FANDOM

-

Gwen i Trent siedzą przy ognisku w czołówce

Gwen i Trent to główny związek pierwszego sezonu i pięciu pierwszych odcinków Planu Totalnej Porażki. Gwen i Trent od pierwszego spotkania spodobali się sobie nawzajem. W pierwszym sezonie, byli bardzo blisko siebie, bo zostali przydzieleni do tej drużyny, gdzie Trent był jedyną osobą, której Gwen ufała przez co stali się bliskimi przyjaciółmi. Ich przyjaźń została jednak zniszczona przez intrygę Heather, która całuje Trenta na oczach Gwen. Wtedy Gwen z pomocą Leshawny planuje wyeliminować jedną z tych osób, a ponieważ Heather wygrała wyzwanie i była nietykalna, to Trent został wyeliminowany. Wtedy też intryga Heather wyszła na jaw. Gwen wybaczyła wtedy Trentowi i oficjalnie stali się parą.

Oboje zakwalifikowali się do Planu Totalnej Porażki, gdzie nadal są parą, ale zostają umieszczeni w oddzielnych drużynach. Gwen stała się też bliskim przyjacielem Duncana, przez co Trent stał się zazdrosny. Chłopak wtedy trochę zwariował i zawalał wyzwania, aby Gwen wygrywała. Gwen wtedy z nim zrywa, ale ich rozmowę podsłuchuje Justin, który oskarża ją o to, że kazała Trentowi sabotować jego własną drużynę. Gwen pod presją powiedziała Zabójczym Makietom, by głosowali na Trenta tej nocy. Ich też zerwanie było głównym tematem pierwszych dwóch podsumowań gdzie zawodnicy byli albo po stronie Gwen albo po stronie Trenta. Kiedy też Gwen jest gościem podsumowania i jest atakowana przez innych, Trent wstawia się za nią mówiąc że on jest winny wszystkiemu, a nie Gwen. Po tym stali się przyjaciółmi.

W Totalnej Porażce w Trasie, oboje spotykają się w Podsumowanie: Po Bólu!, gdzie niezręcznie ze sobą rozmawiają, a Trent nie jest zazdrosny, że Gwen zaczęła chodzić z Duncanem. Po tej rozmowie zaczęli normalnie ze sobą rozmawiać.

Wyspa Totalnej Porażki

odc. 1.: Zaczęło się od wymiany uśmiechów w Porcie Wstydu podczas prezentacji uczestników. Potem obydwoje znaleźli się w zespole Wrzeszczących Susłów.

odc. 3.: W czasie wykonywania zadania bardzo dużo ze sobą rozmawiali. Dzielili się swymi tajemnicami i gustami. Dzięki temu udało się im wytrzymać bez snu. W międzyczasie odkryli, że Justin tylko udaje czujność i widzieli lunatykującego nago Owena. Gwen była przerażona, gdy Trent zasnął i prosiła, by jej nie zostawiał. Jednak niedługo potem zasnął też Duncan i w ten sposób Gwen wygrała wyzwanie.

odc. 5.: Rankiem Trent zabrał babeczkę i podarował ją Gwen. Ona zaś zaproponowała, by wystartował w konkursie talentów, bo usłyszała jak śpiewał pod prysznicem. Później siedzieli razem nad jeziorem. Gwen przyznała mu, że wszystko
180px-Gt5

Razem w Porcie Wstydu

na wyspie ją denerwuje, poza nim. Potem Cody z Owenem przebiegli cały Port Wstydu i skoczyli do wody, mocząc ją. Zdenerwowana Gwen poszła do domku. Trent zaś był zły na kolegów. Na konkursie talentów zaśpiewał piosenkę o Gwen (choć nie wymienił jej imienia). Heather, podczas swego występu, przeczytała fragment pamiętnika Gwen: "No trudno, staram się go ignorować, ale jest taki słodki. Jeśli na tej wyspie jest ktoś, w którym mogłabym się zadurzyć, to tylko ten chłopak. Jesteśmy dla siebie stworzeni. Tylko z nim potrafię się porozumieć. Może to zabrzmi banalnie, ale uwielbiam gitarzystów.". Chodziło jej oczywiście o Trenta.

odc. 6.: Gwen była zdołowana wydarzeniami z poprzedniego odcinka. Trent próbował ją pocieszyć, ale bezskutecznie. Gdy Heather wściekała się, że Gwen wsypała do jej łóżka mrówki Harolda, Trent bronił ukochanej. Zwrócił uwagę na to, że Heather zachowała się bardzo nieładnie w stosunku do Gwen, czytając jej pamiętnik. Prawie przez cały odcinek Gwen i Trent trzymali się blisko siebie. Nawet przed niedźwiedziem uciekli na tą samą gałąź.

odc. 7.: Gwen miała za zadanie wytrzymać 5 minut zakopana pod ziemią.
Zakopanie

Trent dotrzymuje towarzystwa Gwen podczas zakopania żywcem

Trent obiecał, że cały czas będzie przy niej. Rozmawiał z nią przez walkie-talkie. Właśnie opowiadał, dlaczego boi się mimów, kiedy nagle jeden z nich się pojawił. Przestraszony Trent wypuścił z rąk walkie-talkie i zaczął uciekać przed mimem. Gwen została sama i nie wiedziała co stało się z Trentem. Ten zaś uciekł do wody i dopiero tam zgubił mima. Po tym jak przypomniał sobie o Gwen, zaraz pobiegł ją odkopać. Zrobił to jednak dużo później niż po 5 minutach. Gdy ją odkopał, ta rzuciła w niego walkie-talkie. odc. 8.: Trent zaproponował Gwen, skinieniem głowy, wspólną wyprawę łódką na Wyspę Kości. Zanim Gwen zdążyła odpowiedzieć pozytywnie, Cody słownie zaproponował jej wyprawę. W tym czasie Beth i Lindsay "porwały" Trenta do swojego canoe. W tej sytuacji Gwen popłynęła z Cody'm, który po bezskutecznych próbach podrywu, zgodził się zamienić
252px-Tcg2

Cody spiknął Gwen z Trentem

z Trentem miejscami w drodze powrotnej. W ten sposób do Obozu płynęli już razem, a potem spędzili romantyczny wieczór siedząc w Porcie Wstydu.

odc. 9.: Rano Chris rzucił jedną puszkę z fasolą prosto w Gwen. Na szczęście puszkę złapał Trent. Potem obydwoje zostali jeleniami i wspólnie wędrowali przez las.

odc. 10.: Parę razy byli obok siebie i uśmiechali się. Przez cały odcinek obydwoje nie wypowiedzieli ani jednego słowa. Gwen patrzyła na Trenta jak ten smaruje żeberka sosem, gdy Owen rzucił skrzynią z pomarańczami w Trenta. Później patrzyli na siebie, po tym jak dostali pianki.

odc. 11.: Gdy Chris wytłumaczył, że wyzwaniem będzie zaufanie partnerowi, Gwen w Pokoju Zwierzeń przyznała, że kiedyś zaufała Trentowi, który zostawił ją zakopaną żywcem.

odc. 13.: Po śniadaniu Gwen z Bridgette znalazły liścik miłosny z haiku. Gwen myślała, że to list od Trenta. Nawet założyła się o to z Bridgette, która z kolei liczyła, że to dla niej od Geoffa. Gwen postanowiła przepytać Trenta. Gdy ten miał wsiąść
250px-Like haiku

Przed wyzwaniem Trenta i DJ'a

do samolotu, Heather zasugerowała, że robi to, aby zaimponować Gwen. Wtedy gotka powiedziała, że na pewno w ten sposób wyraża on swoje wewnętrzne JA, tak jak haiku. Trent tylko popatrzył na nią zdumionym wzrokiem. Gdy spadł na ziemię, Gwen podeszła do niego, żeby spytać się, czy dobrze się czuje. Potem spytała się go czy, chciałby się jej o coś zapytać zanim wezmą go poskładać. Ten spytał się, czy włosy ma w porządku. W ten sposób straciła wszelką nadzieję, że to Trent był autorem listu.

odc. 15.: Trent próbował zagadać do Gwen, ale ta nie chciała z nim gadać. Trent domyślił się, że ciągle gniewa się ona za to grzebanie żywcem. Powiedział, że nie może sobie tego wybaczyć i że jest ostatnią osobą, którą chciałby zakopać. Gwen wybaczyła mu. Po tym jak Lindsay wytrzymała z maseczką z wosku, Trent stwierdził, że on chyba by nie wytrzymał. Na to Gwen stwierdziła, że faceci przegrywają jeśli chodzi o ból i piękno. Trent zgodził się z nią.

odc. 16.: Rano Trent kąpał się w jeziorze. Obserwowała go Gwen, która malowała go w szkicowniku. Nie chciała się przyznać w Pokoju Zwierzeń, że coś czuje do Trenta. Trent za zadanie miał zdobyć klucz, wiszący na paliku w jeziorze pełnym rekinów. Gwen z niepokojem obserwowała, jak chłopak poradził sobie z zadaniem. Gwen miała z kolei, zdobyć klucz, ukryty w norze skunksa. Trent poradził jej, by wypłukała zwierzaka. Wzięli wiadro wody i wlali je do nory. Po tym jak skunks wypłynął, Gwen wzięła klucz, a potem z wdzięczności pocałowała chłopaka. Niestety widziała to Heather, która wywietrzyła w tym zdarzeniu chęć zawarcia sojuszu. Postanowiła zerwać ten związek. Napisała list do Gwen, rzekomo od Trenta, w którym prosi ją o przybycie do Portu Wstydu o piątej. W tym czasie,
Gwentrent

Pożegnanie

udając płacz, zwierzyła się Trentowi, że Gwen go nie znosi i uważa za tandeciarza. Chłopak uwierzył jej i bardzo się załamał. Heather pocałowała go, akurat w momencie, gdy nadchodziła Gwen. Gdy ta to zobaczyła rozpłakała się i odeszła rozpaczać. Trent też rozpaczał. Gwen powiedziała Leshawnie o tym, co widziała. Przyjaciółka rozpowiedziała o tym wszystkim. Heather zdobyła nietykalność, dlatego wszyscy zagłosowali na Trenta. Dopiero wtedy wyszło na jaw, że to wszystko intryga Heather. Obydwoje sobie wytłumaczyli wszystko. Chłopak na pożegnanie zachęcił ją do dalszej walki i zapewnił, że będzie jej kibicować.

odc. 26. : Gdy wszyscy obozowicze wybrali, po czyjej stronie stają, Trent wybrał stronę Gwen i nie zmienił zdania, gdy finaliści zdradzili, na co wydają 100 tysięcy dolarów. Biegł razem z nią, mimo, że Gwen była na niego zła za incydent z Heather. Gdy Gwen nie mogła wejść na swój maszt, bo Heather posmarowała go masłem, Trent zdjął koszulkę i wytarł maszt. Dziewczyna była chwilę zauroczona ciałem Trenta, a potem weszła na masz i zdobyła flagę, zyskując prowadzenie. Następnie dotarli do kładek nad jeziorem pełnym rekinów. Trent nie mógł jej w tym pomagać i przeszedł na drugą stronę. Po chwili dobiegł Owen. Oboje złapali orle jaja i weszli na kładkę. Ale Heather, chcąc dopuścić do przegranej Gwen, ściągnęła koszulkę z ciała Justina, mając nadzieje, że to da Owenowi zwycięstwo. Jednak i Gwen, i Owen zatrzymali się, zauroczeni ciałem Justina. Wtedy Trent kazał Gwen iść dalej, wyrywając ją z transu. Dzięki niemu Gwen znów prowadziła. Biegli dalej. Trent chciał zyskać zaufanie Gwen, która była wdzięczna za pomoc, ale nadal miała mu za złe za ten pocałunek z Heather. Wtedy chłopak postanowił dźwigać bardzo ciężki kamień, pokazując Gwen, że jest dla niego ważna. Byli już bardzo blisko mety, gdy Owen, czując ciastka przyniesione przez Izzy, przegonił Gwen. Wtedy dziewczyna się poddała, twierdząc, że widać zwycięstwo nie było jej pisane. Trent się wkurzył i stwierdził, że może się z nim umówić, może się nie umówić, ale nie może się poddać. Podał jej rękę i podniósł ją na duchu. Udało jej się wygrać. Trent wtedy podniósł Gwen i obydwoje się do siebie uśmiechnęli. Podczas ceremonii przy ognisku, gdy Gwen otrzymała czek, powiedziała, że urządzi jednak imprezę i zaprasza wszystkich (oprócz Heather). Owen zapytał ją, czy przyjdzie z kimś szczególnym. Gwen umówiła się z Trentem i uścisnęli się szczęśliwie.

Plan Totalnej Porażki

odc. 1: Gwen i Trent ponownie się spotkali, tym razem w innym sezonie. Podczas wyzwania o potworze biegali ze sobą w grupie. Trent troszczył się o współtowarzyszy, co spodobało się Gwen.

odc. 2: Przy śniadaniu upuścił porcję Gwen na ziemię. Trent zaproponował dziewczynie tosta, ta jednak odpowiedziała, że nie przyjmie nic z ręki wroga. Trent zdziwił się słowami ukochanej, wtedy Duncan powiedział, że w tej grze wszyscy są wrogami. W czasie wyzwania Gwen zgubiła naszyjnik, Trent miał wybór - zabrać kosmiczne jajo albo uratować naszyjnik dziewczyny. Po chwili namysłu wybrał naszyjnik. Gwen była mu wdzięczna. Chwilę potem Trent wziął dwa jajka: jedno dla siebie i jedno dla Gwen, przez co Chris postanowił, że para będzie grać w oddzielnych drużynach. Trent i Gwen byli zasmuceni.

Ciekawostki

Zobacz także

Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey
Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki