Wikia

Totalna Porażka Wiki

Gwen i Duncan

Dyskusja0
426stron na
tej wiki

Przekierowano z Gwen-Duncan

 Związek Gwen i Duncana to początkowo był związek przyjacielski, który później staje się nie odwzajemnioną miłością a potem odwzajemnioną. Gwen zakochała się w Duncanie w odcinku "Wypożyczona kuchnia Chefa". Duncan tego nie odwzajemniał bo był po uszy zakochany w Courtney jednak w odcinku "Przechadzka po Egipcie - cz. 1 zaczyna odwzajemniać to uczucie. Duncana i Gwen łączą wspólne zainteresowania. W piątym odcinku Total Drama All-Stars, przez to że Duncan nadal jest zakochany w Courtney, Gwen zrywa z nim co dla Duncana jest szokiem.

Wyspa Totalnej PorażkiEdytuj

odc. 3. Duncan i Gwen byli ostatnimi uczestnikami, którzy nie zasnęli po pierwszym rozdziale historii Kanady. Chris zrobił przerwę na toaletę. Początkowo Duncan nie chciał skorzystać mimo, że bardzo mu się chciało. Gwen postraszyła go kolejnymi rozdziałami. Duncan poszedł do wychodka i tam zasnął, dzięki czemu Zabójcze Okonie przegrały.

odc. 11. Duncan i Gwen wystąpili w pierwszym zadaniu "ekstremalnie niebezpieczna wspinaczka górska". Duncan asekurował DJ-a, a Gwen wspinała się asekurowana przez Heather. W pewnym momencie, Heather za pomocą dodatkowej liny, zdarła Gwen spódniczke, odsłaniając bieliznę. Duncan zapatrzył się na majtki gotki i stwierdził, że to niesamowity widok. Zgodził się z nim Chris.

odc. 17. Gwen głośno zastanawiała się, gdzie jest Duncan. Stojący obok Owen wszystko jej wypaplał o sojuszu chłopaków. Gwen powiedziała o tym innym dziewczynom. Najprawdopodobniej była za eliminacją Duncana.

odc. 18. Gdy rozległy się odgłosy rozpaczania Geoffa, Duncan postanowił go pocieszyć. Wtedy Gwen głośno zastanawiała się, skąd tu nagle taka opiekuńczość u chłopaka.

odc. 19. Wieczorem wszyscy uczestnicy oglądali horror o psychopatycznym mordercy. Bardzo się ten film podobał zarówno Gwen, jak i Duncanowi.
S01E19 Gwen i Duncan straszą DJ'a
Przyznali, że uwielbiają horrory. Heather stwierdziła, że łączy ich coś więcej niż brak gustu. Gdy wszyscy obozowicze dowiedzieli się o ucieczce psychopaty, Gwen zarządziła naradę. Duncan ze wszystkich wytrzymał najdłużej. Gwen żaliła się mu, że chciała pomóc, a inni się na nią wypieli. Duncan bawił się ogniem i podpalił jej planszę z podobiznami wszystkich obozowiczów. Pobiegła po wodę, a tym czasie Duncan poszedł pokonać psychola. Gdy Gwen wróciła i zobaczyła jego brak, wkurzyła się i poszła zrobić sobie kanapkę. Po tym jak pokonała prawdziwego psychopatycznego zabójcę, Duncan podał Gwen piątkę.

odc. 20.: Duncan postanowił wziąść młot do złapania szopa. Gwen mu to odradziła.

Plan Totalnej PorażkiEdytuj

Odc. 2. Podczas śniadania Chris mówi uczestnikom, że muszą znaleźć kosmiczne jaja. Okazało się, że Duncana i Gwen łączą nie tylko zainteresowani horrorami, ale także filmy o kosmitach. Podczas wyzwania widać jak świetnie się dogadują, przez co Trent staje się zazdrosny. Żeby zaimponować Gwen zdobywa dla niej jajko, dzięki czemu oboje są zmuszeni grać po przeciwnych stronach.
S02E02 Śmiejący się Duncan

Gwen i Duncan

Odc. 3. Podczas wybierania drużyn Gwen jako pierwszego wybiera Duncana, co doprowadza do szału Trenta. Po wybraniu drużyn uczestnicy przystąpili do zadania. Kiedy Gwen straciła równowagę, Duncan ją złapał po czym Trent powiedział: ,,Pozwalasz mu na to?". Wtedy Gwen odparła: "Jesteśmy w jednej drużynie". T
Duncan saves gwen

Podczas wyzwania

rent oddał zwycięstwo drużynie Gwen

Odc. 4.W tym odcinku wyzwaniem był film o surferach.Trzeba było wytrzymać na desce surferskiej umieszczonej nad basenem pełnym rekinów. W trakcie tego wyzwania Duncan wychodzi zwycięsko, a Gwen gratuluje mu przyjacielskim uściskiem. Gwen zwierza się Duncanowi z dziwnego zachowania Trenta, który zawsze robi wszystko po 9 razy.
S02E04 Gwen i Duncan przytulają się

Przyjacielski uścisk

Duncan twierdzi, że to suma liter w iminach Gwen i Trenta. Gwen uwierzyła w teorie Duncana.

Odc. 5. W tym odcinku uczestnicy mięli wskoczyć na konia z wysokiej odległości. Duncan powiedział, że muszą znaleźć sobie nowego kapitania. Gwen ze złością powiedziała że słyszała. W trakcie następnego wyzwania Gwen odkrywa, że Trent celowo zawala zadania. Gwen zrywa z Trentem.

Odc. 7. Od ostatniego odcinka Gwen musiała celowo zawalać zadania. Z czasem drużyna zaczyna podejrzewać Gwen o celowe przegrywanie zadania. Heather zaczęła pospieszać Gwen. Ona skłamała, tłumacząc, że ma skurcz. Duncan wstawia się za Gwen. Jednak jej drużyna przegrywa i Gwen zostaje wyeliminowana. Duncan przyszedł pożegnać Gwen. Od tego odcinka Gwen jest po uszy zakochana w Duncanie.
Dg6

Pożegnanie

Odc. 12. To było podsumowanie. W tym odcinku głównym tematem są relacje między Duncanem i Gwen. Geoff wypytuje Gwen o Duncana. Dziewczyna odpowiada, że są tylko przyjaciółmi i dodaje, że Duncan na nią nie głosował. Wtedy wstała rozwścieczona Courtney i powiedziała, że owinęła go sobie wokół palca. Gwen zapewnia Courtney, że są tylko przyjaciółmi i że Duncan myśli tylko o niej, co potwierdza
Duncan still loves Courtney

Gwen i Duncan

nagranie. Kiedy Courtney się uspokoiła Geoff puścił nagranie dalej. W pewnym momencie widać jak Duncan i Gwen zaczynają przepychanki, po których lądują na ziemi. ,,Ich wargi niemal się stykają"- stwierdził Geoff.
800px-DunGwen

Gwen i Duncan

Odc. 27. Ten odcinek to zwiastun kolejnego sezonu. Opowiada, co działo się w życiu osobistym bohaterów. Trwa wojna na blogach Gwen i Hether. Podczas jednego z nagrań Heather przebrana za Gwen mówi: ,,Szkoda, że nie ma tu Duncana, mogłabym go pocałować, ale boje się powiedzieć co do niego czuje". Gwen zemściła się na Heather, po czym dodaje, że ona i Duncan to tylko przyjaciele i nic więcej. Courtney przejmuje kontrole nad ich związkiem, co wkurza Duncana, który z nią zrywa. Kiedy Gwen dowiedziała się o tym powiedziała: ,,Courtney chyba odbiło, że pozwoliła odejść Duncanowi. On jest najlepszą rzeczą jaka ją spotkała w życiu. Spójrzcie na gościa. To ciacho...".   

Totalna Porażka w TrasieEdytuj

Odc.1 Duncan, Gwen i Courtney razem wspinali się na piramidę. Chłopak miał dość kłótni dziewczyn, a gdy Chris kazał śpiewać mu piosenkę, to buntownik zrezygnował z występu w programie. Kiedy Duncan odpada w materiale dodatkowym mówi że koniec z podrywem. Rzecz jasna chodzi o Gwen.

Odc.13 Gdy Duncan powrócił pocałował Gwen w toalecie pod koniec odcinka. Całe zdarzenie widział Tyler.                                                                                                

Odc.10 W pokoju zwierzeń Gwen powiedziała, że Heather uczucia nie mogą zawalić gry. Po chwili dodała, że jej związek z Duncanem zepsuł cały drugi sezon. W tym momencie przez przypadek potwierdziła przypuszczenia niektórych zawodników z drugiego sezonu m.in. Courtney. Później chciała odzyskać tę taśmę i pozbyć się nagrania.

Odc.15 Gdy razem spotkali się Gwen mówiła, że nie żałuje pocałunku. Duncan jej przerwał i znów ją pocałował. W tym odcinku oficjalnie zostali parą.

Odc.16 Duncan kiedy widzi, że Drużyna Amazonek przegrywa, jego twarz wyraźnie pokazuje niezadowolenie, bo wie, że Courtney od razu wyeliminuje Gwen (czego najbardziej chce uniknąć).

Odc.24 W materiale dodatkowym Courtney śpiewa obraźliwą piosenkę o Duncan'nie i Gwen. Duncan rzuca w nią klapkiem i całuje się z Gwen.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gwen i Duncan

  • Courtney/Duncan/Gwen

    72 wiadomości
    • Chodzi o ostatni odcinek "Totalna Porażka: Plejada Gwiazd", kiedy wszyscy, oprócz tych, których wymienił/a odlecieli w żółtych balonach.
    • Pinkamena Pinkie Pie napisał(a):!Lovekyoya! Jaki ostatni odcinek ? gdzie ty to znalazłeś/aś ? Skąd wiesz że to był ostatni i czy TO b...
  • Duncan i Gwen?

    2 wiadomości
    • Co uważacie o DxG?ja kocham ten związek
    • Ja nie wiem, czy wolę Duncan/Gwen czy Trent/Gwen.

Więcej od Wikii

Losowa wiki