FANDOM

Postrzelona Heather

Izzy postrzeliła Heather, strzałką usypiającą

Heather i Izzy to jeden z konfliktów w Totalnej Porażce. Heather często obrażała Izzy i przezywała ją "świruską" i "psycholką". Często też Heather denerwowały wybryki Izzy i też często się kłóciły. Czasami też wykorzystuje Izzy do swych planów. Izzy natomiast jak każdy nie lubiła Heather, ale nie okazywała do niej żadnych oznak nienawiści. Konflikt ten związany jest też z nie najlepszymi relacjami Heather z Owen'em.

Wyspa Totalnej Porażki

Niezbyt sławni

Heather w pokoju zwierzeń mówi, że namówiła Izzy, by głosowała na Justina.

Kiepskie

Heather wydaje się że ma nadzieje że niedźwiedź zjadł Izzy mówiąc że skoro "zjadł Izzy to nie musi być głodny", pokazując że nie dba o jej życie. Kiedy też niedźwiedziem okazuje się Izzy, Heather była na nią wściekła za to, że przestraszyła całą drużynę Susłów, przebierając się za niedźwiedzia. Oskarżyła też ją i Owena o porażkę, dopóki nie przybiegają Katie i Sadie, dzięki czemu uratowano Susły od eliminacji.

Skarby

Ihl

Izzy na naradzie sojuszu Heather

Heather zrobiła zebranie sojuszu, na które przyszły LindsayIzzy. Heather chciała rozdzielić Gwen i Trenta. Izzy nie brała jednak w tym udziału. Nie brała też sojuszu na poważnie

Ukryj się i bądź podstępny

Heather wraz z Lindsay dołącza do Szefa, w pogoni za Izzy do fotelu ratownika. W czasie wieczornej narady, Heather zaproponowała wywalenie Owena. Izzy stwierdziła, że jest on najmilszym facetem na Wyspie. Wtedy Heather zaproponowała jej sojusz. Izzy nawet się to spodobało, ale Leshawna ostrzegła ją przed Heather.

Hak, lina i trudne zadanie

Heather straszy Izzy

Heather mówi Izzy że nie wierzy w to że psychopata uciekł z więzienia

Gdy Heather oznajmia, że idzie pod prysznic, Izzy mówi, że laska już przypieczętowała swój los.

Obłęd na Wawanakwa

Heather udawała jelenia, by skłonić niedźwiedzia do wyjścia z kryjówki. W tym czasie Izzy szukała jelenia. Zobaczyła poroże w krzakach i strzeliła nabojami usypiającymi. Okazało się jednak, że trafiła w Heather. Ta z kolei nie wybaczyła jej i dopilnowała, by dziewczyna wyleciała z programu.

Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

Hether trzyma głowę Izzy

Heather obraża Izzy przy Owenie

W trzecim zadaniu zawodnicy mieli zbudować totem z drewnianych głów byłych uczestników. Gdy Heather znalazła głowę Izzy stwierdziła, że to niebezpieczna dla otoczenia wariatka. Owen bardzo się wkurzył że Heather obraża jego ukochaną i każe jej przestać ale Heather wciąż ją obraża. Owen wtedy się wściekł i prosi Chrisa o klucz mięczaków.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Gdy przegrani, zapytani są co sądzą o finałowej piątce, Izzy mówi, że Heather to psycholka.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Izzy-Heather-wig

Izzy wydłubuje perukę Heather

Obie dziewczyny od początku do końca, kibicują Owenowi. Izzy siedziała za Heather i chciał wybierać z jej peruki robaki. Heather wtedy po raz kolejny nazywa ją "świruską".

Plan Totalnej Porażki

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Heather proponuje Owne'owi, Izzy i Harold'owi dołączeniem do jej sojuszu. Izzy odmawia, mówiąc, że jej nie lubi.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

Heather jest zła na producentów, że pozwolili Izzy wrócić do programu, tłumacząc, że stracili przez to przewagę liczebną.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Podczas pobytu w piramidzie, Izzy przebrana za mumie wystraszyła Cody'ego, Heather i Sierre.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Gdy Izzy i Sierra dyskutowały o zamianie drużyn, Heather zgadza się, by Sierra do nich dołączyła, gdyż mogła uplec dla jej drużyny łódź d trzcin. Później tego żałowała bo zdolność Izzy z rozmawianiem wielbłądem drużyny, mogła być jeszcze dla nich przydatna.

Z Archiwum 52

W pierwszej klasie, gdy Courtney powtarza, że chce wykończyć Gwen, Heather mówi, że Izzy ma godną następczynie.

Aloha, Finał!

Izzy i inni zawodnicy śmieją się z Heather, gdy była obrzucana piłkami golfowymi.

W końcówce Heather, Izzy razem z innymi (z wyjątkiem Courtney), wiwatuje gdy Heather pokonuje Alejandro i wygrywa cały sezon.

Ciekawostki

Zobacz także

Heather
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Izzy | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Inne Fryzury Heather | Sojusze Heather
Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki