FANDOM

S02E21 Ucieszony Harold

Harold jest ucieszony z powrotu Owena.

Harold i Owen to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce. Nie mieli zbyt wielu relacji na Wyspie Totalnej Porażki, ponieważ byli umieszczeni w przeciwnych drużynach. Jednak istnieje kilka przesłanek, że się lubią. W Planie Totalnej Porażki na początku również nie mają wielu relacji z powodu umieszczenia ich w przeciwnych drużynach. Jednak ich relacja zaczyna się rozwijać po powrocie Owena, ale ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę po tym jak Harold odkrył, że Owen tak naprawdę został zatrudniony przez Chrisa. Gdy Owen czuł się zagrożony obecnością Harolda doprowadził do jego eliminacji. W Totalnej Porażce w Trasie również nie mają zbyt wielu relacji, gdyż byli w różnych zespołach i z powodu szybkiej eliminacji Harolda. Jednak w odcinku Podsumowanie: Hawajski Styl można się dowiedzieć, że Harold przebaczył Owen'owi.

Wyspa Totalnej Porażki

Awantura przy grze w zbijaka

HaroldvsOwen0

Harold kontra Owen w finałowej rundzie w zbijaka

Na początku odcinka, gdy Harold wchodzi do stołówki z namalowanymi wąsami. Owen jak i inni zawodnicy, śmiali się z niego. W wyzwaniu, obaj byli ostatnim zawodnikami ze swych drużyn. Na pierwszy rzut oka, Harold był zdenerwowany kiedy zdał sobie sprawę że Owen stoi na przeciwko niego. Owen jednak przeprasza Harolda chcąc podkreślić, że robi to dla drużyny. Gdy runda się rozpoczyna, Harold ku zaskoczeniu wszystkich w sposób akrobatyczny unika trzy piłki. To rozgniewało Owena i z całej siły rzuca w Harolda podkręconą piłką, a ten pochyla się do tyłku a piłka przechodzi przez niego (ku zdumieniu wszystkich). Po przerwie w której Zabójcze Okonie, wyjaśnili Harold'owi by złapał piłkę. Owen rzuca piłkę z całej siły prosto na Harolda który wpada na ścianę. Owen uśmiecha się z satysfakcją bo myśli że wygrał, ale Harold wyciąga rękę pokazując że złapał piłkę. Zrozpaczony Owen, upada na kolana krzycząc "NIE !?" a bohaterski Harold jest niesiony na rękach przez swoją drużynę.

Niezbyt sławni

Zadławienie=

Harold klepie Owena w plecy bo widzi że się zadławił

Owen jak większość jego drużyny był pod wrażeniem beatboxu Harolda i wiwatuje mu mimo że byli w przeciwnych drużynach.

Ekstremalna tortura

Harold zauważył że Owen zadławił się pianką, i klepie go w plecy by mu się odbiło.

Jak spękasz, to wylatujesz

Jedzenie gumy harolda

Owen ochoczo przeżuwa gumę którą wcześnie żuł Harold

Owen nie miał problemu z zaakceptowaniem wyzwania i odważył się przeżuć gumę wyplutą przez Harolda pomimo ostrzeżeń Chrisa. Owen uznał też że ta guma jest wyjątkowa skoro Harold jej nie wyrzucił. Bardzo smakowała mu guma, a zwłaszcza to chrupała jak wafelek, wtedy kamera przybliżyła zdjęcie Harolda który dłubał w nosie.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Harold od początku był po stronie Owena w finale, jeszcze przed tym gdy ten ogłosił że zorganizuje imprezę na jachcie. Kiedy Owen wygrał, Harold mu wiwatował a Owen z podniecenia przytulił mocno Ezekiela i Harolda wokół szyi.

Plan Totalnej Porażki

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Obaj (wraz z Izzy) nie chcieli współpracować z Heather ale zgodzili się gdy ta obiecała że nie będzie próbować zawrzeć z nim sojuszu. Następnie obaj współpracowali w znalezieniu kosmicznych jaj.

3:10 do Obłędowa

Owen nie może złapać Harolda

Owen nie jest w stanie złapać Harolda

Podczas ostatniego wyzwania, w którym Zabójcze Makiety muszą złapać na lasso Trzeszczące Żarówy. Harold ucieka przed Owenem szyderczą "Nie złapiesz mnie". Jednak zauważył wyczerpanego Owena który się zgadza z Haroldem i upada na ziemie. Wtedy Harold powoli od niego odchodzi.

Wypożyczona kuchnia szefa

Zuchwałość Owena

Owen wraz z chłopakami powstrzymuj Owena od wyjścia przez otwór w dachu

Na początku odcinka, chłopaki odkryli że są zamknięci w przyczepie. Owen próbował otworzyć drzwi przyczepy czym Duncan, Harold i Justin byli przerażeni. Harold mu przypomina Owen'owi że wczoraj na kolacje była grochówka i naraża ich na "wyciek gazów toksycznych". To bardzo wkurzyło Owen i poczuł się urażony że Harold traktuje go jak maszynę do puszczania gazów. Wtedy Duncan go uspokaja mówiąc że chcą tylko żyć. Wtedy Owen ich przytula i obiecuje im że nigdy nie będzie puszczać bąków ale ku ich irytacji zaczął puszczać gazy. Później Owen próbuje wydostać się przez otwór w dachu ale Harold wraz z chłopakami go powstrzymuje tłumacząc że jest za wielki by przecisnąć przez taki mały otwór.

Mistrzowie katastrofy

Harold jak wszyscy zawodnicy wykazuje troskę o Owena który został zabrany do szpitala gdyż jego szczęka została połamana przez Szefa kuchni.

Reguła kołysania

Owen ściska Duncana i Harolda

Gdy Owen wraca do programu, z podniecenia przytula Duncana i Harolda. Po wyzwaniu, Harold mówi Owen'owi że cieszy się z jego powrotu. Później podczas narady w której wraz z Lindsay i Beth zastanawiali się na kogo zagłosować. Cała trójka postanowiła zagłosować na Duncana, z wyjątkiem Owena który postanowił zagłosować na Courtney za to że przez nią wcześniej wyleciał.

Skulona Courtney, ukryty Owen

Pani jesteś prawą dżentelmenem

Harold dziękuje Owen'owi za informacje

Owen został zatrudniony przez Chrisa jako wtyczka i musi sabotować pracę zawodników. Podczas pierwszej części wyzwania, Owen obserwuje prace drużyn by dać jednej z nich nieuczciwą przewagę. Obserwuje szkolenia drużyn i robi notatki. Był też zaskoczony prawym sierpowym Harolda. Jednak podczas tego wyzwania, ma dylemat którą drużynę wesprzeć. Ostrzega Harolda i Duncan przed kopnięciem z obrotu Beth ale nie mógł się powstrzymać od wygadania dziewczyną paru informacji.

Po wygranej pierwszej rundy, chłopacy musieli przejść do następnego etapu wyzwania a Chris każe Owen'owi im towarzyszyć i ich nadal sabotować. Gdy Harold odkrywa że wyzwanie polega wspinaczce górskiej, prosi Owena by popilnował jego ślimaka domowego Młodą Leshawne. Podczas wspinaczki, Duncan i Harold zawiesili swój konflikt i postanowili współpracować, co im dobrze wychodziło. Owen wtedy miał kłopot w skłóceniu ich ze sobą. Próbował skłócić ich, mówiąc Duncan'owi jak było by śmiesznie gdyby wylał wodę na spodnie Harolda a Harold'owi mówi że Młoda Leshawna mówi mu żeby pobić Duncana ale też bez skutku. Owen w końcu widzi szanse gdy zauważył że miłość Harolda do Leshawny jest dla Duncana śmieszna. Prosi wtedy Harolda by powiedział czego mu najbardziej brakuje odkąd niema Leshawny. Harold wtedy wszystko wymienia a Duncan nie może się powstrzymać od śmiechu czym wkurzał Harolda a ten tego nie wytrzymał i pobił Duncana łamiąc też ich rozejm. Biegnie wtedy z Owenem do wielkiej stopy i kradnie mu drzewko bonsai i zostawia Owena ze wściekłą Wielką stopą która go pobiła. Na koniec Owen obsługuje Harolda w bankiecie przyrządzonym przez dziewczyny.

2008: Owen w kosmosie

Harold odkrył zdrajce

Harold odkrywa że Owen jest wtyczką producentów

Harold zauważył że Owen był nie obecny gdy włączył się alarm i poprawnie wywnioskował że Owen został sprowadzony do programu jako sabotażysta. Po wyzwaniu Owen podchodzi do Harolda i wita go jako "Ziomal" i nie wie że Harold odkrył jego tajemnice. Harold konfrontuje go ze swoim dowodami. Owen wtedy nerwowo zaczyna pierdzieć przez co Harold musiał się od niego oddalić. Na ceremonii wręczania pozłacanych Chrisów, obaj zagłosowali wzajemnie na siebie ale to Harold otrzymał najwięcej głosów. Gdy był ciągnięty przez Szefa do Limuzyny Łajz, Harold nadal próbował ostrzec innych o roli Owena. W Ekskluzywnym klipie wyraża swoją nienawiść do Owena i jest zły że ten nadal jest w programie.

Totalna Porażka w Trasie

Harold i Owen w Hawajski styl

Harold kładzie rękę na szyi Owena

Podsumowanie: Hawajski Styl

Podczas wyzwania, obaj, wraz z Blaineley i Courtney śpiewają piosenkę W hawajskim stylu. Na początku swojej solówki, Harold kładzie rękę na szyi Owena w przyjazny sposób co ten z radością akceptuje.

Ciekawostki

Zobacz także

Harold
Relacje Wszyscy | Beth | Courtney | DJ | Duncan | Heather | Leshawna | Owen
Inne Młodsza Leshawna | Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki