FANDOM

Irena
- Irena
Kolor Szary
Kolor oczu Czarne
Przyjaciele DJ
Pierwsze Wystąpienie Nowe dzieci Rocka
Ostatnie Wystąpienie Moja upalna Jamajka

Irena (ang. Irene) jest rybą należącą do DJ'a, pojawiającą się w Nowe dzieci Rocka i Moja upalna Jamajka. DJ wierzy, że dzięki Irenie pozbył się swojej klątwy, dopóki nie dowiedział się, że była to tylko intryga Alejandro.

Totalna Porażka w Trasie

DJ i Irena

Irena i DJ w pokoju zwierzeń.

W Nowe dzieci Rocka, DJ ma jako zadanie pocałować dorsza zwanego "Irena". Ten jednak nie chce tego zrobić, ponieważ stara się za wszelką cenę odpaść przez swoją klątwę, przez którą mimowolnie krzywdzi zwierzęta. Uważa też, że jeśli pocałuje dorsza, to również go skrzywdzi przez swoją klątwę. Heather po chwili zauważa, że na rybie namalowany jest egipski symbol, dzięki któremu klątwa DJ'a najprawdopodobniej zniknie. DJ początkowo sprzecza się z Heather, ale w końcu całuje dorsza, gdy Alejandro potwierdza jej słowa i mówi, że powinien to zrobić dla zwierząt na całym świecie. DJ całuje Irene i zawiązuje sojusz z Drużyną Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki. Od tej pory DJ nie krzywdzi już zwierząt, co uświadamia go, że klątwa minęła. Okazuje się jednak, że egipski symbol został namalowany przez Alejandro, by zdobyć zaufanie DJ'a.

S03E11 Irena i DJ

DJ i Irena relaksują się w pierwszej klasie.

W Moja upalna Jamajka, DJ bardzo zżył się z Ireną i cały czas ma ją przy sobie. Bierze ją w każde miejsce w tym do pokoju zwierzeń. Kiedy podczas wyzwania, DJ niechcący spycha akwarium z Ireną do wody pełnej rekinów i elektrycznych węgorzy, ten skacze i ratuje ją. Jako, że DJ był zbyt zajęty Ireną, nie był w stanie skupić się na wyzwaniu.

S03E11 Alejandro wyjawia prawdę.

DJ dowiaduje się, że Irena nie pomogła mu w pozbyciu się klątwy.

Podczas drugiej części wyzwania, DJ wraz z Ireną pokonują bobslej szybciej od pozostałych drużyn. Przed trzecim zjazdem, Alejandro mówi Tylerowi, ze namalował egipski symbol na Irenie, tak by DJ to usłyszał. Po tych słowach, DJ stracił zaufanie do Alejandro i wierzył, że znów jest przeklęty. Podczas zjazdu bobslejem, DJ natrafia na kilka zwierząt. Zyskuje on także najniższy czas i odpada z programu. Od tej pory Irena więcej się nie pojawiła.

Ciekawostki

Zobacz także

DJ
Relacje Wszyscy | Bridgette | Duncan | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Owen | Szef Hatchet
Inne Irena | Klątwa Zmumifikowanego Psa | Mama DJ'a | Sojusz Facetów | Zajączek DJ'a