FANDOM

Sugar niewytrzymuje Elli śpiewania

Sugar nie może znieść ciągłego śpiewania Elli.

Ella i Sugar to jednostronny konflikt ze strony Sugar. Ella rozpaczliwie chce się z Sugar zaprzyjaźnić i próbuje zmniejszyć napięcie miedzy nią a Sugar. Sugar natomiast ma intensywną niechęć do Elli z powodu jej śpiewania i rodzaju osobowości, który uważa za udawany. Sugar sama powiedziała, że jej nienawidzi w Kocham cię, kocham twoje węzły. Nienawiść Sugar w końcu doprowadza do wyeliminowania Elli w Problemy Ma' Ma' Małpy.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Czołówka

(Ella, Sugar i Sky w czołówce)2

Sugar spych Elle z klifu.

Ella, Sugar i Sky są widziane na szczycie klifu, gdzie Sugar denerwuje śpiewanie Elli i w pewnym momencie spych ją z klifu. Złe zwierzęta atakują Sugar a Ella jest uratowana przez stado ptaszków.

Więc, to jest moja drużyna?

Sugar jest zazdrosna kiedy Ella znalazła pełne wiadro brokatu, mówiąc, że brokat należy się jej. Kiedy Ella chce posypać brokatem, "Wieże Czarnoksiężnika" ich drużyny, Sugar wyrywa jej wiadro i sama sypie brokat na wieże.

Kocham cię tłusta świnko

To moja tłusta świnka

Sugar nie chce Elli dać świni.

Ella trzyma lustro żeby Sugar mogła się podziwiać. W pewnym momencie, Ella przerywa Sugar która rozmawia z Leonardem, piosenką. W pokoju zwierzeń, Sugar mówi że Elli nieźle wychodzi granie miłej dziewczyny, i też ją ostrzega że to ona wygra ten konkurs piękności. Podczas wyzwania, Sugar nie chce oddać Elii, świni bo się do niej przywiązała. Ella na początku grzecznie prosi, ale później ucieka się do śpiewania. Po wysłuchaniu piosenki, świnia ucieka od Sugar, która w pokoju zwierzeń mówi że nienawidzi Elli za to. Kiedy Ella mówi Dave'owi, że Chris przestraszył "Pana łowce trufli", Sugar krzyczy że się nazywa "Tłusta świnka". Podczas ceremonii eliminacji, Ella i Leonard są zagrożeni. Sugeruje to też Sugar głosowała na Elle tej nocy, gdyż sama przyznała że niewinni Leonarda za ich kolejną porażkę.

Bliźniacy to nie wszystko

S05,2E02-Sugar zatyka Elli usta

Sugar zatyka usta Elli.

Sugar zatyka usta Elli gruszką by powstrzymać ją od śpiewania, objaśniając żeby coś zjadła bo jest strasznie chuda. Podczas wyzwania, Sugar prawie zaatakowała Elle balonem ale kiedy widzi że to ona, powstrzymuje się od tego. Jest też zirytowana, widząc szczęśliwą Elle i w pokoju zwierzeń, mówi że Ella jest wkurzająca jak "smród osła". Podczas spaceru Ella mówi Sugar że ma nadzieje że staną się najlepszymi przyjaciółkami. Sugar nie chcąc tego słuchać, okłamuje Elle że coś słyszała i popchnęła Elle w krzaki i ją zostawiła. Sugar później nie mogąc znieść śpiewania Elli, woła Chrisa. Ten krzyk przyciąga Jasmine która skorzystała z sytuacji i zestrzeliła obie dziewczyny balonami. Po chwili przychodzi Chris któremu Sugar się skarży że przez śpiewanie Elli, oberwały balonami. Chris nic Elli nie zrobił gdyż jej śpiew sprowadził na nią kłopoty.

Kocham cię, kocham twoje węzły

S05,2E04-(Ella i Sugar)

Sugar spycha Elle z jej miejsca.

Kiedy Chris zwołuje wszystkich zawodników na wyzwanie, Ella proponuje Sugar żeby usiadła koło niej. Sugar jednak inaczej to odbiera mówiąc że ci co siedzą z boku zawsze są kruczej w kamerze i spycha ją na ziemie zabierając jej miejsce. Kiedy Gdaka szokuje Rodney'a kiedy powiedział że to Sugar jest dla niego najbardziej atrakcyjna, (uznano za kłamstwo), Sugar jest bardzo zła. W pokoju zwierzeń, Ella twierdzi że oddana przyjaciółka zawsze wyczuwa kiedy należy pocieszyć koleżankę. Ona mówi Sugar że Rodney pewnie uważa ją za drugą najatrakcyjniejszą dziewczynę, czym jeszcze bardziej rozzłościła Sugar.

S05,2E04-Ella atakowana przez Sugar

Sugar atakuje Elle.

Kiedy Ella musi powiedzieć prawdę "co mogła by zmienić w swoim życiu", odpowiada żeby ona i Sugar stały się najlepszymi przyjaciółkami. Rozzłoszczona Sugar próbuje zaatakować Elle ale Dave i Shawn ją powstrzymują. Mimo że Gdaka uznała to za prawdę, Chris nie chciał w to uwierzyć i poraził ich prądem. Podczas rundy "nagłej śmierci" pomiędzy Ellą a Rodney'em, Sugar dopinguje Rodeny'a krzyczą żeby poraził ją. Dave mówi że jak wygra to wszystkich porazi. Sugar odpowiada że może się poświęcić. Kiedy Waneyihtam Maskwak wygrywa wyzwanie, Sugar złowrogo patrzy na Elle która westchnęła z ulgą.

Podmuch z przeszłości

S05E18 Nie łaź za mną

Sugar nie przyjęła wierszu Elli.

Ella napisała wiersz dla Sugar który chciała jej przeczytać w drodze na miejsce wyzwania. Sugar przerywa jej krzycą żeby nie szła za nią. Widząc to, Sky radzi Elli by wspierała Sugar. Gdy Sugar mówi że straciła swój ukochany strój kąpielowy podczas kraksy sterowca. Ella mówi że chciała by Sugar w nim zobaczyć, Sugar topi Elle. Podczas rundy między Sugar a Samey, Sugar sobie wyobraża że Samey to Ella, żeby łatwiej było jej walczyć. Sugar też się śmieje, gdy Ella została porażona prądem przez Maxa i kiedy została zaatakowana przez Misia nurka. Podczas ceremonii eliminacji, Chris zakazuje Elli śpiewania pod groźbą wyrzucenia z programu. Sugar zachęca ją do śpiewania żeby się jej pozbyć. Ella już była gotowa do śpiewania, ale Sky szybko zatyka jej buzie żeby ją ratować.

Problemy Ma' Ma' Małpy

Pożegnanie Elli z Sugar

Sugar w końcu udaje się wyeliminować Elle.

Kiedy Ella mówi że ma złamanie serce, Sugar śmieje się z niej, na co inni zawodnicy złowrogo na nią patrzą. Podczas wyzwana, Sugar zachęca Elle do śpiewania żeby uratować Dave'a z rąk niedźwiedzia. Ella nie jest tego pewna bo boi się że Chris się o tym dowie i ją wyrzuci z programu ale po prośbach Sky i Shawna, którzy obiecują jej że Chris się o tym nie dowie, w końcu zaśpiewała. Jednak Sugar wysłała do Chrisa "ałnonim" który mówi o tym, co Ella zrobiła. Chris dotrzymuje obietnicy i dyskwalifikuje ją z programu, z czego Sugar jest bardzo szczęśliwa. Kiedy Ella żegna się ze wszystkimi, łapie Sugar za rękę i mówi żeby się nie smuciła. Sugar szczęśliwie zapewnia ją że spróbuje, pozostawiając Elle w nieświadomości tego co jej zrobiła.

Ciekawostki

  • Obie są czyjąś parodią.
    • Ella jest parodią królewny śnieżki.
    • Sugar jest parodią gwiazd Alana "Honey Boo Boo" Thompson.
  • Obie są jedynymi zawodniczkami Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew, które nie należały do drużyny Pimâpotew Kinosewak, gdyż Sky została tam przeniesiona w To jest dziura!
  • Obie są jedynymi zawodniczkami trzeciej obsady, u których widać rzęsy.
  • Zarówno Ella jak i Sugar zostały wyeliminowane przez Chrisa z powodu niechęci do ich śpiewu.
    • Jak na ironię, Sugar jest bezpośrednio odpowiedzialna za eliminację Elli przez wykorzystanie niechęci Chrisa do jej śpiewu, ale sama została skazana na ten sam los.

Zobacz także

Ella
Relacje Chris | Dave | Sugar
Inne Piosenki
Sugar
Relacje Wszyscy | Ella | Leonard | Shawn | Sky

Więcej z Fandomu

Losowa wiki