FANDOM

Hak, lina i trudne zadanie
Wyspa Totalnej Porażki
S01E19 Psychopatyczny Zabójca z Piłą Łańcuchową i Takim Hakiem straszy Gwen
Premiera Flaga Kanady

04.11.2007
Premiera Flaga USA 09.10.2008
Premiera Flaga Polski 15.01.2009
Numer odcinka 19
Zadanie Obejrzenie horroru i przeżycie go (nie dać się złapać przez psychopatycznego mordercy z piłą łańcuchową i takim hakiem).
Zwycięstwo Gwen
Wyeliminowany/a DJ
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Przednia zabawa
Następny odcinek
Obłęd na Wawanakwa

Hak, lina i trudne zadanie (ang. Hook, Line and Screamer) to 19 odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w osiemnastym zadaniu.

Fabuła

Uczestnicy obejrzeli horror "Psychopata z wielką piłą łańcuchową i takim hakiem". Film bardzo podobał się Duncanowi, Gwen i Izzy, którzy zadeklarowali się jako miłośnicy horrorów. DJ, z kolei, bardzo się bał. Zaraz
S01E19 Straszni Gwen i Duncan

Duncan i Gwen straszą DJ'a horrorem

potem Chris i Szef spakowali całą masę tobołów i przestraszeni uciekli Łódką Przegranych. Owen znalazł plecak w którym znajdowała się gazeta. Napisane było w niej, że na wolności jest zabójczy psychopata. Wszyscy się przestraszyli, poza Izzy (była podniecona) i Heather, która słusznie twierdziła, że to tylko przedstawienie.

Chris obserwował obozowiczów w kryjówce na monitorach. Ogłosił widzom, że dzisiejszym zadaniem jest przeżycie na żywo horroru w roli głównej z psychopatą z wielką piłą łańcuchową i takim hakiem. Gwen zaproponowała powrót do obozu i obgadanie strategii. Ostrzegała Heather, by nie szła sama do łazienki, ale ta nie posłuchała. W obozie Gwen podała trzy zasady: niech nikt się nie oddala; jeśli się oddali niech nie idzie do lasu a jeśli jest w lesie, niech nie urządza spacerów.

Okazało się, że Izzy z Owenem złamali wszystkie trzy zasady. W pewnym momencie schowali się w krzakach i zaczęli się całować. Wtedy pojawił się psychopata i zaczął ich
S01E19 Szef w stroju zabójcy

Chef w przebraniu psychopaty

gonić. W końcu przestraszony Owen pchnął Izzy w łapy mordercy i uciekł do namiotu, gdzie był Chris. Wtedy okazało się, że Chris zrobił ich w konia, a Szef udawał psychola. Izzy była obrażona na Owena za to, że rzucił ją w ręce Szefa.

DJ musiał na stronę i wziął Geoffa jako obstawę. Blondyn usłyszał jednak dźwięk lodziarza i odszedł ze stanowiska. DJ wszedł zaś do łazienki i tam zobaczył Heather w zielonej maseczce, golącą sobie nogi. Chłopak tak się przestraszył tego widoku, że uciekł wrzeszcząc wniebogłosy. Wbiegł do namiotu Chrisa i tam został uświadomiony o zaistniałej sytuacji. Niedługo potem Szef złapał Heather, która próbowała wziąć prysznic. Leshawna poszła do kuchni coś przekąsić, znalazła tam tacę z ciasteczkami. Nagle usłyszała swoje imię, a potem zgasło światło. Próbowała uciec, ale drzwi zasłonił jej Szef. Sprowokowała go i ją złapał. W namiocie przyznała, że czegoś takiego się nie spodziewała. Maseczka Heather zaczęła twardnieć, ale Chris nie pozwolił jej opuścić namiotu. Zaraz potem Szef złapał Geoffa i zaniósł go do namiotu. DJ miał mu za złe, że go opuścił. W obozie zostali tylko Duncan i Gwen. Gwen była rozżalona, że chciała wszystkim pomóc, a oni jej w ogóle jej nie słuchali. Duncan bawił się ogniem i wtedy podpalił planszę z rysunkami wszystkich uczestników. Gwen pobiegła po wodę, a Duncan usłyszał swoje imię. Postanowił wyjść psycholowi na spotkanie. Gwen ugasiła pożar i wściekła się, gdy zabrakło Duncana. Poszła zrobić sobie kanapkę.

Duncan spotkał się z Szefem w Porcie Wstydu. Zaczął w niego rzucać różnymi rzeczami, ale ten wszystko przeciął pilarką. W końcu punk rozbroił przeciwnika i
S01E19 Gwen broni się przed psychopatą

Gwen bije prawdziwego psychopatę ciosem z buta

triumfalnie wszedł do namiotu, gdzie była reszta.

Gwen jadła sobie kanapkę, gdy zjawił się prawdziwy psychopatyczny zabójca. Myślała, że to aktor i zaczęła się z niego nabijać. W namiocie widzieli to wszyscy na ekranie i pobiegli do stołówki. Ostrzegli ją, że to prawdziwy psychol. Dziewczyna przeraziła się i kopnęła go w brodę. Facet się wkurzył i poszedł sobie. Dzięki temu Gwen zdobyła nietykalność. Eliminacja: DJ (jako jedyny uciekał z wrzaskiem mimo, że morderca nawet się nie pojawił).

Ciekawostki

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki