FANDOM

Izzy rwie zdjęcie Justina

Izzy podarła zdjęcie Justina.

Izzy i Justin, jest to jednej z mniejszych konfliktów Totalnej Porażki. W ekskluzywnym klipie Izzy przyznała, że była przez pewien czas z Justinem, ale nie wiadomo czy przed czy w trakcie sezonu. Oboje na początku Wyspy Totalnej Porażki, byli przydzieleni do innych drużyn ale w drugim odcinku, Izzy zamienia się z drużynami z Katie, i dzięki temu są w tej samej drużynie ale i tak nie mieli zbytnio wielu relacji ze sobą z powodu szybkiej eliminacji Justina w której Izzy miała swój udział. Oboje też dostali się na Plan Totalnej Porażki, gdzie oboje zostali przydzielenie do Zabójczych Makiet, ale z powodu tego że Izzy wyleciała już w trzecim odcinku nie mieli znowu relacji ze sobą do jej powrotu w siódmym odcinku. Po je powrocie, ich konflikt się nasilił gdy Izzy powiedziała Justin'owi że "żadne z niego ciacho" Justin z zemsty, wyeliminował ją w tym samym odcinku. Nie mieli już od tego czasu żadnych intencji że sobą gdyż Justin nie dostał się do trzeciego sezonu.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 2

Po tym jak Izzy zamieniła się z Katie drużynami, była w stanie dobrze współpracować z Justinem i resztą drużyny dzięki czemu zdobyli nietykalność.

Niezbyt sławni

Heather była w stanie przekonać Izzy żeby zagłosowała na Justina, mimo wcześniejszego działania Heather. Izzy zgadza i z powodzeniem, Justin wyleciał.

Mów mi wujku

W ekskluzywnym klipie, Izzy powiedziała że pewien czas była dziewczyną Justina. Izzy też powiedziała ze zerwała z Justinem, rozrywając jego zdjęcie i nazywając go kłamcą.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Urok Justina na Izzy

Justin używa swej "mocy" na Izzy by ją zmusić by oddała mu walizkę z milionem.

Gdy Izzy wraz z Evą i Noah zdobyła walizkę z milionem dolarów, w drodze powrotnej do Portu Wstydu spotykają Justina.
Izzy zabier Justinowi walizkę

Izzy kradnie Justinowi walizkę z mln dolarów

Wiedząc o jego "mocy" każe drużynie nie patrzeć mu w oczy. Mimo ostrzeżeń Noah, Izzy i Eva były pod kontrolom Justina po tym jak ten zdjął koszulkę. Izzy wtedy oddaje mu walizkę z milionem a Justin wtedy odchodzi od nich szydercząc z Izzy która ocknęła się z transu po kilku sekundach. Po informacjach które otrzymała od Noah, szykuje zemstę na Justinie. Trio zasadziło się na Justina i na rozkaz Izzy, Eva i Noah rzucili na Justina wiadro z rybami. Wtedy Izzy odbiera mu walizkę. Na koniec oboje dostali się do II sezonu.

Plan Totalnej Porażki

Zamieszki na planie

Oboje zarówno zostali przydzieleni do drużyny Zabójczych Makiet. Przez cały, Izzy denerwowała Justina i drużynę tym, że kazała na siebie mówić Kalejdoskop i tym że prosiła ich by uczynili z niej aktorkę drużyny w wyzwaniu. W nocy, Justin najprawdopodobniej głosował na nią.

Podsumowanie I

Izzy wiedziała, że Gwen była szantażowana przez Justina by przekonała Zabójcze Makiety, pokazując że wierzy w niewinność Gwen gdy ta rozstała się z Trentem.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

Otaczają mnie głąby

Izzy jest zirytowana głupotom Justina i Lindsay.

Gdy Izzy jadła pizze, nie używając rąk, ochlapała sosem klatę Justina.

Mistrzowie katastrofy

Podczas podwodnego wyzwania, Justin wyrywa Izzy kartkę z kodem i przypadkowo wrzuca do wody podczas walki z Lindsay. Z tego powodu, kod staje się nieczytelny. Izzy jest tak zdenerwowana na Lindsay i Justina że krzyczy "otaczają mnie głąby", co oboje uznali za gołąbki. Później kiedy poziom wody się podnosi Izzy i Justin otwierają górny właz w którym jest rekin, i szybko zamykają otwór.

Pełny dramat

2 raz, Izzy jest wyeliminowana

Zadowolony Justin z eliminacji Izzy

Justin pyta Izzy dlaczego Beth i Lindsay już nie reagują na jego urok. Izzy ujmuje to tak "że żadne z niego ciacho". Rozgniewany Justin namawia Beth i Lindsay, żeby zagłosowały na Izzy. W ekskluzywnym klipie Izzy ma świadomość że to Justin przekonał wszystkich żeby zagłosowały na nią, ale o dziwo, nie jest zła z tego powodu.

Ciekawostki

  • Jest to jedyny związek, który nie został pokazany na ekranie. Jest tak zapewne dlatego, że został on zmyślony przez Izzy.

Zobacz także

Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna
Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Katie | Owen | Sadie
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki