FANDOM

Josh
JOSH
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Morskie
Przyjaciele Blaineley
Wrogowie Eva
Dubbing CAN: Dwayne Hill
PL: Leszek Zduń
Josh jest gospodarzem programu Polowanie na Gwiazdę, a po raz pierwszy i jedyny wystąpił w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! razem z Blaineley. Josh wydaje się być stereotypowym gospodarzem, który naprawdę lubi plotki i "walki kobiet". Uwielbia akcję, każdy dramat lub walkę, którą może dostać w swoje ręce.

Plan Totalnej Porażki

Josh

Josh zostaje wprowadzony jako współgospodarz programu Polowanie na Gwiazdę razem z Blaineley.

Josh pojawia się w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, jako współgospodarz programu Polowanie na Gwiazdę, wraz z Blaineley i jest bardzo podekscytowany nadchodzącym rozdaniem nagród Gemmie. Josh wydaje się dzielić wiele podobieństw z Chrisem, ponieważ uwielbia dramat i pojedynki, zwłaszcza walki wręcz. Josh przeprowadza wywiad z Gwen i Heather, by porozmawiać o toczącej się między nimi wojnie na blogi. Gdy Josh przeprowadza wywiad z dwiema dziewczynami, te zaczynają walczyć, ku radości Josha. Przeprowadza także wywiad z Haroldem, Justinem, Trentem i Cody'm o ich boysbandzie, Porażkowi Bracia. Próbuje z nimi porozmawiać, ale Trent i Justin są zajęci zrywaniem przez SMS-a ze swoimi dziewczynami, a Harold jest zły, bo uważa, że ​​zespół nie lubi jego beat-boxu. Josh jest zirytowany przebiegiem wywiadu i śmieje się, gdy Harold ogłasza, że ​​opuszcza zespół aby pracować solo, sugerując, że nie sądzi, że Harold osiągnie sukces. Josh ma rację, a oba zespoły ostatecznie trafiają na dno.

Pod koniec odcinka, on i Blaineley informują Geoffa, Justina, Beth, Trenta, Eve, Katie i Sadie że niedostali się do Totalnej Porażki w Trasie. Po przekazaniu tej wiadomości, Eva wpadła w szał i zaczęła demolować studio przez co Josh oberwał w tył głowy kamerą. Podczas przerwy z powodu "Trudności techniczne - proszę, nie ruszaj się z miejsc", widziano go, jak krzyczy, gdy Blaineley jest duszona przez Porażko Miernik.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Blaineley
Relacje Bridgette | Geoff
Inne Josh | Polowanie na Gwiazdę | Totalna Porażka Podsumowanie
Gospodarze
Totalna Porażka Chris | Szef Hatchet
Totalna Porażka Podsumowanie Blaineley | Bridgette | Geoff
Polowanie na Gwiazdę Blaineley | Josh
Wariacki Wyścig Don