FANDOM

Izzylind.png

Lindsay jest szczęśliwa gdy Izzy okazała się być bezpieczna od eliminacji.

Izzy i Lindsay jest dziwną przyjaźnią między dziewczynami. Obie dziewczyny mają dość podobne charaktery (Izzy jest szalona a Lindsay głupia) przez co bardzo dobrze się dogadują. Na Wyspie Totalnej Porażki, było widać że dziewczyny bardzo dobrze się czują w swoim towarzystwie, pomagały sobie, i współpracowały by pomóc Owen'owi w finale. Dostały się również na Plan Totalnej Porażki, gdzie po raz kolejny zostały umieszczone w tej samej drużynie. Jednak między dziewczynami było parę spięć bo Izzy wkurzała wszystkich, w tym Lindsay, by nazywać ją E-Scope, a Izzy miała trochę dość głupoty Lindsay i tym że obwołała się kapitanem ich drużyny w Projekt piaskowa czarownica. Nie licząc tego między Izzy a Lindsay nie było wiele relacji gdyż Lindsay spędzała większość czasu z Beth a Izzy została dość szybko wyeliminowana i nawet po swoim powrocie nie zabawiła zbyt długo w programie.

Wyspa Totalnej Porażki

Czołówka

Izzy bujając się na winoroślach wpada na Harolda, a następnie wpadają na pokój zwierzeń, z którego wypada Lindsay w różowych majtkach.

Awantura przy grze w zbijaka

Lindsay ścisnęła ręce Izzy, gdy ta szła po swoją piankę.

Niezbyt sławni

Obie dziewczyny usiadły koło siebie w amfiteatrze. Wtedy Lindsay zaczęła mówić Izzy że kocha musicale. Obie też zostały przekonane przez Heather do głosowania na Justina.

Kiepskie

Opowieść Izzy o niedżwiedziu.png

Izzy opowiada Lindsay historię jak widziała niedźwiedzia.

Na początku odcinka, Izzy opowiada Lindsay jak widziała niedźwiedzia wyjadającego śmieci. Lindsay trochę się przeraziła historią Izzy a zwłaszcza tym jak Izzy wspomniała jak z zębów niedźwiedzia zwisał makaron spaghetti który wyglądał jak flaki. Kiedy Izzy skończyła opowiadać, mówi żeby już ruszyły do lasu, czym Lindsay jest przerażona gdyż bała się spotkania z niedźwiedziem. Później gdy ich drużynę atakuje niedźwiedź, Lindsay bała się że niedźwiedź zjadł Izzy która godzinę temu poszła siku i jeszcze nie wróciła. Jednak gdy niedźwiedziem okazała się Izzy w przebraniu, Lindsay była tym zupełnie zakłopotana.

Mów mi wujku

Gdy Chris ogłosił że Izzy wraca do programu, Lindsay razem z innymi krzyknęła "o nie" co oznacza że nie była zadowolona z jej powrotu. Później przy końcu wyzwania gdy Izzy wybrała siebie na ofiarę i chce maseczkę z trującego bluszczu, Lindsay razem z innymi wydaje się tym być bardzo zdziwiona.

Skarby

Pszczoły na Izzy.png

Izzy pomaga Lindsay w zdobyciu klucza.

Izzy pomogła Lindsay w zdobyciu klucza który znajduje się w pszczelim ulu, zaglądając do ula i wzięciem klucza. Wściekłe pszczoły osiadają Izzy a później rzucają się na Lindsay która ucieka wskakując do jeziora. Kiedy też Lindsay uciekała, Izzy życzyła jej powodzenia.

Ukryj się i bądź podstępny

Heather zaproponowała Izzy sojusz. Lindsay też ją do tego zachęcała. Wtedy Leshawna ostrzegła ją, że będzie wtedy wykorzystywana, co też Lindsay przyznała.

Przednia zabawa

Po tym jak Lindsay zajmując ostatnie miejsce w wyścigu, została wyeliminowana, Izzy wraz z innymi się z nią pożegnała.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Lindsay była oburzona i obrzydzona gdy Izzy oddała mocz do basenu. Izzy nie rozumie jej oburzenie gdyż woda w basenie jest chlorowana.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Współpraca Izzy i Lindsay.jpg

Izzy i Lindsay współpracują by pomóc Owen'owi w finale.

Obie kibicowały Owen'owi w finale. Obie też widziały że Gwen wygrywa i bały się o imprezie Owena na jachcie. Wymyślają też plan by zwabić Owena do mety za pomoczą ciasteczek.

W końcówce Gwen, ich plan nie wypalił, gdyż Izzy stała kilka metrów przed metą przez co Owen zatrzymał się tuż przed metą dając Gwen zwycięstwo. Były smutne że nie będzie imprezy na jachcie ale były też szczęśliwe gdy Gwen ogłosiła że zrobi imprezę.

W końcówce Owena, Izzy stała kilka metrów za metą dając Owen'owi zwycięstwo, a obie były szczęśliwe z jego zwycięstwa i z tego że będzie impreza na jachcie.

Plan Totalnej Porażki

Poszukiwanie kosmicznych jaj

W stołówce, Lindsay wraz z Beth zauważyła jak Izzy polewa naleśniki ketchupem i uważa że to ohydne. Izzy tłumaczy to tym że ketchup zabija zapach mydła, ale Lindsay jak i Beth niezrozumiały tego.

Zamieszki na planie

Gdy Trent bierze Izzy do swojej drużyny, ta nie reaguje. Lindsay mówi mu że chce by nazywać ją E-Scope. Później gdy Lindsay sugeruje by Tyler wniósł przyczepę na klif, Izzy razem z drużyną mówi jej że Tyler nie bierze udziału w programie. Później Lindsay z całą drużyną pozwoliła Izzy grać rolę staruszki i robiła jej makijaż na zdjęcia.

Wypożyczona kuchnia szefa

Gdy Izzy wraca do programu, Lindsay jej mówi że została wyeliminowana. Izzy wtedy jej mówi że został wyrzucony E-Scope a nie ona.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

Gdy Izzy jadła pizze, nie używając rąk, ochlapała sosem włosy Lindsay.

Projekt piaskowa czarownica

Izzy jest zdenerwowana tym że Lindsay się rządziła w tym odcinku i w szczególności jest zła gdy Lindsay nazwała makiety "drużyną Lindsay".

Mistrzowie katastrofy

Głupia i szalona.png

Izzy prosi Lindsay o kartkę ale ta o niej zapomniała.

Gdy Izzy znajduje latarki, Lindsay bije jej brawa. Później, Izzy zauważyła że jeden z włazów jest na zamek szyfrowy, i skojarzyła sobie go z kartką którą Chris dał Lindsay za to że ich drużyna wygrała pierwszą część wyzwania, ale Lindsay tego nie skojarzyła czym Izzy była zirytowana. Izzy wzięła wtedy od Lindsay kartkę ale Justin i Lindsay zabrały jej kartkę z kodem otwarcia włazu który przez przypadek wrzucili do wody przez co kod był nieczytelny. Izzy wtedy ze wściekłości mówi że "otaczają ją głąby" co Lindsay jak i Justin bierze za gołąbki.

Pełny dramat

Evplosivo przerywa Jej seksownośc admirał Lindsay.png

Izzy sugeruje Lindsay by zrobili trojańskie tako.

Gdy Lindsay rozkazuje swojej drużynie zaatakować Trzeszczące Żarówy, Izzy jej przerywa i sugeruje by zrobili trojańskie tako (coś podobnego do Konia Trojańskiego). Lindsay jednak nie skumała i myślała że chodzi o jedzenie dla nich. Jednak gdy Izzy mówi że zamiast salsy włożą dynamit (odnosząc się do jej nowego ego "Expolosivo") i podłożą tako przeciwnej drużynie by ich wysadzić w powietrze, Lindsay odrzuciła jej pomysł i kazała jej Justin'owi i Owen'owi ruszyć do ataku, ale tym się nie chciało. Wtedy Lindsay wygłosiła motywującą przemowę, która zmotywowała Izzy i chłopaków do ataku podczas gdy Lindsay została by na nich poczekać. Po tym jak ich drużyna przegrała, Justin'owi udało się przekonać Lindsay i Beth do głosowania na Izzy.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Izzy sprzedaje Sierrze informacje na temat zawodników z Totalnej Porażki. Sprzedała jej również informacje o tym że Lindsay ma cztery wrastające paznokcie.

Totalna Porażka w Trasie

Czołówka

Izzy przebiera się za niedźwiedzia polarnego i przestraszyła Lindsay, śmiejąc się z tego.

Ciekawostki

Zobacz także

Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna
Lindsay
Relacje Wszyscy | Beth | Chris | Courtney | Gwen | Heather | Izzy | Leshawna | Trent | Tyler

Więcej z Fandomu

Losowa wiki