FANDOM

S05,2E03-(Samey i Jasmine)

Jasmine zachęca Samey by przeciwstawiła się Amy.

Jasmine i Samey to jedna z najważniejszych przyjaźni Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew. Obie zostały przydzielone do Pimâpotew Kinosewak, gdzie szybko się zaprzyjaźniły gdyż to one dostarczały pokarm swojej drużynie. Jasmine współczuła Samey tego jak jest traktowana przez swoją starszą siostrę Amy. Jasmine często wspierała Samey (czego ta nie mogła oczekiwać od swojej siostry), i zachęcała ją by przeciwstawiła się siostrze. Z pomocą Jasmine (gdyż ta też nie lubi Amy), Samey się to udało, i dzięki trikowi wyeliminowała Amy z programu. Jasmine jako jedyna znała sekret Samey i pomagała go jej utrzymać, pomagając jej udawać Amy, do wyeliminowania Samey.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

Kiedy Samey wpada na plan żeby użyć taczek, Amy jej przerywa mówiąc że to jej plan. Jasmine pochwaliła plan Amy nie wiedząc że był to plan Samey. Podczas budowy domku na drzewie, Jasmine każe Amy i Samey pracować szybciej.

Kocham cię tłusta świnko

S05,2E02-(Jasmine i Samey)

Jasmine próbuje zachęcić Samey do przeciwstawienia się siostrze.

Samey została wysłana przez Amy do pomocy Jasmine w zbieraniu jedzenia. W lesie, poza zasięgiem słuchu Amy, Jasmine zachęca Samey by ta się zdobyła na odwagę i się postawiła siostrze, na co Samey nieśmiale odpowiada "tak, masz racje". Nieco później, Samey znajduje jabłko które chce zjeść. Jasmine wie że to nie jest jabłko, i szybko interweniuje, biorąc patyk i przebija owoc na drzewo. Samey była tym wyraźnie zaskoczona i mówi Jasmine że by się z nią podzieliła jabłkiem gdyby poprosiła. Jasmine wtedy z Shawnem (który do nich podszedł) tłumaczą Samey że jabłko było w rzeczywistości owocem Manchineeli, który gdyby ugryzła na jej ustach jak i gardle zrobiły się wielkie swędzące bąble. Podczas wyzwania, gdy Amy obraża Samey, Jasmine szybko jej przerywa przydzielając drużynie przeszkody. W drodze do domku na drzewie, Samey chwali to co Jasmine zrobiła ze świnią i pyta gdzie się tego nauczyła. Jasmine odpowiada że nauczyła się tego w domu.

Bliźniacy to nie wszystko

Jasmine i Samey podcas zbierania jagód

Jasmine próbuje wyjaśnić Samey że to ona powinna podejmować swoje decyzje a nie Amy.

Obie dziewczyny po raz kolejny zbierają jedzenie dla drużyny. Jasmine mówi Samey że nie musi codziennie rano chodzić z nią po jedzenie tylko dlatego że Amy jej każe. Samey myśli że Jasmine nie chce jej pomocy przy zbieraniu, ale Jasmine tłumaczy jej że tak nie jest, ale chce żeby to była jej decyzja a nie Amy. Samey następnie się pyta Jasmine czy są przyjaciółkami i szybko dodaje że nie muszą być bo nie ma wielu przyjaciół. Jasmine jej mówi że uważa Samey za przyjaciółkę i że też nie ma wielu przyjaciół bo uważa że ludzie się jej boją. W tej samej chwili, Jasmine uderza w drzewo które się od uderzenia złamało czym trochę przeraziła Samey. Po chwili, podchodzi do dziewczyn Shawn. Samey widzi że między Jasmine a Shawnem coś iskrzy i daje im odrobinę prywatności zostawiając ich sam na sam. Gdy Shawn odchodzi, Samey podchodzi do Jasmine i ze zdziwieniem pyta się Jasmine czy rozmawiali o zombi a Jasmine ze śmiechem mówi że to jest ich temat do żartów. Podczas wyzwania, Jasmine podchodzi do bliźniaczek, by pogratulować Samey bezpośredniego trafienia balonem w Dave'a i wie że Samey go trafiła, gdy Amy próbowała sobie to przypisać gdyż umie je odróżnić. Wszystkie trzy później, udały się do kryjówki Shawna. Jasmine chce by to Samey go trafiła balonem, ale Amy chce jej ukraść balon. Wtedy wszystkie trzy zaczęły walczyć o balon przez co ten pękł i oblał dziewczyny różową farbą. W pokoju zwierzeń, Jasmine komentuje że to szczęście że Amy i Samey nie są bliźniaczkami syjamskimi bo Amy by zjadła Samey żywcem. Po ceremonii eliminacji, Jasmine w pokoju zwierzeń gratuluje sztuczki Samey która spowodowała eliminacje Amy.

Kocham cię, kocham twoje węzły

Jasmine ratuje Samey z obresji

Jasmine ratuje Samey z opresji.

Kiedy Jasmine idzie szukać jedzenia. Samey pyta się dlaczego idzie bez niej. Jasmine zwraca się do niej Amy, przypominając jej że nigdy nie chodziła z nią szukać jedzenia. Samey przypomina sobie swój podstęp i mówi że zbieranie jagód jest dla frajerów. W pokoju zwierzeń, Samey mówi że względu na ich przyjaźń, Jasmine zna jej sekret ale dla innych musi wyglądać jak Amy. Podczas wyzwania, Samey musi powiedzieć kogo najbardziej nielubi. Z wielkim trudem odpowiada że to Amy. Wszyscy są tym zdziwieni gdyż Samey udaje Amy. Wtedy Samey się bała że jej sekret wyjdzie na jaw ale Jasmine wtedy ratuje ją z opresji, a ich sekret pozostaje bezpieczny.

Podmuch z przeszłości

Wyobraż sobie że to Amy

Jasmine radzi Samey by wyobraziła sobie Sugar jako Amy.

Jasmine ponownie przypomina Samey by zachowywała się jak Amy, gdy ta zapytała się Chrisa czemu lubi patrzeć na czyiś ból. Podczas wyzwania, Samey pyta się Jasmine, kto jako pierwszy startuje w wyzwaniu nazywając ją "nieoficjalną liderką", ale Jasmine nie reagowała gdyż martwiła się nieobecnością Shawna. Gdy przychodzi kolej Samey w wyzwaniu, Jasmine radzi jej by sobie wyobraziła że przeciwnikiem jest Amy by Samey była bardziej zmotywowana. Później w odcinku, Amy powróciła na wyspę, ujawniając tym samym sekret Jasmine i Samey.

Ciekawostki

  • Ich przyjaźń jest powiązana z ich konfliktem z Amy.
  • Obie miały problemy z nawiązywaniem przyjaźni przed dołączeniem do Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew.
  • Mimo ich przyjaźni Jasmine nie zwraca się do Samey jej prawdziwym imieniem Sammy.

Zobacz także

Jasmine
Relacje Wszyscy | Amy | Samey | Shawn
Samey
Relacje Amy | Jasmine

Więcej z Fandomu

Losowa wiki