FANDOM

Katie i Sadie podziwiją Justina

Katie i Sadie podziwiają pozującego Justina

Justin, Katie i Sadie jest jednostronnym zauroczeniem ze strony dziewczyn. Katie i Sadie, jak zresztą wszystkie dziewczyny były oszołomione urodą Justina. W czasie ich konkurencji, nie mieli ze sobą intencji spowodu bycia w przeciwnych drużynach i szybkiej eliminacji Justina. Jednak gdy wszyscy trzej trafiają po swej eliminacji do Playa De Los Przegranos, Katie i Sadie kontynuują swoją miłość do Justina i przez to się wiele razy kłócą. Justin natomiast jest obojętny do ich uczuć, i z czasem je znienawidził, jednak Katie i Sadie wydają się być tego nieświadome.

Wyspa Totalnej Porażki

Czołówka

W czołówce, Katie i Sadie podziwiają Justina, gdy ten podziwia siebie w lustrze.

Miejsce takie sobie cz. 1

Katie i Sadie jak zresztą wszystkie dziewczyny, były oszołomione urodą Justina gdy ten przybył na wyspę. Sadie się też zastanawia czy Justin jest naprawdę taki przystojny i mdleje gdy ten koło niej przechodził.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Kiedy Justin skacze do wody, Katie i Sadie podziwiają go pijąc drinki.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Na początku odcinka, Playa De Los Przegranos, Katie i Sadie podziwiają Justina, słuchają też jak im mówi że kiedy wróci do domu, podpisze kontrakt z trzema agencjami mody. Później Katie i Sadie tworzą zespól z Justinem by szukać walizki z milionem dolarów. Na początku Justin cieszy się uwagą dziewczyn wobec niego i pozwala im oglądać jak pokazuje do zdjęć. Jednak z czasem Justina męczą, ich babskie rozmowy i postanawia jej zostawić. Pod pozorem że musi iść na stronę, prosi ich by poczekały na niego w jaskini, w której spędzają prawie całe wyzwanie. Kiedy obie czekają na niego, znowu się kłócą oto którą Justin woli.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Kiedy wszyscy zawodnicy po tym jak sobie uświadamiają że znowu są nikim, Justin mówi że znowu będzie musiał się odnosić z jego ładną buźką. Katie i Sadie zaznaczają też jego klatę i mięśnie, jednak Justin nie reaguje na ich komentarze. Później Katie i Sadie, zgłaszają się do grupy ratunkowej Geoffa, po tym jak Justin się do niej zgłosił.

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Wydaje się że Katie i Sadie nadal podlizują się Justin'owi i nawet walczą razem z Beth gdy on i jego zespół, wykonuje piosenkę Boski urok masz.

Ciekawostki

Zobacz także

Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Katie | Owen | Sadie
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina
Katie
Relacje Justin | Sadie | Trent
Sadie
Relacje Justin | Katie | Trent

Więcej z Fandomu

Losowa wiki