FANDOM

Jezioro Pahkitew
Jezioro Pahkitew
Mieszkańcy Zwierzęta
Pierwsze Wystąpienie Więc, to jest moja drużyna?
Ostatnie Wystąpienie Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda

Jezioro Pahkitew (ang. Lake Pahkitew) to jezioro otaczające Wyspę Pahkitew i służy jako zamiennik jeziora Wawanakwy po zatonięciu Obozu Wawanakwa. Znajduje się gdzieś w zachodniej Kanadzie.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Jezioro debiutuje w Więc, to jest moja drużyna? Gdy zawodnicy wyskoczyli ze sterowca, tylko połowa z nich miała działające spadochrony. Ta połowa która miała wadliwe spadochrony, w tym Szef Hatchet, wylądowała bezpiecznie w jeziorze.

W Kocham cię tłusta świnko, świnia którą trzyma Shawn, zaczyna gryźć go w głowę przez co Shawn wpada w panikę i wpada do jeziora.

Jedyny raz, jezioro zostało użyte w wyzwaniu w Podmuch z przeszłości. Wcześniej nocą, z jeziora wyłonił się stwór pokryty glonami i wodorostami. Shawn błędnie uznał że to zombi i natychmiast uciekł, tym samym nie zameldował się na miejscu wyzwania. W wyzwaniu, obie drużyny muszą przebiec na drugi koniec doku, i zdobyć sześć pojedynczych pałek. Następnie trzeba wrócić na drugi koniec doku, starając się strącić członka przeciwnej drużyny do wody. Żeby było trudniej, Misio Nurek pływa po jeziorze i jest gotowy zaatakować zawodników na rozkaz Chrisa. Pod koniec, istota którą okazała się Amy, wyskakuje z jeziora, by zmierzyć się ze swoją siostrą, która ją wrobiła w eliminacje, dwa odcinki temu.

W Problemy Ma' Ma' Małpy, Chris każe Szefowi schwytać Elle która śpiewa swoją pożegnalną piosenkę. Jej pierzaści przyjaciele pomogli jej zrobić unik przed Kucharzem przez co ten spadł z urwiska do jeziora.

W Gorączka Scarlett, Jasmine i Shawn zanurkowali w jeziorze by znaleźć wejście do wnętrza wyspy a następnie wejść tam. Pod koniec odcinka, widać Wielką Stopę która jest zamrożona w bryle lody, unoszącą się po zamrożonym jeziorze, a później widać jak dryfuje po jeziorze po zachodniej części wyspy.

W Obozowicze z talentem, gdy Sugar śpiewa swoje "craptry", rekiny które nie mogą znieść jej śpiewania, wynoszą się z jeziora.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki