FANDOM

Ellody
Ellody
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Przygoda na Morzu Śródziemnym
Miejsce TPWW: 16
Przyjaciele Mary
Dubbing CAN: Emilie-Claire Barlow
PL: Joanna Pach

Ellody jest uczestniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu gdzie konkurowała w drużynie Mądrale wraz z Mary.

Osobowość

Ellody jest geniuszem niezwykle świadomym tego, że jest za niego uważana przez wszystkich i nie jest świadoma tego, że może być inaczej. Jest ona perfekcjonistką. Ellody wkłada dużo pracy i wysiłku we wszystko, co robi, nawet jeśli zajmie jej to sporo czasu. Gdy jej partnerka decyduje się na "improwizację", Ellody jest tym przerażona, gdyż nigdy nie improwizuje i nie wie jak to się robi, bo zawsze na wszystko ma plan. Ellody na wszystko ma swoje zdanie. Mimo tego, że jest wyżej intelektualna od innych zawodników, jest ona dla nich miła, jednak jej wysokie IQ pozwala ich przechytrzyć. Całe swoje życie, Ellody spędziła na ścisłej nauce, zamiast tracić czas i energię na bezużyteczne według niej sprawy, takie jak randki, popularność czy chłopcy, czym na co dzień zajmuje się większość dziewczyn.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Ellody i Mary-ridonculous-race

Mądrale już w pierwszym odcinku, pokazały że są bardzo inteligentne.

Ellody po raz pierwszy spotkała Mary na studenckiej domówce gdzie obie przyniosły placek w kształcie wykresu przez co szybko się zaprzyjaźniły. Nie są one aktywne społecznie w ich szkołach, a większość czasu spędzały na nauce i zapamiętywaniu ulic każdego miasta niż chodzeniu na imprezy, na randki czy na zajęcia humanistyczne. Przez to, nie są one popularne wśród rówieśników ale to im nie przeszkadza.

Ellody i Mary wzięły udział w wyścigu w celu pozyskania funduszy dla społeczeństwa naukowego, zwłaszcza dla astrofizyki. Mimo że nie radziły sobie dobrze w pierwszym starciu, udało się im zarezerwować drugi lot do Maroka. Tam używając wysokiej wiedzy, łatwo wybrały prawidłowe przyprawy potrzebne do wyzwania dzięki czemu zajęły siódme miejsce. Nie napotkały również żadnych trudności w Francja - nie zawsze elegancka, gdzie zajęły miejsce dziewiąte.

Plan budowy zamku z piasku

Mądrale zamiast zacząć budować zamek z piasku, rozrysowują szczegółowy plan jego budowy, co je znacznie spowolniło.

Niestety, ich wysoka inteligencja doprowadziła również do ich upadku w Przygoda na Morzu Śródziemnym. Przy budowie zamku z piasku podczas wyzwania, Ellody wraz z Mary rozrysowały skomplikowany plan na piasku, by zbudować idealny zamek z piasku. Po tym jak ich plan został zmyty przez przypływ, obie zostały zmuszone do zrobienia zamku bez żadnego planu co było trudne zwłaszcza dla Ellody gdyż ta nigdy nie improwizowała. W rezultacie, obie spadły na ostatnie miejsce i nie zauważyły tego, że wszystkie drużyny skończyły swoje zamki z piasku i ruszyły już do Islandii, gdzie znajdowała się Strefa Luzu. Don wtedy przyleciał helikopterem by poinformować Ellody i Mary które nadal budowały zamek z piasku, że odpadają z wyścigu. Te przyjęły swoją porażkę i odchodzą, śmiejąc się przy tym z dowcipu o tym, że "Geniusze, chyba nie zawsze są aż tak mądrzy jak im się wydaje".

Ellody powraca wraz z innymi wyeliminowanymi zawodnikami w Milion sposobów, by stracić milion dolarów, gdzie oglądała finał wyścigu. Po otrzymaniu zwycięzcy wyścigu, Ellody wraz z innymi ustawiła się do grupowego zdjęcia, kończącego wyścig.

Występ

Ciekawostki

  • Ellody i Mary są jednymi z trzech drużyn które zostały wyeliminowane bez zameldowania się na Strefie Luzu.
    • Są również jedyną drużyną u której nigdy nie było widać jak się meldują na Strefie Luzu. Pokazywano jedynie, które zajęły miejsca.
  • Ellody jest jedną z dziewięciu zawodników którzy noszą okulary. Pozostali to: Beth, Cameron, Harold, Mary, Miles, Sam, Scarlett i Tom.
    • Ellody jest trzecią zawodniczką która nosi okulary a nie ma kropkowanych oczu. Pierwszym był Cameron a drugim Scarlett.
  • Ellody jest jedną z piętnastu uczestniczek które noszą spódnice. Inne to Amy, Crimson, Dawn, Ella, Gwen, Izzy, Jen, Josee, Kitty, Lindsay, Samey, Scarlett, Tammy i Taylor.
  • Zostało potwierdzone, że Ellody jest jednym z trzech zawodników, która jest etnicznego pochodzenia Indiańskiego. Pierwszym był Noah a trzecim Dave.
  • W polskiej wersji, dubbinguje ją ta sama osoba co Lindsay.
  • W oryginalnej wersji, dubbinguje ją ta sama osoba co Courtney i Laurie.

Galeria

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu
Wcześniej Odcinek Kolejny
Gerry i Pete Przygoda na Morzu Śródziemnym z Mary Laurie i Miles