FANDOM

Tdwt-sierra-the-sisterhood-of-the-international-forum-15586449-712-399

Sierra wchodzi do pokoju zwierzeń, gdy Heather z niego korzysta w Dziwne Przypadki.

Heather i Sierra to jeden z poważniejszych konfliktów Totalnej Porażki w Trasie. Sierra jest jedną z nowych zawodników przez co stała się potencjalnym celem Heather do zawrzenia z nią sojuszu na początku Totalnej Porażki w Trasie. Heather już od samego początku zaczęła próby zdobycia jej zaufania by następnie zawrzeć z nią sojusz. Sierra jednak, oglądając po kilkadziesiąt razy ostatnie sezony, wie o reputacji Heather, i była w pełni świadoma tego że Heather próbuje wciągnąć ją w sojusz, ale tego nie okazuje tylko wykorzystuje to by się z niej ponabijać. Ostatecznie obie zostały przydzielone do Drużyny Amazonek ale po tym jak Sierra zamieniła się drużynami z Izzy w Przechadzka po Egipcie cz. 2.

Zarówno obie manipulowały te drugą, ale siebie w pewnym stopniu szanowały. Heather jest podwrażeniem dużej wiedzy Sierry na temat show ale widzi ją jako całkowicie niepoczytalną osobę, a Sierra wydaje się podziwiać sposób manipulacji Heather. Po scaleniu drużyn, Heather nie miała sojuszników, i nadal próbowała zawrzeć sojusz ze Sierrą ale ta ufała tylko Codyem. Ostatecznie na koniec sezonu, obie połączyły siły by wyeliminować Alejandro co prawie się udało, ale Chris wyrzucił Sierre z programu.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Gdy Sierra mówi zawodnikom że wie wszystko o nich a także wiedzą co znajduje się w ich kartach dentystycznych, Heather uważa że ich szpieguje co oznacza że uważa Sierre za stalkera.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Heather próbuje utworzyć sojusz ze Sierrą przeciwko ewentualnemu sojuszu Alejandro i Lindsay. W pokoju zwierzeń, Heather przyznaje że trudno jej będzie zbliżyć się Sierry gdyż już jej nienawidzi. Podczas wyzwania w piramidzie, Heather i Sierra postanawiają współpracować. Podczas przechadzki po piramidzie, Sierra przypadkowo aktywuje pułapkę, która wystrzeliwuje kilka strzał które prawie trafiły w głowę Heather. Heather była tym wyraźnie zła ale z wielkim trudem wybacza Sierrze. Gdy wyszły z piramidy, Heather powoli i niechętnie przyłącza się do grupowego uścisku Sierry i Cody'ego. W tym odcinku, Sierra wydaje się nie zdawać sobie sprawy, że Heather nie lubi jej, co wydaje się dość dziwne, ponieważ Sierra podobno wie wszystko o zawodnikach i powinien wiedzieć o manipulacyjnym charakterze Heather.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Heather szybko zgadza się by Izzy zamieniła się drużyną ze Sierrą gdyż uważa że jej zdolności tkackie będą niezwykle przydatne w wyzwaniu. Szybko zaczyna żałować swojej decyzji gdyż zdolność komunikowania się Izzy z wielbłądem jest bardziej przydatna w wyzwaniu.

Zakręcony Czas w Japonii

Gdy Courtney próbuje przekonać swoją drużynę że mogła by być świetną liderką, Heather mówi jej że ona i jej "przyjaciółka" Sierra też nadają się na lidera. Gdy to powiedziała, Sierra w tym samym czasie, grzebie w plecaku Cody'ego i wącha jego buta którego sznurowadło utknęło w jej nosie. Widząc to, Heather zrobiło się niedobrze i poprosiła o torebkę na wymioty. Gdy ich drużyna wygrała, Sierra krzyczy "uścisk drużynowy" i przytula Cody'ego, ale gdy Heather wraz z Courtney i Gwen próbują dołączyć, Sierra im nie pozwala.

Ukochany Broadway

Spoliczkowana Rewolucja

Wyścig w Amazonii

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Moja upalna Jamajka

Heather nazywa Sierre "grubaską" gdy ta skacząc do wody, ochlapała ją Courtney i Gwen.

Gdy widzę Londyn to...

Po zobaczeniu jak Gwen i Courtney zbliżyły się do siebie poprzez guano nietoperzy, Heather zastanawia się czy w samolocie znajduje się ktoś zdrowy psychicznie. Szybko orientuje się że nie gdy zobaczyła jak Sierra używa pudełka po pizzy jako laptopa.

Kapitan Owen

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

Rapa Phooey!

Dziwne Przypadki

Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze

Gdy Cody wyciąga Sierre z gruzów samolotu, Heather przyprowadza jej wózek inwalidzki i kapelusz z zielonymi piórami z Rapa Phooey!. W pokoju zwierzeń, Heather mówi że wie jak to jest łysym dlatego pomaga Sierrze, gdyż żadna dziewczyna nawet wariatka, nie powinna się pokazywać w telewizji łysa, pokazując nieco współczucia wobec Sierry. Później, gdy sprzedawca nie chce dać Sierrze trochę fajerwerk, Sierra postanawia oddać mu swój medalion, gdyż nie pozwoli Heather wygrać.

Aloha, Finał!

W końcówce Heather, Sierra wiwatuje na cześć Heather, gdy ta kopnęła Alejandro w krocze i zepchnęła go z wulkanu, wygrywając przy tym cały sezon i milion dolarów. . Patrzy również z niepokojem, gdy Heather walczy z Ezekielem o walizkę z milionem dolarów.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Czołówka

Pod wodą, Heather i Sierra walczą o skrzynie ze skarbem.

Ciekawostki

  • Obie straciły włosy w sezonie w którym zadebiutowały, a po dwóch sezonach, włosy im odrosły do tego stopnia że mogły je wiązać w krótki kucyk.
  • Obie wystąpiły we wszystkich odcinkach sezonu w którym niebyły finalistami.
    • Jak na ironie, był to sezon w którym straciły włosy.
  • Obie wraz z Alejandro, Codym i Ezekielem są jedynymi zawodnikami Totalnej porażki w Trasie którzy odwiedzili wszystkie lokalizacje.
  • Obie zajęły dziewiąte miejsce w pewnym sezonie.
    • Jak na ironie, zostały wyeliminowane, w ostatnim wyzwaniu przed scaleniem drużyn, gdzie wyzwanie było o tematyce sportowej.

Zobacz także

Heather
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Izzy | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Inne Fryzury Heather | Sojusze Heather
Sierra
Relacje Wszyscy | Alejandro | Cameron | Chris | Cody | Gwen | Heather
Inne Cody Jr. | Cody 1 i 2 | Smartfon Sierry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki