FANDOM

Geoff
Zabójcze Okonie
100px-GMld
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieskie
Eliminacja WTP: Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu
PTP: Poszukiwanie kosmicznych jaj
TPWW: 1/2
Miejsce WTP: 6
PTP: 15/14
TPWW: 1/2
Związki Bridgette
Rodzina Rodzice, czwórka braci
Przyjaciele Bridgette, Brody, Carrie, Devin, DJ, Don, Duncan, Dwayne, Gwen, Junior, Kitty, Leshawna, MacArthur, Owen, Sanders, Trent
Wrogowie Alejandro, Blaineley, Heather, Jacques, Josee
Dubbing CAN: Dan Petronijevic
PL: Robert Kudelski (Totalna Porażka)
Jarosław Boberek (Totalna Porażka: Wariacki Wyścig)

Geoffrey "Geoff" był uczestnikiem Wyspie Totalnej Porażki gdzie rywalizował w drużynie Zabójczych Okoniach. Na Planie Totalnej Porażki on i Bridgette wylecieli jeszcze zanim zostali przydzieleni do drużyn. Po tym jak on i Bridgette wylecieli zaczęli się zajmować Podsumowaniami. Zajmują się tym także w Totalnej Porażce w Trasie. Wystąpił również w pierwszym odcinku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy gdzie był widziany z innymi oryginalnymi zawodnikami na jachcie. Powrócił do serii spin-offu gdzie konkurował w drużynie Surferzy wraz z Brody'm

Osobowość

Jest to bardzo imprezowy chłopak o optymistycznym podejściu do świata, co przeszkadza niektórym uczestnikom. Często posługuje się słowem "ziom" co nie podoba się Gwen. Do każdego jest przyjaźnie nastawiony. Jest on także typowym podrywaczem np. od razu kiedy zobaczył Bridgette, próbował ją poderwać. Czasami nie wykazuję się wielką inteligencją, często pali gafy, ale potrafi zrazić do siebie ludzi.

Wygląd

Geoff nosi zielonawy kapelusz na blond włosach. Ma niebieskie oczy i naszyjnik na szyi. Nosi różową, rozpiętą koszulę z podwiniętymi rękawami. Ma dżinsowe spodenki do kolan i niebieskie klapki.

Wyspa Totalnej Porażki

Geoff przybył jako czwarty na Wyspę w odcinku "Miejsce takie sobie cz. 1" przy imprezowej muzyce.
120px-WelcomeGeoff
Był bardzo zadowolony z tego, że się tu znalazł. Wymienił się z Chrisem całą masą słów "ziom", co doprowadziło Gwen do mdłości. Od razu wpadła mu w oko Bridgette i zwrócił na siebie jej uwagę. Na stołówce zasugerował gospodarzowi, że lepiej zamówić pizzę, czym wywołał wściekłą reakcję Szefa, który rzucił w jego kierunku nożami. Został przydzielony do drużyny Zabójczych Okoni.

Podczas pierwszego zadania w odcinku "Miejsce takie sobie cz. 2" nie miał problemów przed skokiem z klifu. Przy budowie basenu zagrzewał kolegów do walki, ale bezskutecznie. Próbował bronić Ezekiela, gdy ten ogłaszał swe seksistowskie poglądy. Był to jednak daremny wysiłek. Był pierwszą osobą, która dostała piankę.

Na końcu "Wielkiego spania" dostał piankę jako ósmy.

Cios

Podczas "Awantury przy grze w zbijaka" Chrisowi bardzo się spodobał moment, gdy Owen trafił Geoffa w twarz i kilkakrotnie pokazał powtórkę tego ciosu. Geoff dał szansę Haroldowi zagrania, ale Duncan odprawił tamtego z powrotem na ławkę.

Na castingu do konkursu talentów w "Niezbyt sławnych" zaprezentował jazdę na deskorolce. Zyskał uznanie Zabójczych Okoni i został wybrany do ich reprezentacji. Był tym bardzo podekscytowany i cieszył się, że wystąpi w telewizji (zapomniał, że cały czas w niej jest). Nie mógł uwierzyć, że Bridgette wytrzyma 20 min. na rękach. Razem z innymi Zabójczych Okoniami założył się z nią. Tuż przed swoim występem zniszczył własną deskorolkę i trzeba było wystawić Harolda w zastępstwie.

W trakcie rozstawiania namiotu w odcinku "Kiepskie" Geoff powiedział Bridgette, że ustawia namiot jak chłopak. Zorientował się, że jest to wątpliwej jakości komplement. Próbował to naprawić, ale efekt wcale nie był lepszy. Na migi pogratulował Duncanowi, tego,
Grad
że Courtney przytuliła się do niego. Otrzymał szóstą piankę.

Przy ognisku na początku "Czynnika fobii" przyznał się, że najbardziej boi się gradu. Gdy następnego dnia leżał na leżaku, nagle pojawiła się nad nim chmurka, z której zaczął padać grad. Zaczął uciekać, ale chmurka, sterowana przez Chrisa, ciągle za nim latała. Na koniec, gdy Tyler został wyeliminowany, wyśmiewał się z jego fobii.

Na początku odcinka "W górę strumienia" chciał na Wyspę Kości popłynąć wspólnie z Bridgette, ale ta zaprosiła do łódki Courtney, więc Geoff popłynął z DJ-em. Płynąc opowiedział o laurce, jaką dał Bridgette. Dopiero DJ wytłumaczył, że to był błąd i nie powinien robić gwałtownych ruchów. W czasie przeprawy przez las, drużyna stanęła na rozstaju. Geoff zaproponował, by pójść w prawo. Bridgette poparła go, ale szybko pokazała mu, żeby nie robił sobie nadziei. Później Geoffowi wbiła się w nogę drzazga. Powiedział, by szli bez niego, ale DJ nie pozwolił na to. Geoff na siłę chciał pomóc drużynie w rozpalaniu ogniska, mimo że nie mógł chodzić. Wtedy, na prośbę DJ'a, Bridgette opatrzyła nogę Geoffa, tak skutecznie, że mógł już chodzić. W drodze powrotnej podchwycił pomysł Izzy, by pchać łódki. Sam chciał pchać, ale Bridgette mu nie pozwoliła.
S01E09 Jelecie CD
Był pod wrażeniem DJ'a, że zdecydował się popchnąć łódki, mimo, że bał się pływać.

Podczas "Polowanie złej woli" został mianowany myśliwym. Przez cały czas chodził po lesie wraz z Bridgette i Haroldem. Wspólnie wystrzelali całą amunicję w Heather, Lindsay, Beth i Leshawnę. Później wraz z Bridgette pomógł Courtney i Duncanowi rozplątać się.

Na początku odcinka Skoro nie możesz znieść upału... Geoff przystał na propozycję Duncana, by dać Haroldowi nauczkę (rozrzucał swoje ubrania po podłodze). Po tym jak wymyślił temat przewodni ich potrawy, został mianowany przez Duncana szefem kuchni. Kazał wszystkim członkom drużyny dobrać się w pary, które zrobią konkretną potrawę. Namówił Courtney, by była w parze z Duncanem.
S01E10 Kawały z Harolda
Później poszedł do pokoju i zabrał wszystkie majtki Harolda. Dał znać DJ-owi, który "przez przypadek" oblał spodnie Harolda wodą. Geoff polecił chłopakowi, by się przebrał. Następnie zagadał do Bridgette i powiedział jej, że do twarzy jej z tym gotowaniem. Spodobał jej się ten komplement. Jednak potem popełnił gafę i powiedział, że przypomina mu ona gorącą mamuśkę jego kumpla. Później wrócił Harold w malutkich majteczkach. Geoff stwierdził, że to bardzo niehigienicznie gotować w czymś tak małym. Jakiś czas później przygotował kanapki. Jedyną osobą, która się skusiła, był Harold. W kanapce były majtki Harolda. Geoff powiedział, że oddadzą mu majtki jeśli przyzna się do winy. Cieszył się razem z innymi Okoniami ze zwycięstwa. W nocy, wraz z Duncanem i DJ-em wynieśli łóżko wraz ze śpiącym Haroldem do Portu Wstydu. Gdy Harold obudził się. Geoff płynął z kumplami canoe. Po tym jak Harold się przyznał do winy i obiecał poprawę, Geoff oddał mu wszystkie jego rzeczy.

DJ przed swoim pierwszym wyzwaniem w odcinku Komu możesz zaufać? dał Geoffowi do popilnowania swego zajączka. Geoff wziął, wraz z Bridgette, udział w kolejnym zadaniu, czyli "ekstremalne gotowanie". Zaufał Bridgette i bez wahania zjadł przygotowaną przez nią rybę fugu. Dzięki temu wygrali zadanie. Potem obydwoje poszli się wykąpać. Geoff przed skokiem do wody, zostawił Zajączka na stanowisku dla
S01E11 Orzeł porywa węża
ratownika. Gdy wychodził z wody, wąż akurat połykał zwierzaka. Geoff próbował złapać węża, by zabrać mu zdobycz, ale uprzedził go orzeł. Ptak porwał gada tuż przed jego nosem i poleciał na brzeg Portu Wstydu. A tam został, ku zniecierpliwieniu Geoffa, pożarty przez rekina. Bał się o tym powiedzieć DJ-owi, ale w końcu to zrobił. Akurat w następnym zadaniu musiał właśnie z DJ-em wystąpić w konkurencji "ślepych sanek". On miał nawigować przyjaciela, który miał problemy z zaufaniem mu. Geoff próbował zachęcić go do walki. W czasie jazdy, zobaczył Duncana, który miał zajączka. Powiedział o tym DJ-owi, który zdjął na chwilę opaskę, bo nie mógł w to uwierzyć. Chociaż przejechali przez metę pierwsi, to zostali zdyskfalifikowani za zdjęcie opaski. Geoff dostał piankę jako piąty.

Na początku Podstawy musztry Geoff wraz z Duncanem
Wędka
wsadził Haroldowi majtki do kanapki. Potem rozwalił mu majtki używając wędki. Dziwił się, dlaczego Courtney powiedziała, że myślała, że punk jest miły. Kibicował Duncanowi, gdy ten podrywał Courtney. Zasugerował jej też, że go lubi. Wraz z DJ-em pogratulował przyjacielowi tego, że dziewczyna go pocałowała. Był zszokowany, że to właśnie Courtney wyleciała. Dostał czwartą piankę.

Na początku Ekstremalnej tortury Bridgette znalazła miłosny liścik i myślała, że to Geoff napisał go dla niej. Postanowiła go przepytać. Najpierw w czasie pchania sofy. Na jej pytanie, czy wie, co jest naprawdę romantyczne, odpowiedział, że sikanie czyjegoś imienia na śniegu. Gdy skonkretyzowała, że chodzi jej o słowo pisane, pomyślał, że chodzi jej o tatuaż. Pokazał jej swój, który miał na tyłku. Geoff wystąpił w drugim zadaniu. Miał wziąć udział w rodeo na łosiu. Powiedział, że rodeo jest jak jazda na desce, trzeba załapać o co chodzi, a potem zasuwać. Podchwyciła to Bridgette i zasugerowała, że to może być sunięcie jak w sztuce haiku. Wtedy Geoff zapytał, co to jest haiku. Tym samym pozbawił dziewczynę wszelkich złudzeń. Będąc już n
Skarpetki
a łosiu, pokazał jeszcze raz swój tatuaż. Wtedy zwierzak się wkurzył, wybiegł z zagrody i zrzucił Geoffa prosto w górę brudnych skarpetek. Okonie przegrały, ale Geoff dostał swoją piankę jako trzeci, mimo, że nie siedział przy ognisku, ale na drzewie wraz ze skunksem, ponieważ cały czas śmierdział.

Podczas Posiłek obrzydliwości był smutny, że nie będzie już w drużynie z Bridgette. Na porannej imprezce pił jakiś napój, po którym bardzo mocno beknął. Po tym wyczynie został mianowany na kapitana drużyny chłopców. W swojej mowie podziękował bratu za to, że nauczył go jak połykać powietrze i zapowiedział, że
Bek
dziewczyny nie mają szans. W pierwszym zadaniu to jednak chłopcy przegrywali. Nie byli w stanie zjeść byczych jąder. Geoff poza tym namówił Bridgette, by je zjadła. Żal mu było dziewczyny. Doszło to krótkiego starcia z Duncanem, któremu nie podobało się, że kumpel pomaga dziewczynom. W drugim zadaniu siłą wcisnął w usta Trenta pizzę z sardelami, meduzami i konikami polnymi. Przestraszył się na widok spaghetti z robaków. Wziął się w garść dzięki DJ-owi. Ostatecznie chłopcy wygrali i popłynęli do kurortu. Już w czasie odpływania widać było, że tęskni za Bridgette.

Na początku odcinka Mów mi wujku razem z innymi chłopakami wrócił szczęśliwy z kurortu. W zadaniu odpadł jako pierwszy. Po tym jak Bridgette dostała za zadanie wytrzymać 10s. w beczce pełnej pijawek, podjął się tego zamiast niej. Nie wytrzymał i odpadł. Głosował za eliminacją Evy. Przyznał, że ktoś zabrał mu jego ulubiony kapelusz. Okazało się, że była to Wielka Stopa.
120px-perfumy

Za zadanie w odcinku Skarby miał zdobyć klucz ukryty w toalecie. Zaopatrzył się w strój do nurkowania i wszedł do szamba przez sedes. Gdy był w środku Leshawna powiedziała mu, że Heather robi jakieś brudne gierki wokół Trenta. Geoff nie mógł w to uwierzyć. Udało mu się zdobyć klucz. W jego skrzyni były męskie perfumy. Był z tego bardzo zadowolony. Dostał piankę jako drugi.

Podczas odcinka Ukryj się i bądź podstępny brał udział w naradzie chłopaków. Miał opory przed wejściem w sojusz przeciwko dziewczynom, gdyż bardzo lubił Bridgette. Schował się
120px-Hide49
na czubku drzewa, ale znalazł go tam Szef. Po zadaniu znowu brał udział w naradzie chłopaków. Duncan zaproponował eliminację Bridgette. DJ i Owen na to poszli. Geoff nie miał wyboru i też musiał ich poprzeć. Bridgette w ten sposób odpadła. Jednak zanim opuściła Wyspę, Geoff przyznał się jej, że nie głosował na nią. Bardzo chciał ją pocałować, ale tak śmierdziała, że zrezygnował. Za karę musiał spać na zewnątrz przywiązany do drzewa do góry nogami.

Na początku Przedniej zabawy chłopak rozpaczał w wychodku nad utratą Bridgette. Duncan wyjaśnił mu, że to był strategiczny ruch. Dzięki niemu mieli wygrać, ale Geoff wolał ją od wygranej. Nagle przypomniał sobie, że nie zjadł śniadania. Później, wspólnie z innymi chłopakami, składał rower. Zwierzył
Rower geoff
się, że w czasie swej pierwszej przejażdżki rowerem, wyszorował asfalt tak mocno, że zdarło mu skórę. Jego rower miał z przodu, własnoręcznie namalowany portret Bridgette. Geoff zresztą nazwał swój pojazd na cześć ukochanej. Jednak miał on pojechać rowerem Gwen. Jego dziełem jechał DJ. Niestety, Geoff zapomniał o śrubach i pojazd się rozpadł. Geoff wjechał na leżącego DJ-a, a na nich wpadła Heather. Nie jechał w drugim wyścigu. Był zniesmaczony, tym w jaki sposób Heather postąpiła z Lindsay.

W nocy na początku odcinka Hak, lina i trudne zadanie razem z innymi uczestnikami oglądał horror o psychopatycznym zabójcy. Gdy okazało się, że na wolności jest zabójca, wraz z innymi poszedł na naradę. Jednak DJ-owi zachciało się sikać i wziął Geoffa jako obstawę. Gdy kumpel był w łazience, usłyszał odgłos dzwonka lodziarza i poszedł za dźwiękiem. Gdy sobie szedł, o tyłu zaszedł go Szef, przebrany za psychola. Zabrał go do namiotu, gdzie byli Chris i inni złapani.

Podczas zadania w Obłędzie na Wawanakwa Geoff miał za zadanie złapać bobra. W tym celu zanurkował i wszedł do żeremia, oczywiście, od dołu. W środku były trzy bobry, które zaczęły uderzać go ogonami. Ostatecznie przyniósł całe żeremie i wysypał całą rodzinkę do klatki. Zazdrościł Gwen, że ta wygrała swoje ulubione danie. Otrzymał pierwszą piankę.

Na początku Próby potrójnie uzbrojonego triathlonu Geoff został skuty kajdankami z Gwen. W pierwszym zadaniu jedna osoba miała karmić drugą. Geoffowi było wszystko jedno, czy będzie jadł, czy karmił. Jedno i drugie było super. Ostatecznie to on jadł. Cały czas zachwycał się nad potrawami i nie chciał jeść szybciej. Nawet zachęcał Gwen do spróbowania. Nic dziwnego, że nie wygrali tego zadania. W drugim zadaniu popłynął z partnerką w canoe na Wyspę Kości. Opowiadał jej zabawne historyjki, o tym, co on z kumplami wyrabiali. Jednak dziewczyna nie była tym zainteresowana i uciszyła go. Na Wyspie jednak osoba miała nieść drugą. Geoff od razu się schylił, by Gwen mogła na niego wejść. Później zatrzymali się w pięknym miejscu i zaczął pstrykać zdjęcia. Zrobił też zdjęcie Gwen do jej pamiętniczka. Wkurzył
Pożegnalna fotka
tym gotkę, która wyrzuciła jego aparat do jeziora. Zarzuciła mu, że tylko udaje, że ją lubi. Powiedział, że ją lubi i zapraszałby ją na imprezki, gdyby chodziła do tego samego liceum co on. Gdy dowiedział się, że nigdy nie była na żadnej, obiecał jej, że po zakończeniu programu zaprosi ją na imprezę. Dziewczyna się rozchmurzyła i wzięła go na barana. Dotarli do Jaskini Obezwładniającej Grozy jako ostatni, ale nikomu wcześniej nie udało się zanieść tam kawałka figurki. Swój wrzucił tam Geoff, co wywołało entuzjastyczną reakcję Gwen. W trzecim zadaniu próbowali zbudować totem z głów byłych uczestników. Mieli problemy z ustaleniem kto wcześniej odpadł Katie, czy Sadie i nie udało się im wygrać zadania. W czasie Ceremonii przy Ognisku okazało się, że to właśnie on odpada, gdyż był zbyt lubiany i mógł zyskać sympatię widzów. Chłopak się tym nie przejął. W Porcie Wstydu dogoniła go Gwen i oddała aparat. Na pożegnanie zrobili sobie wspólne zdjęcie.

W kurorcie podczas Ekstrawaganckiego Obozo-jmania był widoczny tylko z ukochaną. Powiedział, że kibicuje Duncanowi i Owenowi.

Plan Totalnej Porażki

Geoff od pojawienia się na Planie Totalnej Porażki towarzyszył Bridgette, z którą ciągle się całował. W odcinku "Uwaga, potwór!", nie był zbytnio zainteresowany faktem, że musi uciekać przed zielonym potworem i obściskiwał się ze swoją dziewczyną.

W "Poszukiwaniu kosmicznych jaj" robił właściwie to samo. Razem z Bridgette zaszyli się podczas wyzwania w kąt kosmicznego statku. Dźwięk ich obściskiwania się wzbudził niepokój wśród części zawodników, myślących, że to kosmici. Parze nie zależało na szukaniu kosmicznych jaj. Nawet nie oderwali się aż do rozdania Pozłacanych Chrisów. To właśnie ich, większość uczestników wybrała do opuszczenia programu.

Później, Geoffa i Bridgette wybrano na prowadzących serię podsumowań.

Geoffa z podsumowanie na podsumowanie zaczęła ogarniać sława, kasa i drama. Starał się wyciągnąć od przegranych uczestników największe sekrety z Planu, najczęściej podczas Prawda albo Młot, Prawda albo kowadło, czy Prawda albo Porażenie prądem. Zmiana Geoffa w "podobiznę Chrisa" powodowała kłótnie z Bridgette, ale pod koniec odcinków, zawsze się godzili. Oczywiście, Geoff ostatecznie powrócił do normalności i po Planie Totalnej Porażki wciąż chodzili ze sobą.

Totalna Porażka w Trasie

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E01 Część starej obsady przy dziobie jachtu

Jedyny występ Geoff'a w czwartym sezonie

Geoff był po raz ostatni widziany przez chwilę w odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze! na jachcie z resztą oryginalnej obsady gdzie tańczył z Bridgette na dziobie statku.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W Spin-offie tworzy drużyne Surferzy wraz ze swoim kumplem Brody'm

Ciekawostki

  • Geoff jest jednym z siedemnastu uczestników którzy konkurowali w dwóch sezonach. Pozostali to Alejandro, Beth, Cameron, Cody, Ezekiel, Jo, Justin, Lightning, Mike, Noah, Sam, Scott, Sierra, Trent, Tyler i Zoey.
  • Ma tatuaż na tyłku (WTP - odcinek 13).
  • Brat nauczył go bekać.
  • Jako pierwszy w historii Totalnej Porażki dostał symbol bezpieczeństwa podczas Ceremonii Eliminacji.
  • Geoff, Eva i Sadie to zawodnicy z oryginalnej obsady którzy grali tylko w drużynie Zabójczych Okoni.
  • W pierwotnej wersji przyjażnił się z Bridgette i był zakochany w Heather (Gwen) tutaj jest na odwrót.
  • On i B,Shawn, Jasmine, Leonard, Tyler, Lindsay, Szef Hatchet, są postaciami, które na codzień noszą nakrycie głowy.
  • Geoff jest jednym z jedenastu postaci którzy mają rozszczepiony podbródek, pozostałe to Brick, Szef Hatchet, Chris, Dakota, Rodney, Heather, Josh, Leonard, Topher i Trent.
  • Geoff jest jedna z 4 postaci, którzy mają tatuaż. Pozostali to: Szef Hatchet, Courtney, Duncan, Brody oraz Crimson.
  • Geoff i Tyler są jedynymi zawodnikami Zabójczych Okoni, którzy nie mają zarostu.
  • Geoff wystąpił w dwóch sezonach, ale był tylko w jednej drużynie.
  • Geoff, wraz z Brodym i Mike'm to jedyni finaliści, którzy wygrali zarówno w Polsce jak i w Stanach Zjednoczonych.
  • W Totalna Porażka: Wariacki Wyścig dubbinguje go Jarosław Boberek, a w oryginalnym cyklu dubbinguje go Robert Kudelski.

Galeria

Zobacz także

Geoff
Relacje Bridgette | Blaineley | DJ | Duncan | Gwen
Inne Sojusz Facetów | Totalna Porażka Podsumowanie
Wyeliminowany z Wyspa Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Izzy Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu Leshawna
Wyeliminowany z Planu Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
N/A Poszukiwanie kosmicznych jaj z Bridgette Izzy
Zabójcze Okonie
Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Geoff | Harold | Izzy | Katie | Sadie | Tyler