FANDOM

S01E15 Izzy zrywa zdjęcie

Izzy podarła zdjęcie Justina na pół.

Izzy i Justin to jeden z mniejszych konfliktów Totalnej Porażki. W materiale dodatkowym, Izzy przyznała, że była przez pewien czas dziewczyną Justina ale nie wiadomo kiedy i jak długo. Oboje na początku Wyspy Totalnej Porażki, zostali przydzieleni do innych drużyn ale w Miejsce takie sobie cz. 2, Izzy zamienia się drużynami z Katie, i dzięki temu są w tej samej drużynie ale i tak nie na długo z powodu szybkiej eliminacji Justina w której Izzy miała swój udział. Oboje też dostali się na Plan Totalnej Porażki, gdzie oboje zostali przydzieleni do Zabójczych Makiet, ale z powodu tego że Izzy wyleciała już w trzecim odcinku nie mieli znowu relacji ze sobą do jej powrotu w Wypożyczona kuchnia Szefa. Po jej powrocie, ich konflikt się nasilił gdy Izzy powiedziała Justin'owi że "żadne z niego ciacho" i Justin z zemsty, wyeliminował ją w tym samym odcinku. Nie mieli już od tego czasu żadnych intencji że sobą gdyż Justin nie dostał się do Totalnej Porażki w Trasie.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 2

Po tym jak Izzy zamieniła się drużynami z Katie, jest w stanie dobrze współpracować z Justinem i resztą drużyny dzięki czemu wygrali pierwsze wyzwanie.

Niezbyt sławni

Heather jest w stanie przekonać Izzy żeby zagłosowała na Justina, pomimo swoich wcześniejszych działań podczas wyzwania. Izzy zgadza się i z powodzeniem, Justin wyleciał z programu.

Mów mi wujku

W materiale dodatkowym, Izzy powiedziała że przez pewien czas była dziewczyną Justina. Izzy też powiedziała ze zerwała z Justinem, rozrywając jego zdjęcie na pół i nazywając go kłamcą.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Urok Justina na Izzy

Justin używa swojej "mocy" na Izzy aby ją zmusić do oddania mu walizki z milionem.

Gdy Izzy wraz z Evą i Noah zdobyła walizkę z milionem dolarów, w drodze powrotnej do Portu Wstydu spotykają Justina.
S01E27 Wiadro na głowie

Izzy kradnie Justin'owi walizkę z milionem dolarów.

Wiedząc o jego "mocy" Izzy każe drużynie nie patrzeć mu w oczy. Mimo ostrzeżeń Noah, Izzy i Eva uległy urokowi Justina po tym jak ten zdjął koszulkę. Izzy wtedy oddaje mu walizkę z milionem a Justin wtedy odchodzi od nich, naśmiewając się z Izzy która ocknęła się z transu po kilku sekundach. Po informacjach które otrzymała od Noah, przyszykowała zemstę na Justinie. Trio zasadziło się na Justina i na rozkaz Izzy, Eva i Noah wylali na Justina resztki ryb z wiadra. Wtedy Izzy podbiega, zabiera walizkę i zakłada Justin'owi wiadro na głowę. Na koniec oboje dostali się do Planu Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Zamieszki na planie

Oboje zostali przydzieleni przez Trenta do drużyny Zabójczych Makiet. Przez całe wyzwanie, Izzy denerwowała Justina i drużynę tym, że kazała na siebie mówić Kalejdoskop i tym że prosiła ich aby uczynili z niej aktorkę drużyny w wyzwaniu. Na ceremonii eliminacji, Justin najprawdopodobniej zagłosował na Izzy co doprowadziło do jej eliminacji.

Podsumowanie I

Izzy wiedziała, że Gwen była szantażowana przez Justina, aby przekonała Zabójcze Makiety żeby zagłosowały na Trenta, czyniąc ją jedną z niewielu osób, które wiedziały, że Gwen jest niewinna jej rozstania z Trentem.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

Otaczają mnie głąby

Izzy jest zirytowana głupotom Justina i Lindsay.

Gdy Izzy jadła pizze, nie używając rąk, ochlapała sosem klatę Justina.

Mistrzowie katastrofy

Podczas podwodnego wyzwania, Justin wyrywa Izzy kartkę z kodem i przypadkowo wrzuca ją do wody podczas walki z Lindsay. Z tego powodu, kod staje się nieczytelny. Izzy jest tak zdenerwowana na Lindsay i Justina że krzyczy "otaczają mnie głąby", co oboje uznali za gołąbki. Później kiedy poziom wody się podniósł Izzy i Justin otwierają górny właz w którym jest rekin, i szybko zamykają właz.

Pełny dramat

2 raz, Izzy jest wyeliminowana

Zadowolony Justin z eliminacji Izzy.

Justin nie może zrozumieć tego że Beth i Lindsay którymi manipulował od początku sezonu, przestały się go słuchać i pyta się Izzy dlaczego tak się dzieje. Izzy powiedziała po prostu że "żadne z niego ciacho" czym go rozgniewała a w pokoju zwierzeń, Justin przyznał że nie liczy się z jej zdaniem ponieważ Izzy jest ślepą wariatką. Z zemsty też za to że tak powiedziała, Justin zagłosował na Izzy i namówił do tego Beth i Lindsay co doprowadziło do eliminacji Izzy. W materiale dodatkowym, Izzy ma świadomość że to Justin stoi za jej eliminacją, ale o dziwo, nie jest zła z tego powodu.

Ciekawostki

  • Jest to jedyny związek, który nie został pokazany na ekranie.
  • W obu sezonach w których Justin konkurował, był w tych samych drużynach co Izzy.

Zobacz także

Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna
Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Owen
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina