan są w tej samej drużynie. Chwile później, Lindsay pomogła Trent'owi gdy ten upadł. Trent też tłumaczy że są w tej samej drużynie, co trochę Gwen wkurzyło. Później, gdy Zabójcze Makiety zyskują przewagę, Trent naśmiewa się z Duncana i Gwen nazywając ich "papużki nierozłączki". Mimo dobrej passy drużyny Trenta, to drużyna Gwen wygrała dzięki Duncan'owi i jego wzruszającej wydajności w wyzwaniu filmowym. Po wyzwaniu, Gwen i Trent pogodzili się, i Gwen też zapewniła Trenta że ona i Duncan są tylko przyjaciółmi.

Plaża, upał i trudne zadanie

S02E04-Największy wariat programu Trent

Duncan nabija się z Trenta.

Na początku odcinka, Duncan robi żarty Trent'owi, odkręcając pokrętki od pojemników z pieprzem i solom, przez co Trent wsypał cały pieprz i sól na swoją jajecznice. Po chwili Duncan podchodzi i podkrada kawałek śniadania Trenta. Niespodziewanie, Trent zaczyna panikować gdyż zostały mu tylko osiem kawałków. Duncan w odpowiedzi, stwierdza że Trent jest największym wariatem w programie. Gwen postawiła się w obronie Trenta, stwierdzając że lubi wariatów a następnie zjada kawałek śniadania Trenta zostawiając mu siedem kawałków. Pyta, czy to nie lepiej dla niego, aby mieć nieparzystą liczbę, co sprawia, że Trent ​​poczuł się trochę lepiej.

Podczas pierwszej części wyzwania, gdzie zawodnicy muszą utrzymać się na desce surfingowej i unikać różnych przeszkód (rekinów i gradu mew). Duncan wygrywa dla swojej drużyny wyzwanie a Gwen daje Duncan'owi przyjacielski uścisk. Rosną wtedy podejrzenia Trenta wobec ich przyjaźni.

Gdy Duncan i Gwen poszli zdemontować autobus, drużyna Trenta stara się wygrać drugą część wyzwania. Obsesja Trenta na punkcie liczby dziewięć jest stale obecna. Gwen ulżyło gdyż myśli że Trent ma większą obsesje na punkcie liczby dziewięć niż nad nią dopóki Duncan nie uświadamia jej że dziewięć jest sumą liczb jej i Trenta imion. Po tym jak Zabójcze Makiety wygrały drugą część wyzwania, Trent bierze udział w dogrywce w wyzwaniu tanecznym. Trent uświadamia sobie że Gwen chce wygrać więc specjalnie upada i udaje że skręcił sobie kostkę. Trent wtedy zaczął "tańczyć" leżąc na ziemi, dopóki Chris do niego nie podchodzi mówiąc mu że to nie taniec. Trent próbuje stwierdzić że to improwizacja ale Chris tego nie kupił a Duncan złośliwie mówi Trent'owi by sobie "po improwizował na trąbce". Gwen wtedy kazała Duncan'owi się zamknąć i obwinia się o to że Trent stracił wolę walki gdyż go ignorowała przez cały odcinek. Duncan mówi wtedy Gwen że jest dla siebie niesprawiedliwa i że to nie jej wina że Trent dziwaczeje.

Podsumowanie I

Gdy Bridgette i Geoff pytają się Trenta o jego były związek z Gwen, ten stwierdza że wszystko między nimi było dobrze dopóki Gwen zaprzyjaźniła się z Duncanem, przez co można przypuszczać że Trent obwinia Duncana za to że Gwen z nim zerwała. Twierdzi również że jego obsesja na punkcie 9, nie wynika z tego że to suma liczb Gwen i Trenta co Duncan przypuszczał. Później, podczas "to musiało zaboleć" Geoff mówi Trent'owi że wie o tym że chce przywalić Duncan'owi za to co powiedział Gwen na temat jego obsesji na punkcie liczby 9, gdy na ekranie było pokazane jak Duncan zostaje zmiażdżony przez animatronicznego potwora.

Podsumowanie II

Trent w końcu akceptuje fakt że Duncan nie próbował ukraść mu Gwen, i mówi wszystkim że to z jego winy Gwen z nim zerwała, zapobiegając konieczność Gwen przed usiądnięciem nad zbiornikiem pełnym piranii.

Dzieci za milion dolarów

Gdy Duncan ma walczyć z Courtney stwierdza że nie da jej łatwego zwycięstwa przypominając wtedy historie Trenta z Gwen. Stwierdza też że skoro on i Courtney są w podobnej sytuacji, to chce uniknąć ryzyka w jego związku z nią jak to zrobił Trent. Przez całe wyzwanie zapaśnicze, Duncan szepcze sobie pod uchem "Gwen i Trent, Gwen i Trent" co może sugerować że wie o zazdrości Trenta którą on spowodował.

Kto będzie milionerem?

Gdy przyszła kolej Trenta na zadanie pytania finalistą, Trent zwraca się do nich grzecznie i zapytał się o ich charaktery. Choć tak naprawdę, Trent chciał zapytać Duncana o jego rzekomy romans z Gwen, ale nie powiedział otwarcie o swoich przypuszczeniach że Duncana próbował ukraść mu Gwen czy to że obwiniał go za przyczynę jego rozstania z Gwen. Jednak Trent nie skończył z dokończeniem pytania gdyż DJ mu przerwał gdyż zauważył że Gwen czuła się źle pytaniem Trenta. Natomiast Duncan był trochę zaskoczony pytaniem Trenta ale dobrze wiedział o co mu chodzi. Nie wiadomo na kogo Trent zagłosował ale w końcówce Duncana było widać jak Trent wiwatował gdy Duncan zdobył milion dolarów.

Totalna Porażka w Trasie

S03E06-Trent i Justin

Trent nazywa Duncana idiotą za to że ten przez śpiewanie stracił szanse na milion dolarów.

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Trent nazwał Duncana "idiotą" za to że ten zmarnował swoją szanse na milion dolarów tylko dlatego że nie chciał śpiewać.

Podsumowanie: Po Bólu!

W przeciwieństwie do Cody'ego który jest zazdrosny o pocałunek Duncana z Gwen, Trent nie wykazywał żadnych oznak zazdrości gdy Gwen pojawiła się w studiu Podsumowania. To może świadczyć że nie jest już zazdrosny o Duncana jak w poprzednim sezonie i akceptuje to że ten spotyka się z Gwen. Jednak, gdy rozmawiał z Gwen o niej i Duncanie, wspomniał jej że nie liczył na to że z nim będzie.

Camp TV

Możliwe że, obaj się nie lubią w niedokończonym prototypie Wyspy Totalnej Porażki, gdyż Duncan wraz z innymi, złowrogo patrzy na Trenta gdy ten przyjeżdża na wyspę.

Ciekawostki

Zobacz także

Duncan
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Leshawna | Mike | Owen | Szef Hatchet | Trent | Zoey
Inne Obleś | Sojusz Facetów
Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki