FANDOM

Josee
Josee.png
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czarne
Eliminacja Milion sposobów, by stracić milion dolarów
Miejsce 3
Przyjaciele Jacques
Wrogowie Brody, Carrie, Crimson, Devin, Don, Dwayne, Emma, Ennui, Geoff, Kitty, MacArthur, Sanders, Stephanie
Dubbing CAN: Julie Lemieux
PL: Milena Suszyńska

Josee jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu gdzie konkurowała w drużynie Łyżwiarze wraz z Jacquesem i jako antagonista wraz z partnerem w Wariackim Wyścigu.

Osobowość

Josee to kanadyjska łyżwiarka figurowa, której marzeniem było zdobycie złota na olimpiadzie. Ale kiedy w końcu dostała szansę, to została porzucona przez swojego partnera Jacques na lodzie, a teraz obydwoje mają wszędzie zawstydzenia krajowe. To spowodował, że stałą się okrutna i oszukującą w wyzwaniach Potrafi wybuchnąć wielką wściekłośćią

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 1 Josee wspomina to, że wygrali złoto wszędzie, z wyjątkiem, gdzie Jacques upuścił ją na olimpiadzie. On wybiega z płaczem, a ona tłumaczy się, że on nie cierpi srebrnego koloru. W czasie pierwszego wyzwania ojciec przewraca na nich kosz na śmieci, jednak oni szybko się podnieśli i pobiegli dalej. Najpierw chcieli pojechać windą, ale gdy zobaczyła, że wduszone są wszystkie przyciski, dlatego wybrali schody. Gdy wchodzili po schodach, machali ciągle do swoich fanów i ciągle mieli sztuczny uśmiech. Josee łapie wskazówkę na tyrolce. Dziękuje swoim fanom i mówi, że ich kocha. Josee i Jacques są pierwszą drużyną, która dotarła jako pierwsza, więc zapracowała sobie na pierwszy lot do Maroka.

W Maroko Josee i Jacques wysiadają jako pierwsi. Zabierają swoje pięć przypraw na stoisku i udaje się im dojść na pustynię. Potem jadą wielbłądzie, a Jacques trzyma ją w powietrzu. W restauracji na pustyni Josee zabrania dotykać mu króliczej łapki i udaje się jej łatwo zjeść marokański gulasz. W drodze do Strefy Luzu zaczyna się pościg między nimi a Kadetkami. Jacques wpada w drzewo, a Josee wpada w krzak, pozwalając Kadetkom Policyjnym, aby wygrały. Wtedy MacArthur skacze, aby zdobyć drugie miejsce i udaje jej się. Gdy Don mówi Josee, że zdobywają trzecie miejsce, rzuca ona niebezpiecznymi rzeczami, bo przeszła w gwałtowną złość w Interwizji.

Ciekawostki

  • Josee jest jednym z trzech zawodników, którzy mają klaustrofobię. Pozostali to Gwen i Jasmine.
  • Kiedyś wybiła sobie cztery zęby i złamała rękę podczas występu, jednak tańczyła dalej.
  • Projektuje kostiumy wraz z Jaquesem od czwartego roku życia.
  • Jest drugą zawodniczką, która ma widoczny makijaż. Pierwszą jest Anna Maria.
  • Josee spowodowała małą ilość eliminacji ze wszystkich antagonistów. Stałą za eliminacją Gotów w 20 odcinku i prawie wyeliminowała Kadetki w 13 i 22 odcinku.
  • W oryginalnej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Kelly.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki