FANDOM

S01E25 Finaliści Wyspy

Gwen i Owen, finaliści pierwszego sezonu.

Gwen i Owen to jedna z mniejszych przyjaźni. W Wyspie Totalnej Porażki oboje byli umieszczeni w jednej drużynie. Początkowo Gwen była obrzydzona obrzydliwym zachowaniem Owena, jednak szybko się zaprzyjaźnili. Oboje dochodzą również do finałowej dwójki. W Planie Totalnej Porażki i Totalnej Porażce w Trasie mieli mniej relacji gdyż byli w przeciwnych drużynach, ale nadal są dobrymi przyjaciółmi.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Owen przytula Gwen i Tylera

Owen obejmuje Gwen i Tylera.

Gdy Owen przybył na wyspę, zapytał Gwen, czy będą razem w drużynie, ta miała nadzieję, że nie i tak odpowiedziała. Później Gwen zaczyna narzekać, a Owen przytula ją i Tylera, aby ją rozweselić.

Miejsce takie sobie cz. 2

Gdy Owen przygotowuje się skoku z klifu, Gwen w pokoju zwierzeń uważa, że jeśli Owen skoczy to na pewno zginie.

Wielkie spanie

Gdy Gwen rozmawiała z Trentem, koło nich przechodzi Owen i ku ich obrzydzeniu był nagi.

Awantura przy grze w zbijaka

Podczas gry w zbijaka Gdy Gwen została zbita przez DJ'a, Owen pomaga jej wstać. W ostatniej rundzie pomiędzy Haroldem a Owenem, Gwen razem z innymi susłami, kibicowała Owen'owi.

Niezbyt sławni

Gwen jak reszta dziewczyn z drużyny, była obrzydzona talentem Owen podczas castingu. Później, gdy Owen i Cody wskakują do jeziora, oblewają wodą Gwen, co ją bardzo rozgniewało.

Podstawy musztry

Wiwat dla Gwen

Owen i reszta drużyny świętuje zwycięstwo Gwen.

Gdy drużyny trzymają w górze canoe, Owen'owi zaczęło burzyć w brzuchu. Gwen wtedy stanowczym tonem, powiedziała mu żeby nie upuścił caneo. W ostatniej części wyzwania, Owen pyta Gwen czy wszystko w porządku. Ta mu mówi że jest wszystko w porządku. Na koniec gdy Gwen udało się uzyskać dla drużyny nietykalność, Owen niósł ją na rękach gdy drużyna świętowała swoje zwycięstwo.

Ekstremalna tortura

Gwen rozważała to że to Owen napisał anonimowy list miłosny haiku który wcześniej znalazła z Bridgette. Jednak szybko uświadomiła sobie że to nie Owen gdy ten beknął jej prosto w twarz.

Ukryj się i bądź podstępny

Informacje o męskim sojuszu

Gwen dziękuje Owen'owi za informacje o sojuszu chłopaków.

Owen przypadkowo wygaduje Gwen o sojuszu facetów, a ta sarkastycznie dziękuje Owen'owi za ten informacje. Później, Gwen nie pomaga Heather i Lindsay w zagłosowaniu na Owena, a zamiast tego, głosuje na Duncan wraz z Bridgette i Leshawną.

Hak, lina i trudne zadanie

Gdy okazało się, że Gwen spotkała prawdziwego mordercę, Owen i reszta zawodników szybko pobiegli do stołówki by ją ostrzec. Owen też krzyczy imię Gwen gdy wybiegł z namiotu by ją ostrzec.

Obóz rozbitków

Gdy Owen odnalazł swoich przyjaciół, od razu przytulił zarówno Gwen i Duncana. Później, Gwen była trochę zdziwiona gdy Owen zaczął tańczyć z powodu jego załamania umysłowego.

Wielka stopa

Z powodu podzielenia na duety, Duncan, Gwen, Heather i Owen przez cały odcinek nieustannie sobie przeszkadzali w dotarciu do obozu. Po spotkaniu wielkiej stopy, cała czwórka postanawia ze sobą współpracować. Wieczorem Owen zrobił z batonów wielką kulę i chce poczęstować tym Gwen. Ta jednak odmawia i prosi go o śpiwór. Ten daje to jej bez problemu. Po wyeliminowaniu Duncana, Owen w pokoju zwierzeń, złośliwie chichocze gdyż uświadomił sobie że został sam na wyspie z dwoma fajnymi laskami.

Jak spękasz, to wylatujesz

Swiętowanie wejścia do finału

Gwen i Owen świętują wejście do finału.

Na początku odcinak, gdy finałowa trójka zwierza się w pokoju zwierzeń, Gwen przyznała że Owen jest w porządku. Później w czasie wyzwania, Gwen zawarła umowę z Owen by ten pomógł jej wyeliminowaniu Heather. Obiecała mu podzielenie się wygraną jeśli wygra a jeśli nie wygra to kupi mu pudełko pączków. Owen wtedy oddaje Gwen połowę swych luzerek. Oboje wtedy oddają zadania Heather i używają swych luzerek by siebie uratować. Później oboje się cieszyli gdy Hether ogolono głowę co było zadaniem Lindsay. Wtedy Heather została wyeliminowana gdyż nie wyraziła zgody na wykonanie zadania z czego Gwen i Owen się śmiali. Z wyeliminowaniem też Heather, Gwen i Owen zostali ostatnimi zawodnikami w konkursie ku ich uciesze.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Przed rozpoczęciem wyzwania, Gwen dała Owen'owi babeczkę myśląc że to od Trenta (w rzeczywistości to ona od Heather). Gwen przyznała też że Owen jest jednym z pięciu osób których uważa za osoby przy zdrowym rozsądku (wraz z Codym, Bridgette, DJ'em i Leshawną). Przed rozpoczęciem wyzwania, Gwen powiedział że do trzyma umowy i podzieli się z Owenem wygraną jeśli wygra. Mimo też że sobą konkurowali, oboje wspierali się podczas wyzwania.

W końcówce Owena, Owen popchnął Gwen i ruszył w stronę Izzy która trzymała ciasteczka, wygrywając przy tym sezon. Gwen nie wydawała się być smutna z tego powodu. Gdy też Gwen i Trent wrócili do siebie, Owen był szczęśliwy z tego powodu.

W końcówce Gwen, jest trochę podobne tyle że Izzy stała kilka metrów przed metą, dając Gwen wystarczająco dużo czasu, aby nadrobić zaległości i wygrać. Na ceremonii przy ognisku, Owen przytulił Gwen pokazując że się cieszy z jej zwycięstwa.

Plan Totalnej Porażki

Plaża, upał i trudne zadanie

Gdy Duncan był w stanie wygrać pierwszą część wyzwania, Owen mówi że drużyna Gwen jest niepokonana. Później, Owen jest postrzegany szpiegować Gwen i Trenta, którzy mieli zamiar się pocałować. Kiedy wygadał się o swojej obecności, ci obrzucili go suchymi patykami.

3:10 do Obłędowa

Szpieg Owen

Owen szpieguje Gwen i Trenta.

Kiedy Trent wybiera Owen jako cel dla Trzeszczących Żarów, Gwen była na niego zła za to że wykorzystuje Owena do sabotowania swoje własnej drużyny. Po zakończeniu wyzwania Owen był wstrząśnięty, gdy się dowiedział, że Trent przegrywał wyzwania dla Gwen i jest wściekły, że ta nie zrobiła nic by Trenta powstrzymać. Mimo że to Owen podsunął ten pomysł Trent'owi, gdy w poprzednim odcinku powiedział mu "że ta dziewczyna lubi wygrywać", co Trent'owi podsunęło pomysł by sabotować swoją drużynę dla niej, przez co Gwen zerwała z Trentem.

Wypożyczona kuchnia szefa

W przeciwieństwie do reszty swojej drużyny, Owen nie pomaga im drażnić Gwen by ta sabotowała swoją drużynę. To pokazuje, że Owen naprawdę lituje się nad nią.

Podsumowanie III

Gwen była zła na Geoffa za to że chciał umieścić Owena na krześle elektrycznym. Była później rozbawiona gdy Owen wyjawił wszystkie swoje sekrety gdy siedział krześle elektrycznym.

Totalna Porażka w Trasie

Moja upalna Jamajka

S03E11-Gwen pociesza owena

Gwen pociesza Owen po tym jak Izzy z nim zerwała.

Po tym jak Gwen została wysłana do szpitala po tym, jak została zaatakowana przez węgorze elektryczne, oboje rozmawiali wzajemnie o swoich urazach, a także o tym jak Izzy stał się geniuszem. Później Gwen pociesza Owena po tym jak Izzy z nim zerwała i przypomina mu, że to nie była jego wina, podczas gdy śpiewali O, Izzy. Pod koniec piosenki Gwen pociesza Owena kładąc dłoń na jego ramieniu.

Z Archiwum 52

Owen nie był zły na Gwen za to że całowała Duncana, gdy ten jeszcze spotykał się z Courtney, ale nie pokazuje też poparcia dla jej nowego związku z Duncanem.

Bitwa nad Niagarą

Owen, wraz z Codym i Duncanem, wydawał się podekscytowany na myśl o powrocie Gwen, ale zamiast niej powróciła Blaineley.

Cieawostki

Zobacz także

Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki