FANDOM

S02E21 Ucieszony Harold

Harold jest ucieszony z powrotu Owena w Reguła kołysania.

Harold i Owen to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce. Nie mieli zbyt wielu relacji na Wyspie Totalnej Porażki, ponieważ grali w przeciwnych drużynach ale można było zaobserwować, że się lubią. Na początku Planu Totalnej Porażki, również nie mają wielu relacji gdyż ponownie grali w przeciwnych drużynach. Jednak ich relacja zaczyna się rozwijać po powrocie Owena, ale ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę po tym jak Harold odkrył, że Owen tak naprawdę został zatrudniony przez Chrisa. Gdy Owen czuł się zagrożony obecnością Harolda doprowadził do jego eliminacji. W Totalnej Porażce w Trasie, również nie mają zbyt wielu relacji, gdyż ponownie zostali umieszczeni w różnych drużynach i z powodu szybkiej eliminacji Harolda. Jednak w Podsumowanie: Hawajski Styl można było zauważyć, że Harold przebaczył Owen'owi.

Wyspa Totalnej Porażki

Awantura przy grze w zbijaka

HaroldvsOwen0

Harold kontra Owen w finałowej rundzie w zbijaka.

Na początku odcinka, gdy Harold wchodzi do stołówki z namalowanymi wąsami, Owen jak i inni zawodnicy, śmiał się z niego. W wyzwaniu, obaj zostali ostatnimi zawodnikami ze swoich drużyn. Na pierwszy rzut oka, Harold jest zdenerwowany kiedy zdał sobie sprawę że Owen stoi na przeciwko niego. Owen przeprasza Harolda chcąc podkreślić, że robi to dla drużyny. Gdy runda się rozpoczyna, Harold ku zaskoczeniu wszystkich, w sposób akrobatyczny unika trzech piłek rzuconych przez Owena. Rozgniewany Owen z całej siły rzuca podkręconą piłkę, w stronę Harolda a ten pochyla się do tyłku a piłka przelatuje nad nim (ku zdumieniu wszystkich). Po przerwie w której Zabójcze Okonie, wyjaśnili Harold'owi aby złapał piłkę, Owen rzuca piłkę z całej siły prosto na Harolda który wpada na ścianę. Owen uśmiecha się z satysfakcją bo myśli że wygrał, ale Harold wyciąga rękę pokazując że złapał piłkę. Zrozpaczony Owen, upada na kolana krzycząc "NIE!?" a bohaterski Harold jest niesiony na rękach przez swoją drużynę.

Niezbyt sławni

S01E13 Harold pomaga Owenowi

Harold klepie Owena w plecy bo widzi że się zadławił.

Owen jak większość jego drużyny jest pod wrażeniem beatboxu Harolda i wiwatuje mu mimo że są w przeciwnych drużynach.

Ekstremalna tortura

Harold zauważył że Owen zadławił się pianką i klepie go w plecy aby mu się odbiło.

Jak spękasz, to wylatujesz

Jedzenie gumy harolda

Owen ochoczo przeżuwa gumę którą wcześniej żuł Harold.

Owen nie miał problemu z zaakceptowaniem wyzwania i odważył się przeżuć gumę wyplutą przez Harolda pomimo ostrzeżeń Chrisa. Owen uznał też że ta guma jest wyjątkowa skoro Harold jej nie wyrzucił. Bardzo smakowała mu guma, a zwłaszcza to że chrupała jak wafelek. Wtedy kamera przybliżyła zdjęcie Harolda który dłubał w nosie.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Harold od początku jest po stronie Owena w finale, jeszcze przed tym gdy ten ogłosił że zorganizuje imprezę na jachcie. Kiedy Owen wygrał, Harold mu wiwatował a Owen z podniecenia mocno przytulił Ezekiela i Harolda.

Plan Totalnej Porażki

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Harold i Owen (wraz z Izzy) nie chcieli współpracować z Heather ale zgodzili się gdy ta obiecała że nie będzie próbować zawrzeć z nimi sojuszu. Następnie obaj współpracowali w znalezieniu kosmicznych jaj.

3:10 do Obłędowa

Owen nie może złapać Harolda

Owen nie jest w stanie złapać Harolda.

Podczas ostatniego wyzwania, w którym Zabójcze Makiety muszą złapać Trzeszczące Żarówy na lasso, Harold ucieka przed Owenem powtarzając "Nie złapiesz mnie". Jednak zauważył wyczerpanego Owena który się zgadza z Haroldem i upada na ziemie. Wtedy Harold powoli się od niego oddalił.

Wypożyczona kuchnia Szefa

Zuchwałość Owena

Harold wraz z chłopakami powstrzymuje Owena od wyjścia przez otwór w dachu.

Na początku odcinka, chłopaki odkryli że są zamknięci w przyczepie. Owen próbuje otworzyć drzwi przyczepy czym Duncan, Harold i Justin są przerażeni. Harold przypomina Owen'owi że wczoraj na kolacje była grochówka i naraża ich na "wyciek gazów toksycznych". To bardzo wkurzyło Owena i poczuł się urażony że Harold traktuje go jak maszynę do puszczania gazów. Wtedy Duncan go uspokaja mówiąc że chcą tylko żyć. Wtedy Owen ich przytula i obiecuje że już nigdy nie będzie puszczać bąków ale ku ich irytacji zaczął puszczać gazy. Później Owen próbuje wydostać się przez otwór w dachu ale Harold wraz z chłopakami go powstrzymuje tłumacząc że jest za wielki aby się przecisnąć przez taki mały otwór.

Mistrzowie katastrofy

Harold jak wszyscy zawodnicy wykazuje troskę o Owena który został zabrany do szpitala gdyż jego szczęka została połamana przez Szefa kuchni.

Reguła kołysania

Owen ściska Duncana i Harolda

Owen kiedy wrócił, przytulił Duncana i Harolda.

Gdy Owen wrócił do programu, z podniecenia przytulił Duncana i Harolda. Po wyzwaniu, Harold mówi Owen'owi że cieszy się z jego powrotu. Później podczas narady na której wraz z Lindsay i Beth zastanawiali się na kogo zagłosować, Owen jako jedyny nie chciał zagłosować na Duncana gdyż postanowił zagłosować na Courtney za to że przez nią wcześniej wyleciał.

Skulona Courtney, ukryty Owen

Owen został zatrudniony przez Chrisa jako wtyczka i musi sabotować pracę zawodników. Podczas pierwszej części wyzwania, Owen obserwuje prace drużyn aby dać jednej z nich nieuczciwą przewagę. Obserwuje szkolenia drużyn i robi notatki. Jest też zaskoczony prawym sierpowym Harolda. Jednak podczas tego wyzwania, ma dylemat którą drużynę wesprzeć. Ostrzega Harolda i Duncan przed kopnięciem z obrotu Beth ale nie mógł się powstrzymać od wygadania dziewczyną paru informacji.

Pani jesteś prawą dżentelmenem

Harold dziękuje Owen'owi za informacje.

Po wygranej pierwszej rundy, chłopaki musieli przejść do następnego etapu wyzwania a Chris każe Owen'owi im towarzyszyć i ich nadal sabotować. Gdy Harold odkrywa że wyzwanie polega na wspinaczce górskiej, prosi Owena aby popilnował jego ślimaka domowego Młodszą Leshawne. Podczas wspinaczki, Duncan i Harold zawiesili swój konflikt i postanowili współpracować, co im dobrze wychodziło. Owen wtedy miał kłopot w skłóceniu ich ze sobą. Próbował skłócić ich, mówiąc Duncan'owi jak było by śmiesznie gdyby wylał wodę na spodnie Harolda a Harold'owi mówi że Młodsza Leshawna mówi mu żeby pobił Duncana ale też bez skutku. Owen w końcu widzi szanse gdy zauważył że miłość Harolda do Leshawny jest dla Duncana śmieszna. Prosi wtedy Harolda aby powiedział czego mu najbardziej brakuje odkąd nie ma Leshawny. Harold wtedy wszystko wymienia a Duncan nie może się powstrzymać od śmiechu czym wkurzał Harolda a ten tego nie wytrzymał i pobił Duncana zrywając też ich rozejm. Biegnie wtedy z Owenem do wielkiej stopy i kradnie mu drzewko bonsai i zostawia Owena ze wściekłą Wielką stopą która go pobiła. Na koniec Owen obsługuje Harolda w bankiecie przyrządzonym przez dziewczyny.

2008: Owen w kosmosie

Harold odkrył zdrajce

Harold odkrywa że Owen jest wtyczką producentów.

Harold zauważył że Owen był nieobecny gdy włączył się alarm i poprawnie wywnioskował że Owen został sprowadzony do programu jako sabotażysta. Po wyzwaniu Owen podchodzi do Harolda i wita go jako "ziomal" i nie wie że Harold odkrył jego tajemnice. Harold konfrontuje go ze swoimi dowodami. Owen wtedy nerwowo zaczyna pierdzieć przez co Harold musiał się od niego oddalić. Na ceremonii wręczania Pozłacanych Chrisów, obaj zagłosowali wzajemnie na siebie ale to Harold otrzymał najwięcej głosów. Gdy był ciągnięty przez Szefa do Limuzyny Łajz, Harold nadal próbował ostrzec innych o roli Owena. W materiale dodatkowym, Harold wyraża swoją nienawiść do Owena i jest zły że ten nadal jest w programie.

Totalna Porażka w Trasie

Harold i Owen w Hawajski styl

Harold kładzie rękę na szyi Owena.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Podczas wyzwania, obaj wraz z Blaineley i Courtney śpiewają piosenkę W hawajskim stylu. Na początku swojej solówki, Harold kładzie rękę na szyi Owena w przyjazny sposób co ten z radością akceptuje.

Ciekawostki

Zobacz także

Harold
Relacje Wszyscy | Beth | Courtney | DJ | Duncan | Heather | Leshawna | Owen
Inne Młodsza Leshawna | Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów