FANDOM

Emma
Siostry
Total drama emma vector stance by tdsameylove-d8x3y3t
Płeć Kobieta
Kolor włosów Granatowe
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Rajski skarb
Miejsce TPWW: 4
Związki Jake (Zerwanie)

Noah

Rodzina Kitty (Siostra), Babcia
Przyjaciele Kitty, Noah, Owen, Devin, Carrie
Wrogowie Jacques, Josee
Dubbing CAN: Stacey DePass
PL: Marta Markowicz

Emma jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Siostry wraz z Kitty.

Osobowość

Emma jest studentką prawa. Udział w wyścigu bierze na poważnie, trzyma się zasad. Gdy rzucił ją chłopak przestała ufać innym i nie chce zawierać sojuszy z pozostałymi uczestnikami. Emma trzymała się z daleka od nowych związków, aż nie poznała Noah i się w nim nie zakochała. Jest przeciwieństwem Kitty niemal pod każdym względem; ona jest nonsensem, wysoce zmotywowanym studentem prawa. Jest bardzo konkurencyjna i próbuje skupić całą swoją uwagę na wygrywaniu wyścigu, a nie marnować czasu na rzeczy typu "dobra zabawa".

Wygląd

Emma jest dziewczyną o skośnych, czarnych oczach oraz czarno-granatowych włosach, długich prawie do pasa. Ma na sobie jasno pomarańczową koszulkę, a na niej ciemniejszą narzutkę z krótkim rękawem. Posiada również 3/4 czarne getry i pomarańczowo-brązowe sandały.

Ciekawostki

  • Emma jest starszą siostrą Kitty, ale zawsze podczas wyzwań, np. ''Przenieś partnera po rozżarzonych węglach'' to Kitty ją nosi.
  • Jest jedną z czterech postaci, które pochodzą z Azji. Pozostałe to: Devin, Heather i Kitty.
  • Nie wiadomo, kiedy dokładnie były chłopak Emmy z nią zerwał, bo w odcinku 2 TP:WW, Kitty mówi, że było to dwa lata temu, jednak w odcinku 9 słyszymy, że to sprawa sprzed trzech lat.
  • W polskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co jej siostrę.

Galeria

Zobacz także

Emma
Relacje Noah
Inne Sojusze Sióstr