FANDOM

Noah na ręcach Izzy

Izzy niesie Noah na rękach w Niemczech.

Izzy i Noah to jedna z wielu przyjaźni w Totalnej Porażce. Początkowo nie mieli wielu relacji ze sobą w pierwszym sezonie ze względu na szybką eliminacje Noah. Zaprzyjaźnili się dopiero podczas pobytu w Playa De Los Przegranos. Ich przyjaźń była najbardziej widoczna w Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, gdzie oboje wraz z Evą szukali walizki z milionem dolarów. Oboje powrócili do trzeciego sezonu gdzie grali w tej samej drużynie gdzie ich przyjaźń była wiele razy widoczna i mimo że Noah miał dość wybryków Izzy, nadal się z nią przyjaźnił. Ale mimo to nie był smutny gdy Izzy opuściła program w celu leczenia.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 2

Praca susłów

Noah i Izzy wraz z Trentem pracują nad budową basenu.

Podczas budowy basenu, Izzy i Noah wraz z Trentem są widziani rozpakowując skrzynie. Noah trzyma skrzynie w miejscu a Izzy wali młotkiem w krawędź skrzyni.

Awantura przy grze w zbijaka

Izzy wraz z całą drużyną była zła na Noah za to że nie udziela się w wyzwaniu i prawdopodobnie głosowała na niego tamtej nocy.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

S01E22 całował chłopaka

Izzy przypomina Noah o tym że całował chłopaka.

Kiedy Izzy wrzuca parę krewetek na grilla (tak naprawdę kokosów), pyta Noah czy nie chce trochę. Noah wtedy na nią spojrzał ze złością. Później Izzy dokucza Noah, przypominając mu jak przypadkowo pocałował Cody'ego w ucho w Wielkie spanie. Noah próbuje zaprzeczyć dopóki Trent nie potwierdził że to prawda. Później gdy Izzy oddaje mocz do basenu, Noah wraz z Katie, Sadie i Trentem gwałtownie wyciąga nogi z basenu z obrzydzenia.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Izzy i Noah wraz z Evą tworzą drużynę by znaleźć walizkę z milionem dolarów. W pewnym momencie, Noah z Evą ze zdziwieniem patrzą na Izzy która siedzi na drzewie i mówi żeby myśleć jak drzewo żeby znaleźć milion a następnie zaczyna huśtać się na gałęzi do góry nogami. W pokoju zwierzeń, Noah kwestionuje poczytalność Izzy lub jej brak poczytalności. Następnie podchodzą do nich Courtney i Duncan. Izzy wtedy huśtając się na lijanie mówi że widzi walizkę. Wtedy Courtney łapie się za lijanę Izzy i ją atakuje by ją z tej lijany zrzucić. Podczas ich walki Noah wraz z Evą wydaje się być zaniepokojony o Izzy.

Później Izzy spada z lijany na Courtney i zabiera jej walizkę z milionem. Cała trójka biegnie do mety. Wtedy Izzy radośnie mówi że zmienia imię na Kalejdoskop w skrócie E-Scope. Po chwili napotykają Justina który zdejmuje koszulkę by oczarować Izzy i Eve swoim męskim urokiem. Dziewczyny nie mogą się oprzeć urokowi Justina i oddają mu walizkę. Noah próbuje je powstrzymać, ale sam został powstrzymany przez Eve. Kiedy Justin odchodzi, dziewczyny odzyskują przytomność i nie wiedzą co się stało. Noah im przypomina jak oddały Justinowi milion i beszta z nich.

Następnie cała trójka jest widziana w przystani dla łodzi gdzie są ubrani w stroje z wyzwania z paintballa w Polowanie złej woli. Izzy i Noah są ubrani w stroje myśliwych a Eva w strój jelenia. Izzy następnie zaczyna wydawać rozkazy i wyjaśnia swój plan, kończąc swoje przemówienie: "Czy wszystko jasne!?" a Noah i Eva salutowo odpowiadają "Tak sierżancie E-Scope". Później cała trójka jest widziana za publiczną łazienką gdzie czaili się na Justina. Jednak gdy widzą jak wściekły łoś biegnie za niektórymi zawodnikami, Izzy nakazuje odwrót, i przez to cała trójka się wycofuje.

Później Izzy nakazuje Evie i Noah rzucić wiadra z rybami na Justina gdy ten oczarowuje Lindsay, by zabrać mu walizkę i udać się z nią do Portu Wstydu gdzie tylko ona z jej drużyny dostaje się na Plan Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

S02E27 Izzy kładzie rękę na ramieniu Noah

Noah żartobliwie przyjmuje zadanie Izzy.

Izzy sprzedaje Sierrze różne tajemnice jej kolegów zawodników by zarobić pieniądze. W tym sprzedaje jej informacje o tym że Noah ma sztuczną szczękę. Później gdy zawodnicy kombinują jak dotrzeć do Nowego Jorku, Izzy wymyśla plan i pyta Noah czy by skombinował 10 litrów oleju silnikowego. Ten sarkastycznie mówi jej że zdobędzie olej. Nie zauważając sarkazmu, Izzy krzyczy "super". Później, Izzy zastanawia się jak Noah był asystentem Chrisa gdy autobus z całą obsadą spada z klifu. Pod koniec oboje zakwalifikowali się do Totalnej Porażki w Trasie.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 1

Noah i Izzy wraz z Owenem współpracują podczas wyzwania w piramidzie. Później pomagają Izzy przebrać się za mumie. Potem spotykają mumie i myślą że to Izzy ale to w rzeczywistości był Ezekiel. Owen nie był w stanie odróżnić i próbował pocałować mumie myśląc że to Izzy. Wtedy też Noah zdaje sobie sprawę że to nie jest Izzy i razem z Owenem ucieka. Później Izzy zabiera ze sobą zmumifikowanego Ezekiela a Noah pyta się po co zabrała tą mumie. Ze względu też na to że zakończyli wyzwanie w innych czasach, zostali przydzieleni do dwóch przeciwnych drużyn. Owen i Noah do Drużyny Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki a Izzy do Drużyny Amazonek.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Zakaz rozmowy z wielbłądem

Noah zakazuje Izzy rozmawiać z wielbłądem.

Gdy Izzy i Sierra zamieniają się drużynami, Drużyna Amazonek miała trudności z wprowadzeniem wielbłąda do łodzi. Courtney wtedy prosi Izzy by powiedziała wielbłądowi by wszedł do łodzi. Izzy chciała to zrobić ale Noah ją powstrzymał i mówi że Izzy jest teraz w Drużynie Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki a nie w Drużynie Amazonek. Potem Noah zakazuje Izzy rozmawiać z wielbłądem a ta chętnie go posłuchała.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Noah i Izzy przybujają piątke

Izzy i Noah świętują zwycięstwo swojej drużyny.

Na początku odcinka, podczas skakania po kry, Noah uważa że skoro Izzy sobie dobrze radzi to jemu i Owenowi też pójdzie łatwo. Jednak ten już po pierwszym skoku upadł. Kiedy Noah dostał się na sanki, Izzy go wita i mówi mu że ktoś ukradł im radio a Noah nie wie o co jej chodzi. Był też jednym z niewielu który wydaje się zaniepokojony tym że Izzy jest cała w radioaktywnych odpadach gdyż ta się zanurzyła w skrzyni pełnej odpadów która została użyta do stworzenia sanek. Kiedy ich drużyna wygrała, Noah i Izzy z entuzjazmem przybili piątkę.

Ukochany Broadway

Gdy Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki, widzi w swoim wózku dziecko zamiast Noah. Izzy wstrzymuje oddech i myśli że Noah cofnął się do lat dzieciństwa.

Spoliczkowana Rewolucja

W pierwszej części wyzwania, Alejandro nakazuje Noah trzymać Izzy z dala od maszyny do mięsa żeby nie zrobiła sobie krzywdy i rzuca ją do niego. Noah wysuwa ręce by ją złapać ale Izzy była za ciężka przez co upada na Noah a ten narzeka że miednice sobie uszkodził. Później Izzy radośnie niesie Noah na rękach a ten nie miał nic przeciwko.

Wyścig w Amazonii

Plecak na głowie

Izzy zakłada na głowę Noah, plecak.

Podczas wyzwania, Izzy i Noah są ostatnimi członkami swojej drużyny którzy nie przekroczyli rzeki. Jednak nie mieli jak zjechać bez orczyka. Wtedy Izzy wpada na pomysł. Zakłada na głowę Noah, plecak ku jego zaskoczeniu i zjeżdża na linie z Noah na plecach. Kiedy drużyna postanawia odpocząć, Owen narzeka że ma ochotę na nachos. Wtedy Noah sarkastycznie wymienia listę składników potrzebne do zrobienia nachos. Wtedy Izzy prosi Noah by dyktował trochę wolniej gdyż robi listę produktów które wymienia.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Na początku odcinka, Owen nie może opisać emocji jakie ma kiedy nie ma Izzy przy nim. Noah wtedy pyta się go czy nie jest szczęśliwy opisując Izzy jako psycholkę bez wszystkich pięciu klepek. Był też zaniepokojony gdy się dowiedział że Izzy poszła do kabiny pilota żeby porozmawiać z Szefem.

Nowe dzieci Rocka

Kiedy Izzy złapała wielką rybę podczas wiosłowania do Nowej Fundlandii, Noah patrzy na nią z uśmiechem.

Moja upalna Jamajka

Noah uważa że to dobry pomysł by Owen zerwał z Izzy. Nie okazuje też troski o Izzy kiedy została przygnieciona przez samolot. Nie wydaje się też smutny ani zaskoczony gdy się dowiedział że Izzy została usunięta z konkursu.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Gdy cała pierwsza obsada (z wyjątkiem Blaineley) płynie jachtem. Izzy wisi do góry nogami na brzegu jachtu narażając swoje życie. Noah wtedy spojrzał na nią tępym wzrokiem.

Ciekawostki

Zobacz także

Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna
Noah
Relacje Alejandro | Izzy | Owen